Şimdi Ara

Samsung galaxy s6 tüketici hakları acil yardım lütfen!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle kolay gelsin diyerek konuya başlamak istiyorum şimdi benim sıkıntım baya UZUN sadece sizden ne yapmam gerektiğini öğrenmek istiyorum.

    23.04.2015 tarihinde vodafone hattın üzerine galaxy s6 aldım. Kutudan sorunlu cihaz çıktı 2 sorunu vardı 1.si kasa açıklığı 2. Si home tuşu gevşek olduğu için basmasanız sadece dokunsanız bile çat çut sesler çıkıyordu. Garantiye verdim ve 1 hafta sonra bana telefonu yenisi ile değiştireceklerini söylediler halbuki benim para iadesi hakkım varmış bunu kendi araştırmalarım sonucu öğrendim ve irtibata geçerek para iadesi hakkımı istedim. Sürekli oyaladılar beni sonra aradan 45 gün geçtikten sonra müşteri hizmetlerinden bi bayan beni arayarak para iadesi olacağını bilgilerimi (iban no vs..) vermem için beni servise yönlendirdi. Bende gidip bütün bilgilerimi verdim. Daha sonra paramı alacağım düşüncesiyle kendime başka bi cihaz aldım. Paramı yatırmadılar. Buda yetmezmiş gibi 2 gün önce beni arayıp yeni telefon gönderdiklerini söylediler. Telefonun ne olduğunu sorduğumda s6 edge olduğunu belirtti. Bende inanmadım tekrar sordum emin misiniz diye evet s6 edge dedi. Neyse gidip telefonu alırken bi baktım normal s6 çıktı. Kadın resmen benle dalga geçmiş. Neyse aldım telefonu açtım baktım aynı home tuşu sorunu bundada çıktı hemen tekrar gönderdim servise ve bugün bana ürünün tamir işleminin tamamlandığını söylediler. İşin özü ben telefonu değil paramı istiyorum ayrıca telefonu alalı 2 ay oldu ve sadece 3 gün kullanabildim. İnanın samsung â çok sinirliyim ne yapacağımı söyler misiniz. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Konuyla ilgili bilgisi olan yok mu arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darki33 D kullanıcısına yanıt
    Telefonu teslim almiyacaktiniz. Tuketici hakem heyetine gidin. Tek yol bu. 6 7 ay sonra sonuclanir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Androidd

    Telefonu teslim almiyacaktiniz. Tuketici hakem heyetine gidin. Tek yol bu. 6 7 ay sonra sonuclanir.

    Peki sizce tüketici hakem heyeti sonucu ne olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darki33


    quote:

    Orijinalden alıntı: Androidd

    Telefonu teslim almiyacaktiniz. Tuketici hakem heyetine gidin. Tek yol bu. 6 7 ay sonra sonuclanir.

    Peki sizce tüketici hakem heyeti sonucu ne olur

    Durum anlattiginiz gibiyse paraniz kesin olarak iade edilir. Lakin tuketici hakem heyetlerindeki yogunluktan dolayi 6 7 ay veya daha fazla surebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • darki33 D kullanıcısına yanıt
    Önemli olan sizin telefonu garantiye gönderdiğinizde değişim mi yoksa para iadesimi istediğiniz eğer servis formunda değişim istediyseniz değişim para iadesi istediyseniz para iadesi yapılır boş bırakılan durumlarda ise genelde firmanın verdiği kararı haklı görmekte Tüketici Hakem Heyeti yani buradaki can alıcı nokta sizin yazılı olarak firmadan ne istediğiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız-Ata

    Önemli olan sizin telefonu garantiye gönderdiğinizde değişim mi yoksa para iadesimi istediğiniz eğer servis formunda değişim istediyseniz değişim para iadesi istediyseniz para iadesi yapılır boş bırakılan durumlarda ise genelde firmanın verdiği kararı haklı görmekte Tüketici Hakem Heyeti yani buradaki can alıcı nokta sizin yazılı olarak firmadan ne istediğiniz

    İşte onu boş bıraktık sanırım cahilliğime geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.