Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (154. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.392
Cevap
221
Favori
1.004.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
97. Sırada  bugün en iyi #90
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueman7

    elite plus için fiyat aldım 110-111 arası daha uygun veren varmı acaba lansman rengini alacağım bugun gidip.108 e alsak çok ıyı olurdu.Benim anlamadığım bayinin sıfır 110 bin verdiği aracı 2.el olarak daha fazlasına satanlar var nette.Şaka gibi.

    liste fiyatından 4 bin tl iniyorlar 2015 modeller için öyle mi ?

    çok az değil mi ? hyundai bayilerinin önü tucson dolu yinede düzgün bir indirim yok yani
  • Ben dün fiyat almıştım. 2015 model 1.6 GDI Style Plus 87,500 den 84.000 indiler.

    Bu arada 1.6 GDI kullanan arkadaşlar araç motor hakkında bilgilendirme bekliyoruz. Lütfenn..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    quote:

    Orijinalden alıntı: blueman7

    elite plus için fiyat aldım 110-111 arası daha uygun veren varmı acaba lansman rengini alacağım bugun gidip.108 e alsak çok ıyı olurdu.Benim anlamadığım bayinin sıfır 110 bin verdiği aracı 2.el olarak daha fazlasına satanlar var nette.Şaka gibi.

    liste fiyatından 4 bin tl iniyorlar 2015 modeller için öyle mi ?

    çok az değil mi ? hyundai bayilerinin önü tucson dolu yinede düzgün bir indirim yok yani

    Aralık'ta bile burunlarından kıl aldırmadılar. Elite plus'i en iyi alan 108'e beyaz 109'a meteliğini aldı. 2016 fiyatlarına 4500tl eklenince 2015'lerde de indirimi biraz azaltmışlar demek ki.

    Satış rakamların da çok umursamıyorlar çünkü araç zaten satıyor lafı ağızlarında. Ocak'da liderliğe oturmuş. Hoş, dediğim gibi liderliği bırakın diptede olsa fiyat politikası aynı Tucson için.




  • Yeni araç alacak arkadaşlar için bir bilgi vereyim.

    1.6 T-GDI Elite ve Elite plus arasında websitesinde ve kataloglarda yazmayan donanım farkları.

    - Elitte modelde kol dayama 5-10cm öne kayabiliyor Elite plus'da kaymıyor, sabit
    - Elite modelde elektronik park freni olmadığı için autohold yok (hillholder var ikisi birbirine karışmasın)
    - Elite modelde krom cam çıtası yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fuatft -- 6 Şubat 2016; 10:42:14 >
  • mutumercan M kullanıcısına yanıt
    10 gündür kullanıyorum. 1.6 GDI Elite Otomatik. 600 km oldu. İzmit-Bursa-Bilecik-İzmit yaptım. Performans problemi yok, yokuşlarda bayılma falan yaşamadım. Yakıt tüketimi de beklentimden daha iyi çıktı. İzmit şehir içi son 100 km ortalamam 10 L civarı şu anda. Aracı yumuşak kullanmam onu da belirteyim. Daha önceki araçlarımla kıyaslarsam; aynı güzergahta 2011 CR-V 2.0 Benzinli Otomatik 12.5 L, 2013 Mercedes B180 1.6 Benzinli 7G-DCT 9 L yakıyordu.
  • vincentvega kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı olsun. Kazasız belasız inşallah.
    Araç ile ilgili video yada resim atmanız mümkün mü?
  • mutumercan M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Özellikle öğrenmek istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz. Buraya video-resim atmaya sıcak bakmıyorum. Facebook'ta Tucson kullanıcı kulübü mevcut. Orada bolca kullanıcı fotosu bulabilirsiniz.
  • Çok çetin pazarliklar sonucu elite plus aldim.Ödemesini yaptim.Bu hafta gelecek insallah.Hyundai Maslak Oktay Beyle gorusmeden kesinlikle arac almayin bence.Çok ilgili biri bugun 2-3 saat misafiri oldum.Fiyati buraya yazmiyorum.Ögrenmek isteyen pm atabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bugun taze sicak bir bilgi ögrendim gecmise donup okudugum sayfalarda varmi bilmiyorum ama yada ben denk gelmedim ilk gelen partilerde gazla ilgili sorun varmiş 45 dakikalik bir yazilim atilmasi gerekiyormus.Bu konu hakkinda bilgisi olan varmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 6 Şubat 2016; 19:39:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://urun.n11.com/oto-basamak/hyundai-tucson-2015-sonrasi-aluminyum-yan-basamak-P97102937?cid=604001&gclid=Cj0KEQiA0Na1BRDlkqOcyczng5cBEiQAnEDa2HCGjGd5fMclkpn3SDgedVnkeV9bznXLYJqYLMkOg7YaApkx8P8HAQ yan basamak için bunu buldum uygun bulanlar paylaşırsa iyi olur.

    https://www.facebook.com/Hyundai-aksesuar-644532572323596/

    http://www.mdgrupoto.com/hyundai-tucson-krom-yan-basamak-2015-sonrasi.html

    bide bunları incelemek lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 6 Şubat 2016; 22:17:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fuatft

    Yeni araç alacak arkadaşlar için bir bilgi vereyim.

    1.6 T-GDI Elite ve Elite plus arasında websitesinde ve kataloglarda yazmayan donanım farkları.

    - Elitte modelde kol dayama 5-10cm öne kayabiliyor Elite plus'da kaymıyor, sabit
    - Elite modelde elektronik park freni olmadığı için autohold yok (hillholder var ikisi birbirine karışmasın)
    - Elite modelde krom cam çıtası yok


    Elite plusta kol dayamanın kaymaması çok şaşırtıcı. En üst modeli alıp alt modeldeki özellikleri alamamak?? Bazen Hyundaiyi anlayamıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alien2000a A kullanıcısına yanıt
    Elit Plus'da kaymasına gerek yok çünkü Elit Plus'daki kol dayama Elit'dekinden daha uzun. Manuel ve elektronik park freninden kaynaklanıyo. Elit plus'da o el freni kolu yerine kol dayama uzanıyo. Ancak ben Elit kullanıcısıyım ve o kol dayamanın kaydığını ilk kez burdan duyuyorum. Arabaya inip bakasım geldi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutumercan

    Ben dün fiyat almıştım. 2015 model 1.6 GDI Style Plus 87,500 den 84.000 indiler.

    Bu arada 1.6 GDI kullanan arkadaşlar araç motor hakkında bilgilendirme bekliyoruz. Lütfenn..

    Sportage de bu motor vardi performans olarak iyi bir motor degil.Uzun yolda insani dumur ediyor.Kamyonu solluyorum helede yokusa denk gelirse ve arkadan arac gelirse kan ter icinde kaliyordum.Turbo eksikligi cok hissediliyordu.Sehir ici cok önemli olmuyor.Fiyata gore performans bu yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acaba 2016 ile 2015 arasında sadece yıl farkımı var. Yoksa herhangi bir değişiklik varmı?
  • mutumercan M kullanıcısına yanıt
    Motor gayet güzel çekmiyor diyenler atmosferik motorlu araç kullanmayı bilmeyen kişiler araç gayet güzel çekiyor.Atmosferiklerin klasik yokuş çıkma problemi devirsiz girerseniz tabiki bundada var ama kaptırıp girerseniz sıkıntı yok pilotajlık gerektiren bir olay.
    Devir çevirince çok güzel açılıyor ve gayet güzel gidiyor.Fiyatta indiyse araç içinize sindiyse alın.Motor gayet güzel üst devirler çok canlı alt devirler cansız 3500e kadar çok iyi yürümüyor tork düşük olduğu için 3500den sonra çok güzel açılıyor sesi falan çok iyi güzel kükrüyor.Şehir içi zaten çok sessiz bir motor.Yokuşlarda devirli girerseniz bayılmaz atmosferik motorlu araç sonuçta tork düşük.
    Düz yolda devirlenirse 135 bg gibi gidiyor çekmiyor ,gitmiyor falan diyenler araç kullanmayı bilmeyen kişiler kafanıza takmayın güzel motor.
    Hiçbir sıkıntısı yok atmosferik motorların içerisinde en güçlü 1.6 vergi dahilinde tabikide.Bence iyi bir motor ben beğeniyorum tabi bu benim fikrim benim kullanım sonucu edindiğim fikirlerim bunlar ama tabi ben kullandığım zaman :)
    Ama yakıtı otomatikse şehir içi 10-13 litre arası yakar fazla km yapıyorsanız fazla gelebilir ya da lpg ile çözebilirsiniz olayı çok güzel bir araba fiyatta uygun geliyse alın gitsin bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karasimsek06

    acaba 2016 ile 2015 arasında sadece yıl farkımı var. Yoksa herhangi bir değişiklik varmı?

    Sadece ruhsatta 2015 yerine 2016 yaziyor.Şahsi gorusum sirf model yili icin 4500 tl vermem.Artik trafige cikis yili önemli bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobil alemi

    Motor gayet güzel çekmiyor diyenler atmosferik motorlu araç kullanmayı bilmeyen kişiler araç gayet güzel çekiyor.Atmosferiklerin klasik yokuş çıkma problemi devirsiz girerseniz tabiki bundada var ama kaptırıp girerseniz sıkıntı yok pilotajlık gerektiren bir olay.
    Devir çevirince çok güzel açılıyor ve gayet güzel gidiyor.Fiyatta indiyse araç içinize sindiyse alın.Motor gayet güzel üst devirler çok canlı alt devirler cansız 3500e kadar çok iyi yürümüyor tork düşük olduğu için 3500den sonra çok güzel açılıyor sesi falan çok iyi güzel kükrüyor.Şehir içi zaten çok sessiz bir motor.Yokuşlarda devirli girerseniz bayılmaz atmosferik motorlu araç sonuçta tork düşük.
    Düz yolda devirlenirse 135 bg gibi gidiyor çekmiyor ,gitmiyor falan diyenler araç kullanmayı bilmeyen kişiler kafanıza takmayın güzel motor.
    Hiçbir sıkıntısı yok atmosferik motorların içerisinde en güçlü 1.6 vergi dahilinde tabikide.Bence iyi bir motor ben beğeniyorum tabi bu benim fikrim benim kullanım sonucu edindiğim fikirlerim bunlar ama tabi ben kullandığım zaman :)
    Ama yakıtı otomatikse şehir içi 10-13 litre arası yakar fazla km yapıyorsanız fazla gelebilir ya da lpg ile çözebilirsiniz olayı çok güzel bir araba fiyatta uygun geliyse alın gitsin bence

    Hocam yokusa kaptirip girdiniz o anda kamyon sollama yapti ve siz vites kucultunuz.Sonra tekrar kamyon saga gecti ve arkadan arabalar geliyor.Iste o sagdaki kamyonu gecene kadar bol bol selektor yiyorsunuz.Sizin fikirlerinize katiliyorum.Kaptirip yokusa hizli girersem 1.3 fiorinomla herkeside şamarlarim.Sizin kullanmayi bilme mantiginiz bu sonucta.Ama bu motora performansli demek yanlis olur.kisiden kisiye gore degismekle beraber bana gore performansli bir motor degil.Turbo eksikligi var.Ne aldigini bilerek alan icin sorun cikartmaz sportage sayfasinda biz bunu 5 senedir konusuyoruz.Alacak olan arkadaslar kesinlikle test etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 7 Şubat 2016; 14:16:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • blueman7 kullanıcısına yanıt
    Ben şu ana kadar çok atmosferik motorlu araç kullandım sadece sportage değil uzakdoğu araçlarında çok sayıda atmosferik motorlu arabalar var.Atmosferik motorların tüketicideki en büyük rahatsızlığı rampada aracın iyi gitmemesi.Bu ortak bir sorun atmosferik motorlu araçlarda uzun yol rampalarında.Ama devrini aldığında 100 veye 120 gibi hızlarla 5000 devirde giden sürücülerde bolca mevcut internette videoları var.
    Ben çok sürdüm uzun yolda atmosferik araçlar ben bayıltmadım bayıltmamda ama ben sürersem olur.İşte ne bileyim yani yokuşta aracın bağırmasından rahatsız olmuyacaksın 4500e geldiği zaman içeride oturan atıyorum bir bayansa bu araba niye bu kadar bağırıyor yavaş git veya o sırada zaten araç yakıtı içecek devir çevirdiği için bu sefer basmak istemeyeceksin .

    Otomatikman bayılacak araba rampada.Bu genel olarak atmosferik motorlu araçlarda araç kullanıcıların genel olarak yakındığı bir konu uzun yol rampalarında özellikle.
    Bu tamamen şöför ile alakalı.Rampada ben bayıltmam atmosferik motorlu araçları bayıltacağımıda düşünmüyorum ama kişiden kişiye göre değişir herkesin tabi araç kullanım şekli farklı

    Şimdi 1500 devirde 300 tork veren dizel sürücüsü geçerse atmosferiğe mal gibi kalıyor doğal olarak şöförlük çok önemli.Performanslı motor dediğiniz zaten bana göre herhangi bir turbo benzinli +160 beygir araçtır.Hiç kimse 130 beygirlik turbosuz benzinli veya 120 beygirlik dizellerle uçup kaçayım gibi bir performans beklemesin zaten.

    Atmosferik motorlar devir çevirdiği zamanlarda yani tork ve beygiri verdiği devirlerde bence sürücüsünü üzmeyen bir performansa sahipler.Ortalama 0-100leri 10 veya 12 saniye arasında oluyor.110 veya 120 beygirlik turbo dizellerde bu veriye sahipler.
    Mesela manuel i30 135 beygir Gdı motor 9.5 saniyede 0-100e çıkıyor hem o düşük torkla hemde 1.5 tona yakın ağırlık ile neredeyse turbo dizellerle aynı.Honda civicte öyle 10 saniye civarlarında auriste öyle bu böyle gider sıralama ben genel olarak konuştum ben beğeniyorum ama uçup kaçan kişi zaten +160 beygir turbo benzinli araç alacağını bilir ben öyle düşünüyorum.

    Ben performanslı süper süper uçuyor bir araç demedim zaten.Tüketiciye gayet yeterli bir performans sunuyor yani hiç kimse dipgaz yapıp arabayı sardıra sardıra yürüteceğini düşünmüyorum bu tip araç alan kişiler için.

    Ama tabi bu benim düşüncem tabi atmosferik motordan performans istendiği zaman 3000 devirde vites değiştirip bu araba gitmiyor söylemlerine tamamen karşıyım önemli olan şöförlük diyip gidiyim iyi pazarlar...




  • 0 araç alırken eğer donanımsal farklar aradaki zam farkını kapatmıyorsa düşük model almayı tercih ederim. Nedeni sigorta,kasko ve mtv rakamlarının düşük olması/erken yaş dilimine girmesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutumercan

    Ben dün fiyat almıştım. 2015 model 1.6 GDI Style Plus 87,500 den 84.000 indiler.

    Bu arada 1.6 GDI kullanan arkadaşlar araç motor hakkında bilgilendirme bekliyoruz. Lütfenn..

    Aynı motoru i30'da kullanıyorum. Tucson bu motorla alınmaz. İ30'dan çok daha ağır ve yüksek bir araç Tucson. O kadar para verecekseniz ve benzine acımıyorsanız T-GDI alın. En azından yaktığının karşılığında gider. Motor aracı kaldırmaz muhabbetine girmem 1.4 motorda kaldırır...
  • 
Sayfa: önceki 152153154155156
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.