Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (259. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
38.963
Cevap
304
Favori
2.225.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Deleted Ban Test 5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolfen1976 -- 23 Haziran 2016; 14:41:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    önce ben bunları yaşadım şanzıman kronik sorunlu dediniz, onu açıkladım.
    sonra tek bir örnek gösterip siz yaşamıyorsunuz diye şanzıman sorunsuzdur anlamına gelmez dediniz onu da açıkladım.
    şimdi ise şanzımanın kronik sorunlu olması gerekçesini toplu geri çağırmaya bağladınız. ona da cevap versem bu sefer neye dayandıracaksınız çok merak ediyorum.
    toplu geri çağırma firmaların sık sık yaptığı bir şeydir. toplu çağırma üründeki sorunu teyit eder ancak giderildiğini de teyit eder. kronik sorunu teyit etmez.

    o olayi buldum paranla rezil olmak sozunun tam karsiligi

    2021- 2023 Honda Civic  | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

    57.000 km de servis bakımlı 1.4 tsi 7 dsg aracımın şanzımanı değişti. 14.000 tl civarında şanzıman fiyatı. 5.000 tl vererek güç bela yaptırabildim. İnternet ortamında şikayet yazdım diye beni tehdit etti Doğuş oto. Şanzımanı yaptırıp hemen sattım. Bir daha tövbe Doğuş otonun aracını almam. Hele DSG nin yanına bile yaklaşmam. İsteyene her türlü belgeyi gösterebilirim. Hatta DSG şanzımanın gizli kusurlu olduğu mahkemece ve bilirkişiler tarafından karara bağlanmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LorD_KeNNy

    ben fb7 civic elegance almaya karar verdim. bu hafta sonu gidip bayide anlasmayı planlıyordum. Bu durumda benzinli alıp sonradan lpg taktırmak mantıklı deniyor anladıgım kadarıyla... garanti 3 yıl olacak cok da sorun degil cunku arada ciddi 3000 tl fark var.
    artı olarak baktıgımda fb7 73-75 civarına bu durumda almak mantıklı degil galiba. aracsız kalmak istemiyorum bayrama ama galiba oyle kalacagım gibi gorunuyor.

    Hocam LPG'siz FB7 Elegance bakıyorsanız 70-71'e alabilmeniz lazım, daha fazla vermeyin.

    Eğer LPG taktırmayı düşünüyorsanız da bayilerin ellerinde hazır LPG'li olanlar için fiyat alın derim, bazen 2.5 - 3 bin TL farkla LPG'li alınabiliyor. Bu şekilde olursa sonradan LPG taktırma, muayene, ruhsata işletme, vs. gibi angarya işlerle uğraşmamış olursunuz. Aşağıdaki linkte bazı bayilerden alınmış fiyatlar var.

    http://forum.donanimhaber.com/m_111022857/mpage_2/tm.htm




  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Link için teşekkür ederim. ayrıca ben passat kullandım demedim. passatlar babamın çalıştığı kurumundu ve kendisi kullanıyordu. tabi arada kullandım ama farketmedim hiç.

    Ayrıca dsg de bu sistemin olupta diğer edc ve powershiftten daha fazla arıza çıkarması gerçekten dsg nin kalitesizliğini apaçık şekilde gözler önüne seriyor. düşünsenize araçta bu özellik var ve şanzıman düz yolda, yokuş aşağı veya yavaşlarken hiç zorlanmıyor ama buna rağmen diğerlerinden daha fazla arıza çıkarıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 23 Haziran 2016; 14:05:08 >
  • @Wolfen1976 güneşlenmeye çıkmıştır onlar dsg bozulur mu hiç ya :D


    @speedyrazors geçmiş olsun kardeş, gözlerinin önünde olsa yine toz konduramaz bunlar, muhtemelen yediremeyip kendilerine içten içten inkar edecekler.
  • yaaa keske yeni civice dsg taksalar herkes memnun olsa

    burada hala dsg konusanlar lutfen YETEERRR AYIPP.... yeri degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkmert737

    dinazor dalağımı yoksa at yüreği!!! mi? bilmem ama , yukarıda filo işiyle alakalı bir arkdaş yazmış passat ları jetta ları rakamlara bak adam rakam vermiş KRONİK mi değil mi
    öğren.

    % kaç a denk geldiğini hesapla hesaplayabiliyorsan , yoksa ben hesaplar söylerim sana


    Hesapla da görelim. o şanzımana at yüreği yağı da koysan kronik problemlidir.

    He yıl olur 2017, 2017 model araçlardan yılda sadece 5-10 tane sorun yaşanır, o zaman deriz ki kronik problem ortadan kalkmış.
  • Herkese iyi günler, iş güç sağlık gibi işlerden uzun süre forumdan uzak kaldım ama geçen sürede de çok birşey değişmemiş anlaşılan :)

    Honda Hrv fiyatları forumdakileri ve çok kişiyi şaşırttı, ki şaşırtmakta aslında haklıydı da, ama bayilerin ağızlarının çalılımından aslında aylar öncesinden bu fğyatlar belliydi, baz versiyonun 80-90 aralığında olacağını 2-3 ay önce duymuştum dolayısıyla şaşkınlığım azalmış oldu. Hrv bazı ipuçları vermesi açısından önemliydi ve bunları yeniciv.net te yazdım zaten. Hrv fiyatı neden böyle diyecek olursanız bence sorun ülkenin genel fiyat politikalarında yatmakta yani burada esas sorun Honda da değil. Biz her ne kadar Honda nın Renault, Citroen, Hyundai fiyatlarında kalmasını beklesek de değişmeyeceği anlaşılan bir durum Honda Mazda, VW, Ford aralığında devam etmekte. Hrv begenip beğenmemek ayrı bir konu ama benzinli 130 hp atmosferik hrv ile Tucson, Quasgai , tiguan fiyatları 3 aşağı beş yukarı benzer. Neden Hrv tercih edilsin diye düşündüğümüzde Honda kendince Hrv nin diğerlerine göre artıları olduğunu öne sürüyor. Mesela 1.6 180 hp tucson un hızlanma ve yakıt tüketimi ile, 130 bg lik bence çağın gerisinde atmosferik motorun verileri çok yakın hatta taarrufta Honda açık ara önde. Mazda Cx 3 e göre ise kabin genişliği ve bagaj hacmi önemli derecede fark ediyor, tiguan ile de hacim ve donanım anlamında ayrıştığı söylenebilir. Yani piyasada kusursuz ve fiyatı ucuz arç yok, Honda da kendince planlama yapıp fiyat koyuyor. Çok eleştirdiğimzi ve haklı olduğumuz Crv de sır abeklenmesi Hrv nin de alıcıısnın bir şekidl eolacağının garantisi aslında. Ancak enterasan olan Honda nın başkalarını değil kendini rakip görmesi bence. Nasıl derseniz, Hrv de dizel otomatik yok, çünkü olsa 40 bin az verip Crv müşterisini çekebilir, donanım olarak Hrv Crv yi aratmaz. Dizele exective koymamış yoksa benzinliyi nasıl satarım derdinde. Jazz da dizel yok, çünkü o zaman Hrv yi 110 bine nasıl satarım kafasını yaşamakta. Hrv de turbo yok, o zaman hem civic hem de Crv için önemli bir rakip. Hrv de gelen sensing, full led farlar ise beni ilgilendiren kısmı. Yani Civic de sensing ve Full led far olma ihtimali yükseldi. Çünkü malesef Honda nın Yeni civic i donanım fakiri olarak getirme olasılığı var...

    Yeni civic için uzun zamandır biz 100 tl olabilir derken yanılmamışız, zaten dizelinin kesin 100 ve üzeri oalcağını ben dahil çok kişi yazmıştı, yani yeni civic dizel otomatiğin 85 binden geleceğini düşünen varsa hemen alternatiflerine bakmaya başlasın, Mazda 3 zaten yeni civic sedan ın dizelinin 95 - 110 arası olacağını bize gösterdi. Hele ki 160 bg dizle gelirse 120 etiketlerine hazır olsak iyi olur :) Baştan ber, söylüyorum ben, ilgilendiren zaten 1.5 turbo ve touring diye ve fikrim hala aynı 100 e kadar turboya gözüm kapalı veririm yeterki o motor ve donanım seviyesinde gelsin, yani Hrv xecutive ile benzer donanım da kafidir. Dizele aklımı kaydıracak tek seçenek 1.6 160 bg olur zaten.

    Honda nın Turbosu hariç diğer versiyonlar için bence rakip var yani ben dizel 120 bg bekliyor olsam elim zengin olurdu. Bence c sınıfının cla sonrası en yakışıklı aracı mazda 3 dizel ile geldi, Focus da dizel seçeneklerde mümkün, her ne kadar sınıf farkı olduğunu düşün semde elentra bir alternatif, Hb için de benzer araçlar var. Ama iş turboda çok farklı...

    Yeni civic 1.5 turbo ve executve donanım ile gediğinde alabileceğinizin alternatifiniz yok. Birkaç aydır araçları inceliyorum bu motorun performansına yakın sadece bmw 3.20 i ed var. Onunda etiketi 145 bin, ikinci eli 125 bin. 1.4 tsı ACT, A 3 sedan sonra rakip olabilecek. Ama 1.5 turbo honda ya performans anlamında yaklaşma şansı bile yok, 7 saniye 0-100 hızlanması ve 0-200 hızlanmasının 20 saniye civarlarında olduğu bir rakip değil A 3 de. Zaten iç hacim genişliğinde A3 civic ile hiç rakip değil. Kaldı ki executive donanım seviyesinde a3 için Honda çok ağır basıyor. A3 fiyatları da 115 bin civarı. Şimdi kulaktan dolma bilgisi olan deyat bilmeyene laf anlatmak zor, A3 sedan ın 115 olduğu yerde Honda Civic Sedan touring 100 derlerse bana kimse pahalı olduğunu söyleyemez. Zaten başka rakip yok, jetta focus vs saymıyorum bile. Corollanın motorları zaten ölü, kör nokta uyarısı bile yok en yeni gelecek olanda toyota da en üst özellik dijital klima. Zaten bu yüzden fiyatlarda uçuk değerler görüyoruz. Performans takıntısı olmayan, konfor ve teknolojide üst versiyonları ( deri koltuk, elektri koltuk, connect, sensing ) önemsemeyenler için ben ciddi fiyat farkı olursa vermeye değer olacağını düşünmüyorum. Yeni corolla 75 binden orta donanımını satarken, jetta comfortline da 75 derken civic atmoserik aracın giriş fiyatını 75 yaparsa bence değmez.

    Yükske ihtimal ile, Eylülde bzie özgü lpg versiyonu tanıtılacak, araç yeni kasa olacak ancak tahminler lpg versiyonun alt donanım seviyesinde olacağı yönünde. Yani lpg de peri mum ötesini görme şansı zor taş çatlasa elegance. 7 Ay önce de tahmin ettiğim gibi araç paris te tanıtılacak ve ekim sonunda satışa turbo ile çıkacak ki zaten executive versiyonu turboda göreceğiz. 2017 içinde de dizeli yolalrda oalcak, ha ocakta yollarda olacak denilen hrv yi temmuzda gördüğümüzü düşünürsek bence dizeli 2017 haziranda önce görmek hayal. Güzel haber dizelin 9 ileri otomatik gelecek olması, ama motorun 120 mi yoksa 160 mı olacağı konusunda muamma devam etmekte.

    Şahsi düşüncem turboyu bekleyip donanıma göre karar vermek. Bmw 3.20 i olmayacaksa tek seçenek 1.5 honda, od aiçime sinmezse mevcut aracımla devam ederim param birikir... Bu arada Yeni civic Bmw 3.20 i den güvenlik çarpışma konusunda bir gömlek üstün. Saplantısı olanlar bunu anlamayacaktır ama öyle, bend eBmw 3.20 i seven ve almaya hevesli biri olarak bunu söylemeliyim 3.20 i ön çarpışmalarda yeterliyi bırakın kötü puan aldı. Yani benim gibi performan arayana 1.5 turbo kalıyor...




  • eskemre kullanıcısına yanıt
    Oo hocam hoşgeldin nerelerden yav arada sırada wolfen hocamla kulaklarını çınlattık. geçmiş olsun ciddi birşeyin yoktur umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nettur

    Ben açıkçası aşırı performans ve hız tutkusu peşinde değilim o yüzden 1.6 atmosferik benzinli düşünüyorum tabiki otomatik vites olacak benzinli alıp sonradan lpg taktırmayı düşünüyorum çünkü benzinli ile lpg li arasında 5.000 TL fiyat oynuyor ben dışarıda 2000 TL ye lpg (BRC) taktırabilirim 3000 TL avantajım olur

    Pek anladığım bir konu değil, alım anında maliyetsel 3000 TL avantajı tamam ama motor performansı, yakıt tüketimi vb faktörler değişmez mi. Honda Gebze Fabrikasının yanında BRC ile LPG montaj yeri kurmuş, şartlar standart, siz memlekette sanayide taktırınca aynı olur mu? Konuyu bilenlere soruyorum, illa sanayinin kötü olması gerekmez ama ustaya bağlı bence. Ayrıca benim için garantinin 3 veya 6 yıl olması önemli, 5. yılda garantili olarak satabilirim. Ayrıca ikinci elde de aynı şartlarda (!) fabrika çıkışı ve sonradan montaj arasında fiyat farkı olabileceğini düşünüyorum. Yani sizin 3000 TL kar , örneğin 5 sene sonunda çeşitli küsuratların toplanmasıyla sıfırlanmış olabilir




  • buklamania kullanıcısına yanıt
    Hoşgeldin yazdıklarına katılmamak ne mümkün doğru biz onlarin sayfalarinda yazinca baya bir rahatsiz olmuslardi ama üstüne şikayette etmislerdi haftalarca ceza aldik malum normalde kısasa kısas caizdir ama o zaman onlardan farkım kalmaz diye henüz şikayet butonunu kullanmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Oo hocam hoşgeldin nerelerden yav arada sırada wolfen hocamla kulaklarını çınlattık. geçmiş olsun ciddi birşeyin yoktur umarım.
    Şükür önemli birşey değil, facebook sayfasında görünce yazayım deidm :) Eksik olmasın Wolfen de yazmış ;)
  • berkmert737 B kullanıcısına yanıt
    arkadaşım saydigin markalardan birini al bin ozaman lutfen kirletme burayi birazcik saygi lutfen....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskemre kullanıcısına yanıt
    Hocam hoşgeldin umarım ciddi bir sıkıntı yoktur özlettin kendini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eskemre

    Şükür önemli birşey değil, facebook sayfasında görünce yazayım deidm :) Eksik olmasın Wolfen de yazmış ;)

    İyi o zaman tekrar geçmiş olsun hocam. madem döndün boş bırakma artık konuyu da. civic çıkış zamanı da yaklaşıyor. yaklaştıkça heyecan artıyor
  • Crimean kullanıcısına yanıt
    Şu anda satılan mevcut civic lerin fabrikada montajının yapılmadığı honda bayilerinin en yakın yetkili BRC servislerine montajlarının yaptırıldığı artık aşikar honda 2012 yılından bu yana fabrika montaj diye satış politikası yürüttü bence iyi BRC ustası bu işi kesinlikle 2000 TL maliyetle yapacaktır tabi herkesin kendi fikri ben sonradan montaj yaptırmayı düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurungor

    param yetse konusturmazdim zaten seni bastirip alirdim. Ama 90 ustu gelirse alamicam malesef. Zaten 120 hp lik aracim var dizel onu satip 2 kati verip 120 hp lik benzinli almam o kadar para vermisken neden biraz daha hizli olmasin. Sen zenginsen sana 150 den verselerde alirsin ama beni asiyor malesef

    Hocam ben 15 yasinda civic kullaniyorum. Zirt pirt arac degistirmiyorum her sene buna para verecegime uzun araliklarla hayallerimdeki araci almak daha mantikli geliyor. Suan 120 de olsa bu araci hakettigimi dusunuyorum sorun cikarmaz ise 15 senede bunu kulanirim. Belkide sizden iyi degil durumum. Parayla iman kimde belli olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hoşgeldin, Eskemre. Kendine alıştırıp, arayı açmıştın, döndün mü? Yoksa ziyaret mi?

    İsomaxx, seni bile baştan çıkardılar .
    Ama adamların suçu yok, sağolsun bizim forumdaşlarda dönem dönem başka forumlara akınlar düzenleyip, arkadaşları buraya çekiyor ve burada da aksiyonun devam etmesini şahsen sağlıyorlar. Ama bazen tartışma can sıkıcı boyutlara ulaşabiliyor. Gelin ağzımızın tadıyla bekleyelim Civic'imizi




  • berkmert737 B kullanıcısına yanıt
    İyi de saydığın araçlarin çoğu öz hakiki alaman değil ki bah aşağıda originlerini yazdim.

    Mini - İngiliz
    Seat - İspanyol
    Lamborgini - İtalyan
    Bugatti - Fransiz
    Bentley - Beyaz İngiliz asil kan :)
    Skoda - Çek Republic
    Scania - Bildigin Vikingler

    Alamanya'da beyaz almanlar zaten Porsche, Audi falan kullaniyor diğerlerini taksi olarak kullaniyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    İyi de saydığın araçlarin çoğu öz hakiki alaman değil ki bah aşağıda originlerini yazdim.

    Mini - İngiliz
    Seat - İspanyol
    Lamborgini - İtalyan
    Bugatti - Fransiz
    Bentley - Beyaz İngiliz asil kan :)
    Skoda - Çek Republic
    Scania - Bildigin Vikingler

    Alamanya'da beyaz almanlar zaten Porsche, Audi falan kullaniyor diğerlerini taksi olarak kullaniyorlar.

    Yarısından fazlası dsg kullanmıyor o araçların. Dsg den vuramayınca şimdi alamanlıktan yürütmeye çalışmış ama nafile.




  • 
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.