Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (178. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.385
Cevap
221
Favori
1.004.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 176177178179180
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cevaplar için teşekkür ederim.Anlaşılan turbo nun üstünde durucaz yazılanlardan bunu anladım.Sonradan muhtemelen pişman olmaktansa turbo almak yerinde olucak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GDi ile uzun yolda hiç sıkıntı yaşamadım. Yokuşlarda da çok düşük devirde girmezseniz sorun olmuyor. Ben alırken GDi ile T-GDi Elite arasında 15-16 bin TL fark vardı bu arada.
  • vincentvega kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim, şanzıman konusunda da tecrübelerinizi (bakım aralığı, performansı ve masrafı gibi) ve diğer kişilerin bilgi aktarmasını bekliyorum.

    Evet, doğru söylüyorsunuz, yanlış yazmışım ikinci elde de aralarında en aşağı 12-13 bin TL fark var. Açıkcası ben T-GDI'yi test ettiğimde de 177hp'nin gücünü pek de anlayamamıştım ya da, gaza çok da basmaya gerek duymamıştım, sonuçta yüksek bir araba, sakin kullanım daha çok zevk veriyor.

    Saygılarımla
  • Arkadaşlar bugün ilginç bir şekilde kapıları kumandadan ya da kapı üzerindeki düğmeden kilitleyemedim, anahtarı çıkarıp manuel kilitledim. Şoför tarafı kilitlenmiyor sadece diğerleri kilitleniyor. Bize servis yolu gözüktü Sizce neden olmuş olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plasebo -- 29 Nisan 2016; 0:07:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, hem yeni tiguanı hem de tucsona bakıyorum. Bu aralar tucsona kaydım gibi. Yeni tiguana bundaki özellikleri ekleyince 140 ı geçiyor maşallah ayrıca 4*4 de yok zaten.

    Bana elite yeterli gibi geldi ama plus almaya değer mi sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plasebo

    Arkadaşlar bugün ilginç bir şekilde kapıları kumandadan ya da kapı üzerindeki düğmeden kilitleyemedim, anahtarı çıkarıp manuel kilitledim. Şoför tarafı kilitlenmiyor sadece diğerleri kilitleniyor. Bize servis yolu gözüktü Sizce neden olmuş olabilir?

    Benim auriste olmuştu bi defa servis de yakın olunca hemen gittim, şuradan mı geliyosun dedi evet dedim. Orda sinyal kesici gibi bişey varmış ondan olmuş. Süreklilik arz eden bişey değilse benzer bir durum olabilir...
  • plasebo P kullanıcısına yanıt
    Bu durum yedek anahtar içeride unutulduğunda ya da kapılardan biri (cam tavan da dahil) tam kapanmadığında da olur. Araç kilitlenmeye çalıştığında sesli uyarı verir.
  • bjQ7 B kullanıcısına yanıt
    Sorunuz elite ile elite plus arasındaki donanım farkı aralarındaki 7-8bin tl fiyat farkına değer mi olsaydı cevabım kesinlikle evet olurdu. Ancak iş elite plus almaya değermi olunca iş tamamen beklentinize ve bütçenize kalıyor. Bütçeniz varsa elite plus alın dediğim gibi fiyat farkına fazlasıyla değecek donanımlar var. ama yok ben kendim rahat park ediyorum kendi kendine park etmesin, iyi şöförü kör noktaya ya da şerit takibine ihtiyacım yok, autohold da çok gerkeli değil.... bunlar ekstra benim ihtiyacım yok derseniz ellite zaten donanımıyla fazlasıyla iyi bir araç hiç düşünmeden alın.

    Not: ben elite t-gdi dct kullanıyorum ve çok çok memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatft

    Bu durum yedek anahtar içeride unutulduğunda ya da kapılardan biri (cam tavan da dahil) tam kapanmadığında da olur. Araç kilitlenmeye çalıştığında sesli uyarı verir.

    Bütün her yer kapalı, yedek anahtar da içerde değil zaten. Dediğim gibi şöfor kapısı hariç diğerleri kapanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjQ7

    Merhaba arkadaşlar, hem yeni tiguanı hem de tucsona bakıyorum. Bu aralar tucsona kaydım gibi. Yeni tiguana bundaki özellikleri ekleyince 140 ı geçiyor maşallah ayrıca 4*4 de yok zaten.

    Bana elite yeterli gibi geldi ama plus almaya değer mi sizce?

    Belki de hiç kullanmayacağınız donanımları ekleyip fiyata bakmak yanıltıcı olur. Yeni Tiguan gayet rekabetçi fiyatla çıktı bence. Elite Plus almayı düşünenlerin bakmasında fayda var. 1.4 TSI DSG Highline ile aralarında fiyat farkı çok az çünkü.
  • bjQ7 B kullanıcısına yanıt
    sırf elektronik el freni için bile Plus alınır. Zira el freni çok çirkin duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    quote:

    Orijinalden alıntı: bjQ7

    Merhaba arkadaşlar, hem yeni tiguanı hem de tucsona bakıyorum. Bu aralar tucsona kaydım gibi. Yeni tiguana bundaki özellikleri ekleyince 140 ı geçiyor maşallah ayrıca 4*4 de yok zaten.

    Bana elite yeterli gibi geldi ama plus almaya değer mi sizce?

    Belki de hiç kullanmayacağınız donanımları ekleyip fiyata bakmak yanıltıcı olur. Yeni Tiguan gayet rekabetçi fiyatla çıktı bence. Elite Plus almayı düşünenlerin bakmasında fayda var. 1.4 TSI DSG Highline ile aralarında fiyat farkı çok az çünkü.

    Mesela navigasyon bu devirde şart bence highline ekletmek için 7-8 bin para isteniyor, deri koltuk yok 5-6 bin, geri görüş yok 3 bin civarı, anahtarsız giriş yok, sunroof yok, bence highline bile boş bu açıdan.

    Benim 40 bin liralık aracımda bile var çoğu, şimdi 120 bine aldığım araçta olmayacak. Ekleteyim dediğinde fiyat uçuyor o yüzden tucsona yöneldim ben de.

    Elite bence de çok çok yeterli ki ben donanıma önem veriyorum, auto hold un olmaması kötü olmuş ama yine de çok dolu bir araç bence...

    Bir de 2015 elite 105 bin gözüküyor, 2016 dan bir farkı var mıdır onu tercih etsek?




  • bjQ7 B kullanıcısına yanıt
    2015 ve 2016 arasında yıl farkı harici hiçbir fark yok.
  • Tiguan tasarım açısından fena değil Fakat bu sınıfta adı okunacak bir yerde değil ayrıca bu fiyatını kesinlikle hak etmiyor.

    Araçları aksesuar miktarına indirgememek gerekiyor fakat tiguanın baska konularda da ön planda olduğu herhangi bir şey olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta verilen Garanti süreleri ortada. Ayrıca aracın üzerinde hala TSİ motor ve DSG şanzıman olduğunu düşünürsek. ..

    Tucson ise sunduğu birçok aksesuarın yanında tasarım açısından ve motor açısından da ön planda Bence Ayrıca elit donanımda yokuş kalkış desteği var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GDI ile T GDI arasında yakıt, kullanım ve konfor bakımından ne gibi farklar var bilgi verebilecek olan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kilometresi 20000 asmis kullanici var mi, trim sesleri ne durumda, aracin her yerinde sert plastik var, merak ediyorum, bir kullanici yorumlarsa sevinirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21

    sırf elektronik el freni için bile Plus alınır. Zira el freni çok çirkin duruyor

    Sırf autohold icin bile değer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalio


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman21

    sırf elektronik el freni için bile Plus alınır. Zira el freni çok çirkin duruyor

    Sırf autohold icin bile değer.

    Sırf autohold farkı icin deger dedigini fark cok para yalnız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasimboo -- 30 Nisan 2016; 13:38:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasimboo Y kullanıcısına yanıt
    Auto hold, elektronik el freni, park asistanı, daha aklıma gelmeyen bir çok şey. Bütçe meselesi ama bütçe uygunsa kesinlikle Plus alınmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu iki aracı da kullanmayan birisi sanıyorum veremez

    yaklaşık 4 yıl 1,6 gdi üniteye sahip bir aracı kullanmış birisi olarak ise yakıtın (manuel gdi 7,5 lt, t gdi dct 9lt) 1,5 litre civarında fark ettigini söylebilirim ...

    bu tip bilgiler önceki sayfalarda da yeterince mevcut aslında gecmiş sayfalara bakarsanız cok daha uzun acıklayıcı konuşmalar görebilirsiniz ...
  • 
Sayfa: önceki 176177178179180
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.