Şimdi Ara

NE ZAMAN DÜZELECEK BU YURT DIŞI ÇIKIŞLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • nerdeyse 1 aydır acayip berbat durumda neden bu telekom hiç el atmıyor 1024 bağlantı ile 20 kb ile iniyor 256 dayken 26 ile iniyordu ne zaman el atılacak bu olaya artık



  • Ne zaman arasam, genel bir problem olduğunu ya da çalışma olduğunu söylüyorlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alperen_69

    nerdeyse 1 aydır acayip berbat durumda neden bu telekom hiç el atmıyor 1024 bağlantı ile 20 kb ile iniyor 256 dayken 26 ile iniyordu ne zaman el atılacak bu olaya artık


    Şu an değerli telekom çalışanları vargüçleriyle gece gündüz bize en iyi hizmeti vermek için çalışıyorlar arkadaşlar bu kadar da acımasız olmayınAmma attım haa,ben bile inanmadım kendime hayret,yılbaşına kadar düzelmez bu sorun bizi de deli etmeye devam ederler
  • 2-3 gündür iyiydi,şuan bikaç saattir sorun var bende...Sizde de aynı mı durum
  • Bende de aynı..
  • Şu anki durumu görmek için buyrun:http://www.progen.com.tr/network.php
  • Sayın Türk Telekom Çalışanları,

    Kurumunuzun bir müşterisiyim. Her ne kadar başka bir seçme şansım olmadığı için, yani mecburi olarak müşteriniz olsam da, verdiğiniz hizmet çeşitliliği ve hizmet kalitesini gördükçe, aklıma sürekli ne kadar şanslı olduğum fikri geliyor. Neden mi? Nedeni çok basit. Uganda'sını, Endonezya'sını, Papua Yeni Gine'sini ve hatta Afrika'da adını henüz bilemediğim ama en az diğerleri kadar süper gelişmiş muz cumhuriyetlerini kıskandıracak kalitede internet kullanıyoruz sayenizde. Eminim bu saydığım ülkelerdeki insanlar bizim internet konusunda yaşadığımız hızı ve kaliteyi gördükçe hasetlerinden çatır çatır çatlamaktadırlar. Muhakkak kendi ülkelerindeki telekomünikasyon kuruluşlarına değerli kurumunuzu gösteriyorlardır örnek almaları için.

    Yaptığınız hizmetlerden bahsederken hemen aklıma 2003 senesinde Cezayir depreminden sonra yaşadıklarımız geliyor. Kurumunuzun, çöken yurtdışı erişimimize yıldırım gibi müdahale edip 1 ay gibi kısa bir sürede sorunu halletmesine hepimiz şaşırıp kalmıştık. Basınımızın "başka ülkeler bu sorunu sadece 3 günde halletti, 1 aydır siz ne yapıyorsunuz" gibi yalan, mesnetsiz iddialarının kurumunuzun başarılarının kıskanılmasından dolayı ortaya atıldığını hemen farkedip, ulusça gülüp geçtik.

    Son 10 gündür yaşanan yurtdışı çıkışları probleminde ise, kimsenin zikretmediği ama kesinlikle varolan muazzam komplonun yine farkındayız tabi. İddialara göre, Marmara'da çapa atan bir balıkçı teknesi fiber optik kablomuzu kopartmış ve ülkemizin yurtdışı çıkışlarını felce uğratmıştır. Ama biz biliyoruz ki işin aslı böyle değildir elbette. Gerçekte, yine kurumunuzun inanılmaz performansını hazmedemeyen birtakım dış mihraklar (ki yabancı ülkelerin telekomları şüpheli durumdadır bu olayda), bir denizaltı marifetiyle kablomuzu kesmişlerdir. Hatta daha da ileri giderek, kurumunuz tarafından yapılan onarıma da müdahale ederek, onarım için gelen gemiyi de bahsi geçen denizaltıdan atılan torpido marifetiyle batırmışlardır. Zaten, 10 gündür perişan olan yurtdışı çıkışlarının halen onarılamamasının başka bir mantıklı sebebi olamaz. Kahrolası dış mihraklar, yine yapacaklarını yapmışlardır.

    Ama kurumunuz yine fedakarca çalışarak yapacağını yapmış, kapasite arttırımına giderek yurtdışı çıkışımızı tam tamına 5 Gbps mertebelerine ulaştırmayı bilmiştir. Basında çıkan "internet yerlerde sürünüyor" şeklinde haberler, muhakkak ki yine kurumunuzu yıpratma amacıyla çıkarılmış maksatlı haberlerden başka şeyler değildir. Zaten 5 Gbps çok büyük bir rakamdır. Gerçi, insanın aklına 7 milyonluk İsrail'in 26 Gbps, 16 milyonluk Hollanda'nın 173 Gbps yurtdışı çıkışı kullandığı geliveriyor tabi ama, eminim bunlar da yalandır.

    Ya 444 0 375 numaralı ADSL teknik destek hattınızda verilen hizmete ne demeli? Allah'ım biz ne şanslı bir milletiz!!! O ne teknik destektir öyle??!!! Hiçbir kurum konusunda bu kadar bilgili personel çalıştırmayı başaramamıştır tarihinde. Personelin problem çözme yeteneği, arızalara ortalama 4-5 gün gibi kısa bir sürede adeta hızır gibi yetişme kabiliyeti gerçekten takdire şayandır. Gerçi, "hanımefendi benim ping sürelerim oldukça yüksek, hattımı kontrol edin lütfen" şeklindeki bir talebime aynı saygıdeğer hanımefendi "sen bana ilk başta ping ne demek anlat, sonra bakarız bir çaresine" gibi ve bunun benzeri birkaç diyalog yaşayanlarımız çok gibi gözükse de eminim bu kabul edlebilir sınırlar içinde kalmıştır.

    Bütün bunları düşündükten sonra, bizleri hüzünlendiren tek konu bu yaptığınız büyük hizmetlere karşın kurumunuz tarafından alınan hizmet mukabili ücretlerin düşüklüğüdür. Bu kalitedeki hizmetin böyle komik ücretlerle verilmesi kurumunuz aleyhinde büyük bir haksızlıktır. Gerçi başka ülkelerdeki internet kullanıcılarının 2 Mbps hızındaki bağlantıları yaklaşık 36 YTL mukabilinde kullandıklarını duyuyoruz ama, hiç şüphemiz yok ki bunlar da yalandır. Böyle birşey mümkün olamaz! Eğer gerçekten böyle şeyler varsa, kesinkes bu ülkelerin telekomları hesap kitap bilmiyorlardır! Zaten böyle birşey mümkün olsa, biz Türk halkına değer veren ve bilgiye erişmenin insanların doğal hakkı olduğunun ve bir ulusun gelişiminde önemli rol oynadığının tamamen idrakında olan değerli kurumunuz en başta yapardı. Hele hele birçok kullanıcının zikrettiği "10 gündür kullanamadığımız internete neden ay sonunda tam fatura ödüyoruz" şeklindeki sorular tamamen bölücü zihniyetin ve hasta beyinlerin ürettiği fikirlerden başka şeyler değildir. Lütfen siz bunları söyleyenleri dinlemeyin ve aslanlar gibi faturalarımızı basıp yollayın bizlere. Hatta bence, bu ay bu kablo onarımıyla alakalı masrafları da biz kullanıcılarınız üstlenelim ki, 2004 senesinde ettiğiniz 2,1 katrilyonluk kar'ınıza zeval gelmesin.

    Sonuç olarak, verdiğiniz üstün hizmetlerden dolayı şahsım adına teşekkürü borç biliyor, aynı takdiri, kurumunuzun verdiği değerli hizmetlerin farkına varamayan nankörlerin de göstermesi dileğiyle yazıma son veriyorum.

    Saygılarımla.




  • @alperen_69

    Adamlar ilk bikaç cümleyi okuyunca,nasıl göğüsleri kabarmıştır

    Hocam seni tebrik ediyorum,çok güzel bir yöntemle hislerimize tercüman olmuşsun..

    Ama bence adamlar bildiklerini okurlar,seninde yazında dediğin gibi ne de olsa tekel olmuşlar,işlerine geleni yapıyorlar..
  • sanırım bu güzel dileklerini telekomun mail adresine yolladın...ama o maillere bakılmıyor.
  • türkiyenin avrupa birliğine girmesini istiyorum aslında...başında bi çoban olacak ki türkiyenin...gerekeni yapsın.
  • " çökmeyen internet istiyoruz "
  • ayrıca şunuda eklemek istiyorum...teknik destek birimini aradığınızda konuştuğunuz şahıs bir devlet memuru..yani oraya internet konusunda uzman biri konmuyor....devlet memuru sınavını kazanıp devlet memuru olmuş biri veriyor bu hizmeti...sonuç olarak teknik destek hattını aramak çok bir fayda sağlamıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.