Şimdi Ara

OnePlus 2'nin ilk sevkiyatı 64 saniyede tükendi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • OnePlus 2'nin ilk sevkiyatı 64 saniyede tükendi 

     

    OnePlus'ın yeni modeli hem fiyatı hem de donanımıyla çıktığı günden beri konuşuluyor. Ancak davetiye sistemi ile satılan bu akıllı telefona ulaşmak pek de mümkün değil gibi. Geçtiğimiz günlerde davetiye sırası da 1 milyonu aşmıştı ancak şirketin kurucusu Pete Lau davetiye kazanmanın ve telefona ulaşmanın ilk modele göre daha kolay olacağını açıklamıştı.

     

    Bunun yanında OnePlus 2 kendi vatanı Çin'de davetiye sistemi kullanılmadan satın alınabiliyor. Satış için ülkede oldukça yaygın olan çevrim içi mağaza yöntemi kullanılırken OnePlus'da yeni modelini kendi online mağazası üzerinden satışa sundu. 30 bin adetlik ilk partiye yine ilgi büyük oldu ve stoklar 64 saniyede tükendi. İkinci parti için 11 Ağustos tarihi verilirken bu tarihte muhtemelen satış bir dakikadan daha uzun sürecektir.

     

    Çin içinde OnePlus 2 satın almak isteyen tüketiciler 2000 Çin Yuanı (yaklaşık 890 TL) ödeme yapıyorlar. Ekstra 100 Yuan (45 TL) ödeyen kullanıcılar ise özel arka kapaklar satın alabilirken 4GB RAM / 64 GB depolama seçeneği için ise fazladan 400 Yuan (180 TL) ödemek gerekiyor.

     

    OnePlus'ın davetiye sistemi ile satılması konusunda ne düşünüyorsunuz? Buna sebep olan şey sizce hala sınırlı üretim mi? yoksa telefona ulaşmanın zor olmasını sağlamak mı? 








  • Hayırlara Vesile Olsun İnşAAllah.

  • Artık sınırlı üretim değil uyguladıkları satış politikası bu davetiye sisteminin hala sürdürülmesindeki sebep

  • Ahh Güzel ülkeme gelsede bizde alabilsek...

  • arzı sınırlı tutup talebi yükseltmek iyi bi satış politikası, tabii almak isteyip de alamayan müşterileri ikame telefonlara yöneltme gibi bi sonucu da olması kaçınılmaz.

  • Bence zor ulasiliyor diye gosterip reklam yapiyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • One plus isminin çok konuşulmasının gerçek nedeni üreticisinin de dediği gibi 'Flagship Killer' olması mı yoksa ulaşılamazlığının getirdiği cazibe mi? Bence her ikisi..

  • Mükemmel bir satış politikası uyguluyorlar. Düşük arz+yüksek talep = Mükemmel Kazanç

  • alanların yarısı satıcıdır bu vesileyle aha bu kadar kısa zamanda şu kadar çok ürün sattık diye reklam yapıyorlar. başta güzel tabi ama devamı gelmeli. bizlere de ulaşsın bu modeller.
  • LG çakması

  • NE telefonmuş be iphoneyi geçti

  • Adamlar pazarlama derslerinde örnek vaka olarak anlatılmalı/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oneplus alalı 1 yıl oldu çok memnunum birazcık daha yazılım kısmına ağırlık vermeleri lazım

  • Fiyat bu kadar düşükken zor ulaşılmaya çalışmak aptallıktan başka bir şey değil. Ulaşılması zor bir ürün (prestij) etkisi yaratmak için fiyatınızın yüksek olması lazım ki adet kaygının olmasın. Bence davetiye usulü satılmasnın en büyük nedeni üretim kapasitesinin düşük olması ve global bir dağıtım ağına sahip olmamaları.

  • 30.000 tane üretip satmışlar.
    üretimleri de hızlı değil demek ki. çıkanı satıyorlar hemen.
  • ilk seferde olur böyle şeyler oneplus, ilerki zamanlarda daha uzun sürecek bak görürsün

  • sağdan sola doğru(bize göre) karbonfiber görünümlü ikinci kapak çok çok güzel

  • Adamlar 1000 liraya güzelim telefon alıyor,bi zahmet tülensin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyeye gelse cat diye alicam ama iste

  • Cihazdan isteyen varsa bana ulassin ama davetiye gerekli:)15 agustostan once order etmeliyim yoksa yetismez.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.