Şimdi Ara

Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
304
Cevap
4
Favori
12.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayaer07

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Aslında tam c değil. C'lere göre 10cm kadar uzun, d lere göre 10cm kısa. C de desek benim ilk mesajındaki sorum Subaru premium mu diye bu Yüzden.

    Edit: araç 4x4 ve 176 bg. Mondeo ya da Passatta bu güçte bir motor yok. En yakın Güçleri olan da bu fiyata yakın. Passat geçer hatta.
    Ve iddiaları ortalama 5.7 tüketim. Tuttururlarsa dizel falan hikaye olur bence.

    10 litreden az yakmaz 5.7 falan hikaye


    8-9 litre yakacaktır. Bu arada fiyat bu piyasa için çok normal. Sıradan bir araç da değil ayrıca.

    allah rızası için anlatın neresi normal.

    aracın bir üst sınıf, çok daha fazla satan, marka bilinilirliği, servis gibi konularda dağlar kadar fark atan, 2. eli çok daha kuvvetli rakipleri daha ucuz.

    vallahi anlamıyorum artık bu fiyatlar normal diyenleri. 90'a passat variant 100'e titanium mondeo st alınıyor neresi normal. bu araçların motorları da hiç kötü değil. üstelik cvt değiller.

    ama 4*4 demeyin subaru'nun standartı o. aracın en azından passat'ın altında girmesi gerekiyordu. tamam donanım falan güzel. hadi d sınıfına boyutları yakın. lakin sonuç değişmiyor, passat'dan hiç hoşlanmam, ama açık konuşayım türkiye piyasasında ben bile gider passat alırıdım.



    Bunu bir yerde daha yazmistim. Aynen kopyaliyorum.


    quote:

    Subaru levorg icin konusmak gerekirse yurtdisi fiyati 27000$ civari olacak.

    Simdi bu 27000$i liraya cevirirsek 2.6 kurundan 70200 lira yapiyor.simdi buna %45 otv ekleyelim. Etti mi sana 101790 lira. Unutmadan kdv de verelim. Oldu sana 120112 lira. Tasimasiydi kariydi filan 125000 lira yapiyor arabanin fiyati.

    105000 lira gayet iyi bir rakam. Utanmasaniz ustune para isteyeceksiniz.

    ( eger sizin yuzunuzden fiyatlar bu sekilde deyip kufur edecekseniz muhattabiniz ben degil o vergileri koyan devlet olsun. Subaru fiyati gayet uygun tutmus,arttiran vergiler).


    ingiltere fiyatları açıklandığında net bir şey söylerim. şu anda o 27.000 doların ne kadarı vergi, kar payı ne bilmeye imkan yok.



    Bu fiyat amerikan satis fiyati olarak bekleniyor(japon yeninden cevrilmis). Bunun ustune ortalama %7 tuketim vergisi ve lisans, kayit vb ucretler aliniyor. Yani verdigin fiyat vergisiz satis fiyati.

    hocam subaru amerikanın kuzeyinde inanılmaz tutulan bir marka, donanımlar, motor farklı olabiliyor. dediğim gibi avrupa pazarına bakmak gerek neyin ne olduğunu anlamak için.

    Subarunun donanimlari genelde ayni kaliyor ama amerikada gucsuz motor sunmuyorlar. Mesela xv 1.6 motor satilmazken 2 litrelik motoru satiyorlar.

    Diger yandan foresterin dizel haricindeki versiyonlari turkiye ile ayni neredeyse.

    http://www.autoexpress.co.uk/subaru/92042/new-subaru-levorg-gt-to-hit-uk-in-september

    Avrupa fiyati icin internete baktigimda ingiltere icin yukaridaki linki gordum. Ingiltere icin 25 bin paund olarak Volvo v60 ve Mazda 6 tourier ile benzer fiyatlatdirma bicmisler. Tabi bu fiyata vergi dahildir degildir bilmiyorum.

    25.000 pound hımm

    v60 29,000 pound dizel otomatik powershift türkiye fiyatı 110 falan olmalı.
    http://www.volvocars.com/uk/buy/design-and-buy/car-configurator#/driveline/155/210-6GB100-90-x-en-175152722-GBP-174379649-x-1183857671-1174379802-1174379716-1174379801-0174379788-1174379767-0184741424-1174379723-1174379748-1174379785-1177471836

    benim kuga 25.000 pound. 80'e falan alınıyor. üzgünüm fiyatta kesinlikle fazlalık var.
    http://www.ford.co.uk/ConfigureyourCar/KUGA

    olması gereken fiyat 90-95 arası maksimum. o da pazarlık payını da koydum. 85'in üstünde başlamamaı gerekir.

    1 paund 4.14 lira imis. 25000 paund ise yaklasik 103 bin lira yapiyormus.

    Volvo sitesinden baktim. En dusuk fiyatli 115 beygirlik Volvo v60 113bin liraymis.

    Subarunun donanimini, 4 ceker ve 170 beygirlik gucunu dusununce 105 bin lira bana gayet uygun geldi. ( lanet olasi vergiler nedeniyle. Yoksa herkes gibi bende isterim 4 -5 maasla bir araba almayi)

    Bir de levorgun 300 beygirlik modelini 190-200 bin lira araliginda gelse muthis olur.

    off geldik gene aynı yere.

    arkadaşım benim kuga 25.000 pound. trend x otomatik ingiltere fiyatı.
    türkiye'de 80'e falan alıyorsun.

    e bu da 25.000 pound
    türkiye'de 105'e alıyorsun.

    bu aradaki 25.000 tl nereye gidiyor.

    4*4 ise kuga'da 4*4 bu 170 beygirse kuga 180 beygir.

    e nerede bu 25k bunun cevabını verirsen tamam uygun diyeceğim.

    Bu arada baktim turkiyede 113 bin lira olan Volvo v60 25645 paund tavsiye edilen satis fiyati var Volvo UK sitesinde.

    Ford kuga icin de baktim. Onda da Ford UK sitesinde tavsiye edilen satis fiyati 22 bin paund. Bunun karsiligi olan arac 90 bin lira imis turkiyede.

    Aradaki 3 bin paundluk yani 12 bin liralik fark normal duruyor ford ile subaru arasinda



    allahım ya en son rakamları da çarpıttık. arkadaş forumda en nefret ettiğim şey yapmayın şunu.

    yanılmışım özür dilerim demek bu kadar zor mu arkadaşım.

    http://www.ford.co.uk/SBE/Brochures/BrochuresandPricelists

    kuga fiyat listesinin linki. 1.5 ecoboost tam 25.150 sterlin. nereden buldunuz bu 22.000 sterlini anlatın bekliyorum. kaldıkı 90k'lık kuga selective oluyor türkiye'de.

    na şu da volvo configirasyonu

    http://www.volvocars.com/uk/buy/design-and-buy/car-configurator#/model

    http://www.volvocars.com/uk/buy/design-and-buy/car-configurator#/driveline/155/210-6GB100-90-x-en-175152722-GBP-174379649-x-1183857671-1174379802-1174379716-1174379801-0174379788-1174379767-0184741424-1174379723-1174379748-1174379785-1177471836

    türkiye'de satılan tek versiyon dizel otomatik d2 geartonic 1.6 başlangıç fiyatı 29,630 sterlin.

    yapmayın şunu allah aşkına.

    Ford kuga icin sanirim haklisin. Ben 150 PS olani gormusum.

    Ancak Volvo v60 icin soyledigin Volvo price listte ~18000 paund kredi cekince olusan taksitle alis fiyati. Bizdeki gibi para elinde gidersen fiyat 25645 paund yapiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yine tahminimce Subaru'nun yolcu koltuğuna dahi oturmamış uzman arkadaşlar giydirmiş. Siz almayın zaten o paraya Passat var Mondeo var mis gibi onları alın :) Subaru'yu ikinci el kaygısı olan, 2-3 kuruş fazla yakmasını dert edecek olan almaz zaten. Subaru'da müşteri kitlesi olarak onları seçmemiş zaten. Subaru her konuda en iyi değildir, konfor ekonomi vs konularda eleştirilecek yanı da var. Bunu sahipleri de bilir.

    Herkes Subaru'yu eleştirir, hayatta para verip satın almaz ama içten içe gizli bir hayranlık vardır. Oto yıkamacıda bir Subaru ile 2. elde fiyatı 2 katı olan bir araç yan yana yıkansın, herkes gelir Subaru'nun sahibine soru sorar aracı inceler. Hemen parçası pahalıdır bunun, çok yakıyodur bu gibi muhabbetler başlar. 2 yıl SW Impreza kullandım, ve açıkça söyleyim Subaru'ya binmek g.t ister. Gerçekten 2. elde satması zor, servisi parçası pahalı. LPG ile binmek zorunda kaldığımız için de LPG kaynaklı masrafları can yakıyor. Ama o zevk hepsini görmezden gelmeye yetiyor. İş durumları yüzünden satmak zorunda kaldım ama işleri sağlama alayım tekrardan alacağım marka kesinlikle Subaru'dur.

    AWD'den banane, 2-3 gün kar yağacak diye fazladan 20bin lira mı vereceğim diyorsunuz ya... Çok haklısınız, bu araç size göre değil zaten, almayın. Şu yılda 2-3 gün yağan kar var ya. O 2-3 günde siz belediye evin önünü küresin diye beklersiniz passatınızla evden çıkmak için, ya da zincir takmış taksiciyi çağırırsınız. Biz o karda sokakları küreyip evden çıkıp toplanıp en ücra köşeye mangal yakmaya gideriz :) Bunun tadını, özgürlüğü bir kere hisseden, kolay kolay vazgeçmez subaru'dan. Çünkü markanın bir karakteri, bir çizgisi, özgünlüğü var. Adamlar aptal mı 4x2 manuel vites versiyon üretip güvenlik donanımlarını kısıp rekabetçi fiyatla piyasaya girmiyor? Bence ayağa düşmek istemiyorlar. Adamlar zaten amerika ve kanada'da çok iyi bir pazara sahip. Türkiye'deki maaşının 20-30 katı parayı kıt kanaat biriktirip araba alacak adamı düşünmüyor. Mal bu fiyat bu, hastası da zaten gider alır parası varsa.

    AWD Standart, CVT Standart, VDC standart, Jant kapaklı versiyon falan da yok... Ehh bi zahmet fiyat da 100.000 den başlasın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilteris_ -- 19 Temmuz 2015; 0:01:53 >




  • Ya biri de çıkıp demiyor ki D sınıfına taban 100.000 liradan başlayan paralar veriyoruz artık km de 32 kuruş yaksa ne 45 kuruş yaksa ne. 100.000 lira lan 100.000.. Yani aynı modelin dizeli için 10.000 fazladan verip hesap yapmayı geçtim 90.000 liraya C sınıfı 100 küsür bin liraya da D sınıfı araç alıyorsun neyin peşindesin.

    C200 AMG Paket 175.000 diyor adam ya. 175.000 verip km de 32 kuruş yaktım eh hadi. Eeee? 175.000 vermişim; 10 kuruş az yaksam ne çok yaksam ne?

    Araç donanımlı + 4X4 + otomatik vites + 1.6 motor ve 170 hp. Afedersiniz de bugünkü piyasa şartlarına göre kaçtan başlayacaktı? Kafa aynı olunca 50.000 den getirseniz de satmayacak zaten. Hayatında 4X4 e binmemiş adamların da ne gerek var demesi ayrı bir saçmalık zaten.

    Ankara'da 3 kişi satın almış bile daha aracı görmeden. Eylül'de geliyormuş bayilere.
  • 3 yıldır Subaru Impreza ve 27 yıldır ailece Mercedes E ve S sınıfı araç sahibi olup halen iki markayıda kullanan biri olarak ;

    Subaru Levorg 2014 te Japonyada satışa başladığı günden bu yana yakından takip ettiğim bir araç.

    Sınıf olarak TR de özellikle Volvo V60 tarzında araç kullanan kişilere hitap ediyor. Bu kullanıcı kitlesi sınırlı fakat bilinçli ve çok seçici.

    İkiside dünyanın en güvenli araçlarını üreten firmalar. Özellikle Eye Sight sistemi ile Subaru diğerlerinden bir adım önde.

    VW golf yada Volvo V60 dizel aracın 90 ile 107 bin liradan başladığı bir piyasada Levorg 1.6T AWD (sürekli 4x4) bu fiyata gayet iyi.

    En azından diğerleri gibi melez değil safkan sportif bir araç.

    Amerikada VW den daha fazla otomobil satan bir marka için bunlar normal şeyler. Ama ülkemizde tam tersi olduğu için bize nedense tuhaf geliyor.

    Detaylı incelerseniz Levorg'un kimlere hitab edebileceğini daha iyi görebilirsiniz. Fiyatlar zaten ülkemizde uçmuş vaziyette neyi tartışıyorsak

    Bu kazık fiyat politikasını TR yetkili satıcısı değil başımızdaki hükümet belirliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 19 Temmuz 2015; 2:08:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Yine tahminimce Subaru'nun yolcu koltuğuna dahi oturmamış uzman arkadaşlar giydirmiş. Siz almayın zaten o paraya Passat var Mondeo var mis gibi onları alın :) Subaru'yu ikinci el kaygısı olan, 2-3 kuruş fazla yakmasını dert edecek olan almaz zaten. Subaru'da müşteri kitlesi olarak onları seçmemiş zaten. Subaru her konuda en iyi değildir, konfor ekonomi vs konularda eleştirilecek yanı da var. Bunu sahipleri de bilir.

    Herkes Subaru'yu eleştirir, hayatta para verip satın almaz ama içten içe gizli bir hayranlık vardır. Oto yıkamacıda bir Subaru ile 2. elde fiyatı 2 katı olan bir araç yan yana yıkansın, herkes gelir Subaru'nun sahibine soru sorar aracı inceler. Hemen parçası pahalıdır bunun, çok yakıyodur bu gibi muhabbetler başlar. 2 yıl SW Impreza kullandım, ve açıkça söyleyim Subaru'ya binmek g.t ister. Gerçekten 2. elde satması zor, servisi parçası pahalı. LPG ile binmek zorunda kaldığımız için de LPG kaynaklı masrafları can yakıyor. Ama o zevk hepsini görmezden gelmeye yetiyor. İş durumları yüzünden satmak zorunda kaldım ama işleri sağlama alayım tekrardan alacağım marka kesinlikle Subaru'dur.

    AWD'den banane, 2-3 gün kar yağacak diye fazladan 20bin lira mı vereceğim diyorsunuz ya... Çok haklısınız, bu araç size göre değil zaten, almayın. Şu yılda 2-3 gün yağan kar var ya. O 2-3 günde siz belediye evin önünü küresin diye beklersiniz passatınızla evden çıkmak için, ya da zincir takmış taksiciyi çağırırsınız. Biz o karda sokakları küreyip evden çıkıp toplanıp en ücra köşeye mangal yakmaya gideriz :) Bunun tadını, özgürlüğü bir kere hisseden, kolay kolay vazgeçmez subaru'dan. Çünkü markanın bir karakteri, bir çizgisi, özgünlüğü var. Adamlar aptal mı 4x2 manuel vites versiyon üretip güvenlik donanımlarını kısıp rekabetçi fiyatla piyasaya girmiyor? Bence ayağa düşmek istemiyorlar. Adamlar zaten amerika ve kanada'da çok iyi bir pazara sahip. Türkiye'deki maaşının 20-30 katı parayı kıt kanaat biriktirip araba alacak adamı düşünmüyor. Mal bu fiyat bu, hastası da zaten gider alır parası varsa.

    AWD Standart, CVT Standart, VDC standart, Jant kapaklı versiyon falan da yok... Ehh bi zahmet fiyat da 100.000 den başlasın...

    İçten içe hayranlık konusunda kesinlikle haklısınız, mevcut aracımı (forester dizel sport) aldıktan sonra bunu çok ama çok iyi anladım...herkeste ama az ama çok bir subaru semptizanlığı var

    Dediğiniz gibi aracı gören tırıs turıs yaklaşıyor yandan yandan, gelişimden anlıyorsunuz durumu:))) hemen muhabbere giriyor "hocam bunların yakıtı nasıl, şimdi 4 çeker bu dimi, kaça aldın hocam bunu...vs"

    Güzel araba vessellam:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ön sipariş almaları akıllıca olmuş yoksa karambole bayilere doldururlarsa ellerinde patlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ya biri de çıkıp demiyor ki D sınıfına taban 100.000 liradan başlayan paralar veriyoruz artık km de 32 kuruş yaksa ne 45 kuruş yaksa ne. 100.000 lira lan 100.000.. Yani aynı modelin dizeli için 10.000 fazladan verip hesap yapmayı geçtim 90.000 liraya C sınıfı 100 küsür bin liraya da D sınıfı araç alıyorsun neyin peşindesin.

    C200 AMG Paket 175.000 diyor adam ya. 175.000 verip km de 32 kuruş yaktım eh hadi. Eeee? 175.000 vermişim; 10 kuruş az yaksam ne çok yaksam ne?

    Araç donanımlı + 4X4 + otomatik vites + 1.6 motor ve 170 hp. Afedersiniz de bugünkü piyasa şartlarına göre kaçtan başlayacaktı? Kafa aynı olunca 50.000 den getirseniz de satmayacak zaten. Hayatında 4X4 e binmemiş adamların da ne gerek var demesi ayrı bir saçmalık zaten.

    Ankara'da 3 kişi satın almış bile daha aracı görmeden. Eylül'de geliyormuş bayilere.

    Bu aracın sorunu ne fiyatı ne yakıtı ne de rakiplerinin fiyatı...

    Bu aracın 2 temel sorunu var (ülkemiz için)

    1-aracın vw beya renault veya peugeot olmaması, ne yazık ki ülkemizde subaruya sadece için için bakarlar, ama almaya gelince gidip renault alırlar, peugeot alırlar, vw almazlar, vw için sıraya girerler, taparlar...

    2-ülkemizde insanların çok çok çok ama çok büyük bir bölümü sw arabaya 105 bin bağlamak istemez.

    Yoksa aracın fiyatı performansı vs vs çok iyi, ama ne yazık ki o bir subaru ve daha da kötüsü sw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: toutonic


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    1.6 benzinli motorla 105'ten başlıyorsa kesin satış rekorları kırar.



    1.6 motor benzinli motor üstüne birde station wagon herhalde türkiye'de en az tutacak kombinasyon.

    .yahu subaru bayaa rekabetçi fiyatlar verirdi. 100k'ya alt donanım da olsa 2.0 forester veriyorlardı bir ara. bu ne şimdi subaru. ne halt yemeye bu fiyatla girdin ?

    Boş konuşmayın ya. Polo 1.4 150 lik bile 60 seviyelerinde. Yani piyasa bu artık. Bıktım bu boş yorumlardan. Türkiye deki subaru ya laf edeceginize bu fiyatların bu halde olmasına neden olan siyasetçilere mail atın en azından. Meclise mail atın ve fikrinizi belirtin. Bu forumda atıp tutmak dışında işiniz yok.

    Peki. Siz oyle diyorsaniz tamam. Madem Piyasa oyle artik, gorecegiz kac tane satacagini.

    Adam sana satışlarından bahsetmiyor fiyatın fahiş oluşunun Subaruya özel olmadığını tüm firmaların fahiş fiyatlar uyguladığını söylemeye çalışıyor . Ayrıca Subarunun son hamlesi tutmayacak olsa da kesinlikle bir fiyat performans aracı . Bugün Renault bile 100k fiyat ister olmuşken bırakında Subaru 105k yı yazsın oraya . He hem subaru oluşundan hemde Sw kasasından dolayı yollarda nadir olacağı kesin . Gerçi baktığımız zaman bugün en mantıklı tercihlerin Sw olması gerekiyor . Bu kadar kalabalık aileler varken .




  • alikum kullanıcısına yanıt
    bosverin. oyle kizilay dagitmis gibi her kosede olmasin zaten
  • Subarunun sağlamlığı ile ilgili yaşadığım bir olay anlatayım
    İstanbulda topkapı habibler tramway hattına bir captiva girdi tramway ile tellerin arasında kaldı teller kırıldı 1 hafta sonra bir subaru xv girdi çok daha sağlam ve ağır bir tramway ile çarpışıp yine tramway ile tellerin arasına girdi bu sefer tramway raydan çıktı ve sadece xv nin direkte az bişe oynama oldu.
  • JNCAP'tan en yüksek dereceyi almış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dünyada şuan için en ağır çarpışma testi uygulayan IIHS sağlamlığının rastlantı olmadığını doğruluyor.
    (Amerikan Otoyol Güvenliği Sigorta Enstitüsü)

    Küçük otomobiller

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/v/class-summary/small-cars

    Küçük SUV

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/v/class-summary/small-suvs

    Orta Sınıf

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/v/class-summary/midsize-moderately-priced-cars





  • sparişi benden alıyorlar zannettim şükür benden değilmiş. (ürktüm bir an) hiç bilmiyorum subaruyu. buralarda bayisi yok biliyor musun. gerçekten olsaydı bayisi , bakardım . samimiyim. japonlara skinoske'den beri sempatim vardır. ama adamların pazarlama konusunda girişimleri yok. Tamam bayii açmak kolay değil ama bir renault bir fiat, türksel vericisi sonra ziraat bankası atm'si .. bakmayı bilseler bir sürü örnek olur. mantar gibi her yerde olmak gibi bir niyetleri olmamış. ana yoldan geçerse ' subaru mu la ' diye arkasından bakarım ama tanımayabilirim, en azından her ilin büyük avmlerine birer tane yollasınlar herkesler bilsin. ellesin bir.. olmadı 1 tanecik tıra yüklesin şehir şehir gezdirsin, herkesler bilsin. yoksa bilbordlara fotoraf assınlar. tabii bunlar japonlara uymuyor. açmış adanaya bayii gel alıyorsan araç burada demiş. bizim millet alır mı? adanalılar alır.. onun dışında alana hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. ( alan derken. çemberin alanına hayırlı olsun yoksa üçgenin alanının ben .. hoşlanmıyorum.. neyse.. ara vereyim 10 20 gün. forumda çok kalınca yaramıyor.. içim geçti burada.. subaru kaç bar dedi memet usta 12 atm dedim. yağ baru? dedi.. hayıflandım.. nasıl yaptıysam.. ne demekse.. içim kıyıldı bi hıyar yiyecem )




  • kayaer07 kullanıcısına yanıt
    Hocam Kuga neden kötü Çarpışma testlerinde, ncap testleri oldukça iyi. Benim için ciddi bir kriter çünkü.
    Altta ncap linki koyuyorum, başka bildiğiniz birşey varsa iyi olur.

    http://www.euroncap.com/tr/results/ford/kuga/10924

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Hocam Kuga neden kötü Çarpışma testlerinde, ncap testleri oldukça iyi. Benim için ciddi bir kriter çünkü.
    Altta ncap linki koyuyorum, başka bildiğiniz birşey varsa iyi olur.

    http://www.euroncap.com/tr/results/ford/kuga/10924

    Euro NCap hikaye.
    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/ford/escape-4-door-suv
    Buradan bakın.




  • kayaer07 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, ciddi fark varmış arada.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzakdağ

    ön sipariş almaları akıllıca olmuş yoksa karambole bayilere doldururlarsa ellerinde patlardı.

    ahahaha. Hocam çok haklısın vala. Adamlar bir nabız ölçmek istemişlerdir. Türkiye'de, hele de İstanbul'da tutmaz bu araç, bu fiyata. Aynı fiyata daha üst segmentlerde bir sürü seçenekler varken, huyunu suyunu bilmediğin bir arabaya bu kadar para verilmez.
  • aracın videolarını izledim, gayet güzel ve hoş olmuş. d segmentinden azıcık küçük ama çok da değil..
    eğer bu fiyat dolu bir araç ise (bir ton güvenlik donanımı, eye sight, xenon, sunroof ve deri koltuk) bence "günümüz piyasa koşullarında" fena değil. herkes üst segmentle aynı fiyat diyor. variant 150 hp dsg comfortline 107 bin tl, insignia edition (baz versiyon) 170 hp 95600tl.. şimdi bu araçları doldurduğunuzda levorg fiyatının çok üzerine çıkacağı kesin artı subarunun awd olma özelliği de var. uzun lafın kısası, ilk araçlar gelsin donanım listeleri açıklansın o zaman konuşalım tekrar.
    eğer araç yukarıda bahsettiğm dolulukta gelirse ben ciddi olarak düşünebilirim en yakın servisin 100 km uzakta olmasını kendime kabul ettirebilirsem..




  • delpiero68 kullanıcısına yanıt
    üst segmentler dediğiniz passat mondeo ise hiç 10 cm yüzünden üst segment demeyin bu araç onlardan donanım olarak altta kalmaz güvenlik ve performans olarak dahada bi iyi hatta :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayaer07

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Aslında tam c değil. C'lere göre 10cm kadar uzun, d lere göre 10cm kısa. C de desek benim ilk mesajındaki sorum Subaru premium mu diye bu Yüzden.

    Edit: araç 4x4 ve 176 bg. Mondeo ya da Passatta bu güçte bir motor yok. En yakın Güçleri olan da bu fiyata yakın. Passat geçer hatta.
    Ve iddiaları ortalama 5.7 tüketim. Tuttururlarsa dizel falan hikaye olur bence.

    10 litreden az yakmaz 5.7 falan hikaye


    8-9 litre yakacaktır. Bu arada fiyat bu piyasa için çok normal. Sıradan bir araç da değil ayrıca.

    Ben istanbulda 1250 kg 1.6 tdi dsg leonla 6.5 litre ile geziyorum ayni yolda bu aranin 8 falan yakmasi mumkun degil
    1.6 dizel olsa belki yakardi
    Siradan araba degil fuarda ilk inceleyen insanlardan biriydim araba cok guzel ama subaru olunca olmuyor iste

    Forester 2.0 turbo 240 hp ankara sehir ici 9.5 lt yakiyor. Xv 1.6 awd yine ankara sehir ici 7 litre yakiyor. Levorg ikisinin arasi bir yerde hatta turbo oldugu icin daha az yakabilir xv den. 1.2-1.4 tsi la falan kiyas etmek cok sacma onlardandaha az yakacagi asikar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.