Şimdi Ara

Böyle bir şey nasıl mümkün olabilir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu akşam aracımı alıp 1-2km gittikten sonra fan çalışmaya başladı şüphelendim zira normal şartlarda çok yüklensem bile aracım fan açmaz. Kaputu açtım birde ne göreyim aküyü şarj eden kayış kopmuş, motor soğutma suyu kabının kapağı yerinde yok içindeki su da boşalmış. Kayışın kopmasını bir şekilde anlayabilirim ancak kapak yerinden nasıl çıkar ? Tahminim üzere yeni kayış + kapak + antifrizli su gerekecek maliyeti ne olur ?



  • O kapak nasil cikar hocam imkansiz bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayi bakıma birakmismiydiniz? Çünkü geçenlerde aks tamiri sonrası Aksın vidasini takmamislardi ben farketmesem tekerlek ile araba avliycaktim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V kayışı kopmuş. Araba devirdaim yapamadığı için hararet aniden yükselmiş. Birşey merak ettim, V kayışı koptuğunda Akü ışığı yanar, göstergede dikkatinizi çekmedi mi?
    Geçmiş olsun. Benim de arabam V kayışı koparmıştı ancak şanslıyım, arabamın su pompası krank miline direkt dişli ile bağlı oldugundan sadece şarj kesti.
    Sizin arabanız hararet noktasına gelmiş. Hatta genleşme kabının kapağını uçurmuş su aşırı genleştiği için. Eğer conta yakma, hararet yoksa. Korkmayın Ucuz attlattınız. Bir V kayışı, bir genleşme kabı (veya sadece kapağı) ile kuratırsınız. Çok bişey tutacağını sanmıyorum. Yerli arabaysa 100tl civarı kuratrırsınız.

    Eğer conta yaktıysa eyvah diyelim. Çok geçmiş olsun
  • Kapak nasıl çıkar gerçekten düşündürücü .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.