frabs tan başka oyun kaydedici program
11 Cevap250 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2268 Mesaj
30 Kasım 2006; 20:54:45 

Frabs tan başak bildiğiniz oyun kaydedici program varmı frabs bütün videoları en fazla 29 saniye kaydediyor ve üstte logosunu koyuyor o yüzden başka bi program lazım.Şimdiden teşekürler.


_____________________________

.
.
.
Birgün bütün isteklerin yerine gelecek...


 
9864 Mesaj
30 Kasım 2006; 22:07:21 

Oyunlardan video çekme konusunda Fraps'tan iyisini görmedim. Bu arada Fraps programının tam sürümünde o video çekimiyle ilgili kısıtlamalar yok. Sendeki deneme sürümü.


_____________________________

"Erkeklik ve dişilik cinsiyettir. Adamlık ve kadınlık ise meziyettir. Bu yüzden her erkeğe ADAM denilmediği gibi, her dişiye de KADIN denilmez. Adamlık, dişiliğin zıttı olarak erkekliğin yerine konulamıyorsa, kadınlık da erkekliğin zıttı olarak dişiliğin yerine konulamaz. Öte yandan, erkeklik hormonuna `adamlık hormonu´ denilmezken, dişilik hormonuna `kadınlık hormonu´ denilmesi kadınlığa yapılmış en büyük hakarettir." -nForcer
DH Adana Grubu | Midnight Club Serisi Hayranı...


2268 Mesaj
30 Kasım 2006; 22:31:15 

şimdi fullunu nerden bulacam diyecem yanlış olacak o yüzden başka bi program ismi varsa onu söyleyin bana


_____________________________

.
.
.
Birgün bütün isteklerin yerine gelecek...


2268 Mesaj
1 Aralık 2006; 20:55:41 

Arkadaşlar yapmayın gözünüzü seveyim bilen yokmu ya Frabsın tam sürümünü bulacağım diye yemediğim trojen kalmadı.Yardımlarınızı bekliyorum


_____________________________

.
.
.
Birgün bütün isteklerin yerine gelecek...


1379 Mesaj
1 Aralık 2006; 21:24:55 

Gamecam var ama fraps kadar sarar mı bilmem forumda linki var...


_____________________________



1004 Mesaj
1 Aralık 2006; 23:05:54 

frapsın daha yi olduğunu hatırlatarak,zd soft game recorder programını bir dene istersen

http://www.zdsoft.com/game-recorder/


_____________________________

Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez...


2268 Mesaj
1 Aralık 2006; 23:52:03 


quote:

Orjinalden alıntı: uranus

frapsın daha yi olduğunu hatırlatarak,zd soft game recorder programını bir dene istersen

http://www.zdsoft.com/game-recorder/



ya biliyorum fraps daha iyi ama napıyım param yokki fraps alayım


_____________________________

.
.
.
Birgün bütün isteklerin yerine gelecek...


2268 Mesaj
2 Aralık 2006; 10:01:06 


quote:

Orjinalden alıntı: uranus

frapsın daha yi olduğunu hatırlatarak,zd soft game recorder programını bir dene istersen

http://www.zdsoft.com/game-recorder/



saol hocam buda güzelmiş ya hatta bazı yönleriyle frapstan daha iyi diyebilirim çünkü oldukça fonsiyınel bi programış belki fraps ta fps değerleri daha güvenilirdir ama bana video çekimi lazımdı sağolasın


_____________________________

.
.
.
Birgün bütün isteklerin yerine gelecek...


1004 Mesaj
2 Aralık 2006; 10:12:18 

bir şey değil,umarım işini görür..


_____________________________

Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez...


2268 Mesaj
2 Aralık 2006; 10:31:49 

hocam valla dediğin doğruymuş ya fraps bir numara niye diyecek olursan ben frapstayken full size çekim yapıyordum bilgisayar hiç kasılmıyordu bunda full size ı ayarladımı oyunu oynayamaıyom bile fps 15-20 gösteriyor ama heralde bu işlemciyi çok kasıyor

bu arada frapsın tam sürümünü buldum ama programı kuruyorum çift tıklıyorum açılacak gibi bekliyor sonra açılmıyor ama aynı programı başka bi bilgisayara kuruyorum orda tam sürüm olarak kuruluyor ve normal çalışıyor bende ise deneme sürümü sorunsuz çalışıyor anlamadım gitti niye açılmadığını


_____________________________

.
.
.
Birgün bütün isteklerin yerine gelecek...


 
9864 Mesaj
2 Aralık 2006; 11:16:15 

quote:

Orjinalden alıntı: combata

bu arada frapsın tam sürümünü buldum ama programı kuruyorum çift tıklıyorum açılacak gibi bekliyor sonra açılmıyor ama aynı programı başka bi bilgisayara kuruyorum orda tam sürüm olarak kuruluyor ve normal çalışıyor bende ise deneme sürümü sorunsuz çalışıyor anlamadım gitti niye açılmadığını
Ben de anlamamıştım zamanında, Windows'a format attıktan sonra tam sürüm çalışmıştı ama. Önceden deneme sürümünü sonra tam sürümünü yükleyince bu sorun oluyor.


_____________________________

"Erkeklik ve dişilik cinsiyettir. Adamlık ve kadınlık ise meziyettir. Bu yüzden her erkeğe ADAM denilmediği gibi, her dişiye de KADIN denilmez. Adamlık, dişiliğin zıttı olarak erkekliğin yerine konulamıyorsa, kadınlık da erkekliğin zıttı olarak dişiliğin yerine konulamaz. Öte yandan, erkeklik hormonuna `adamlık hormonu´ denilmezken, dişilik hormonuna `kadınlık hormonu´ denilmesi kadınlığa yapılmış en büyük hakarettir." -nForcer
DH Adana Grubu | Midnight Club Serisi Hayranı...


2268 Mesaj
2 Aralık 2006; 11:55:38 

desene bu sistem dosyalarının içine bi koruyucu koydu işte şimdi battık format atmakmı lazım bu tam sürümü kurmak için:(


_____________________________

.
.
.
Birgün bütün isteklerin yerine gelecek...
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [İşletim Sistemleri ve Yazılımlar] » Yazılım Genel » frabs tan başka oyun kaydedici program
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.454