Şimdi Ara

YENİ FIAT EGEA (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
5
Favori
30.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    benim 1.4 urban egea 95 hp 4. vites 70 km hızda 5.1 litre yakıyor, hem atmosferik motor hem de henüz rodajda.
    6. vites 3 bin devirde 112 km hıza çıkıyor.
    ortalama yakıt tüketimi 70 km hızda 100 km de 5.8 litre.
    performansı bir tsi değil elbet ama yeterli bence.

    Alıntıları Göster
    Motor teknolojilerinde değişen sadece küçük hacim bol beygirli araçlar üretiyorlar. LPG sistemi yüksek ısıda kuru olarak yanıyor.Buda sizin benzinli aracınızın ömrünü kısaltıyor.Elektrikli araçlar bence en iyisi handikapı şarj problemi ve uzun mesafe gidememesidir. Ama sorunu çözülebilir. Su sistemini kullanarak geliştirilse daha da güzel olucakdır. Ama biz sularımızın değerini bilmiyoruz.

    Gelelim Fiat'a uzun süredir yeni bir model çıkarmıyorlardı ve eski pazar paylarını kaybettiler. Albea modeli ile satış rekorları kırdılar. Ama ne Linea ne önceki yıllarda üretimden kalkan Bravo ne de diğer modelleri beklenen satış rakamlarını yakalayamadılar. Bu benim ön görüm. Bana göre Egea diğer adı ile TIPO 'da kullanılan motor tercihleri Palio,Linea eski Albea motorlarıdır. Kasa ağırlaştıkca performans değişimleri başlayacaktır. 1000 km den sonra yakıt lite yakışları ve aldığınız yakıtın temizliliği çok önemlidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    benim 1.4 urban egea 95 hp 4. vites 70 km hızda 5.1 litre yakıyor, hem atmosferik motor hem de henüz rodajda.
    6. vites 3 bin devirde 112 km hıza çıkıyor.
    ortalama yakıt tüketimi 70 km hızda 100 km de 5.8 litre.
    performansı bir tsi değil elbet ama yeterli bence.

    cımbızla bir tüketim değeri almışsın, onu yazıyorsun. bu kendini kandırmaktan başla birşey değil... :)

    bu zamanda atmosferik motorlu araç alınmaz. nasıl ki dizelde atmosferikler tarih olduysa benzinlide de aynısı olacak. 1.4 fire motorun 4.500 devirdeki 127 torku o kasa için çok zayıf.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    Golfün yenilerinide gördük.Hele son fiyaskodan sonra...100 000 TL para ver.bidonla yakıt icir.Maalesef piyasa hakkını veremeyen şişirilmiş markalarla dolu.Şahsen orta segmentte bir Wolkswagen e bakıyorum birde mesela Mazda ya...Birsürü para verip sorun satinalmaktan başka bişey değil bence.DSG sanzimandan çok çektik almanya dan mühendis geldi sorunu çözemedi.Japon al keyfine bak.Maddi durumun ona da yetmiyorsa al bir fiat bak keyfine arıza yapsada parça bol ve ucuz...

    honda civic'i epeyce kullandım. ne honda civic ne de corolla bir golf değil. bagajları bile yaylı. civic'in vtec motoru bir zamanlar efsaneydi ama artık çağın gerisinde kaldı o da.

    İyi de çağın ilerisindeki golf daha doğrusu wolkswagen in bakım maliyetlerinden bahsediyorum.ayrıca sorun üreten yeni özelliklerden bahsediyorum ben.hondanon motorunun çağın gerisinde kaldığından bahsetmekle neyi kastediyorsunuz aciklasaydiniz iyi olurdu.Sorun turbo koymamaksa burada biraz durup düşünmek lazım.Mazotun yandikdan sonra çıkardığı ısı benzinden daha düşüktür.Benzininkide lpg den daha düşüktür.Dizel bir araçta turbo kanatciklari dakikada 250000 devirdakikaya kadar çıkar yakıtın isisininda etkisiyle akkor halini alabilmekte ve halk arasında turbo yandı degiminin kaynağı arıza meydana gelmektedir.Şimdi yandiktan sonra ortama daha fazla ısı veren benzinli bir araca birde lpg takıldığını ve turbolu olduğunu ve biraz performanslı kullanıldığını düşünürsek tablo ortaya çıkar.Japonların ürettiği ürünleri ne kadar düşük kusurla ürettiği düşünülürse araçlarına turbo koymamalarinin muhakkak mantıklı bir sebebi vardır.kaldi ki turbo dediğiniz parça öyle ahım şahım pahalı bir parçada değil.Benim ford tourneo connectin rezistansli on caminin fiyatı ile turbosunun fiyatını bir inceleyin isterseniz.Artık bu tarz düşünce yapıları yirmi sene öncesinde kaldı.turbodan çok daha pahalı donanımlar var.Ayrıca son bir noktaya daha işaret edeyim.çağın gerisindeki japon otomobili mazda 3 un 2004 dynamik modeliyle golf un 2004 modelini f/p olarak kiyaslarsaniz mazda nın size neredeyse golf un 3/1 i kadar daha ucuza malolduğunu göreceksiniz.iki sene önce kullandığım golf un fiyatı 60000 TL iken üzerinde esp yoktu.ama bol bol arıza vardı.özellikle dsg şanzıman çileden çıkarmıştı.golf un en bosunun fiyatı hemen hemen mazdanin en dolusu kadar.dünyanın sınıfında en az arıza yapan en güvenli araci sayenizde çağ dışı kaldı.(Hondaya çağ dışı derken diğer japon markalarinida kastettiğinizi düşünerek)Sizler japonlara Almanlara verdiğiniz parayı verin size merkeli üretip versinler.

    ben aracıma tüp taktırmam. zaten tsi motorlara takılamıyor yani bu sebeple lpg'nin yan etkileri görülemez. aracımla 2000 deviri bile görmüyorum doğru düzgün. 4.8 yakış gördüm dün gece hem de istanbul içinde (60km civarı bir ortalama hız yakaladım gece 12 filandı tabii). böyle bir rakamı hiçbir atmosferik benzinli araçta kimse göremez.
    civic'i de golf'ü de yeterince sürdüm. sürüş konforu açısından aralarında gerçekten çok fark var. gerçekten sorunlu olsa bile sırf bunun için yine golf'ü tercih ederdim ki sorunlu da değil. tek sıkıntı dsg'de ki ben zaten manuel vites aldım. ben motoru için almadım ama motor performansı da ekstrası oldu bir yerde. gerçekten çok hoş bir gidişi var 1.4tsi'nın.

    Sürüş konforu farkı olduğunu düşünmüyorum.tabiiki Toyota yi baz almıyorum.Ayrıca turbonun düşük devirlerde bir faydası yoktur.tURBONUN amacı üst devirlerde yakitin ihtiyaç duyduğu oksijeni sağlamaktır.Ben 2001 model lada samara ile bir depo ile 750 km yok yaptım sakin kullanımda.deposu 42 litre.yakıtı etkileyen birçok faktör vardır.Burada turbonun hiçbir işe yaramadığını iddia etmiyorum.Ama japonlarin teknolojinin gerisinde olduğunu iddia etmekte pek doğru değil.Wankel motorunu icat eden bir Almandı ama bunu bir arabada kullanamadilar.Japonlar kullandı.Mazda rx8 mesela.İki farklı kültürün farklı ürün motifleri olabilir.Mesela Amerikan arabaları.kıyaslama kişiden kişiye fark gösterir.Sizin için önemli olan benim için olmayabilir.tercihlerinize saygı duyarım ama japonlarin teknolojinin gerisinde kaldığımızı söylesenize duyamam.heleki bir arabaya turbo monte etmemek Japon otomobil sanayisini çağ dışı yapmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golge1710 -- 29 Ocak 2016; 8:10:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    Golfün yenilerinide gördük.Hele son fiyaskodan sonra...100 000 TL para ver.bidonla yakıt icir.Maalesef piyasa hakkını veremeyen şişirilmiş markalarla dolu.Şahsen orta segmentte bir Wolkswagen e bakıyorum birde mesela Mazda ya...Birsürü para verip sorun satinalmaktan başka bişey değil bence.DSG sanzimandan çok çektik almanya dan mühendis geldi sorunu çözemedi.Japon al keyfine bak.Maddi durumun ona da yetmiyorsa al bir fiat bak keyfine arıza yapsada parça bol ve ucuz...

    honda civic'i epeyce kullandım. ne honda civic ne de corolla bir golf değil. bagajları bile yaylı. civic'in vtec motoru bir zamanlar efsaneydi ama artık çağın gerisinde kaldı o da.

    İyi de çağın ilerisindeki golf daha doğrusu wolkswagen in bakım maliyetlerinden bahsediyorum.ayrıca sorun üreten yeni özelliklerden bahsediyorum ben.hondanon motorunun çağın gerisinde kaldığından bahsetmekle neyi kastediyorsunuz aciklasaydiniz iyi olurdu.Sorun turbo koymamaksa burada biraz durup düşünmek lazım.Mazotun yandikdan sonra çıkardığı ısı benzinden daha düşüktür.Benzininkide lpg den daha düşüktür.Dizel bir araçta turbo kanatciklari dakikada 250000 devirdakikaya kadar çıkar yakıtın isisininda etkisiyle akkor halini alabilmekte ve halk arasında turbo yandı degiminin kaynağı arıza meydana gelmektedir.Şimdi yandiktan sonra ortama daha fazla ısı veren benzinli bir araca birde lpg takıldığını ve turbolu olduğunu ve biraz performanslı kullanıldığını düşünürsek tablo ortaya çıkar.Japonların ürettiği ürünleri ne kadar düşük kusurla ürettiği düşünülürse araçlarına turbo koymamalarinin muhakkak mantıklı bir sebebi vardır.kaldi ki turbo dediğiniz parça öyle ahım şahım pahalı bir parçada değil.Benim ford tourneo connectin rezistansli on caminin fiyatı ile turbosunun fiyatını bir inceleyin isterseniz.Artık bu tarz düşünce yapıları yirmi sene öncesinde kaldı.turbodan çok daha pahalı donanımlar var.Ayrıca son bir noktaya daha işaret edeyim.çağın gerisindeki japon otomobili mazda 3 un 2004 dynamik modeliyle golf un 2004 modelini f/p olarak kiyaslarsaniz mazda nın size neredeyse golf un 3/1 i kadar daha ucuza malolduğunu göreceksiniz.iki sene önce kullandığım golf un fiyatı 60000 TL iken üzerinde esp yoktu.ama bol bol arıza vardı.özellikle dsg şanzıman çileden çıkarmıştı.golf un en bosunun fiyatı hemen hemen mazdanin en dolusu kadar.dünyanın sınıfında en az arıza yapan en güvenli araci sayenizde çağ dışı kaldı.(Hondaya çağ dışı derken diğer japon markalarinida kastettiğinizi düşünerek)Sizler japonlara Almanlara verdiğiniz parayı verin size merkeli üretip versinler.

    ben aracıma tüp taktırmam. zaten tsi motorlara takılamıyor yani bu sebeple lpg'nin yan etkileri görülemez. aracımla 2000 deviri bile görmüyorum doğru düzgün. 4.8 yakış gördüm dün gece hem de istanbul içinde (60km civarı bir ortalama hız yakaladım gece 12 filandı tabii). böyle bir rakamı hiçbir atmosferik benzinli araçta kimse göremez.
    civic'i de golf'ü de yeterince sürdüm. sürüş konforu açısından aralarında gerçekten çok fark var. gerçekten sorunlu olsa bile sırf bunun için yine golf'ü tercih ederdim ki sorunlu da değil. tek sıkıntı dsg'de ki ben zaten manuel vites aldım. ben motoru için almadım ama motor performansı da ekstrası oldu bir yerde. gerçekten çok hoş bir gidişi var 1.4tsi'nın.

    Sürüş konforu farkı olduğunu düşünmüyorum.tabiiki Toyota yi baz almıyorum.Ayrıca teninin düşük devirlerde bir faydası yoktur.teninin amacı üst devirlerde yakitin ihtiyaç duyduğu oksijeni sağlamaktır.Ben 2001 model lada samara ile bir depo ile 750 km yok yaptım sakin kullanımda.deposu 42 litre.yakıtı etkileyen birçok faktör vardır.Burada turbonun hiçbir işe yaramadığını iddia etmiyorum.Ama japonlarin teknolojinin gerisinde olduğunu iddia etmekte pek doğru değil.Wankel motorunu icat eden bir Almandı ama bunu bir arabada kullanamadilar.Japonlar kullandı.Mazda rx8 mesela.İki farklı kültürün farklı ürün motifleri olabilir.Mesela Amerikan arabaları.kıyaslama kişiden kişiye fark gösterir.Sizin için önemli olan benim için olmayabilir.tercihlerinize saygı duyarım ama japonlarin teknolojinin gerisinde kaldığımızı söylesenize duyamam.heleki bir arabaya turbo monte etmemek Japon otomobil sanayisini çağ dışı yapmaz.

    Şöyle ki tsi motor 1400 devirde 200 tork verirken atmosferik civic motoru topu topu 150 olan torkunu ancak 4000 devirde veriyor. Düşünmekle alakalı değil bir golf ile deneme sürüşü yapmanı tavsiye ederim. Dizel gibi düşük devirde yüksek tork veriyor. Sürüş konforu tartışmasız üstün zaten.
    Wankel motoruna gelince bir zamanlar wankelli mazdalar geldi ve alanın anası ağladı.
    Benim de samaram oldu. Çok tasarruflu bir araçtı. Ama ben tsi gibi benzinli görmedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 29 Ocak 2016; 0:19:58 >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    meraklanma golfle değil deneme sürüşü şahsen kullandığım arabaydı dsg şamzıman ile uğraşmakla başa çıkamadım maalesef.Ayrıca bazı konularda bilgi eksikliğine ve kulaktan dolma bilgilere sahip olduğunuzu görüyorum.mazdalarla ortalığın anası ağlatmadı.aynı sizin gibi bilgisi eksik olan piyasadaki kullanıcı ve maalesef motor ustaları yüzünden gereken ilgiyi göremedi araç.aracın karekteristik özelliği olan yağ yakma olayını bizim kara cahil insanımız bir kusurmuş gibi gösterdi aptal insanlar tuttular wankel motoruna normal motor yağı koymaya kalktılar yani anlıyacağınız cahillere yenildi wankel motoru,1200 cc deki beygir gücünü isterseniz bi karşılaştırın golf ün tsi si ile..Ha yeri gelmişken mazda nında turbo beslemeli modelleri varmış bunuda öğrenmiş oldum ama maalesef ülkemizde satışı yok sanırım.Bir hususu daha belirteyim gerçi belirttim ama gözden kaçmış sanırım ben turbo nun performansa etkisini inkar etmiyorum.Ayrıca sürüş konforu fikrinize hala katılmıyorum..
    BUYRUN BİR JAPON OTOMOBİLİ SUBARU LEVORG
    MOTOR
    TipYatay Boxer, 4 silindirli Turbo benzinli motor
    Motor hacmi1600 cc
    Maksimum güç170/4800-5600 PS/rpm
    Maksimum tork250/1800-4800 Nm/rpm
    AYRICA FİAT DAHİ ARAÇLARINDA TURBO BENZİNLİ MOTOR KULLANDI 1.4 TURBO BENZİNLİ FİAT LİNEA VAR..Yani turbo benzinliyi ilk icat eden golf değil.ama nedense herkez oyle sanıyor.ayrıca golf o kadar abartılacak bir araç kesinlikle değil.İyisimi siz birkaç farklı markanın aracıyla deneme sürüşüne çıkın belki tsi den daha iyi arabalar olduğunu görebilirsiniz. Hele son wolkswagen emisyon üçkağıtçılığı fiyaskosundan sonra wolkswagen in maskesi düşmüşken ve geri teknolojisini yazılım sahtekarlığı ile örttüğü ortaya çıkmışken hala boş yere övmek pekte mantıklı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golge1710 -- 29 Ocak 2016; 8:54:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    meraklanma golfle değil deneme sürüşü şahsen kullandığım arabaydı dsg şamzıman ile uğraşmakla başa çıkamadım maalesef.Ayrıca bazı konularda bilgi eksikliğine ve kulaktan dolma bilgilere sahip olduğunuzu görüyorum.mazdalarla ortalığın anası ağlatmadı.aynı sizin gibi bilgisi eksik olan piyasadaki kullanıcı ve maalesef motor ustaları yüzünden gereken ilgiyi göremedi araç.aracın karekteristik özelliği olan yağ yakma olayını bizim kara cahil insanımız bir kusurmuş gibi gösterdi aptal insanlar tuttular wankel motoruna normal motor yağı koymaya kalktılar yani anlıyacağınız cahillere yenildi wankel motoru,1200 cc deki beygir gücünü isterseniz bi karşılaştırın golf ün tsi si ile..Ha yeri gelmişken mazda nında turbo beslemeli modelleri varmış bunuda öğrenmiş oldum ama maalesef ülkemizde satışı yok sanırım.Bir hususu daha belirteyim gerçi belirttim ama gözden kaçmış sanırım ben turbo nun performansa etkisini inkar etmiyorum.Ayrıca sürüş konforu fikrinize hala katılmıyorum..
    BUYRUN BİR JAPON OTOMOBİLİ SUBARU LEVORG
    MOTOR
    TipYatay Boxer, 4 silindirli Turbo benzinli motor
    Motor hacmi1600 cc
    Maksimum güç170/4800-5600 PS/rpm
    Maksimum tork250/1800-4800 Nm/rpm
    AYRICA FİAT DAHİ ARAÇLARINDA TURBO BENZİNLİ MOTOR KULLANDI 1.4 TURBO BENZİNLİ FİAT LİNEA VAR..Yani turbo benzinliyi ilk icat eden golf değil.ama nedense herkez oyle sanıyor.ayrıca golf o kadar abartılacak bir araç kesinlikle değil.İyisimi siz birkaç farklı markanın aracıyla deneme sürüşüne çıkın belki tsi den daha iyi arabalar olduğunu görebilirsiniz. Hele son wolkswagen emisyon üçkağıtçılığı fiyaskosundan sonra wolkswagen in maskesi düşmüşken ve geri teknolojisini yazılım sahtekarlığı ile örttüğü ortaya çıkmışken hala boş yere övmek pekte mantıklı değil.

    golfü sürdüğü halde sürüş konforunda farkı yok diyene gerçekten diyecek bir lafım yok. bu o kadar bariz birşey ki.

    heralde bizim cahil kullanıcılar tüm dünyayı etkiledi ki wankel motorunun üretimi dünyada yok. yahu biraz motordan anlarım havası atmak isteyen anında wankel diye giriyor lafa. geçiniz bunları...

    golf o kadar abartılacak bir araç. c sınıfında bir çok aracı kullandım. golf'ün üstü bmw-mercedes var. golf de onların altında diğer c sınıfı araçlardan başka bir sınıfta. golf sahibi olup da sürüş konforunda bir fark yok diyen ya gerçekten golf sahibi olmamıştır ya da arabadan anlamıyordur. bu kadar net.

    kimse turboyu vw icat etti demedi ancak tsi motorlar çok başarılı. yazılım sahtekarlığı da umrumda değil. ben işime bakarım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: golge1710

    meraklanma golfle değil deneme sürüşü şahsen kullandığım arabaydı dsg şamzıman ile uğraşmakla başa çıkamadım maalesef.Ayrıca bazı konularda bilgi eksikliğine ve kulaktan dolma bilgilere sahip olduğunuzu görüyorum.mazdalarla ortalığın anası ağlatmadı.aynı sizin gibi bilgisi eksik olan piyasadaki kullanıcı ve maalesef motor ustaları yüzünden gereken ilgiyi göremedi araç.aracın karekteristik özelliği olan yağ yakma olayını bizim kara cahil insanımız bir kusurmuş gibi gösterdi aptal insanlar tuttular wankel motoruna normal motor yağı koymaya kalktılar yani anlıyacağınız cahillere yenildi wankel motoru,1200 cc deki beygir gücünü isterseniz bi karşılaştırın golf ün tsi si ile..Ha yeri gelmişken mazda nında turbo beslemeli modelleri varmış bunuda öğrenmiş oldum ama maalesef ülkemizde satışı yok sanırım.Bir hususu daha belirteyim gerçi belirttim ama gözden kaçmış sanırım ben turbo nun performansa etkisini inkar etmiyorum.Ayrıca sürüş konforu fikrinize hala katılmıyorum..
    BUYRUN BİR JAPON OTOMOBİLİ SUBARU LEVORG
    MOTOR
    TipYatay Boxer, 4 silindirli Turbo benzinli motor
    Motor hacmi1600 cc
    Maksimum güç170/4800-5600 PS/rpm
    Maksimum tork250/1800-4800 Nm/rpm
    AYRICA FİAT DAHİ ARAÇLARINDA TURBO BENZİNLİ MOTOR KULLANDI 1.4 TURBO BENZİNLİ FİAT LİNEA VAR..Yani turbo benzinliyi ilk icat eden golf değil.ama nedense herkez oyle sanıyor.ayrıca golf o kadar abartılacak bir araç kesinlikle değil.İyisimi siz birkaç farklı markanın aracıyla deneme sürüşüne çıkın belki tsi den daha iyi arabalar olduğunu görebilirsiniz. Hele son wolkswagen emisyon üçkağıtçılığı fiyaskosundan sonra wolkswagen in maskesi düşmüşken ve geri teknolojisini yazılım sahtekarlığı ile örttüğü ortaya çıkmışken hala boş yere övmek pekte mantıklı değil.

    golfü sürdüğü halde sürüş konforunda farkı yok diyene gerçekten diyecek bir lafım yok. bu o kadar bariz birşey ki.

    heralde bizim cahil kullanıcılar tüm dünyayı etkiledi ki wankel motorunun üretimi dünyada yok. yahu biraz motordan anlarım havası atmak isteyen anında wankel diye giriyor lafa. geçiniz bunları...

    golf o kadar abartılacak bir araç. c sınıfında bir çok aracı kullandım. golf'ün üstü bmw-mercedes var. golf de onların altında diğer c sınıfı araçlardan başka bir sınıfta. golf sahibi olup da sürüş konforunda bir fark yok diyen ya gerçekten golf sahibi olmamıştır ya da arabadan anlamıyordur. bu kadar net.

    kimse turboyu vw icat etti demedi ancak tsi motorlar çok başarılı. yazılım sahtekarlığı da umrumda değil. ben işime bakarım...

    Alıntıları Göster
    wankel motorun üretiminin durdurulma sebebi yüksek emisyon değerleri motorun sorunlu oluşu değil ki zaten mazda bu motoru rx serisinde kullanıyor en son ki üyesi rx visionda olduğu gibi
    bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti sebep turbo benzinli ise herkes yapar güçlü bir turbo motoru




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    benim 1.4 urban egea 95 hp 4. vites 70 km hızda 5.1 litre yakıyor, hem atmosferik motor hem de henüz rodajda.
    6. vites 3 bin devirde 112 km hıza çıkıyor.
    ortalama yakıt tüketimi 70 km hızda 100 km de 5.8 litre.
    performansı bir tsi değil elbet ama yeterli bence.

    cımbızla bir tüketim değeri almışsın, onu yazıyorsun. bu kendini kandırmaktan başla birşey değil... :)

    bu zamanda atmosferik motorlu araç alınmaz. nasıl ki dizelde atmosferikler tarih olduysa benzinlide de aynısı olacak. 1.4 fire motorun 4.500 devirdeki 127 torku o kasa için çok zayıf.

    100 km deki ortalama diyorum sen hala cımbız diyorsun yahu.
    türkçeyle anlaşamıyoruz senle.
    anlık tüketimde ise sürekli aynı değerler var.
    bu araç çok az yakıyor, üzme kendini bu kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    benim 1.4 urban egea 95 hp 4. vites 70 km hızda 5.1 litre yakıyor, hem atmosferik motor hem de henüz rodajda.
    6. vites 3 bin devirde 112 km hıza çıkıyor.
    ortalama yakıt tüketimi 70 km hızda 100 km de 5.8 litre.
    performansı bir tsi değil elbet ama yeterli bence.

    cımbızla bir tüketim değeri almışsın, onu yazıyorsun. bu kendini kandırmaktan başla birşey değil... :)

    bu zamanda atmosferik motorlu araç alınmaz. nasıl ki dizelde atmosferikler tarih olduysa benzinlide de aynısı olacak. 1.4 fire motorun 4.500 devirdeki 127 torku o kasa için çok zayıf.

    100 km deki ortalama diyorum sen hala cımbız diyorsun yahu.
    türkçeyle anlaşamıyoruz senle.
    anlık tüketimde ise sürekli aynı değerler var.
    bu araç çok az yakıyor, üzme kendini bu kadar.

    cımbızdan kastım daha aracı çok az kullanmışsın, anlık tüketimi kastetmediğini tabii ki anlıyorum. belki de kaç km lik bir kullanma periyodunda bu değeri elde ettiğini yazmamışsın ama rodaj filan diyorsun.

    bu arada ben kendimi neden üzeyim. aracım bu motora sahip değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271

    wankel motorun üretiminin durdurulma sebebi yüksek emisyon değerleri motorun sorunlu oluşu değil ki zaten mazda bu motoru rx serisinde kullanıyor en son ki üyesi rx visionda olduğu gibi
    bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti sebep turbo benzinli ise herkes yapar güçlü bir turbo motoru

    kullanmıyor:

    "...Mazda ended production of their Wankel engine in 2012 after the engine failed to meet the improved Euro 5 emission standards, leaving no automotive company selling a Wankel-powered vehicle..."

    https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

    vw sevdasının sebebi turbo değil. vw'nin araçları daha sessiz, daha konforlu sınıfındaki diğer araçlara göre. benim tercih sebebim turbo değildi. "bizde" değil bu sevda golf tüm dünyada çok satan bir araç. avrupa'da açık ara geçen sene en çok satan otomobil. en yakın rakibini ikiye katlamış (400.000 golf, 200küsur bin focus tu).

    golfün pürüzsüz, yumuşak sürüşüne hastayım ben. motor da bonusu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271

    wankel motorun üretiminin durdurulma sebebi yüksek emisyon değerleri motorun sorunlu oluşu değil ki zaten mazda bu motoru rx serisinde kullanıyor en son ki üyesi rx visionda olduğu gibi
    bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti sebep turbo benzinli ise herkes yapar güçlü bir turbo motoru

    kullanmıyor:

    "...Mazda ended production of their Wankel engine in 2012 after the engine failed to meet the improved Euro 5 emission standards, leaving no automotive company selling a Wankel-powered vehicle..."

    https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

    vw sevdasının sebebi turbo değil. vw'nin araçları daha sessiz, daha konforlu sınıfındaki diğer araçlara göre. benim tercih sebebim turbo değildi. "bizde" değil bu sevda golf tüm dünyada çok satan bir araç. avrupa'da açık ara geçen sene en çok satan otomobil. en yakın rakibini ikiye katlamış (400.000 golf, 200küsur bin focus tu).

    golfün pürüzsüz, yumuşak sürüşüne hastayım ben. motor da bonusu...




    bunu satış oranıyla alakası olmadığı gibi wolksvagen sessiz bir araç değil yanı tek artı yönü teknoloji kullanması bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271

    wankel motorun üretiminin durdurulma sebebi yüksek emisyon değerleri motorun sorunlu oluşu değil ki zaten mazda bu motoru rx serisinde kullanıyor en son ki üyesi rx visionda olduğu gibi
    bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti sebep turbo benzinli ise herkes yapar güçlü bir turbo motoru

    kullanmıyor:

    "...Mazda ended production of their Wankel engine in 2012 after the engine failed to meet the improved Euro 5 emission standards, leaving no automotive company selling a Wankel-powered vehicle..."

    https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

    vw sevdasının sebebi turbo değil. vw'nin araçları daha sessiz, daha konforlu sınıfındaki diğer araçlara göre. benim tercih sebebim turbo değildi. "bizde" değil bu sevda golf tüm dünyada çok satan bir araç. avrupa'da açık ara geçen sene en çok satan otomobil. en yakın rakibini ikiye katlamış (400.000 golf, 200küsur bin focus tu).

    golfün pürüzsüz, yumuşak sürüşüne hastayım ben. motor da bonusu...




    bunu satış oranıyla alakası olmadığı gibi wolksvagen sessiz bir araç değil yanı tek artı yönü teknoloji kullanması bence

    "bunu satış oranıyla alakası olmadığı..."
    arkadaş "bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti" demiş, ben de buna cevap verdim.



    "...wolksvagen sessiz bir araç değil..."

    bu konu tartışma götürmez, sessiz bir araç, bütün testlerde vurgulanan ve kullanıcıların da en sevdiği özelliklerden biri:

    "The Volkswagen Golf is supremely comfortable and quiet inside."

    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/volkswagen/golf/hatchback/interior




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271

    wankel motorun üretiminin durdurulma sebebi yüksek emisyon değerleri motorun sorunlu oluşu değil ki zaten mazda bu motoru rx serisinde kullanıyor en son ki üyesi rx visionda olduğu gibi
    bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti sebep turbo benzinli ise herkes yapar güçlü bir turbo motoru

    kullanmıyor:

    "...Mazda ended production of their Wankel engine in 2012 after the engine failed to meet the improved Euro 5 emission standards, leaving no automotive company selling a Wankel-powered vehicle..."

    https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

    vw sevdasının sebebi turbo değil. vw'nin araçları daha sessiz, daha konforlu sınıfındaki diğer araçlara göre. benim tercih sebebim turbo değildi. "bizde" değil bu sevda golf tüm dünyada çok satan bir araç. avrupa'da açık ara geçen sene en çok satan otomobil. en yakın rakibini ikiye katlamış (400.000 golf, 200küsur bin focus tu).

    golfün pürüzsüz, yumuşak sürüşüne hastayım ben. motor da bonusu...




    bunu satış oranıyla alakası olmadığı gibi wolksvagen sessiz bir araç değil yanı tek artı yönü teknoloji kullanması bence

    "bunu satış oranıyla alakası olmadığı..."
    arkadaş "bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti" demiş, ben de buna cevap verdim.



    "...wolksvagen sessiz bir araç değil..."

    bu konu tartışma götürmez, sessiz bir araç, bütün testlerde vurgulanan ve kullanıcıların da en sevdiği özelliklerden biri:

    "The Volkswagen Golf is supremely comfortable and quiet inside."

    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/volkswagen/golf/hatchback/interior

    değişik bilmesem inanırdım ama japon araçları gerçekten daha az motor sesi alıyor ve TSİ motorun sesi o kadar karaktersiz itici geliyor ki TDI söylemiyorum bile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271

    wankel motorun üretiminin durdurulma sebebi yüksek emisyon değerleri motorun sorunlu oluşu değil ki zaten mazda bu motoru rx serisinde kullanıyor en son ki üyesi rx visionda olduğu gibi
    bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti sebep turbo benzinli ise herkes yapar güçlü bir turbo motoru

    kullanmıyor:

    "...Mazda ended production of their Wankel engine in 2012 after the engine failed to meet the improved Euro 5 emission standards, leaving no automotive company selling a Wankel-powered vehicle..."

    https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

    vw sevdasının sebebi turbo değil. vw'nin araçları daha sessiz, daha konforlu sınıfındaki diğer araçlara göre. benim tercih sebebim turbo değildi. "bizde" değil bu sevda golf tüm dünyada çok satan bir araç. avrupa'da açık ara geçen sene en çok satan otomobil. en yakın rakibini ikiye katlamış (400.000 golf, 200küsur bin focus tu).

    golfün pürüzsüz, yumuşak sürüşüne hastayım ben. motor da bonusu...




    bunu satış oranıyla alakası olmadığı gibi wolksvagen sessiz bir araç değil yanı tek artı yönü teknoloji kullanması bence

    "bunu satış oranıyla alakası olmadığı..."
    arkadaş "bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti" demiş, ben de buna cevap verdim.



    "...wolksvagen sessiz bir araç değil..."

    bu konu tartışma götürmez, sessiz bir araç, bütün testlerde vurgulanan ve kullanıcıların da en sevdiği özelliklerden biri:

    "The Volkswagen Golf is supremely comfortable and quiet inside."

    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/volkswagen/golf/hatchback/interior

    değişik bilmesem inanırdım ama japon araçları gerçekten daha az motor sesi alıyor ve TSİ motorun sesi o kadar karaktersiz itici geliyor ki TDI söylemiyorum bile

    insanlar o tsi motoru sessiz diye tercih ediyor. güzel bir motor sesi isteyen gti filan alır.

    japon araçları daha az motor sesi alıyor meselesine gelince. civic çok kullandım. golf'le karşılaştırmak bile abes. golf'le ancak mercedes a serisi ve bmw 1 serisi karşılaştırılır. autoshow'un şubat sayısında yaptığı gibi. bmw 1 ve mercedes a bile golf'le yarışamazken japon araçları nasıl yarışacak...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: umburkes1271

    wankel motorun üretiminin durdurulma sebebi yüksek emisyon değerleri motorun sorunlu oluşu değil ki zaten mazda bu motoru rx serisinde kullanıyor en son ki üyesi rx visionda olduğu gibi
    bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti sebep turbo benzinli ise herkes yapar güçlü bir turbo motoru

    kullanmıyor:

    "...Mazda ended production of their Wankel engine in 2012 after the engine failed to meet the improved Euro 5 emission standards, leaving no automotive company selling a Wankel-powered vehicle..."

    https://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

    vw sevdasının sebebi turbo değil. vw'nin araçları daha sessiz, daha konforlu sınıfındaki diğer araçlara göre. benim tercih sebebim turbo değildi. "bizde" değil bu sevda golf tüm dünyada çok satan bir araç. avrupa'da açık ara geçen sene en çok satan otomobil. en yakın rakibini ikiye katlamış (400.000 golf, 200küsur bin focus tu).

    golfün pürüzsüz, yumuşak sürüşüne hastayım ben. motor da bonusu...




    bunu satış oranıyla alakası olmadığı gibi wolksvagen sessiz bir araç değil yanı tek artı yönü teknoloji kullanması bence

    "bunu satış oranıyla alakası olmadığı..."
    arkadaş "bizdeki wolkksvagen sevdasını anlayamadım gitti" demiş, ben de buna cevap verdim.



    "...wolksvagen sessiz bir araç değil..."

    bu konu tartışma götürmez, sessiz bir araç, bütün testlerde vurgulanan ve kullanıcıların da en sevdiği özelliklerden biri:

    "The Volkswagen Golf is supremely comfortable and quiet inside."

    http://www.carbuyer.co.uk/reviews/volkswagen/golf/hatchback/interior

    değişik bilmesem inanırdım ama japon araçları gerçekten daha az motor sesi alıyor ve TSİ motorun sesi o kadar karaktersiz itici geliyor ki TDI söylemiyorum bile

    insanlar o tsi motoru sessiz diye tercih ediyor. güzel bir motor sesi isteyen gti filan alır.

    japon araçları daha az motor sesi alıyor meselesine gelince. civic çok kullandım. golf'le karşılaştırmak bile abes. golf'le ancak mercedes a serisi ve bmw 1 serisi karşılaştırılır. autoshow'un şubat sayısında yaptığı gibi. bmw 1 ve mercedes a bile golf'le yarışamazken japon araçları nasıl yarışacak...

    mercedes a serisi zaten mercedese e yakışmayan bir seri iken bunu mercedese mal etmek zaten bir hata TSİ de sesli çaışıyor diyorum sadece ince sesli ki herkes bilir hondanın içeri aldığı motor sesinin alt devirlerde ne kadar az olduğunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sistemtasarim

    Motor teknolojilerinde değişen sadece küçük hacim bol beygirli araçlar üretiyorlar. LPG sistemi yüksek ısıda kuru olarak yanıyor.Buda sizin benzinli aracınızın ömrünü kısaltıyor.Elektrikli araçlar bence en iyisi handikapı şarj problemi ve uzun mesafe gidememesidir. Ama sorunu çözülebilir. Su sistemini kullanarak geliştirilse daha da güzel olucakdır. Ama biz sularımızın değerini bilmiyoruz.

    Gelelim Fiat'a uzun süredir yeni bir model çıkarmıyorlardı ve eski pazar paylarını kaybettiler. Albea modeli ile satış rekorları kırdılar. Ama ne Linea ne önceki yıllarda üretimden kalkan Bravo ne de diğer modelleri beklenen satış rakamlarını yakalayamadılar. Bu benim ön görüm. Bana göre Egea diğer adı ile TIPO 'da kullanılan motor tercihleri Palio,Linea eski Albea motorlarıdır. Kasa ağırlaştıkca performans değişimleri başlayacaktır. 1000 km den sonra yakıt lite yakışları ve aldığınız yakıtın temizliliği çok önemlidir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar egea'nın iç mekan ölçülerini çok merak ediyorum;
    ön/arka omuz genişliği
    ön/arka oturak genişliği

    her yere baktım internette bulamadım.
    Mezruyu alıp ölçecem sokaktan ilk geçen egeanın içini ama boyumun ölçüsünü alırlar diye korkuyorum

    Fluance
    ön/arka omuz genişliği : 1420 /1392

    Corolla
    ön/arka omuz genişliği : 1392 /1392

    Focus
    ön/arka omuz genişliği : 1411 / 1336

    Aegea
    ön/arka omuz genişliği : ???? / ????
    ön/arka oturak genişliği: ???? / ????




  • ihsanokur kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı olsun, arabanızı geçen yıl kaç günde aldınız, dedikleri gibi 1 hafta da geldi mi, teşekkür ederim cevap verirseniz, bende aynı bayiden aynı model düşünüyorum sizin tecrübenizi öğrenmek istiyorum
  • IKI EGEA ALDIM. URBAN ve EASY. Arada daglar kadar fark var. Easy yerine biraz butceyi zorlayin URBAN alin. Easy de Urbana gore eksiklikler:
    1- Arka park sensoru
    2- Kapi dis direkleri piano black degil.
    3- Yol bilgisayari yok.
    4- Celik jant yok.
    5- Radyosu kotu.
    6- Bagaj arka butonu yok ustunde.
    7- Daha fazla gurultu aliyor.
    8- Kapi dosemeleri sert plastik.
    9- On konsol sert plastik.
    10- Klima dijital degil.
    11- Onde akilli sis lambasi yok.
    12- Air bagler eksik.
    13- Direksiyon ve vites deri degil.
    14-Kapi ic kollari / vites etrafi ve klima izgaralari ortasi gumus boyali degil.
    15- ARKA KOLTUKLAR sabit / yatmiyor. Bagaja acilim YOKKKK
    16- Doseme kumasi daha kotu / ASLINDA BUTUN EGEALARIN DOSEMELERI REZALET REZALET. COK FENA. SOGAN CUVALI KIVAMINDA NAYLON. EL YIRTIYOR. AYIPPPPP sana KOC. BU mevzuyu Urbani alir almaz yazdim KOC a.
    17- Arka kapi ic cepleri YOKKK
    18- On izgara metalik degil. Kapkara siyahh.
    19- Sol on siper aynasi yokkk.
    20- Arka iki kapi ustu el askisi yokkkk. EY KOCC EASY modelini hic cikarma daha iyi. Milleti de kekleme. Ben aldiktan sonra bu kadar eskigi fark ettim. LOUNGE modeli de yuksek fiyati HAK ETMIYOR O rezil ic dosemeleri duzeltmedikce. Lounge icin 100.000 tl verecen ve NAYLON koltuk alacan, yok boyle kekleme. ayipppp. Linealari arattiniz doseme olarak.

    Bu arada NAYLON koltuk meselesi sadece Fiat`in degil hemen hemen tum markalarin SORUNU. Reno / Hyundai / Seat hatta PASSAT bile ayni keklemeyi uyguluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kopuz74 -- 7 Eylül 2017; 14:15:14 >




  • Egea nın kaporta kalitesi nasıl?

    Baskıya dayanımı,taş izine dayanımı, vs.



    Tabii günümüz araçları bir çoğu birbirlerine yakınlar aşağı-yukarı!!!



    Ancak şahsi görüşüm peygeot-honda-toyota-hyundai gibi firmaların daha nazik olduğu kesin.

    Boya kalınlıkları veya vernik kalınlıkları!!!



    Bu tokluk hissi, vs durumlarda kendi içinde sınıfında ne durumda egea???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan666

    Arkadaşlar egea'nın iç mekan ölçülerini çok merak ediyorum;
    ön/arka omuz genişliği
    ön/arka oturak genişliği

    her yere baktım internette bulamadım.
    Mezruyu alıp ölçecem sokaktan ilk geçen egeanın içini ama boyumun ölçüsünü alırlar diye korkuyorum

    Fluance
    ön/arka omuz genişliği : 1420 /1392

    Corolla
    ön/arka omuz genişliği : 1392 /1392

    Focus
    ön/arka omuz genişliği : 1411 / 1336

    Aegea
    ön/arka omuz genişliği : ???? / ????
    ön/arka oturak genişliği: ???? / ????

    Alıntıları Göster
    İşinizi görür mü?

     YENİ FIAT EGEA




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.