Şimdi Ara

ARABA neden SOĞUK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2000 model 250 bin km passat 1.6 otomatik lpg li araç
    hararet göstergesi nadiren (otobanda 4000 devir ile 10 dakika sürünce) 90 dereceye yaklaşıyor
    yoğun trafikte yarım saat sürsem bile daima hararet dipte
    üstelik fan açtığını hiç görmedim duymadım

    daha önce 2000 model volvo s40 1.9 t4 lpg kullnmıştım
    10 dakika yoğun trafikte hemen fan açardı yaz sıcağında

    passat neden böyle soğuk
    normal bir durummu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yanlış ölçüm yapıyor olabilir. Kışın fan sıcak hava veriyor muydu? Büyük ihtimal fan müşürü arızalıdır. Baktırmanız lazım normal değil yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Termostat acik kalmis.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Termostat ya açık kalmış ya da yok!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    2000 model 250 bin km passat 1.6 otomatik lpg li araç
    hararet göstergesi nadiren (otobanda 4000 devir ile 10 dakika sürünce) 90 dereceye yaklaşıyor
    yoğun trafikte yarım saat sürsem bile daima hararet dipte
    üstelik fan açtığını hiç görmedim duymadım

    daha önce 2000 model volvo s40 1.9 t4 lpg kullnmıştım
    10 dakika yoğun trafikte hemen fan açardı yaz sıcağında

    passat neden böyle soğuk
    normal bir durummu

    Hayırlı olsun yeni aracin ilk izlenimleri yazarsan bilgi sahibi oluruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BatuKır ve onun galerisi bölüm 77. Canlı yayın...

    Bu hafta ahmet dayının vw passatındayız. Passatında hararet yaptığını anlattı bana. Derinlemesine sizin için sordum çünkü arabayı vermiyordu. Benim zannediyor olabilirsiniz, bu beni mutlu eder çünkü 77 bölümde 77araba tanıttım öyle güzel tanıttım ki hepsinin benim olduğunu düşündünüz oysa sadece bozuk colt benimdi kıh kıh kıh.

    Bu sorunu çözelim ahmet abi mutlu olsun...

    Ben batukır. Okuduğunuz için teşekkürler. 78.bölümde tofaş şahinle nasıl doğan görünümü yakaladığımı anlatıyorum. Beni tkaip etmeye devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forum bu veletten ne zaman kurtulacak acaba...
  • Sıvazlayın ısınır







    Termostadı kontrol için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Termostat ya açık kalmış ya da yok!

    bu sabah yarım saat e-5 de sürdüm ibre hiç kımıldamadı
    arabayı ilk aldığımda ibre 90 ları gösteriyordu dünde 90 derece olmasa bile aracı devirli kullanınca 90 dereceye yaklaşmıştı bir ara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalurg


    quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    2000 model 250 bin km passat 1.6 otomatik lpg li araç
    hararet göstergesi nadiren (otobanda 4000 devir ile 10 dakika sürünce) 90 dereceye yaklaşıyor
    yoğun trafikte yarım saat sürsem bile daima hararet dipte
    üstelik fan açtığını hiç görmedim duymadım

    daha önce 2000 model volvo s40 1.9 t4 lpg kullnmıştım
    10 dakika yoğun trafikte hemen fan açardı yaz sıcağında

    passat neden böyle soğuk
    normal bir durummu

    Hayırlı olsun yeni aracin ilk izlenimleri yazarsan bilgi sahibi oluruz.

    teşekkür ederim

    motor ve yol sesinin içeri pek almadığı gibi süspansiyonlarıda güzel bozuk yollarda fazla sallamıyor
    sürücünün görüş açısı geniş

    henüz şehiriçi 130 km yol yapabildim ama ful dolu olan lpg deposunda daha hiçbir ışık sönmedi
    arabanın şu ana kadar gördüğüm tek dezavantajı geç hızlanmasıki bunuda 1.6 motor olmasından dolayı tahmin ediyordum
    ancak ben sürekli şehiriçi yoğun trafikte kullandığım için bu durum beni rahatsız etmedi

    otomatik vitesi sarsıntısız geçiş yapıyor
    aracın dışı gibi içide (döşemeler ve motor) temiz
    önümüzdeki hafta tüvtürk muayenesine girecek ve gördüğüm kadarıyla muayeneden geçmesine engel bir durumu yok

    eski kasa olmasına rağmen dış görünüş olarak cezbeden bir yapısı var

    ev halkınında aracı daha geniş olması nedeniyle (volvo s40 a göre) beğendiğini eklemeliyim




  • 10 dakikalık e-5 küçükyalı trafiğinden sonra

     ARABA neden SOĞUK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    10 dakikalık e-5 küçükyalı trafiğinden sonra

     ARABA neden SOĞUK

    normal işte,sanayiye gitmek için bahanemi arıyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazlık termostat vardır ve erken açıyordur. Değişmesi lazım. Ya da orjinal olmayan, devir sayısı yüksek fan bağlanmıştır sırf yeri uyuyor diye. 2500 cc ve üstü benzinli araçların fanları yüksek devirlidir. Onlardan da takılmış olabilir.
  • volkan3156 kullanıcısına yanıt
    yazlık kışlık termostat kuş serisinde oluyordu. Passat da veya yeni , diğer araçlarda yok.
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Norveç'e gönderilen Passat ile Suudi Arabistan'a ihraç edilen Passat'a aynı termostatik valve takılıyor yani öyle mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156

    Norveç'e gönderilen Passat ile Suudi Arabistan'a ihraç edilen Passat'a aynı termostatik valve takılıyor yani öyle mi?

    Türkiyeye gönderilen passatta tek tip kullanılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Araç başka ülke için imal edilmiş ve TR ye gönderilmiş olabilir, ya da vergisi ödenmek suretiyle o ülkelerden getirilmiş olabilir. Böyle yanlış işler hep oluyor. Full donanımlı olup kuzey avrupa için üretilip TR ye getirilen klimasız WV ler duyduk biz.
  • volkan3156 kullanıcısına yanıt
    Rusyada satılan passatın parça kodunu vs araştırmadığım için Söyledikleriniz ihtimal dahilinde ( Gerçi termik temelli termostatlarda kışlık-yazlık ayrımı olduğunu da bilmiyorum, hiç karşılaşmadım...) , Öyle bir ayrım olduğunu varsaysak : 2000 model 250.000 km ye gelmiş aracın Bu parçayı çoktan değiştirmiş olması, parçayı buradaki parçacıdan alması ( Türkiyede herhangi bir parçacıda yazlık-kışlık diye termostat olmadığı için tek-tip olandan takması ) gerekir.

    bahsettiğiniz ayrıma dair kaynak bulabilirseniz incelemek isterim.
  • Hakan Feraset bey :

    aracınızın termostatı arızalanmış ( açık kalmış muhtemelen ) , termostat ile birlikte kırmızı antifriz ( G17 ) koydurun aracınıza. "Optimum sıcaklık seviyesini koruması için" bunlar gerekli.

    Optimum ısıya daha hızlı ulaşacak, yakıttan da tasarruf etmiş olacaksınız.
  • Sana o kadar dikkat et dedim yine gittin kazık yedin değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.