Şimdi Ara

Chatsel abone olmadığım bir üyelik için 14 liramı kesti! Para iadesi için mücadele ediyorum!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Chatsel abone olmadığım bir üyelik için 14 liramı kesti! Para iadesi için mücadele ediyorum!

    20 Temmuz 2015 saat 20:40'da Pttcell hattıma 3 adet mesaj geldi ve Chatsel.com Premium Video Hizmeti'ne aboneliğimin başlatıldığı söylendi. Halbuki ben üyelik için hiçbir onayda veya başvuruda bulunmadım. Hemen ardından Chatsel tarafından faturama 14 lira yansıtıldı. İnternetten araştırdığım üzere daha nice kişilerin başına bu olay gelmiş. Chatsel.com'a göre üye olabilmek için gelen bir pop-up sayfasında onaylıyorum tikini seçmeli ve tamama tıklamak gerekliymiş. Ancak ben burada bahsedilen işlemlerin hiç birinde bulunmadım ve geçmişime baktığımda Chatsel'e ait bir sayfaya yönlendirildiğimi gördüm. Sayfada ise hiç bir onay butonun bulunmadığı aşikar. Hizmeti bir saniye bile kullanmadığım halde haksız yere 14 liramı yediler. Sizi de böyle dolandırıcılara karşi dikkatli olmaya davet ediyorum ve para iadesi için

    Sikayetvar.com
    BTK
    BİMER
    Ve de AVEA'ya internet üzerinden başvurdum.

    BİMER'den bir fayda gelmeyip tüketici mahkemesine başvurmamı söylediler.
    Aynı şekilde Şikayetvar.com'dan da henüz bir sonuç alamadım.

    Fakat BTK ve AVEA'dan gelen başvuru sonucunun son satırlarında

    "konu firmaya iletildiğinde herhangi bir hata olmadığı iletilmiştir. Ancak yapılan incelemelerin sonucunda 14 TL tutarında firma tarafından iade işlemleri başlatılmış olup düzenlenecek faturanızdan mahsup edilecektir. Bilgilerinize sunarız."

    Mesajı geçilmişti. Mahsupun metindeki anlamını tam olarak anlayamasamda para iadesinin yapılacağını umuyorum.

    Bu durumu yaşayanların kesin sonuç alabilmesi için BTK'ya başvurması gerekli gibi gözüküyor.

    Ayrıca para iadesi yapıldıktan hemen sonra Chatsel gibi dolandırıcıları önce BİMER'e sonuç alamadığım takdirde Bilim Suçlarıyla Mücadele Şube Müdürlüğüne İhbar Edeceğim.


    Saygılarımla







  • Bu ayin basinda ayni olay basima geldi ve senin yaptiklaini yaptim. Pttcell ve avea aradi 14 tl yi odemek zorunda oldugumu ve para iadesi yapilamayacagi belirtildi. Faturama dun baktim 14 tl silinmis gozukuyor. Yaptiklari kesinlikle dolandiricilik, otomatik acilan siteler nasil oluyorsa bizi abone yapabiliyorlar tlf no almak yok, onay almak yok, sozlesme onaylama yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batur17

    Bu ayin basinda ayni olay basima geldi ve senin yaptiklaini yaptim. Pttcell ve avea aradi 14 tl yi odemek zorunda oldugumu ve para iadesi yapilamayacagi belirtildi. Faturama dun baktim 14 tl silinmis gozukuyor. Yaptiklari kesinlikle dolandiricilik, otomatik acilan siteler nasil oluyorsa bizi abone yapabiliyorlar tlf no almak yok, onay almak yok, sozlesme onaylama yok.

    Aynen hocam %100 haklısınız netde takılıyorsun pop up açılıyor bir butona tıklamıyorsun ardından 5-10 saat sonra mesaj geliyor üye olunduğu söyleniyor.

    İtiraz ediyorsun MH kendi rızanla oldun diyor, BTK AVEA bile kendi rızamla üye olduğumu söylüyor halbuki üyelik için bir işlem yapmadığımı ne kadar söylesemde.

    Şu an ki piyasa her operatörüyle %100 tüketici hakkı yemek için kurulmuş bir ay önce Vodafone faturasız'daydım yanlışlıkla mobil veriyi açtım net paketim olmadığı halde google a girdi 100 kb i 10 tl ücretlendirdi daha önce 2 kez daha gelmişti başıma zaten.

    Turkcell desen o da ayrı bir iş




  • batuhanbas B kullanıcısına yanıt
    Yıllardır burada dönen dolapları anlatıyoruz ama btk uyuyor. Olay şöyle oluyor. Mobil internet üzerinden Google'de arama yaptığınızda abidik gubidik video siteleri karşınıza çıkıyor. Bu sitelerin hepsi oradan buradan toplama linklerle kurulmuş olup tek amacı anlaştıkları içerik servisine sizin hattınıza ait bilgileri paslamaktır. Mevzuat falan umurlarında değil. Kod hileleri ile sözleşmeye onay vermişsiniz gibi gösteriyorlar.
  • Tarafıma Para İadesi Yapılmadı!

    Bugün elime geçen faturamda 14 TL'değerinde bedelin faturadan düşülmediğini gördüm.

    Oysa ki BTK ve Pttcell'den gelen mesajlarda
    "Konu firmaya iletildiğinde herhangi bir hata olmadığı iletilmiştir. Ancak yapılan incelemelerin sonucunda 14 TL tutarında firma tarafından iade işlemleri başlatılmış olup düzenlenecek faturanızdan mahsup edilecektir. Bilgilerinize sunarız"

    Diye geçilmişti.

    Ancak bugün düzenlemesi biten faturamdan 14 TL'değerinde ki bedelin mahsup edilmediğini gördüm

    Bunun üstüne tüm şikayetlerimi yeniledim. Haksız yere kullanmadım bir hizmet ve tıpkı diğer insanlar gibi tıkladığımı idda ettikleri olmayan bir buton için 14 TL ödemeyi kendime yediremiyorum.

    Pttcell'deki daha ilk ayım ve faturamın 14 TL gelmesi amacıyla Pttcell'e geçmiştim şimdiki durum ise......




  • Benide rahatsiz eden 14 tl degil zaten. Yapmadigim birsey yapmisim gibi gosterilmesi. Buna kendileri inanmis bizleride inandirmaya calisiyor olmalari. Kafayi yedim hicbir mantigim almadi. Online islemlere baktim 14 tl yi silmisler neyseki, ama bir özürüde hakediyoruz bence. Sikayetlerimi silmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batur17

    Benide rahatsiz eden 14 tl degil zaten. Yapmadigim birsey yapmisim gibi gosterilmesi. Buna kendileri inanmis bizleride inandirmaya calisiyor olmalari. Kafayi yedim hicbir mantigim almadi. Online islemlere baktim 14 tl yi silmisler neyseki, ama bir özürüde hakediyoruz bence. Sikayetlerimi silmiyorum.

    Hocam bugün saat 10 gibi Chatsel MH'den aradılar ve şikayetimi dile getirdiler, yine dediler ki onay butonuna tıkladınız üyelik gerçekleşti tam itiraz edecektim müşteri memnuniyeti açısından 14 TL'niz önümüzdeki faturanıza iade edilecektir dendi. Bende uzatmadım fatura sonucumu bekliyorum umarım daha fazla uğraşmam.
  • Yeniden o bahsettikleri gorunmeyen onay butonuyla karsilasirsak ne olacak. mobil odemeyi kapattim nekadar etkili olur ilerliyen zamanda gorucegiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batuhanbas B kullanıcısına yanıt
    Kullanıcı madem onay butonuna tıklamış neden o kadar para verip de tek bir içerik indirmemiş? Olayın palavra olduğunu kendileri de çok iyi biliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batur17

    Yeniden o bahsettikleri gorunmeyen onay butonuyla karsilasirsak ne olacak. mobil odemeyi kapattim nekadar etkili olur ilerliyen zamanda gorucegiz.

    Hocam hatlar mobil ödeme açık şekilde geliyor herhalde bende şimdi kapattım umarım bundan sonra daha saçma sapan şeyler başımıza gelmez.
  • Geçen gün aynı şey benim de başıma geldi. Faturasız hatta sahip olduğum için sadece bakiyemdeki 2 lirayı çekmişler. Sizce lira yüklediğimde devamını keserler mi? Bir de üyelik iptal mesajıyla gerçekten üyeiğimiz iptal oluyor mu? Yardımınız için teşekkürler...
  • Bilişimci Mühendis kullanıcısına yanıt
    Adamlar onu bile düşünüp taksite bölüyorlar. TL yüklediğinzde keseceklerdir. https:/tuketici.btk.gov.tr adresinden şikayetinizi oluşturun. iptal mesajı mevcut ücret kesintisini etkilemez.
  • Bilişimci Mühendis kullanıcısına yanıt
    İptal yazıp 6670 'e gönderince size paketin iptal olduğunu dahil mesaj gelecektir. Gelmediyse veya hata verdiyse Chatsel MH'yi veya operatörünüzün MH'yi arayarak iptal ettirebilirsiniz.

    TL yüklediğinizde miktar hesabınızdan kesilecektir.

    İade edilebilmesi için BTK, Sikayetvar.com ve Operatörünüze internet üzerinden şikayet yazın hemen hemen 10 günde geri dönüş yapıyorlar ancak sizi biraz uğraştırırlar, ısrarcı olmanız ve mağdur olduğunuzu sürekli tekrar etmeniz gerekli.

    Bunlar sonucunda bazen arayıp müşteri memnuniyeti adına iade ediyorlar(Bende öyle oldu.) Bazende görmezden geliyorlar. Onlarının tutumu senin istek ve kararlığınına ayrıca diksiyonuna yazı biçiminede bağlı.
  • Avea bende de 14 Tl den 3 ayrı abonelikle 150 TL tırtıkladı.Linklerle boğuşmamak için en iyi yol,

    Avea Mobil Ödeme sistemini toptan kapatmak..

    Online işlemlerden Bilgilendirme mesajlarının içerisinde ,

    *Tüm Mobil Ödemeleri kapat seçili olsun...

    En kesin çözüm bu..
  • Para iadesi alan oldu mu hiç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahseer898 kullanıcısına yanıt
    yaptılar ama sadece bir kaç tl
    bende daha üstüne gitmedim uğraşasım yok
  • Benim 14 tl yi sildiler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.