Çalan müziklerin belirlenmesi noktasında en çok kullanılan uygulamalar arasında yer alan Shazam, sunduğu deneyimi bir adım daha ileriye taşıyarak görsel tanımlama sürecini devreye soktu.
Shazam'ın iOS ile Android uygulamalarına getirilen bu özellik sayesinde kişiler artık fiziksel objeler üzerinden (Örneğin bir fiml DVD'sinden filmin müzikleri gibi) o içeriğe ait ekstra içeriklere ulaşabilecek. Cihazların kamerası üzerinden logo ya da QR kodlar temelinde çalışan görsel tanımlama sistemi, şirketin anlaşmaları doğrultusunda ilk olarak Levis, Guerlain, Hearst, Conde Nast, Time, Target, Harper Collins ve Walt Disney gibi şirketlerin ürünleri üzerinde kendisine yer bulacak.
Shazam'ın ücretsiz sunulan iOS ve Android sürümlerine buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.
Guzel bir ozellik, shazam hayatimizda giderek yerini daha da saglamlastiriyor..
Çok iyi. İlla ki kullanılacak bir zaman ve durum oluşur. Anlaştığı firmaların sayısının daha da artması dileğiyle.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
düşündüğüm ve istediğim herşeyi yapmışlar resmen! helal olsun.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme