Şimdi Ara

45.000 Tl Civarında Araç Tavsiyesi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başlıkta da belirttiğim gibi 45.000 Tl Civarında bi araç arıyorum. Duruma göre 50 .000 Tl e kadar çıkabilirim. Aklımda birden fazla araç var ama kararsızım malesef. Yakıt olarak dizel düşünüyorum ama honda civic lpg li de düşünmüyor değilim. Manuel ilk tercihim ama otomatikde olabilir.

    Aradığım özellikler...
    Çok fazla yakmayan ideal bir yakıtı olan, ama yolda da beni üzmeyecek yol tutuşu konforu iyi olan,kalkışlarda ve yokuşlarda beni çok yormayacak üzmeyecek çok zorlamayacak, donanımı iyi, birkaç sene masrafsız, arızasız binmek istediğim, satınca da çok zarar ettirmeyecek bir araba. Takıntılı olduğum bir araba yok açıkcası. Ama fiesta gibi içi dar olmamalı 1.85 boy la biraz zor oluyor onlar :)

    Honda Civic, Ford Focus, Toyota Corolla, Mazda 3, İç hacmini bilmiyorum ama Seat Leon gibi araçlar özellikle düşündüğüm araçlar. Tavsiyelerinizi bekliyorum...







  • Civic- Corolla mantıklı olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda civic kullanıcısıyım aklınıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz.

    + ları

    * Aracınız hiç bir zaman değer kaybetmez.
    * Otomatik vitesiyle ilgili sorun yaşama ihtimaliniz diğer araçların düz vites arızalarından daha düşüktür.
    * LPG ye %100 uyumludur. 2 TL ve altında LPG aldığımızı varsayarsak şehir içinde 25 kuruş şehir dışında 16 17 kuruş yakar
    * İçi çoğu c segmenti araçlarından daha ferahtır.
    * Sanayi esnafı ile sizi uğraştırmaz yağını filtrelerini zamanında değiştirin yeter. Zırt pırt bi tarafı bozulmaz.
    * Performansı tatmin edici yokuş çıkamaz denilir ama yokuşta 160 dan sonra dizel focus a plaka okutur.
    * 6 lı mp3 cd çaları çok kullanışlı cdleri nereye koyucam derdiniz olmuyor.
    * Kliması mükemmel soğutuyor. Kışında ısıtmada çok iyi 1 km olmadan motor ısınıyor ve içeriye sıcak hava vermeye başlıyor.
    * Otobanda 150 ile giderken 3000 devir çeviriyor
    * Yol tutuşu çok iyi

    - leri

    * Yol sesi lastik sesi rüzgar sesi alıyor. Uzun yolda genelde 140 150 hızlarda kullanıyorum çok rahatsız etmiyor ama genede sınıfının hakkı değil
    * Araç kısa mesafeli kullanımı ve sıkışık trafiği hiç sevmiyor. Tüpsüz civic kullananlara Allah yardım etsin..
    * Benzin göstergesi şaşırtıcı olabiliyor bazen 2 diş bazen 3 diş yanıyor.
    * Yol bilgisayarı tam teferruatlı değil.
    * Boyasının ince olduğu söyleniyor ama ben bi sorun görmedim.
    * Donanım olarak en fullü bile tam dolu değil. ( FD6 kasa )
    * Alt devirler araç yüklüyse biraz cansız kalıyor.




  • Aynı bütçeye bizde dizel, manual araba bakıyoruz. C4 1.6 hdi 112hp confort plus manuallere bir bakmanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Honda civic kullanıcısıyım aklınıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz.

    + ları

    * Aracınız hiç bir zaman değer kaybetmez.
    * Otomatik vitesiyle ilgili sorun yaşama ihtimaliniz diğer araçların düz vites arızalarından daha düşüktür.
    * LPG ye %100 uyumludur. 2 TL ve altında LPG aldığımızı varsayarsak şehir içinde 25 kuruş şehir dışında 16 17 kuruş yakar
    * İçi çoğu c segmenti araçlarından daha ferahtır.
    * Sanayi esnafı ile sizi uğraştırmaz yağını filtrelerini zamanında değiştirin yeter. Zırt pırt bi tarafı bozulmaz.
    * Performansı tatmin edici yokuş çıkamaz denilir ama yokuşta 160 dan sonra dizel focus a plaka okutur.
    * 6 lı mp3 cd çaları çok kullanışlı cdleri nereye koyucam derdiniz olmuyor.
    * Kliması mükemmel soğutuyor. Kışında ısıtmada çok iyi 1 km olmadan motor ısınıyor ve içeriye sıcak hava vermeye başlıyor.
    * Otobanda 150 ile giderken 3000 devir çeviriyor
    * Yol tutuşu çok iyi

    - leri

    * Yol sesi lastik sesi rüzgar sesi alıyor. Uzun yolda genelde 140 150 hızlarda kullanıyorum çok rahatsız etmiyor ama genede sınıfının hakkı değil
    * Araç kısa mesafeli kullanımı ve sıkışık trafiği hiç sevmiyor. Tüpsüz civic kullananlara Allah yardım etsin..
    * Benzin göstergesi şaşırtıcı olabiliyor bazen 2 diş bazen 3 diş yanıyor.
    * Yol bilgisayarı tam teferruatlı değil.
    * Boyasının ince olduğu söyleniyor ama ben bi sorun görmedim.
    * Donanım olarak en fullü bile tam dolu değil. ( FD6 kasa )
    * Alt devirler araç yüklüyse biraz cansız kalıyor.


    Benim de araştırdığım araçlardan biri. Kaç model için söylediniz bunları?




  • Otomatik vites düşünürseniz kesinlikle tüplü honda civic bakın derim . 50 binin biraz üzerine çıkabilirseniz benim kullandığım 2012 premium honda civic araçlarda elektrikli katlanır ayna, geri görüş kamerası ve park sensörleri standart donanım olarak sunuluyor. 2013 ve sonrasında elegance araçlarda bile elektrikli katlanır ayna yok. Zaten artı ve eksileri yazılmış. Konforlu bir araçtır yokuş tırmanırken aracı 3000 devirin üstüne çıkarın yeter.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • CrazyLeshRaC kullanıcısına yanıt
    2011 fd6 civic sedan
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    600,000 TL ARAÇ ÖNERİSİ
    10 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Hocam yorumlariniza aynen katılıyorum. FB7'de beni rahatsız eden özellikler de aynen sizin yazdığınız gibi:

    - ses yalıtımı zayıf, yol ve rüzgar sesi rahatsız edici oluyor.
    - 3000 - 4000 devirden sonra çekiş oldukça iyi fakat dusuk devirlerde beklenileni veremiyor. Yokuşa 150-160'la girerseniz sorun yok, fakat 120-130 ile girdiyseniz ya yavaslamayi kabulleneceksiniz ya da vites dusureceksiniz, başka çaresi yok.
    - Benzin tüketimi pek iç açıcı değil maalesef. Şehir içi-sehir dışı karışık 7.5l/100 km ortalaması var. Şehir dışı kullanımda da pek dustugu söylenemez. En tasarruflu olduğu hız 110 km/s civarı. Daha dusuk ve yüksek hızlarda benzin tüketimi ciddi olarak artıyor.
    - bakımının 10 binde bir olması da maliyeti arttıran bir unsur. Yılda 10 bin km civarı kullanımı olanlar için sorun değil ama her 20 binde bir ya da en azından 15'te bir olsaydı daha iyi olurdu.

    Bunun dışında uygun lastikle yol tutuşu ve surus konforu oldukça iyi. Kulakciklardan vites degistirmesi çok hızlı ve keyifli. Direksiyon simidi ve yumuşaklığı çok iyi.

    Bütün bu olumlu ozelliklerinden vazgeçmeden yukarıdaki olumsuz noktalarda tatmin edici olan aracı bulduğum anda değiştireceğim. Ekonomi icin LPG'yi bir seçenek olarak görmüyorum. Honda'nin 1.6 dizel otomatik sedan çıkartmasını bekliyorum, aksi halde maalesef başka alternatiflere bakmak zorundayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dallamos

    Hocam yorumlariniza aynen katılıyorum. FB7'de beni rahatsız eden özellikler de aynen sizin yazdığınız gibi:

    - ses yalıtımı zayıf, yol ve rüzgar sesi rahatsız edici oluyor.
    - 3000 - 4000 devirden sonra çekiş oldukça iyi fakat dusuk devirlerde beklenileni veremiyor. Yokuşa 150-160'la girerseniz sorun yok, fakat 120-130 ile girdiyseniz ya yavaslamayi kabulleneceksiniz ya da vites dusureceksiniz, başka çaresi yok.
    - Benzin tüketimi pek iç açıcı değil maalesef. Şehir içi-sehir dışı karışık 7.5l/100 km ortalaması var. Şehir dışı kullanımda da pek dustugu söylenemez. En tasarruflu olduğu hız 110 km/s civarı. Daha dusuk ve yüksek hızlarda benzin tüketimi ciddi olarak artıyor.
    - bakımının 10 binde bir olması da maliyeti arttıran bir unsur. Yılda 10 bin km civarı kullanımı olanlar için sorun değil ama her 20 binde bir ya da en azından 15'te bir olsaydı daha iyi olurdu.

    Bunun dışında uygun lastikle yol tutuşu ve surus konforu oldukça iyi. Kulakciklardan vites degistirmesi çok hızlı ve keyifli. Direksiyon simidi ve yumuşaklığı çok iyi.

    Bütün bu olumlu ozelliklerinden vazgeçmeden yukarıdaki olumsuz noktalarda tatmin edici olan aracı bulduğum anda değiştireceğim. Ekonomi icin LPG'yi bir seçenek olarak görmüyorum. Honda'nin 1.6 dizel otomatik sedan çıkartmasını bekliyorum, aksi halde maalesef başka alternatiflere bakmak zorundayim.



    sizin aracınız dizel otomatik 508




  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Oneriniz için tesekkur ederim ama Peugeot ya da Citroen tercih edeceğim markalar değil maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dallamos

    Oneriniz için tesekkur ederim ama Peugeot ya da Citroen tercih edeceğim markalar değil maalesef.



    Araci bi test edin hatta yan koltukta otursaniz bile karariniz degisir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dallamos

    Hocam yorumlariniza aynen katılıyorum. FB7'de beni rahatsız eden özellikler de aynen sizin yazdığınız gibi:

    - ses yalıtımı zayıf, yol ve rüzgar sesi rahatsız edici oluyor.
    - 3000 - 4000 devirden sonra çekiş oldukça iyi fakat dusuk devirlerde beklenileni veremiyor. Yokuşa 150-160'la girerseniz sorun yok, fakat 120-130 ile girdiyseniz ya yavaslamayi kabulleneceksiniz ya da vites dusureceksiniz, başka çaresi yok.
    - Benzin tüketimi pek iç açıcı değil maalesef. Şehir içi-sehir dışı karışık 7.5l/100 km ortalaması var. Şehir dışı kullanımda da pek dustugu söylenemez. En tasarruflu olduğu hız 110 km/s civarı. Daha dusuk ve yüksek hızlarda benzin tüketimi ciddi olarak artıyor.
    - bakımının 10 binde bir olması da maliyeti arttıran bir unsur. Yılda 10 bin km civarı kullanımı olanlar için sorun değil ama her 20 binde bir ya da en azından 15'te bir olsaydı daha iyi olurdu.

    Bunun dışında uygun lastikle yol tutuşu ve surus konforu oldukça iyi. Kulakciklardan vites degistirmesi çok hızlı ve keyifli. Direksiyon simidi ve yumuşaklığı çok iyi.

    Bütün bu olumlu ozelliklerinden vazgeçmeden yukarıdaki olumsuz noktalarda tatmin edici olan aracı bulduğum anda değiştireceğim. Ekonomi icin LPG'yi bir seçenek olarak görmüyorum. Honda'nin 1.6 dizel otomatik sedan çıkartmasını bekliyorum, aksi halde maalesef başka alternatiflere bakmak zorundayim.



    sizin aracınız dizel otomatik 508

    Honda nın bu olumsuz özellikleri malesef gözümü korkutuyor. Honda yı es geçmek üzereyim :)




  • CrazyLeshRaC kullanıcısına yanıt
    Gozünüz korkmasın Fb7 kasaların konforu gayet iyidir. Tüplü alırsanız yakıtı çok ekonomik oluyor. En önemlisi ise diğer markalarda olduğu gibi otomatik şanzımanı ne zaman arıza yapacak, sıcakta aman binmeyeyim, yüksek devirde kulllanmayayım derdiniz olmaz. Otomatik vitesde Civic iyidir iyi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • CrazyLeshRaC kullanıcısına yanıt
    İlk tavsiyem tasarımına hayran Olduğum Opel Astra j 1.3 cdti sport Donanım performans arayışınız yoksa sağlamlığı yol tutuşu işçiliği yakıtı ile sizi memnun edecektir performans arıyosanız focus 3 1.6 tdci style Donanım size yeterli gelecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dizel focus ta karar kıldım. Ama sormak istediğim şey şu. Siz olsanız 2012 2013 yeni kasa ama standart paket mi alırsınız yoksa 2010 model titanium X sunroof dahil full paketi mi alırsınız?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.