- x
İstanbul Anadolu Yakasındaki En İyi TOYOTA Servisi Hangisi?
56 Cevap18011 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2813 Mesaj
7 Aralık 2006; 20:46:37 

Evet arkadaşlar,

Gitmiş olduğunuz İstanbul Anadolu Yakasındaki En İyi TOYOTA Servisi Hangisi?

(Müşteri Memnuniyeti, İlgi, Alaka Vs...)
-------------------------------------------------

Cevapları Toparlarsak 09 Haziran 2010 İtibariyle;

DUMANKAYA : Olumlu : 3 / Olumsuz : 1

NATAŞ : Olumlu : 6 / Olumsuz : 5

DERİNDERE : Olumlu : 4 / Olumsuz : 2

KAVACIK : Olumlu : 1 / Olumsuz : 0

TARABYA : Olumlu : 1 / Olumsuz : 0

ORTAKÖY : Olumlu : 1 / Olumsuz : 0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ak_onair -- 10 Haziran 2010; 21:24:48 >


_____________________________



2813 Mesaj
8 Aralık 2006; 19:36:48 

Yok mu cevap verecek????


_____________________________



 
54 Mesaj
9 Aralık 2006; 13:31:53 

Pendik Dumankaya iyi diye duymuştum.Ben tarabya'ya gidiyorum


_____________________________



 
13 Mesaj
14 Aralık 2006; 13:03:35 

Kozyatağı Nataş çok çok iyi


_____________________________



465 Mesaj
14 Aralık 2006; 13:15:14 

tarabya dolapdere nasıl? (gerçi avrupa yakasında ama olsun=?=)


_____________________________

Ne mutlu Türk'üm diyene!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Aralık 2006; 21:35:09 

Nataş bence türkiyedeki en berbat servis, ben bostancıda oturmama rağmen servis için zeytinburnu derindereye gidiyorum, nataşa tövbe gitmem!


 
2034 Mesaj
14 Aralık 2006; 21:39:09 

Ben bakırkoy'de oturuyorum. Arabamı da Derindere'ye götürüyorum. Bana yürüyerek 10 dk uzaklıkta servis Derindere'nin servis hizmeti oldukça iyi. Ben gayet memnunum. Şiddetle tavsiye ederim. Saygılar...


_____________________________



 
34 Mesaj
14 Aralık 2006; 21:53:36 

diğerlerini bilmiyorum ama nataşı hiç tavsiye etmem. çamurluk değişimi için arabamı oraya bıraktığıma bin pişman oldum. kapımın boyasını zedelemişler, konsolu çizmişler, tavanı ve arka koltuğu kirletmişlerdi. bi servis tavanı nasıl kirletir ya anlayamadım, yağlı elleriyle tavanı mı ellediler artık ne yaptılarsa... arka koltukta da vardı lekeler.


_____________________________



2813 Mesaj
14 Aralık 2006; 22:46:40 

Evet arkadaşlar deneyimleri ve yaşadıklarını anlatan tüm arkadaşlara teşekkürler Benim gibi aracını yeni alan arkadaşlara gerçekten çok yardımcı oluyor bunlar. Evet arkadaşlar başka olumlu / olumsuz serviste yaşadıklarını anlatacak olan var mı?


_____________________________



63 Mesaj
15 Aralık 2006; 19:22:29 

ben arabamı kavacık toyotaya götürüyorum mahmut bey var orda müştriye ilgi süper,hizmet süper,dürüstlük hat safhada.tavsiye edrimm


_____________________________

araba kullanmak sanat işidir.sanattan anlamayan direksiyona geçmesin...


 
13 Mesaj
15 Aralık 2006; 21:02:53 

Bende 2005 Corolla var. Sabahları zor çalışıyordu. 4 kere Pendik Dumankayaya götürdüm. Her seferinde problem yok dediler. Hatta son gittiğimde nerdeyse kovuldum. Daha sonra Nataş'a gittim. 30 dk.da problemimi çözdüler. Oksijen pompasının arızalı olduğunu söylediler ve değiştirdiler.Sorunnum ortadan kalktı. Ayrıca Toyota kullanan taksicilerde bana Nataşı tavsiye ettiler. Ayrıca Dumankayada OGS cihazımı kırdılar. Ben Nataş tan şaşmam.


_____________________________



 
3105 Mesaj
15 Aralık 2006; 21:39:42 

anadolu yakası : nataş
avrupa yakası : tarabya

bu arada tarabya ve tarabya dolapdere aynı şahıslara ait


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
15 Aralık 2006; 22:11:57 

bence;
anadolu yakası: Nataş dışında neresi olursa
avrupa yakası: Derindere


3309 Mesaj
16 Aralık 2006; 15:33:14 

nataş cidden çok kötü dumankaya artık çok ilgililer toyotaya yakışmıyor nataş gibi dandik bir servis


_____________________________



 
46 Mesaj
16 Aralık 2006; 16:12:35 

1000km bakimini arabayı satın aldığımız bayide mi yaptırmak zorundayız?


_____________________________



 
1879 Mesaj
16 Aralık 2006; 16:16:58 


quote:

Orjinalden alıntı: sepi

1000km bakimini arabayı satın aldığımız bayide mi yaptırmak zorundayız?


hayır... istediğiniz servise yaptırabilirsiniz Ücretsiz ve garanti kapsamında bir servis


_____________________________

LIVE TO RIDE RIDE TO LIVE


2813 Mesaj
18 Aralık 2006; 23:46:57 

Hadi arkadaşlar servis deneyimlerinizi yazın


_____________________________



 
13 Mesaj
19 Aralık 2006; 16:15:28 

Silivri Maxinin servisi hakkında deneyimi olan var mı?
Bir de Nataşı neden bukadar kötülüyorsunuz?


_____________________________



2813 Mesaj
27 Aralık 2006; 22:33:28 

up


_____________________________



2813 Mesaj
3 Ocak 2007; 1:22:22 

Benim aracımın 1.000km bakımı geldi. Yeni açılan "Gökkuşağı"na götürmeyi düşünüyorum ama kararsızım?


_____________________________



 
1148 Mesaj
4 Ocak 2007; 12:09:21 

nataşı kötüleyenler neden deneyimlerini yazmıyor??????
kötü deyince okuyan insanlar "evet kötüymüş gitmeyelim" mi diyeceklerini sanıyorlar

nataş hakkında sadece bir tane kötü vaka okudum ama bir tane de iyi vaka okudum...

dolayısıyla hiç toyota servisi kullanmamış biri olarak yukarıdaki oylamayı gerçekçi bulmuyorum...bana göre nataş 1-1 dir...

iyiyse neden iyi, kötüyse neden kötü????

bunu anlatmayan, anlatmayacak olan hiç yazmasın da gereksiz kirlilik olmasın....

orası kötü gitmeyin burası iyi burayı bırakmayın gibi yorumlara karnımız tok...

“şurası dandik” demek ile “şu servis ormanda 10 kaplan gücünde” demek aynı şey bana göre...


_____________________________

Gülümsemek için...
[url] http://deerinadam.blogspot.fr [/url]


 
13 Mesaj
4 Ocak 2007; 13:11:34 

Kutlarım aynı görüşteyim.
Ben devamlı Nataşa gidiyorum. Çok memnunum. Bundan sonrada sürekli Nataşa gideceğim.Kötü demek için kıstas ne olabilir ki.....


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Ocak 2007; 19:00:17 


quote:

Orjinalden alıntı: ak_onair

Benim aracımın 1.000km bakımı geldi. Yeni açılan "Gökkuşağı"na götürmeyi düşünüyorum ama kararsızım?

Gökkuşağı nereye açıldı? eskiden altunizadedeydi.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Ocak 2007; 19:20:28 

Nataşa kötü diyenlerden biri benim. başımıza iki olay geldi nataşta.
birincisi; biz 96 yılında corolla almıştık oradaki bayiiden ve aldığımız aracın teybi 95 model corollada bulunan teypti ve bunu değiştirmediler (tabii bunu aldıktan sonra fark ettik,yoksa zaten baştan almazdık aracı), ayrıca araçta çeşitli kusurlar daha vardı, aracı aldığımız akşam yola çıktık ve farları yakalım dedik ve aracın hem farları hem de kadran ışıkları yanmıyordu. daha bitmedi üstelik arka sol kapının lastik fitili de yırtıktı, yani bize bariz kurcalanmış fabrika hatalarıyla dolu aracı kakaladılar. üstelik aracı satan satış temsilcisi bayan da bunu gayet iyi biliyordu hem de uzun yıllar bunu unutmamıştı, çünkü avensis alacağımız zaman yine nataşa bi gidelim dedik ve yine aynı satış temsilcisi vardı ve bizi tek seferde tanıdı o kadar yıl geçmesine rağmen ve bize dedi ki: "küsmüyüz yoksa!" yani kadın bize yaptığı olayı biliyor ve unutmamış da.
gelelim ikinci olaya; ikinci olay ise avensisi aldıktan yaklaşık bir sene sonra arabaya arkadan bi bayan sürücü çarptı ve tamponun boyası kalktı. çarpan sürücü de dedi ki benim nataşta çalışan tanıdığım var orada yaptırırız dedi, bizde iyi tamam dedik. götürdük arabayı verdik servise ve bir hafta sonra aracı teslim almaya gittik ve baktık ki tampon kıytırıktan yapılmış boya yeri bariz belli oluyordu ve üzerinde pürüzler falan vardı, dedik bunu baştan tekrar yapın olmamış bu dedik. servisteki eleman da bundan daha fazlası olmaz, zaten biz bunu burada yaptırmadık, bizim burada kaporta yerimiz yok dışarda yaptırdık bunu dedi. Biz de bunun üzerine aracı Derindere-zeytinburnuna götürdük ve tekrar yaptıdık, çok da şahane bi şekilde yapıldı.
Bu iki olaydan sonra tövbe bi daha nataşın yanına uğramayız. tabii böyle olaylar herkesin başına gelecek diye bi kaide yok ama bu iki olay da bizim bi daha nataşa gitmememiz için yeterli bir sebep. şu an bütün servis işlerin hepsini Derindereye yaptırıyoruz ve şu ana kadar hiç bir şikayetimiz olmadı.


 
46 Mesaj
4 Ocak 2007; 19:28:57 

Altunizade deki Gökkuşağı Honda bayisidir.

quote:

Orjinalden alıntı: mussa



Gökkuşağı nereye açıldı? eskiden altunizadedeydi.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Ocak 2007; 20:01:44 


quote:

Orjinalden alıntı: sepi

Altunizade deki Gökkuşağı Honda bayisidir.



olur mu altunizade'de eskiden Toyota Gökkuşağı plaza vardı (Pelit pastanesinin yanı)
altunizade'deki Honda bayiisi Ayışığı


3309 Mesaj
4 Ocak 2007; 21:05:57 

gökkuşağı dudullu tarafına açıldı şile yolunun üzerinde yeri güzel


_____________________________



 
46 Mesaj
4 Ocak 2007; 22:24:13 

peki bu bilgiler doğru mu?
altunizadedeki gökkuşağı ümraniyeye taşındı,
altunizadedeki gökkuşağının yerine bilgisayar bayii açıldı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sepi -- 4 Ocak 2007; 22:26:04 >


_____________________________



57 Mesaj
4 Ocak 2007; 22:36:28 

ben derindere kartal dan cok memnunum. ilgi alaka ve servis hizi super.


 
13 Mesaj
5 Ocak 2007; 14:04:07 

Sevgili Mussa,
1996 yılından beri aradan 10 yıl geçmiş. Ayrıca satışla iligili olan bir şikayet servise mal edilemez. Avensisle ilgili olan olay ise mekanik servis sorunu değil. Nataşa ne zaman gittiysem güleryüz,ilgi ve alaka çok iyi idi.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ocak 2007; 15:23:28 


quote:

Orjinalden alıntı: drreha

Sevgili Mussa,
1996 yılından beri aradan 10 yıl geçmiş. Ayrıca satışla iligili olan bir şikayet servise mal edilemez. Avensisle ilgili olan olay ise mekanik servis sorunu değil. Nataşa ne zaman gittiysem güleryüz,ilgi ve alaka çok iyi idi.

aradan 10 yıl geçmiş ama hala aynı zihniyet, madem yaptığın hatayı biliyorsun hiç olmazsa bi özür diler insan, ne biçim bir anlayıştır bu.
ayrıca avensiste başıma gelen şey ise 2 sene önce oldu, mekanik servis problemi olmak zorunda değil kaporta ile ilgili bir sorun ve bu da ciddi bir servis sorunudur. aynı şey sizin de başınıza gelse eminim ki aynı şeyleri düşünürdünüz.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ocak 2007; 15:25:49 

quote:

Orjinalden alıntı: sepi

peki bu bilgiler doğru mu?
altunizadedeki gökkuşağı ümraniyeye taşındı,
altunizadedeki gökkuşağının yerine bilgisayar bayii açıldı.

arkadaş söylemiş dudullunun oraya açıldı diye.
altunizade'deki gökkuşağının yerine G.old Bil. açıldı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mussa -- 5 Ocak 2007; 15:29:03 >


 
13 Mesaj
8 Ocak 2007; 7:54:05 

Mussa Bey,
Nataşın Kaporta servisi hatta kaporta servis müdürü bile var (Nataş Tel:02163024444). Dışarda boya filanda yaptırmıyorlar. Size çarpan şahısın kazığı sonucu Nataş yerine başka yerde onarım yapılmış. Bence sizde Nataşa karşı bir art niyet var. Lütfen objektif olun. Forumda doğruları yazalım, yanlış yönlendirme yapmayalım.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Ocak 2007; 0:38:41 


quote:

Orjinalden alıntı: drreha

Mussa Bey,
Nataşın Kaporta servisi hatta kaporta servis müdürü bile var (Nataş Tel:02163024444). Dışarda boya filanda yaptırmıyorlar. Size çarpan şahısın kazığı sonucu Nataş yerine başka yerde onarım yapılmış. Bence sizde Nataşa karşı bir art niyet var. Lütfen objektif olun. Forumda doğruları yazalım, yanlış yönlendirme yapmayalım.

siz de pek bi nataşın avukatı çıktınız sanki!
dediğim gibi nataş ağzıyla kuş tutsa yaranamaz artık. kaporta servisi olayı belki dediğiniz gibidir ancak yine de bu işin içinde nataş var çünkü sonuçta araç tamirat için nataşın servisine girdi, eğer hile yoluyla nataşta kapota servisi olup da başka yerde yapıldıysa yine bu konuda nataş suçludur. sen nasıl olurda emanet ettiğim arabayı başka yere yollarsın! böyle bir şey olması çok büyük zaaf nataş adına.


 
13 Mesaj
9 Ocak 2007; 7:53:18 

Bu kadar az deneyim ile bir servis hakkında kesin fikir sahibi olmanız art niyetinizin göstergesi!.
Sizin yazdıklarınız, okuyanları yanlış uygulamalara yönlendirebilir.
Orada çalışanların emeklerine biraz saygı lütfen.
Toyotasa 'nın çok çok olumsuz bir yetkili servisi zaten mevcut değil. Arada olabilen ufak problemler Formula1 in teknik ekiplerinde bile mevcut.


_____________________________



 
171 Mesaj
9 Ocak 2007; 14:02:42 

Bende toyotanın Derindere ve Ortaköy servislerine gittim.

Derindere: Aracı servise soktum. Herşey çok güzeldi. Parasını ödedim. Ondan sonra bir soru sormak istedim. 35 dakika 2 kişinin peşinden dolandım bir sorume cevap vermediler. Sorduğum soru: Arabanın bakımının ardından kağıtta yazan şeylerin ne anlama geldiğiydi. Orda yazıyor ya dediler. Ben otomotivcimiyim nerden anliim travers aks vs ne demek. gerçektende bilgim yok. O ona o ona gönderdi. En sonunda üfleyip püflemeye başladılar. Bende söylenerek çıktım oradan.

Ortaköy: Aracımı genel bakıma soktum. İlgi alaka çok güzel. Hatta arasıra araçsız gidip araç ile ilgili birşeyler soruyorum, yani para ödeyecek birşey yok. Buna rağmen gayet ilgili ve yardımcı oluyorlar. Özellikle Levent beye teşekkür ederim. Çok ilgili bir kişi.

www.turgut.gen.tr --> oto forum, özellikle toyota ile ilgili


_____________________________

TOYOTA YARİS 1.3 SOL MMT SATEN GÜMÜŞÜ 2008
Otomobil Forum Sitesi | | http://www.arabaforum.net/


 
171 Mesaj
9 Ocak 2007; 14:05:11 

Ben Yaris 1.0 2004 model kullanıcısıyım.
Geçen aradayı servise soktum. Sol aks körüğü yırtık değiştircez dediler. 225 ytl istediler. Bende gittim özel servise sordum. 55 ytl dediler oraya yaptırdım. Bekledim orda 1 saatte gözümün önünde taktılar güzelce. Aradaki fark çok büyük.

Neyse önemli olan o değil. Değiştirirken aracın motorunda yağ kaçağı var servise bir göster dediler. Şimdi arabanın 3 sene mekanik garantisi var. Bu motordaki yağ kaçağı mekanik garantiye giriyor mu? Servise gitsem mekanik garanti kapsamında ücretsiz yaparlar mı yoksa bu mekanik garantiyi ben yanlış mı biliyorum.

www.turgut.gen.tr --> oto forum, özellikle toyota ile ilgili


_____________________________

TOYOTA YARİS 1.3 SOL MMT SATEN GÜMÜŞÜ 2008
Otomobil Forum Sitesi | | http://www.arabaforum.net/


 
46 Mesaj
9 Ocak 2007; 19:45:16 

sonuc olarak hangi servise gittin?
benim de 1000km bakımı için bugunlerde gitmem lazım ama ben de kararsızım.


quote:

Orjinalden alıntı: ak_onair

Benim aracımın 1.000km bakımı geldi. Yeni açılan "Gökkuşağı"na götürmeyi düşünüyorum ama kararsızım?



_____________________________



2813 Mesaj
9 Ocak 2007; 20:04:11 

Kardeş aracım şu anda 950km'de. Önümüzdeki hafta bir servise gideceğim tecrübelerimi size tarafsız olarak yazarım.

quote:

Orjinalden alıntı: sepi

sonuc olarak hangi servise gittin?
benim de 1000km bakımı için bugunlerde gitmem lazım ama ben de kararsızım.







_____________________________



 
13 Mesaj
10 Ocak 2007; 7:59:27 

Bir servis hakkında bu kadar az tecrübeyle kesin fikirlere varılmaz. Forumlar deneyimlerin paylaşılma yeridir o kadar. Sende 1000 bakımı dışında Nataşa gitmemişsin. Ancak öyle şeyler yazmışsınki sanki 40 kere Nataşa gitmişsinde 41 .kez gitmeyeceksin gibi. Arkadaş 1000 bakımlar ücretsiz bakımlardır. Bekleme süresi kısadır, işçilik konusunda da fikir sahibi olunmaz ve usta musta aranmaz. Ama hayret sen acayip fikir sahibi olmuşsun. Mussa da 1,5 tecrübeyle tövbe bir daha Nataşa gitmem demekle yanlış yönlendirme yapıyor. Esas her ikinizin Nataş hakkındaki sert üslublarınız bana ilginç geldi. Siz bu kadar tecrübeyle ayvayı yemeye devam edin.
quote:

Orjinalden alıntı: Lost_




Nataşı savunmadaki bu sert üslubunuz banada ilginç geldi. Şikayetlerini belirtenler sadece yaşadıklarını yazmış başkalarına git gitme dememişki. Siz hep nataşa gidin bizim için bi sakıncası yok.

Saygılar




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drreha -- 10 Ocak 2007; 8:02:23 >


_____________________________



465 Mesaj
10 Ocak 2007; 9:53:55 

Aslında @drreha söylediklerinde kısmen haklı. Bana da çok önyargı ile yaklaşıyormuşuz gibi geldi. Ancak bir konu daha var. Örneğin bir ürün satın aldın. Arıza yaptı. Giderilmesi için telefon ettin. Seninle ilgilenmediler veya ilgilendiler de sonuç değişmedi. Oradan alışveriş yapmamak için 40 kere mi alışveriş yapmış olmak gerekir? Gidersin başka yerden alırsın. Müşteri her zman haklıdır.

En büyük patron müşteridir. İstediği şirketi batırabilir. Bunu da çok kolay bir şekilde yapar. Parasını başka yerde harcayarak. Toplam kalite yönetimini uygulayan her şirket %100 müşteri memnuniyeti sunmak zorundadır. %99 kurtarmaz. Çoğu zaman o %1'lik dilim müşterinin yer değiştirmesine neden olur. Asıl müşteri memnuniyeti, müşterinin beklentilerini veren değil, onların ötesine geçen bir zihniyet taşır. Gerçek anlamda kalite yönetimi bunu gerektirir.

Konuya dönersek, eğer Nataş arkadaşları bir şekilde memnun edemediyse (arkadaşların hadlerini aşan bir istekte bulunduklarını sanmıyorum) olay bitmiştir. Adam gelir her yerde kötü reklamını yapar, müşterinin yön değiştirmesini sağlar. Parasını gider kendisini memnun eden başka bir yerde harcar. en doğal hakkıdır.

Bizim burda tartışmamız gereken hak ettiğimizden (biz yasal olarak ürünü satın aldığımız anda onun geri desteğini de satın almışızdır) fazlasını mı istiyoruz? Yoksa hakkımızı mı istiyoruz?

Saygılar...


quote:

Orjinalden alıntı: drreha

Bir servis hakkında bu kadar az tecrübeyle kesin fikirlere varılmaz. Forumlar deneyimlerin paylaşılma yeridir o kadar. Sende 1000 bakımı dışında Nataşa gitmemişsin. Ancak öyle şeyler yazmışsınki sanki 40 kere Nataşa gitmişsinde 41 .kez gitmeyeceksin gibi. Arkadaş 1000 bakımlar ücretsiz bakımlardır. Bekleme süresi kısadır, işçilik konusunda da fikir sahibi olunmaz ve usta musta aranmaz. Ama hayret sen acayip fikir sahibi olmuşsun. Mussa da 1,5 tecrübeyle tövbe bir daha Nataşa gitmem demekle yanlış yönlendirme yapıyor. Esas her ikinizin Nataş hakkındaki sert üslublarınız bana ilginç geldi. Siz bu kadar tecrübeyle ayvayı yemeye devam edin.





_____________________________

Ne mutlu Türk'üm diyene!


 
285 Mesaj
10 Ocak 2007; 17:46:39 

Arkadaşlar bu başlık altındaki mesajlarımı bana verilen cevapların seviyesiz bir noktaya sürüklenmesinden dolayı sildim. Yaptığım yorumlarıda görmemiş olun.
Tüm toyota kullanıcıları için çok önemli olacağına inandığım bu başlıktaki görüşlerin herkese faydalı olması dileğiyle.

Saygılar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lost_ -- 10 Ocak 2007; 18:00:05 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Ocak 2007; 22:19:33 


quote:

Orjinalden alıntı: drreha

Bir servis hakkında bu kadar az tecrübeyle kesin fikirlere varılmaz. Forumlar deneyimlerin paylaşılma yeridir o kadar. Sende 1000 bakımı dışında Nataşa gitmemişsin. Ancak öyle şeyler yazmışsınki sanki 40 kere Nataşa gitmişsinde 41 .kez gitmeyeceksin gibi. Arkadaş 1000 bakımlar ücretsiz bakımlardır. Bekleme süresi kısadır, işçilik konusunda da fikir sahibi olunmaz ve usta musta aranmaz. Ama hayret sen acayip fikir sahibi olmuşsun. Mussa da 1,5 tecrübeyle tövbe bir daha Nataşa gitmem demekle yanlış yönlendirme yapıyor. Esas her ikinizin Nataş hakkındaki sert üslublarınız bana ilginç geldi. Siz bu kadar tecrübeyle ayvayı yemeye devam edin.



Bak kardeşim, senin Nataşı bu kadar savunmana inan hiç anlam veremiyorum, ya sen ya da bir tanıdığın Nataşta çalışıyor galiba.
bu kadar az deneyim demişsin, sen benim ne kadar çok nataşa gittiğimi bilmiyorsun ki, eski araç varken servis için nataşa bayağı bi gittik (eve yakın olması nedeniyle), ancak ilgisiz ve de işleri geciktirmeleri sebebiyle (bir çok kez aracı teslim zamanında alamadık, hep gecikti) daha sonra başka servise gitmeye başladık.yani öyle bi iki kere gidip de servise bi daha gitmemezlik yapmadık, denedik bayağı. ancak avensisi servise götürüp o malum olay olunca da artık yeter dedik.
Daha ne kadar başımıza olay gelmeli ki bi servis hakkında iyi ya da kötü diyebileyim?


34 Mesaj
29 Mayıs 2010; 16:56:37 

Ri-Car Özel toyota Servisini öneririm. Bostancı E-5 üzerinde kosifler plazanın arkasında kalıyor. Telefonu buradan vermeyim uygunsuz olur web sitesinden bakarsınız.
geçmiş olsun


_____________________________



6335 Mesaj
1 Haziran 2010; 14:05:40 

Derindere Kartal'a ne olduğunu bilen var mı ? tamamen kapattılar mı ? bayii listesinde de gözükmüyor.


_____________________________


SYM Symphony SR125


 
21 Mesaj
9 Haziran 2010; 18:59:08 

ben bir kere derindere kartal a gittim arabayı 10 günde kavga dövüş aldım.araba komple çamur içindeydi.direksiyonu da yamuk takmışlardı (hoş,çıkarmalarını gerektirecek bir durum da yoktu).bir daha oranın civarından bile geçmedim.

:) unutmuşum...
alta yazayım;

bir de daha sonra bildiğim bir ustaya gösterdim arabayı yapılanların listesiyle beraber...
en az 4 kalem işlem hiç yapılmamış sadece fiyatı var :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moon9999 -- 9 Haziran 2010; 19:01:47 >


_____________________________



102 Mesaj
23 Haziran 2010; 9:05:49 

Daha önce 1.000 km bakımım için derindere kartal a gitmiştim ama kapandı gayet memnundum. misafirperverliği alakası süperdi. nasıl oraya kötü diyebiliosunuz anlamadım walla. şimdi 10.000 bakımım geldi aracımı nereye götürcem çok kararsızım. nataşa gitmeyi düşünüyordum fakat sanki batak firmaymış gibi oraya bi giren pişman bi girmeyen pişman muhabbeti var sürekli forumda. hadi orayı geçtim. dumankaya ya gidicektim orayıda kötülemeye başladılar. şimdi bana bi gökkuşağı kaldı orayıda kötüleyen çıkarsa arabyı satıcam sonunda gökkuşağı hakkında bilgisi olan varmı acaba. bide 2009 mmt corrolla 10.000 bakımı ne kadardır. şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.


_____________________________




2813 Mesaj
23 Haziran 2010; 19:48:13 


quote:

Orijinalden alıntı: cide37

Daha önce 1.000 km bakımım için derindere kartal a gitmiştim ama kapandı gayet memnundum. misafirperverliği alakası süperdi. nasıl oraya kötü diyebiliosunuz anlamadım walla. şimdi 10.000 bakımım geldi aracımı nereye götürcem çok kararsızım. nataşa gitmeyi düşünüyordum fakat sanki batak firmaymış gibi oraya bi giren pişman bi girmeyen pişman muhabbeti var sürekli forumda. hadi orayı geçtim. dumankaya ya gidicektim orayıda kötülemeye başladılar. şimdi bana bi gökkuşağı kaldı orayıda kötüleyen çıkarsa arabyı satıcam sonunda gökkuşağı hakkında bilgisi olan varmı acaba. bide 2009 mmt corrolla 10.000 bakımı ne kadardır. şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.


Kardeş,

NATAŞ'a gitmede hangisine gidersen git. Ben Gökkuşağına gidiyorum ve memnunum


_____________________________



6335 Mesaj
24 Haziran 2010; 0:11:42 

gökkuşağına bir kez gittim derindere den sonra tercihim orası olur ama yeri çok uzak ve ters. bu yıl benim 3 yıl garanti bitiyor. Sanırım artık özel servise gideceğim bakımlar için.


_____________________________


SYM Symphony SR125


451 Mesaj
24 Haziran 2010; 9:03:05 


quote:

Orijinalden alıntı: ak_onair




Kardeş,

NATAŞ'a gitmede hangisine gidersen git. Ben Gökkuşağına gidiyorum ve memnunum

benim de nataş maceram var. aracım kaza yaptıktan sonra 1 hafta serviste kaldı. 1 hafta sonra arac pert e çıktı. 20 gün sonrada paramı alabildim(1 ay da sürmüş olabilir tam hatırlamıyorum). Kaporta ve boya kısmına bakan kişi çok ilgili ve yardımcı oluyyor. Üst kattaki sigortayla ilgilenen bayanlar için ise ne yazık ki aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kibarlar ve ilgililer ama sonuç olarak elinize birşey geçmiyor. belki de yoğunluktan dolayıdır. Dumankaya için ise arkadaşımın yaşadığı olay: sıfır araba almak için dumankaya gider ama arkadaşın giyimi braz salaş olduğu için hiç ilgilenmemişler bile. baştan savma cevap vermişler. Arkadaşta sinirlenip derindere bayisinden almış. her ne kadar servisle alakalı olmasada şirket hakkında belki ipucu olabilir. arkadaşın yorumu: müşteriye doymuşlar belli. artık adam seçmeye başlamışlar ifadesini kullandı.


_____________________________

saygılarımla


 
658 Mesaj
24 Haziran 2010; 9:20:17 

Nataş.... forumda imzasını nataş tan uzak durun diye bile değiştirenler var, kesinlikle uzak durmak lazım, randevu saat kavramı yok, 2 bakımda da saatlerce araba yattı, bizde boş boş bekletildik muhattap bulamadan. hasar için gitti,
arka tampon köşeden otomatik kapıya çarpmıştı, tampon ve çamurluğun ucu berbat boyanmıştı, pütür pütür boya attı zaten (toyota tarafından antalyada tekrar ücretsiz olarak yapıldı!) sensörü değiştirin, memnun değiliz bundan dedik, değiştirdik diye park sensörüne 200 tl fiyat aldılar, bir baktıp aynı sensör duruyor, hani değüiştirmiştiniz dediğimizde cvp tek marka sensör var aynı marka ile değiştirdik!!!!! tamirden çıkınca bagaj döşemesinin hiçbir vidası (şu plastik olanlar) takılmamıştı (yine antalya da ücretsiz yapıldı, daha doğrusu ücretleri toyota ödedi)... kayınpederimin bir avensis bakımı varki, 1.000 küsür tl.lik o tam evlere şenlik. NATAŞ işte rezil yer. 5 kişi memnun denmiş, 2006dan beri yazmayan, nataş çalışanı hariç kaç kişi memnun?. İlgisiz, ukala, insanı salak yerine koyan, salla pati rezil iş yapan bir yer benim deneyimlerime göre...


_____________________________

Tork ve HP üzerine Temel Bilgiler: http://forum.donanimhaber.com/m_38360434/tm.htm


102 Mesaj
24 Haziran 2010; 13:06:26 

bu kadar cevaptan sonra artık ne nataşa giderim nede dumankaya ya. evet gökkuşağının yeri biraz ters konumda ama idare edicez artık. inş. muameleleri iyi çıkar. gider gitmez sizlerle fikirlermi paylaşıcam. herkese teşekkür ettim bilgiler için.


_____________________________




 
371 Mesaj
25 Haziran 2010; 10:15:49 

Aracı garanti kapsamında olanlar için birşey diyemeyeceğim ama garantisi biten araçlar için tek bir Toyota servisi biliyorum gerisi yalan.Maslak Oto Sanayide Tem Servis Vecih Usta var,hatta bir keresinde yetkili servisten (adını vermeyeyim) bıkan biri ile karşılaştım aracı garanti kapsamındaydı ve sıfır araç alsam ilk bakımına da buraya getiririm dedi,şaşırmıştım ama şimdi hak veriyorum.Salaş bir yer ama,yapılan işler için hakkını veriyorlar gerçekten.Lüks bekleme salonları,LCD ekranda uydu yayınları,deri koltuk meraklısı değilseniz ve amacınız sadece Toyotanızın en iyi şekilde bakımlarının yapılması ise denemeniz menfaatinize bence.


_____________________________

HP Pavillion DV7 6101ST
Acer 5740G Core i5 Ati 5650
Samsung Galaxy SII
Nokia E52
Panasonic FZ28
Fiat Fiorino 1.3 Multijet Emotion


 
2839 Mesaj
28 Haziran 2010; 7:39:30 

Selam Arkadaşlar,
Öncelikle servis olaylarını bence sınıflandırmak gerek. Zira mekanik, boya-kaporta ve satış olmak üzere 3 kısıma belki ilerde dahada fazla katagoriye ayırabiliriz. zira nataş ın kaporta konusunda iyi olmadığını biiyoruz. Çünkü kendisi yapmıyor. satış konusunda da bizleri kandırıyor olabilir, ama aracımızın iyliğini düşünüyorsak, motor ve mekanik aksam konusunda çok başarılı iki ustası var, keskin usta ve recep usta, peryodik bakımlarda nataşı tercih edebiliriz.
benim aracım mmt. ayarını kimse yapamıyor. kartal derindere ki şimdi kapanmış duyduğuma göre, mmt ayarının ne olduğunu bilmiyor. dumankaya yaptık diyor, berbat hale getiriyor. nataş bakalım diyor ve sorunu çözüyor. ayrıca dumankaya da rötuş istedim 25 tl para istediler. herşeye para istiyorlar. ve pahalılar. birde servis müdürü var, sanki sizi dövecek. hemen yanınıza damlıyor, hata yapmışsınız da size ders verecekmiş gibi ağzını yüzünü oynatıp bıdı bıdı ediyor. sonrada hayır efendim tüm servisler rötuş için para ister demez mi. çok bilmiş yaa.. hayır efendim, ben ford, hyundai, opel kullandım, servisleri rötüşa katiyen para istemiyor. nataş da istemedi tabi.
bu arada dolapdere gedizler de mekanik konusunda iyi ustalara sahip.
lütfen aracınızı düşünün, servislerin her bölümüne aynı muameleyi yapmayın..
ben nataştan vaz geçmem. saygılar..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 28 Haziran 2010; 7:43:27 >


_____________________________

Kia Ceed Concept SW- 2012 Model - 1.6 LT CRDi - 128 BG - Tam Otomatik


 
1209 Mesaj
28 Haziran 2010; 20:50:04 

Amcamın Corolla Verso aracına yandan sağlam girmişlerdi,17000 lira masraf çıktı.O zaman araştırdık,Toyotanın kaporta düzeltme-boyama yarışmasında o sene en iyi Sonkar seçilmişti.Biz de oraya verdik.Arabayı geçen ay satışa çıkardık.Arabanın sol yanı komple boyalıydı.Herkese söylüyoruz ama
ustaların çoğu arabayı boyasız sandı Adamlar çok güzel işçilik yapmışlar.


_____________________________



 
27 Mesaj
13 Mart 2011; 13:49:38 

Tuzla tarafında Klas Oto var Hasan Usta iyidir, ilgilidir, müşterileri ona, o müşterilerine çok bağlıdır, bir tavsiye içmeler köprüsü aydınlı yolu üzerinde hemen, yetkili değil özel servistir bilginiz olsun http://www.toyotaozelservis.com/ buda sitesi


8048 Mesaj
13 Mart 2012; 17:28:27 

bakımda nataşa gitmiştim ve memnun da kalmıştım. kaporta onarımını da orada yaptırmayı düşünüyordum, ama kaporta konusunda denenleri görünce kaporta bakımını orada yaptırmaktan vaz geçtim.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Toyota » İstanbul Anadolu Yakasındaki En İyi TOYOTA Servisi Hangisi?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.531