Şimdi Ara

opel astra easytronic hakkinda yardim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar 2011 model 39 bin km de bir opel astra buldum ve bu arabalarin otomatikleri hakkinda bazi arkadaslarimdan pek olumlu yorumlar almadim.4 sene bu arabanin duz vitesinden kullandim ve araba tik bile etmedi ama simdi eşimde kullanabilsin diye ayni arabanin otomatiginden dusunuyorum. Sizce bu araba sorun cikartir mi ? kullanan yada cevresinde kullanmis olan arkadaslar dusuncelerini paylasirsa cok sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suleymanbegic -- 2 Ağustos 2015; 20:57:17 >



  • Bizim arkadasta 1.6 benzinli easytronic var,baya seyahat etmisligim var.

    Sanziman ozellikle 1 ve 2 de konfor yoksunu.Sarsiyor

    Performansi baltaliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Bizim arkadasta 1.6 benzinli easytronic var,baya seyahat etmisligim var.

    Sanziman ozellikle 1 ve 2 de konfor yoksunu.Sarsiyor

    Performansi baltaliyor

    Yorum icin tesekkurler hocam. Peki bu bir ve ikinci vitesin preformansi haricinde bir eksisi var midir ?
  • Mühendislik açısından leş gibidir.Debriyaja basma görevini yapy olarak hidrolik bir mekanizma üstlenir.Bu mekanizmanın zamanla içinde hava boşluğu oluşur ve sersemler araç vites atarken.Hele bir de kavrama bitikse oooh deyme keyfine.Halay çektirir arabanın içinde adama.Alıyosanız manuelini alın.Yok ben halay başı olucam derseniz seçim sizin
  • Easytronic icin birsey diyemeyecegim ama active select 0 sorun, muazzam sanziman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suleymanbegic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Bizim arkadasta 1.6 benzinli easytronic var,baya seyahat etmisligim var.

    Sanziman ozellikle 1 ve 2 de konfor yoksunu.Sarsiyor

    Performansi baltaliyor

    Yorum icin tesekkurler hocam. Peki bu bir ve ikinci vitesin preformansi haricinde bir eksisi var midir ?

    Soyle bir eksisi oluyor,ozellikle yokuslarda durum daha belirgin

    Arac 1 e mi 2 ye mi atacagina tam karar veremiyor.Ornegin bazi yerlerde 1 e aliyor,halbuki 2 ile gidebilecegi yer.Ayak zaten gazda iken bunu yapinca arac haliyle one atliyor.Yani biraz kararsizlik var sanzimanda.Alisinca ustesinden gelinmeyecek bir sey degil

    Ve bu tabi yanlis degisimler dogal olarak performans haricinde otomatik sanzimanin konfor ozelligini yok ediyor.Bizim arkadas ilk zamanlarda cok sarsarak kullaniyordu bu yuzden ama sonra azaltti alistigi icin.Yine de sarsinti oluyordu tabi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Mühendislik açısından leş gibidir.Debriyaja basma görevini yapy olarak hidrolik bir mekanizma üstlenir.Bu mekanizmanın zamanla içinde hava boşluğu oluşur ve sersemler araç vites atarken.Hele bir de kavrama bitikse oooh deyme keyfine.Halay çektirir arabanın içinde adama.Alıyosanız manuelini alın.Yok ben halay başı olucam derseniz seçim sizin

    Oncelikle vakit ayirip yorum yaptiginiz icin tesekkurler. Peki 43 tl ye kadar dizel ve otomatik olarak alinabilecek bir bir arac onerinz var mi ? Golf almak isterdim ama cok pahali sizin oneriniz en olur ? Max cikabilicek para 43 bin tl ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suleymanbegic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Mühendislik açısından leş gibidir.Debriyaja basma görevini yapy olarak hidrolik bir mekanizma üstlenir.Bu mekanizmanın zamanla içinde hava boşluğu oluşur ve sersemler araç vites atarken.Hele bir de kavrama bitikse oooh deyme keyfine.Halay çektirir arabanın içinde adama.Alıyosanız manuelini alın.Yok ben halay başı olucam derseniz seçim sizin

    Oncelikle vakit ayirip yorum yaptiginiz icin tesekkurler. Peki 43 tl ye kadar dizel ve otomatik olarak alinabilecek bir bir arac onerinz var mi ? Golf almak isterdim ama cok pahali sizin oneriniz en olur ? Max cikabilicek para 43 bin tl ama.

    Hocam anladığım kadarıyla bütçe kısıtlı.Yani aracında sorunsuz olması gerektiğini düşünürsek ben Auris veya Corolla derim.Tamam bunlarında şanzımanı süper değil ama yine easytronic'e göre güzel.Easytronic çok matah bir şanzıman olsa zaten J kasada da kullanılırdı.




  • Ben otomatik şanzıman sevmezdim ama eşimde kullansın diye mecburen otomatik şanzıman almak zorunda kaldım. Bu arada kullanmadığım otomatik şanzıman türü kalmamıştır (mmt, amt, dsg, klasik otomatik, cvt, dsg......)

    Her tür şanzımanın kendine göre artı eksi yönleri vardır.
    Ne istediğini bilen ve istediği şeyinde özeliklerini tanıyan insan için karar vermekte kolaydır hüküm vermekte.
    Belki biliyorsunuz belki ilk defa öğreneceksiniz ama bu vites klasik tek kavramalı düz vitestir bir robot sizin yerinize debriyaja basar bu robotun ne zaman debriyaja basacağını ne zaman vites yükseltip ne zaman düşüreceğini bir beyin kararlaştırır.
    Bunun haricinde en baştada dediğim gibi bu şanzıman düz vitesten farklı değildir.
    Yukarıda söylediklerim nedeniyle easytronic şanzıman klasik otomatik viteslere göre (tork konvertörlü) daha az yakar daha seridir.Hatta easytronic fabrika verilerinde aynı motorlu ama düz vitesli araçtan bile daha az yakıyor görünüyor. Ancak benim tecrübem performanslı kullanım durumunda düz vitesinden daha fazla yakacağı yönünde.
    Bir diğer ayrıntıda 3000 devirde 5. viteste hızı 120 (astra h 1.4) ancak düz viteslisinin hızı 100 km dolaysıyla uzun yolda ciddi bir avantaj. Bunun dışında easytronic şanzımanın klasik otomatikten en belirgin farkı vites geçişlerinin hissedilir olması ancak bunuda vitese alışınca çözüyorsunuz (ayağınızı gazdan hafifçe çekince hiç bir sarsıntı olmuyor) olsada sarsıntı denen olay zelzele değil vites geçiş sarsıntısı ve bu sarsıntının his edildiği ve rahatsız ettiği asıl viteste 1. vitestir sonrasında zaten çok önemli bir sarsıntıda bulunmamaktadır
    Bu şanzımanın biraz nazik bir şanzıman olduğunuda belirtmeden geçemeyeceğim. Zaten bu tip şanzımanların kötü ünüde bu hassasiyetten kaynaklanıyor. İnsanlar ne kullandıklarını bilmediklerinden onun özelliklerinide bilmiyorlar ve ona göre davranmıyorlar.
    Bu şanzımanın kafasını karıştırmayacaksınız yani karda buzda araca patinaj çektirip durmayacaksınız, el frenini çekip aracı vitese takıp zorlamayacaksınız vesaire vesaire.
    Bir noktanın daha aydınlatılması lazım.
    Easytronic şazıman arızlarının tamir maliyetleri diğer bütün otomatik şanzımanların arıza maliyetlerinden daha ucuz ve basittir.
    Eskiden beyin tamiri yapılmıyordu artık beyin tamiride yapılıyor. Dolaysıyla hem klasik tork kovertörlü hem cvt hemde dsg den arıza durumunda en ucuz maliyetliside easytronictir. Tabi hakkını yemeyeyim klasik tork konvertörlü bir şanzımanın arıza verme oranı easytronicten daha düşüktür (bu genellemem her marka için geçerli değil kendi tecrübem 1-2 markanın otomatikleri için pek olumlu değil)
    Son olarak birde kendi şahsi gözlemimi belirteyim bu tip, yani yarı otomatik diye geçen şanzımanlar içerisinde opelin easytronic'i diğer markaların yarı otomatiklerinden daha az sorunludur diyebilirim (elimde bir istatistik yok tamamen kendi gözlemlerim araştırmalarım ve tecrübelerimden edindiğim kanaattir)

    NOT:Bu şanzımanı tercih etmeyi düşünen arkadaşlar mutlaka test sürüşü yapıp kendi kararlarını kendileri versinler.




  • suleymanbegic kullanıcısına yanıt
    Fiat Bravo öneririm sanzumani opelle ayni konfordadir fakat 1.6 120hp gibi bir canavara sahip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    Ben otomatik şanzıman sevmezdim ama eşimde kullansın diye mecburen otomatik şanzıman almak zorunda kaldım. Bu arada kullanmadığım otomatik şanzıman türü kalmamıştır (mmt, amt, dsg, klasik otomatik, cvt, dsg......)

    Her tür şanzımanın kendine göre artı eksi yönleri vardır.
    Ne istediğini bilen ve istediği şeyinde özeliklerini tanıyan insan için karar vermekte kolaydır hüküm vermekte.
    Belki biliyorsunuz belki ilk defa öğreneceksiniz ama bu vites klasik tek kavramalı düz vitestir bir robot sizin yerinize debriyaja basar bu robotun ne zaman debriyaja basacağını ne zaman vites yükseltip ne zaman düşüreceğini bir beyin kararlaştırır.
    Bunun haricinde en baştada dediğim gibi bu şanzıman düz vitesten farklı değildir.
    Yukarıda söylediklerim nedeniyle easytronic şanzıman klasik otomatik viteslere göre (tork konvertörlü) daha az yakar daha seridir.Hatta easytronic fabrika verilerinde aynı motorlu ama düz vitesli araçtan bile daha az yakıyor görünüyor. Ancak benim tecrübem performanslı kullanım durumunda düz vitesinden daha fazla yakacağı yönünde.
    Bir diğer ayrıntıda 3000 devirde 5. viteste hızı 120 (astra h 1.4) ancak düz viteslisinin hızı 100 km dolaysıyla uzun yolda ciddi bir avantaj. Bunun dışında easytronic şanzımanın klasik otomatikten en belirgin farkı vites geçişlerinin hissedilir olması ancak bunuda vitese alışınca çözüyorsunuz (ayağınızı gazdan hafifçe çekince hiç bir sarsıntı olmuyor) olsada sarsıntı denen olay zelzele değil vites geçiş sarsıntısı ve bu sarsıntının his edildiği ve rahatsız ettiği asıl viteste 1. vitestir sonrasında zaten çok önemli bir sarsıntıda bulunmamaktadır
    Bu şanzımanın biraz nazik bir şanzıman olduğunuda belirtmeden geçemeyeceğim. Zaten bu tip şanzımanların kötü ünüde bu hassasiyetten kaynaklanıyor. İnsanlar ne kullandıklarını bilmediklerinden onun özelliklerinide bilmiyorlar ve ona göre davranmıyorlar.
    Bu şanzımanın kafasını karıştırmayacaksınız yani karda buzda araca patinaj çektirip durmayacaksınız, el frenini çekip aracı vitese takıp zorlamayacaksınız vesaire vesaire.
    Bir noktanın daha aydınlatılması lazım.
    Easytronic şazıman arızlarının tamir maliyetleri diğer bütün otomatik şanzımanların arıza maliyetlerinden daha ucuz ve basittir.
    Eskiden beyin tamiri yapılmıyordu artık beyin tamiride yapılıyor. Dolaysıyla hem klasik tork kovertörlü hem cvt hemde dsg den arıza durumunda en ucuz maliyetliside easytronictir. Tabi hakkını yemeyeyim klasik tork konvertörlü bir şanzımanın arıza verme oranı easytronicten daha düşüktür (bu genellemem her marka için geçerli değil kendi tecrübem 1-2 markanın otomatikleri için pek olumlu değil)
    Son olarak birde kendi şahsi gözlemimi belirteyim bu tip, yani yarı otomatik diye geçen şanzımanlar içerisinde opelin easytronic'i diğer markaların yarı otomatiklerinden daha az sorunludur diyebilirim (elimde bir istatistik yok tamamen kendi gözlemlerim araştırmalarım ve tecrübelerimden edindiğim kanaattir)

    NOT:Bu şanzımanı tercih etmeyi düşünen arkadaşlar mutlaka test sürüşü yapıp kendi kararlarını kendileri versinler.


    Mükemmel bir anlatim, bende de corsa easytronic vites var, dediklerinize noktasına kadar ktiliyorum, + olarak vitese 1 ayda alıştım sobnrasi çok basit ve memnun edici




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    Ben otomatik şanzıman sevmezdim ama eşimde kullansın diye mecburen otomatik şanzıman almak zorunda kaldım. Bu arada kullanmadığım otomatik şanzıman türü kalmamıştır (mmt, amt, dsg, klasik otomatik, cvt, dsg......)

    Her tür şanzımanın kendine göre artı eksi yönleri vardır.
    Ne istediğini bilen ve istediği şeyinde özeliklerini tanıyan insan için karar vermekte kolaydır hüküm vermekte.
    Belki biliyorsunuz belki ilk defa öğreneceksiniz ama bu vites klasik tek kavramalı düz vitestir bir robot sizin yerinize debriyaja basar bu robotun ne zaman debriyaja basacağını ne zaman vites yükseltip ne zaman düşüreceğini bir beyin kararlaştırır.
    Bunun haricinde en baştada dediğim gibi bu şanzıman düz vitesten farklı değildir.
    Yukarıda söylediklerim nedeniyle easytronic şanzıman klasik otomatik viteslere göre (tork konvertörlü) daha az yakar daha seridir.Hatta easytronic fabrika verilerinde aynı motorlu ama düz vitesli araçtan bile daha az yakıyor görünüyor. Ancak benim tecrübem performanslı kullanım durumunda düz vitesinden daha fazla yakacağı yönünde.
    Bir diğer ayrıntıda 3000 devirde 5. viteste hızı 120 (astra h 1.4) ancak düz viteslisinin hızı 100 km dolaysıyla uzun yolda ciddi bir avantaj. Bunun dışında easytronic şanzımanın klasik otomatikten en belirgin farkı vites geçişlerinin hissedilir olması ancak bunuda vitese alışınca çözüyorsunuz (ayağınızı gazdan hafifçe çekince hiç bir sarsıntı olmuyor) olsada sarsıntı denen olay zelzele değil vites geçiş sarsıntısı ve bu sarsıntının his edildiği ve rahatsız ettiği asıl viteste 1. vitestir sonrasında zaten çok önemli bir sarsıntıda bulunmamaktadır
    Bu şanzımanın biraz nazik bir şanzıman olduğunuda belirtmeden geçemeyeceğim. Zaten bu tip şanzımanların kötü ünüde bu hassasiyetten kaynaklanıyor. İnsanlar ne kullandıklarını bilmediklerinden onun özelliklerinide bilmiyorlar ve ona göre davranmıyorlar.
    Bu şanzımanın kafasını karıştırmayacaksınız yani karda buzda araca patinaj çektirip durmayacaksınız, el frenini çekip aracı vitese takıp zorlamayacaksınız vesaire vesaire.
    Bir noktanın daha aydınlatılması lazım.
    Easytronic şazıman arızlarının tamir maliyetleri diğer bütün otomatik şanzımanların arıza maliyetlerinden daha ucuz ve basittir.
    Eskiden beyin tamiri yapılmıyordu artık beyin tamiride yapılıyor. Dolaysıyla hem klasik tork kovertörlü hem cvt hemde dsg den arıza durumunda en ucuz maliyetliside easytronictir. Tabi hakkını yemeyeyim klasik tork konvertörlü bir şanzımanın arıza verme oranı easytronicten daha düşüktür (bu genellemem her marka için geçerli değil kendi tecrübem 1-2 markanın otomatikleri için pek olumlu değil)
    Son olarak birde kendi şahsi gözlemimi belirteyim bu tip, yani yarı otomatik diye geçen şanzımanlar içerisinde opelin easytronic'i diğer markaların yarı otomatiklerinden daha az sorunludur diyebilirim (elimde bir istatistik yok tamamen kendi gözlemlerim araştırmalarım ve tecrübelerimden edindiğim kanaattir)

    NOT:Bu şanzımanı tercih etmeyi düşünen arkadaşlar mutlaka test sürüşü yapıp kendi kararlarını kendileri versinler.


    Cok tessekkur ederim gercekten cok acklayici bir mesaj. Ben arabin duz vitesini kullandigim icin bu arabaya bir sempatim var gercekten şık ve guzel malzemeden yapilmis bir araba. Bence bu paraya alabilecegim en mantikli otomatik araba diye dusunuyorum. Ben zaten arabayi nazik kullandigim icin bu arabaninda bana sorun cikarmayacagini dusunuyorum.( insallah ) kayincomda ayni araba var sifir aldilar ve bir defa vites problemi ile servise gitmedi ve araba 120 bin km de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: suleymanbegic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Mühendislik açısından leş gibidir.Debriyaja basma görevini yapy olarak hidrolik bir mekanizma üstlenir.Bu mekanizmanın zamanla içinde hava boşluğu oluşur ve sersemler araç vites atarken.Hele bir de kavrama bitikse oooh deyme keyfine.Halay çektirir arabanın içinde adama.Alıyosanız manuelini alın.Yok ben halay başı olucam derseniz seçim sizin

    Oncelikle vakit ayirip yorum yaptiginiz icin tesekkurler. Peki 43 tl ye kadar dizel ve otomatik olarak alinabilecek bir bir arac onerinz var mi ? Golf almak isterdim ama cok pahali sizin oneriniz en olur ? Max cikabilicek para 43 bin tl ama.

    Hocam anladığım kadarıyla bütçe kısıtlı.Yani aracında sorunsuz olması gerektiğini düşünürsek ben Auris veya Corolla derim.Tamam bunlarında şanzımanı süper değil ama yine easytronic'e göre güzel.Easytronic çok matah bir şanzıman olsa zaten J kasada da kullanılırdı.

    2016 Astrada (astra k) tekrar easytronic gelmeye başladı. Opel daha sarsıntısız ve hızlı olduğunu iddia ediyor. Gelir gelmez teste çıkmayı düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: suleymanbegic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Mühendislik açısından leş gibidir.Debriyaja basma görevini yapy olarak hidrolik bir mekanizma üstlenir.Bu mekanizmanın zamanla içinde hava boşluğu oluşur ve sersemler araç vites atarken.Hele bir de kavrama bitikse oooh deyme keyfine.Halay çektirir arabanın içinde adama.Alıyosanız manuelini alın.Yok ben halay başı olucam derseniz seçim sizin

    Oncelikle vakit ayirip yorum yaptiginiz icin tesekkurler. Peki 43 tl ye kadar dizel ve otomatik olarak alinabilecek bir bir arac onerinz var mi ? Golf almak isterdim ama cok pahali sizin oneriniz en olur ? Max cikabilicek para 43 bin tl ama.

    Hocam anladığım kadarıyla bütçe kısıtlı.Yani aracında sorunsuz olması gerektiğini düşünürsek ben Auris veya Corolla derim.Tamam bunlarında şanzımanı süper değil ama yine easytronic'e göre güzel.Easytronic çok matah bir şanzıman olsa zaten J kasada da kullanılırdı.

    2016 Astrada (astra k) tekrar easytronic gelmeye başladı. Opel daha sarsıntısız ve hızlı olduğunu iddia ediyor. Gelir gelmez teste çıkmayı düşünüyorum.

    Hocam beraber gidelim ben de merak ediyorum.Yeni watts bağlantısı gelişmiş diyola




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0


    quote:

    Orijinalden alıntı: suleymanbegic


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Mühendislik açısından leş gibidir.Debriyaja basma görevini yapy olarak hidrolik bir mekanizma üstlenir.Bu mekanizmanın zamanla içinde hava boşluğu oluşur ve sersemler araç vites atarken.Hele bir de kavrama bitikse oooh deyme keyfine.Halay çektirir arabanın içinde adama.Alıyosanız manuelini alın.Yok ben halay başı olucam derseniz seçim sizin

    Oncelikle vakit ayirip yorum yaptiginiz icin tesekkurler. Peki 43 tl ye kadar dizel ve otomatik olarak alinabilecek bir bir arac onerinz var mi ? Golf almak isterdim ama cok pahali sizin oneriniz en olur ? Max cikabilicek para 43 bin tl ama.

    Hocam anladığım kadarıyla bütçe kısıtlı.Yani aracında sorunsuz olması gerektiğini düşünürsek ben Auris veya Corolla derim.Tamam bunlarında şanzımanı süper değil ama yine easytronic'e göre güzel.Easytronic çok matah bir şanzıman olsa zaten J kasada da kullanılırdı.

    2016 Astrada (astra k) tekrar easytronic gelmeye başladı. Opel daha sarsıntısız ve hızlı olduğunu iddia ediyor. Gelir gelmez teste çıkmayı düşünüyorum.

    Hocam beraber gidelim ben de merak ediyorum.Yeni watts bağlantısı gelişmiş diyola

    Zaman ve yer uygun olursa olur hocam. Aracın geliş tarihi finallerimle çakışırsa daha geç bir tarihte giderim muhtemelen.




  • Merhaba. Öncelikle aynı MODEL araba almayı planlıyoruz benim bütçe 35000₺ düz vites 1.3 cdti sedan astra almayı planlıyorum(hala temiz bir araba bulamadım)

    Sizin limitinize (43000₺) en uygun araba honda Civic (2008 ve üstü) otomatik f1 şanzuman modelidir. Abimde var kendisi kadar ben de kullanıyorum şu ana kadar hiç bir sorun çıkarmadı çok memnunuz öneririm...
  • Beş para etmez sanziman
  • Astra K da sadece 1.0 cc 125 bg de kullanılacak diye biliyorum easttronic şanzımanı. Dizellerde active selec şanzıman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ewwliya

    Merhaba. Öncelikle aynı MODEL araba almayı planlıyoruz benim bütçe 35000₺ düz vites 1.3 cdti sedan astra almayı planlıyorum(hala temiz bir araba bulamadım)

    Sizin limitinize (43000₺) en uygun araba honda Civic (2008 ve üstü) otomatik f1 şanzuman modelidir. Abimde var kendisi kadar ben de kullanıyorum şu ana kadar hiç bir sorun çıkarmadı çok memnunuz öneririm...

    Yorum icin tesekkurler oncelikle. Peki yakit olarak astra honda karsilastirmasi yaparsak cok fark olmaz mi sizcede? Birde size tavsiyem sedan yerine hb bakmaniz. Hep daha şık ve sportif hemde pazari daha geniş. Yani satmak isteseniz bir hftada rahat satarsiniz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suleymanbegic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ewwliya

    Merhaba. Öncelikle aynı MODEL araba almayı planlıyoruz benim bütçe 35000₺ düz vites 1.3 cdti sedan astra almayı planlıyorum(hala temiz bir araba bulamadım)

    Sizin limitinize (43000₺) en uygun araba honda Civic (2008 ve üstü) otomatik f1 şanzuman modelidir. Abimde var kendisi kadar ben de kullanıyorum şu ana kadar hiç bir sorun çıkarmadı çok memnunuz öneririm...

    Yorum icin tesekkurler oncelikle. Peki yakit olarak astra honda karsilastirmasi yaparsak cok fark olmaz mi sizcede? Birde size tavsiyem sedan yerine hb bakmaniz. Hep daha şık ve sportif hemde pazari daha geniş. Yani satmak isteseniz bir hftada rahat satarsiniz :)

    Alıntıları Göster
    3 tane easytronic aracım oldu, 2 si corsa 1 i de astra h.

    Corsalarda sorun yaşamadım ancak astra h ile m yolda kaldım. Buyrun bununla ilgili yardım çığlıklarım da bu konuda yer almakta.http://forum.donanimhaber.com/m_45189572/tm.htm

    Kullanım ile ilgili otomobilci arkadaşıma katılıyorum. Alışınca 1-2 arasındaki geçiş hariç diğerleri çok sorun teşkil etmiyor ancak tam otomatik veya çift kavramalı yarı otomatik kullanmış birisi bu şanzımanı kullanmaz tabii.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.