Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (184. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.392
Cevap
221
Favori
1.004.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • elit plus 400 km oldu. 230 km si şehir dışı gerisi şehir içi kullandım.200 liralık benzin aldım dün ışık yandı 48 km yol yaparsın dedi. yaklaşık olarak 45 kuruşa tekabül ediyor.O da yaklaşık ortalama 10 litre benzin ediyor.yani çok fazla değil. Amacım sizlere araba sürmeyi öğretmek değil ama dikkatimi çeken bişey oldu. Tork konvertörlü şanzımanlarda arabayı fazla gazlamadan arabanın kendisi devir alıp hızlanıyordu.Böylece daha az yakıt harcıyordu. Bu arabada ise düşük viteslerde 15-20-30 litreleri görüyoruz.Ben biraz fazla basıp kısa zaman içinde vitesi yüksek tuttuğumda şehir içinde 9,2 lt yaktı.Bunu bir kaç defa denedim aynı oldu.Acizane benim fikrim bu.
  • tucsoncular kuga'dan merhaba biraderlerim. yakıt kardeşlerim

    geyik kısmını geçersek arkadaşlardan biri 4*2 dct ile ciddi ciddi ilgileniyor bu aralar var mı kullananınız. daha performanslı ve daha az yakıyor diyorlar var mı doğruluğu. arkadaşa 4*2 haydi haydi yeter zira şehir dışına pek çıkmıyor.

    birde klima durumu nedir, malumunuz antalya'da kullanılacak araç.
  • Aliihsan araç hakkında izlenimlerini paylaşırsan sevinirim.hangi şehirdesiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevaniko

    Aliihsan araç hakkında izlenimlerini paylaşırsan sevinirim.hangi şehirdesiniz

    genel olarak izlenimim iyi. önceki aracım honda civic elegance brc lpg var 52000 de.(ha bu arada honda satılık:dd 54-55.000 liraya vereceğim) civic rahat araba idi ama tucson daha rahat geldi.civic şimdi kağnı gibi geliyor:dd Ben Alanyadayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: youdiditwellslowly

    Tartışmada seviyeyi koruyalım lütfen.

    Seviye gayet normal size güzel bir soru sordum 2003 araç ile ix35 i nasıl kıyaslıyorsunuz neyi kaliteli hangi malzemesi 10 yıl sonra üretilmiş araçtan kaliteli olabilir ? Koltukları mı ? direksiyonu mu Gövdesi mi ? bence hiç biri eski araba eski arabadır yeni üretilen her araç 10 yıl önceki araçtan iyidir standartlar yükseliyor bir kere.
  • Tickhi kullanıcısına yanıt
    Burada herkes kişisel görüşünü bildirir (katılırsınız veya katılmazsınız) ancak soru ve/veya görüşümüzde kullanacağımız kelimeleri dikkatli seçmemizde fayda var. Bir ilk ifadenize bakın bir de şimdikine.
  • sevaniko S kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. Zaten benim de IX35'i tercih etmem satın aldığım dönemde benzeri araçlar (dizel ve 4x4 otomatik) için, aynı donanım, aksesuar vs ve de fiyatı dikkate alındığında, IX35'in daha ağır basmasıydı. Memnun musun? derseniz tabiki memnunum. Kısacası araçta ne istersen var.
  • Peki 4*4 den memnunmusunuz Tucson a vermiş olduğu bir ağırlık varmı yada kullanırken ha şimdi 4 çeker oldu dediğiniz yerler.Mesela crv de ben 4 çeker oldumu olmadımı hiç anlamazdım yolda yokuşta karda çamurda bıraktımı yok bırakmadı.Alıcam şu Tucsonu fakat bu 4 çeker işi kafamı kurcalıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevaniko S kullanıcısına yanıt
    Alacağınız Tuscon benzinli ise performans olarak 2.0 CRV'den pek farklı değilir. 4x4 için ise; IX35'de de hissedemiyorsunuz. 4x4 lock var 4x4 e de alsanız bile belirli bir hızdan sonra yine 4x2 olarak gidiyor. Yani sürekli 4x4 olmuyor. 4x4 geçip geçmediği anlaşılmıyor. CRV gibi IX35 de ön tekerler patinaj yapacağı zaman 4x4 oluyor. 4x4'ü bana göre gayet iyi (her ne kadar gerçek arazi aracı olmasalar da hemen hemen her türlü koşulda hem CRV'yi hem de IX35 kullandım ve de menun kaldım. Sadec her iki CRV'mi de, özellikle çok yoğun karda zorlayınca, arka diferansiyelden hafif yağ kokusu geliyordu).
  • ehliyetimi yeni aldım ve ilk arabamda dctli i30 yaklaşık olarak bir fiil 10 bin km den fazla yol yaptım ağırlıklı olarakta şehir içi kullanıyorum 1 kez bile şanzıman ısındı uyarısı almadım . Bir kezde güncelleme var aracınızı getirin diye aradılar. Tucson'dada sonuç olarak aynı şanzıman var bir problem olacağını düşünmüyorum
  • benim anlamadıgım olay şu ... bir firma düsünün dünyada üretim ve satışta 4. sırada rakipleri arasında, bir kaç yıl sorunsuzluk klasmanında birincilik almış ... şimdi siz bu firmanın üretim yaptıgı araçları zorlu testlerden geçirmediğini mi düsünüyorsunuz?

    dct yada edc yada dsg şanzuman tüm sistemleri içerisinde belirli avantajlara sahip ve gelecegin teknolojisi olarak bakılıyor ... her sistemin avantajlı oldugu durumlar kadar rakiplerine nazaran dezavantajlı durumları da vardır ki bu zaten olmazsa olmazdır ... dct nin en büyük avantajı konfor u ve yakıt tüketimidir rakiplerine karşı ... bu konuda aksini söylemek mümkün degildir ...

    daha düne kadar şahin doğan binen yurdum insanı cift kavramayla ilk tanıştıgında olanları hepimiz vw forumlarından biliyoruz .. bu teknolojiyi kullanırken biraz dikkat gerekli hepsi bu ... sport modda kullan, manuel kullanıma al cünkü dct iki vitesi de hazır bekletiyor ısınma sebebi bu ... sıkışık istanbul trafiğinin sıkışık sangay trafiginden daha fazla arabaları zorladığı gibi bir hayaliniz mi var anlamadım ki ...

    177 ps lik 4x4 yada 4x2 iki araç arasında performans yönünden göreceli bir fark olabilecegini düsünüyorum ancak bunun bilimsel bir tutarlılığı olabilir mi onu bilemiyorum :D cünkü 150ps lik captiva nın orta şaftını söken arkadaşım aracın 0- 100 ünün 1,5 sn kısaldığını ve aklerasyonun daha iyi oldugunu yakıt tüketiminin de düstüğünü söyledi ancak ben sadece söyleme dayalı bu duruma inandığımı mutlak dogru kabul ettiğimi söyleyemeyecegim ... ancak insignia dan bildiğim kadarı ile esp ye ragmen 4x2 lik tucson kayma yaşayacak bu da 0- 100 e ve ivmelenmeye negatif etki edecektir ...




  • barantula kullanıcısına yanıt
    Gerçekten yıl olmuş 2016 halen ana dilindeki kelimelerin ne anlama geldiğini bilmeyenler ile uğraşıyoruz.

    Sorun: Sizin ürünü kullanmanıza, işletmenize engel olan, maddi hasara yol açan, yanında para, zaman, enerji, motivasyon kaybına sebep olandır.

    Uyarı: Sizin bu kayıplarınızı yaşamanızı önlemek ve birşeyleri yanlış yaptığınızı söylemek için KURGULANMIŞ SİSTEMdir.

    Ayrıca burada kendisinden bahsedildiğinden habersiz olan birisine ve sizden yaşça çok büyük olduğunu düşündüğüm Coşkun Uçar, sizin gibi insanlara alaycı tavırla ismi ile hitab eden biri değil muhakkak beyfendi/hanımefendi gibi nezaket ifadelerini kullanan birisi. Burada yaptığınız TERBİYESİZLİK (coşkun bey'in 60-65 yaşlarında olduğunu tahmin ediyorum) sizin ne kadar avam olduğunuzun ispatıdır. gerçi avamlıkla gurur duyacağınızdan da adım gibi eminim, ancak yaptığınız boş lakırdıyı uzatacak değilim, sadece sınırınızı ve edebinizi takının. edebiniz yoksa vasfınız da yoktur !
    Eğer Coşkun bey ile sorununuz varsa gidin yüzüne karşı konuşun veya özel mesajla konuşun. ve yanında havarleri dedğiniz kişiler sizin gibi başkalarını yaftalamaya çalışan ve dedikodu üreten kişiler değil, o sayfada teknik bilgiden başka bişey konuşulmuyor buradaki gibi paçozca yaftalama çabaları orada yok ve herkes gerçek isimleri ile orada, buradaki gibi sahte kimliklerin altına saklanmıyor.

    Bu arada bende o gruba üye olan Burak Kürşad ARI'yım szin gibi klavye delikanlısı değil bu aracın gerçek sahibi, kullananıyım. Sahibi olmadığınız araç hakkında yaptığınız bu boş muhabbet sizin avamdaki tabirinizle goygoy'dan öte değildir...

    Bu arada facebook grubu çalkalanıyor dediğiniz yerde tüm çabamız ortalama eylül ayından beri satılan 4000 civarı hyundai tucson içinden bu uyarıyı alan 4 kişi içindir. öyle ortalığı karıştırmaya çalıştığınız gibi bir durum için değil, tüm o assandaki toplantı 4 kişide görülen ısınma uyarısı için. Biz bunun için o sayfada birlik olduk, kaldı ki 1 kişide bile yaşansa yine aynı tepkiyi veriridik ben ve benim gibi bu uyarıyı hiç görmeyen 100 lerce kişi bu toplantıya destek verdi.

    Buradaki en güzel durum ise Hyundai genel merkezinin hemen görüşme talebini kabul edip müşterilerine önem vermesidir, kendine dünya markası diyen bir takım markalar gibi Türk insanını ve tüketicisini kazıklamaya çalışmamaları takdire şayan olandır.




  • Bu şanızman yağı sıcak uyarısını bende de ve kardeşimde de ( 5000 KM ona ait araç suanda 9 bin kmde) hiç çıkmadı. Ben aracı ilk zamanlar inanılmaz zorlamıştım, hiç bir sorun çıkmadı.
  • Youdidi ayrıca saoundof beylere bilgiler için teşekkürler.sound hoca 4*4 al kafan rahat olsun diyosun.Burak bende face deki sayfaya üyeyim barantula böyle geçen soru sordum cvp vermeye tenezzül etmedi özelden ama Tucsonla ilgili birşey paylaşılsın hopp hemen olumsuz yazılar anlamadım ben arkadaşımızın yapmak istediğini.Neden önemli bilgilerin paylaşımların ve değerli arkadaşlarımızın yorumlarının üstüne hönkürme gayreti içinde onu da anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmir de bu arabanın ortalama yakıt tüketimi nedir bir arkadaş paylaşırsa sevinirim ... agresif bir kullanim için söylemiyorum. Normal bir kullanım değeri ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facebook sayfasindan aldigi bilgileri burada paylasan oradaki adi trol olarak gecen buradaki adinin ne oldugunu bilmedigimiz, birak tucson sahibi olmayi yakinindan bile gecmemis ezik insanlarin hangi psikoloji ile ahkam kestiklerini anlayamadim :) bu konudada aylar once faydali paylasimlar yapildi yaptim ama anlasilmaz bir hal almis artik, konudan kopmus. Faydali olmaktan ziyade karalamalar baslamis. Gerci yapan 2 3 kisi o da bahsettigim kisiler. Donanim haber forumlarda sikayet olmadikca bir kontrol mekanizmasi yok onun icin atis serbest :) Tucson guzel araba asla pisman etmez dogru kullanim uzmez. Alan memnun almayanda hayran. Alamayanda cakallik pesinde onlar 2. El 50 bine dussum diye bekleyecek :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sevaniko S kullanıcısına yanıt
    4 çekeri içeriden hissetmeniz için koşulların epey kötü olması lazım (kar, buz, sahil kumu, kaygan çamur ...vs). Onun haricinde ben 4 çekeri hissetmedim. 2-3 kere karda yaz lastikleriyle 4 çekeri kilitliyerek ilerledim ve yaz lastiklerinin tutunması az olması ve patinaja düşmesine rağmen sorun yaşamadan oralardan çıktım.
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    sanırım 4x2 T-GDI demek istemişsiniz. 4x2 DCT (otomatik) yok. DCT olanların hepsi 4x4 şuanda. 4x2 T-GDI DCT gelecek sanırım biryerde fiyat listesini görmüştüm.

    Yakıt tüketimi ancak sakin kullanırsanız daha GDI motora göre daha düşük olur ancak 177bg T-GDI 'da da insanın canı gaza basmak istiyor. Performanslı kullanımda klasik GDI kadar yakar.

    DCT şanzımanla alırsanız onunda yakıta katkısı oluyordur mutlaka.

    Kliması gayet iyi. hiç sıkıntı yok.
  • Facebook grubu gerçekten çok faydalı bir grup. Grubu kuran Çoşkun beye bende buradan teşekkür ediyorum. Burada bulamadığım pek çok faydalı bilgiyi oradan edimdim. Takma isim olmadan insanları bire bir görerek yazışmanın faydası da çok tabiki. O gruptan edindiğim bilgilerin haddi hesabı yok.
  • Fuat bilgiler için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.