Şimdi Ara

İnternet Hızım Düştü, Teknik Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık bir aydır internet hızım 1 mbitin bile altında. Teknik servis her geldiğinde başka macera yaşatıyor bana. Birinci gelenler modem yandı dedi, bir problem yoktu modemde denedim. İkinci gelen kablolar problemli dedi ama hiç denemedi bile bildiğin sallamasyon yorum yaptı, problem çıkmadı. Artık son gelende mecburen binanın ve sokaktaki kutuda problem var mı diye baktı ama adamlar bildiğin bana trip atıyorlar. 16 mbit internetim var ama 1 mbit kullanıyorum ben, sen daha ne istiyorsun diyor. Bir iki defa kutuya bakıp benim işim bu kadar diyip gidiyor. Ben bu hatayı nasıl düzeltecem bilmiyorum. Arıza kayıtlarım sürekli kendiliğinde siliniyor. Ttnetin gram umrunda değil, teknik servis desen hiçbir halttan anlamıyor, sadece gösteriş. Ne yapacağız böyle anlamadım. Sözleşmem olmasa kapatacağım ama 1 sene beklemek mecburiyetindeyim artık.



  • aynı sorunu bende 6 gündür yaşıyrorum 200/400 upload download arıza kaydı aldılar bakalım ne yapacaklar.
    sürekli aynı sorun başka sorun değil bir tutturamadılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Team NINJA

    aynı sorunu bende 6 gündür yaşıyrorum 200/400 upload download arıza kaydı aldılar bakalım ne yapacaklar.
    sürekli aynı sorun başka sorun değil bir tutturamadılar.

    Benimki çözüldü hocam. Binadaki kutuya baktılar hız geri geldi. 1 aydır bu ttnet yüzünden o kadar saçma şey yaşadım ki anlatamam. Eve gelirlerse binadaki kutuya falan baktır, ısrar et. Kablolarda problem yoksa, modem başka pc de çalışıyorsa büyük ihtimal sorun oradan kaynaklıdır. Israr etmedikçe umurlarında olmuyor teknik servisin. Eğer ilgilenmezlerse elektirikçi falan çözebilir o sorunu.
  • baglı oldugunuz turktelekom veya santralle görüştünüz mü peki ? bazen birebir görüşmek daha etkili oluyor ve yardımcı oluyorlar böyle.

    eğer daha önce 16mbit hız degerlerini gördüysenız santral üzerinden port değişikliginden kaynaklı hız düşüşleri oluyor. ama yeni kullanıcı iseniz bir çok etken oluyor. ev içi kablolar , apartmandaki kutu , sokaktaki kutu gibi sorunun temel kaynaklarından biridir muhtemelen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McCarty

    baglı oldugunuz turktelekom veya santralle görüştünüz mü peki ? bazen birebir görüşmek daha etkili oluyor ve yardımcı oluyorlar böyle.

    eğer daha önce 16mbit hız degerlerini gördüysenız santral üzerinden port değişikliginden kaynaklı hız düşüşleri oluyor. ama yeni kullanıcı iseniz bir çok etken oluyor. ev içi kablolar , apartmandaki kutu , sokaktaki kutu gibi sorunun temel kaynaklarından biridir muhtemelen.

    Sorun çözüldü hocam. Teknik servis binadaki kutuya baktı ısrarımla ve çözüldü. Onlara kalsaydı baya uzun sürerdi hatam. Tavsiyem ısrarcı olun arkadaşlar yoksa umurlarında olmuyor. Eğer giremezseniz de nete fatura kesintisi yaptırın. Takipçisi olmayınca ttnet bildiğin kazık üstüne kazık atıyor.




  • Abi şaka gibi bunlar ya. 20 gün internete giremedim adamlar sadece 6 günlük fatura düşümü yapabiliyoruz diyor. Vallahi ben hayatımda hiçbir firmadan bu kadar tiksinmemiştim. Kendi teknik servis elemanlarının hatalarına ses çıkarmayıp, bütün suç bendeymiş gibi davranıyorlar ya kafayı yiyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.