Bildirim
FIAT Grande Punto Sport 1.4 FIRE Testi (Tüketim Verisi Eklendi)
PonART Saklama Kabı : Amazon.com.tr: Mutfak
https://www.amazon.com.tr/dp/B07DL3Z6X1
5 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Tek kapı spor aracın 77 HP olması işte bu dramdır. -
yakıt tüketimi çok iyi,palio 1.4 kullanmıştım içiyordu resmen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ancak Punto’ların genel kronik sorunu olduğundan City modunu kullanmıyorum demişsiniz city modunu ister kullanın ister kullanmayın arıza verme konusunda fark etmiyor bunu servis ve punto forumundaki arkadaşlarda söyledi ve bendede aynı aracın 1,3 mjet 4 kapılısı var donanımına kadar aynı şuana kadar 25 bin km yol yaptım city ile ilgili en ufak sorunum olmadı.direksiyon ve vites topuzu soyulması bendede mevcut.bu zamana kadar sadece ön takımda çukura düştüğüm için sol rot başını değiştirdim o kadar :) yol tutuş konusunda çoğu kullandığım Sandero,clio 3,corsa c-d essantia,polo 2006 trend-2010 comfort,206+,206 gibi b segmentten iyi geldi(bu araçların çoğunu 1000 km kadar kullandım ) ve aracımda 16 jant 195 lastik var bunun etkisi büyük kışlıklarım 15 jant 185 yanak arada çok fark olmuyor.parçası ucuz ve ustası bol piyasası canlı dizaynı güzel saklama yerleri konusunda başarısız ve sağ sol cam direklerinden kaynaklanan görüş alanı sıkıntısı mevcut. ve cam tavandan her hangi bir ses gelmiyor sadece aracta ses yapan yer bozuk yollarda gösterge ibrelerinin ordan gelen bir ses var onuda yakında hallettireceğim :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: rbcntechnic
Tek kapı spor aracın 77 HP olması işte bu dramdır.
Dramla alakası yok hocam sıfır alınınca 1.4 T jet motoru seçselerdi stok 120 bg yazılımla 140-150 bg alınan bir motor olurdu :) şuan bende T jet punto kovalıyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ilk defa 77hp sport paket duyuyorum , bende. 2008 tjet sport vardı keyifli araçtı ama sonuçta punto
bu seferde punto evo aldım ama diğer arabalardan sonra hiç keyif vermedi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracınızı güle güle kullanın. 3 yıl punto kullandım. Yol tutuş meselesi hariç dedikleriniz doğru . Benim aracımda güvenlik paketide vardı ESp li. Yol tutuşuna hayrandım.Tam bir F/P aracı...City modunu kulllanıp kullanmamanız önemli değil. Bozulan parça direksiyon açı sensörü, Servo motorun içinde. KOmple motoru değiştitiyorlar. Ayrıca acilen aracınıza cruise control taktırın. Dynamic paketlerde soketi var zaten kolu takıp yazılımla aktif hale getireceksiniz. Puntocular araçlarına çok değer verir :) -
5. vites 3000 devir 90 km bana çok az geldi. Gerçi tek kapı ve spor paket bir araç için 1.4 Tjet motor olmalıydı diyeceğim ama aracın yol tutuşundan da şikayet etmişsiniz. Tam bir şehir içi aracı aslında. Hele yağmurda tavan perdesini açacaksın offf... -
bu araçların yerden yüksekliği, benzinli dizel hepsi aynımı,karteli yere değecek gibi duruyor,lastik çapını değiştirerek yükseltilirmi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
5. vites 3000 devir 90 km bana çok az geldi. Gerçi tek kapı ve spor paket bir araç için 1.4 Tjet motor olmalıydı diyeceğim ama aracın yol tutuşundan da şikayet etmişsiniz. Tam bir şehir içi aracı aslında. Hele yağmurda tavan perdesini açacaksın offf...
bildiğin palio motoru,70 liklerde öyleydi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
5. vites 3000 devir 90 km bana çok az geldi. Gerçi tek kapı ve spor paket bir araç için 1.4 Tjet motor olmalıydı diyeceğim ama aracın yol tutuşundan da şikayet etmişsiniz. Tam bir şehir içi aracı aslında. Hele yağmurda tavan perdesini açacaksın offf...
bildiğin palio motoru,70 liklerde öyleydi
6 sene daha eski 1.4 16v 75 beygir Polo'da 60-70 kg bir ağırlık avantajı da varken 3000 devir 110 km/s yapıyordu. Bence ideali budur diye düşünüyorum.
-
6 senedir puntoya biniyorum yol tutusu berbat diyenin ya lastikleri antikadir yada arac kullanmasinda sikinti vardir. Virajda lastik yanagina dogru yatar evet ama bu yanak yuksekligine sahip her araba yatar. Fiestaya resmen yanaksiz lastik takmis fabrika millet tangur tungur binip yol tutusu uber saniyor. Puntoya 195-55-16 lastik kombinasyonunu takinca gunumuz c sinifi araclardan daha iyi yol tutusa sahip oluyor.
diger arabam 120 binde z rot u bozdu on takimda baska birdey cikartmadi. Bu arabam 140 bine geldi on takimda zerre bosluk yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben 2000 model palio 1.4 kullanmıştım ,oda 3000 de 90 yapıyordu,fiat işte teknoloji yerine antika satıyor,sonra eleştirince kızıyolar ,yıl 2015 olmuş hala aynı motor tek seçenek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58
bu araçların yerden yüksekliği, benzinli dizel hepsi aynımı,karteli yere değecek gibi duruyor,lastik çapını değiştirerek yükseltilirmi.
dizeller daha ağır ve spor paketlerin bazısında biraz daha yere yakın şasi kullanılıyor denilmişti ne kadar doğru bilmiyorum benim aracımdada spor paket var 15 orjinal jantları varken diğer puntoların yanında biraz daha basık duruyordu şuan 16 jant 195 55 16 lastiklerim var çamurluklarda çok boşluk yok ve daha güzel yol tutuşu var.ben karter yere değecek kadar punto görmedim ama 1,3 95lik puntolarn bazılarında bir demir parçası var o sürtüyor diğer stok puntolarda sorun yaşayan görmedim ben ve benim aracımda karter koruyucu plastik mevcut daha cok toz topraktan koruyor bazen sürtüyor ama o parça sürtüyor.
mesela birisi benzinli biri dizel spor paket teker boşlukları farklı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-kazasiz-cok-temiz-punto-224402668/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-sahibinden-full-plusfull-224543611/detay
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58
ben 2000 model palio 1.4 kullanmıştım ,oda 3000 de 90 yapıyordu,fiat işte teknoloji yerine antika satıyor,sonra eleştirince kızıyolar ,yıl 2015 olmuş hala aynı motor tek seçenek.
Uzun yolda sıkıntı yaşatır. Dediğim gibi şehir içi arabası için makul. Ancak ortalama bir 1.6 arabanın dahi 4. viteste 3000 devirde 90 km/s yaptığını düşünürsek bence uzun yol için yetersiz. -
Hocam 4 kapı 2007 dizelini kullanıyorum bende. Yol tutuş hakkındaki fikirlerinize katılıyorum. Aracın limitlerini cok zorlarım şimdiye kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım önden kayma hariç. Bide sorum olucak 185/65/15 lastik kullanıyordum, fakat 185/55/15 lastiklere geçtim ve araç çok sertleşti ve rahatsızlaştı.195/65/15 lastiklerini önerirmisiniz? -
Herşey güzelde Yol tutuş 175 Taban lastiklerdinizden kaynaklanıyor.205 Taban puntolar tren gibi viraj dönüyor. -
Bende 138 binde 2010 90 HP 1.3 multijet var, çok Fiat marka otomobil kullandım yaptığı en iyi F/P araç Punto'dur parasını tamamen hak ediyor. Ayriyeten bende 185 65 15 lastik var yol tutuşunda sıkıntı yok gayet iyi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 4 Ağustos 2015; 23:02:30 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Meeta
Hocam 4 kapı 2007 dizelini kullanıyorum bende. Yol tutuş hakkındaki fikirlerinize katılıyorum. Aracın limitlerini cok zorlarım şimdiye kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım önden kayma hariç. Bide sorum olucak 185/65/15 lastik kullanıyordum, fakat 185/55/15 lastiklere geçtim ve araç çok sertleşti ve rahatsızlaştı.195/65/15 lastiklerini önerirmisiniz?
Orjinal ebatlar 185 65 15 ile 175 65 15 hocam 195 65 15 kullanmadım hiç kışlığım 185 65 15 yazlık 195 55 16
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 4 Ağustos 2015; 23:43:04 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2007 de annemde 4 kapılısı vardı, motoru sessiz ve titreşimsiz çalışırdı, ağırkanlı bir akselerasyonu vardı ama tüketimine kimse birşey diyemezdi; ş.içi 6 ş.dışı 4.7 litre gibi genel bir ortalamamız vardı.
Direksiyonu çok rahattı ancak sentetik bir hissi vardı, yol tutuş oldukça iyiydi ve bir diğer boyunu aşan yanı frenlerinin mesafe ve dozaj açısından kalitesiydi.
Fabrika çıkışı Bridgestone B250 lerin de etkisiyle olsa gerek, yol sesi biraz fazlacaydı, arka kapı kapanışlarında sorun olabiliyordu ve işçilik sorunsuz olsa da kalitede zayıflıklar mevcuttu, bunlar ilk teknik makyajda düzelse de esas kalite atağı "Evo" versiyonu ile geldi.
Daha güçlü ve sessiz bir model istediğimizden Punto musu satıp kardeş üretim olan 100Hp lik Corsa almıştık.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Tek kapı spor aracın 77 HP olması işte bu dramdır.
|
Benzer içerikler
- motor soğukken mavi duman atıyor
- fiat linea 1.4 benzin lpg yorumları
- en iyi h4 led ampul
- reno kango neden tutulmuyor
- kredi kartına taksitle araba
- chery servis ağı
- skoda octavia 2022
- toyota c-hr hybrid fiyat
- renault 5
- cupra leon vz
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X