- x
Stop Etme Sorunu
32 Cevap4258 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3690 Mesaj
23 Kasım 2006; 22:27:25 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar bende 99 Tipo 1.6 i.e SLX var. Çok soğuk havalarda çalıştırıp biraz gidiyorum. Bazen 1. vitestenden ikiye atarken debriyaja bastığımda stop ediyor. Ama bunu herzaman yapmıyor. Genelde çok soğuk günlerde bir de uzun süre çalıştırmadan kaldıysa bunu yapıyor. Tekrardan çalıştırıyorum sorunsuz çalışıyor ve yoluma devam ediyorum. Servise sordum yakıttandır falan dedi 30 YTL verip bir enjeksiyon katkısı koyduk pek değişine birşey olmadı. Size motor soğuk olduğu için mi yoksa başka bir sebepten mi yapar?


0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


3690 Mesaj
23 Kasım 2006; 23:44:37 

Arkadaşlar bu arada arabamda LPG sistemi mevcut değil.


_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


1197 Mesaj
24 Kasım 2006; 12:47:42 

ENJEKSİYON BASINCI DÜŞÜK OLABİLİR,EMME MANİFOLDU ÖN ISITICISI ARIZALI OLABİLİR.


_____________________________



 
144 Mesaj
24 Kasım 2006; 16:57:12 

aynı sorun bnm unomda da var araba durunca stop ediyor. bosta veya debriyaja basılmıs olması bi şey değiştirmiyor. ikide bir tekrarlıyo insanı sinir ediyor. sorun nerde anlayamadım


_____________________________



 
482 Mesaj
24 Kasım 2006; 17:27:16 

karburatör bogaz kelebeğini temizletin


_____________________________



1197 Mesaj
24 Kasım 2006; 17:50:56 

YAKIT POMPASININ BASINCINI ÖLÇTÜRÜN,BUJİLERE BAKTIRIN BUJİLER SOĞUKKEN BU SORUN OLABİLİYOR. SORUN %70 BUJİLERDEN KAYNAKLANIYOR.BUJİ ANAHTARIN VARSA BUJİLERİ SÖK EVEDE BEKLESİN SABAH TAKIP ÇALIŞTIR BUNU DENE MUHTEMELEN BUJİLERDEN YAPIYOR.


_____________________________



740 Mesaj
24 Kasım 2006; 17:59:57 

arkadaşım arabanın benzin hava karışımının yoğunluğundan kaynaklı olabilir çünkü soğuk havalarda sıvı ve gaz fazındaki moleküller katılaşmaya geçer buda arabanızın istop etmesini sağlar bu sorun değildir aslında her arabada olağan bir şeydir sana önerim ateşleme bujilerine ve enjeksiyona baktırmandır

vede aracını soğuk zamanlarda en az 2-3 dk çalıştırmandır benzinli ise tüplü ise motorun isinmasi ve yakıtın güzel yanması için 5dk çalıştırmak kafidir araban mazotlu ise 1-2 dk boşta çalıştırmak yeterlidir sorunsuz günler dileğimle sinem eylül


_____________________________

Uran Ateş EGE -- Ankara-İstanbul
Dükkanım DH Adresi
Alış-Veriş Yaptığım Kişiler


3690 Mesaj
24 Kasım 2006; 20:43:54 

Arabam enjeksiyonlu, karburatör mevcut değil
quote:

Orjinalden alıntı: bekaert

karburatör bogaz kelebeğini temizletin



_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


3690 Mesaj
24 Kasım 2006; 20:46:05 

Hiçbirşeyi kontro etmeden soğuk bir zamanda arabay ı 5dk. çalıştıracağım, motor ısınsın diye, zaten benim tahminide büyük ihtimalle motor soğuk olduğu bunu yapıyor. Çünkü daha önce hiç motoru ısıtmadan yola koyuluyordum.
quote:

Orjinalden alıntı: sinem_eylul

arkadaşım arabanın benzin hava karışımının yoğunluğundan kaynaklı olabilir çünkü soğuk havalarda sıvı ve gaz fazındaki moleküller katılaşmaya geçer buda arabanızın istop etmesini sağlar bu sorun değildir aslında her arabada olağan bir şeydir sana önerim ateşleme bujilerine ve enjeksiyona baktırmandır

vede aracını soğuk zamanlarda en az 2-3 dk çalıştırmandır benzinli ise tüplü ise motorun isinmasi ve yakıtın güzel yanması için 5dk çalıştırmak kafidir araban mazotlu ise 1-2 dk boşta çalıştırmak yeterlidir sorunsuz günler dileğimle sinem eylül



_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


1197 Mesaj
24 Kasım 2006; 22:23:24 

bende 1.4 ie var buz gibi soğuklarda bile bana mısın demiyor.ısıtmasanda fark etmiyor.senin arabada bir problem var ama ufak bir problem.


_____________________________



3690 Mesaj
25 Kasım 2006; 12:54:45 

Bencede ufak bir problem, bugünde hava soğuktu çalıştırdım hiç sorunsuz gittim. Baktırmasamda olur aslında zaten servise sordum, pek tatmin edici cevaplar veremediler.
quote:

Orjinalden alıntı: yeakin

bende 1.4 ie var buz gibi soğuklarda bile bana mısın demiyor.ısıtmasanda fark etmiyor.senin arabada bir problem var ama ufak bir problem.



_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


3690 Mesaj
29 Kasım 2006; 12:35:46 

Başka fikri olan arkadaş yok mu?


_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


494 Mesaj
29 Kasım 2006; 22:00:13 

bence rölanti muşuru kirlenmiş olabilir.büyük bir ihtimalle kurum bağlamıştır.temizlenmesi gerekli.


_____________________________



3690 Mesaj
3 Aralık 2006; 22:21:32 

"rölanti muşuru" nerede tam olarak?
quote:

Orjinalden alıntı: hunterxt41

bence rölanti muşuru kirlenmiş olabilir.büyük bir ihtimalle kurum bağlamıştır.temizlenmesi gerekli.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan67 -- 3 Aralık 2006; 22:29:45 >


_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


391 Mesaj
4 Aralık 2006; 9:28:22 

bende tipo kullandım soğuk havayı hiç sevmez birde bu araçlarla otomatik jikle yok manuel soğuk havalarda motor ısınana kadar jikle çekili olsun bir süre


_____________________________

TOYOTA TAKIMI
2006 COROLLA TERRA 1.6 HB


3690 Mesaj
4 Aralık 2006; 15:24:29 

Soğuğu sevmediği doğru ama kardeş, benim arabam jigle yok. Senin kullandığın model muhtemelen karburatörlüydü. Tipo'nun i.e modellerinin hiçbirinde jigle yok. Jigle dediğin karburatörlü araçlarda olur, enjeksiyonlu araçta jigle olmaz.
quote:

Orjinalden alıntı: FIRST BULLET

bende tipo kullandım soğuk havayı hiç sevmez birde bu araçlarla otomatik jikle yok manuel soğuk havalarda motor ısınana kadar jikle çekili olsun bir süre



_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


1197 Mesaj
4 Aralık 2006; 16:05:33 

SORUN SENİN BUJİLERDE.


_____________________________



287 Mesaj
5 Aralık 2006; 1:58:41 

SELAM

Bende uno kullanıyorum bende de bazen aynı sorun oluyor ama ben arızayı buldum.

Bendeki arıza alarm dan kaynak lanıyor şayet alam sende de varsa o yaptırabilir biliyorsun alarm kontaga baglanıyor bende sigorta da bir gevşeklik vardı araba stop edince sigortayı oynatıyordum çalışıyordu alarm takılıysa anlattıgın arızanın o olma ihtimalinide düşün derim

alarm ın yok sa veya ondan degilse senin anlattıgın arıza elektirikle ilgili enjeksion la ilgili fişleri tektek temizlemeni öneririm

birde arabanın şarz ını ölçtür düşük şarz veye akünün yetersiz olması enjeksiyon role lerinin randumansız çalışmasını ve anlattıgına benzer motor arızalarının ortaya çıkmasına sebep olur

şu an aklıma gelenler bunlar umarım yardımcı olabilmişimdir.


_____________________________

a href="http://imageshack.us"img src="http://img396.imageshack.us/img396/8179/trwinceez2.jpg" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us" //a


3690 Mesaj
6 Aralık 2006; 18:10:15 

Bujilerini 10.000k önce serviste değiştirdim. Orjinal bujulerini taktılar.
quote:

Orjinalden alıntı: yeakin

SORUN SENİN BUJİLERDE.



_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


5464 Mesaj
6 Aralık 2006; 19:33:34 

buji kablolarını değiştirin arda bir. ucuz parçalar. önemli parçalar.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


260 Mesaj
6 Aralık 2006; 20:14:04 

kardeş aynı sorun (!) bende de var diyelim.... ama bu bir sorun değil...senin de dediğin gibi motor soğuk çalışmaya başlayıncaözellikle 1. vitesten ikiye atarken stop edebiliyor....bunun için klasik bir yöntem olan arabayı ısıtıp yola çık derim...veya bir müddet 1. viteste seyret.... 500 mt falan... sorun kalmayacaktır...ben özellikle acelem varsa hemen çalıştırıp hareket edeyim derken yabi frene basınca vaya 2. vitese atınca istop ediyor...ama biraz daha ağır hareket edersem bir sorun yok...


_____________________________

bir tatlı huzur almaya geldim...


3690 Mesaj
7 Aralık 2006; 15:26:03 

Banada artık öyle geliyor yoksa başımıza masraf çıkaracağız durduk yerde
quote:

Orjinalden alıntı: grkn

kardeş aynı sorun (!) bende de var diyelim.... ama bu bir sorun değil...senin de dediğin gibi motor soğuk çalışmaya başlayıncaözellikle 1. vitesten ikiye atarken stop edebiliyor....bunun için klasik bir yöntem olan arabayı ısıtıp yola çık derim...veya bir müddet 1. viteste seyret.... 500 mt falan... sorun kalmayacaktır...ben özellikle acelem varsa hemen çalıştırıp hareket edeyim derken yabi frene basınca vaya 2. vitese atınca istop ediyor...ama biraz daha ağır hareket edersem bir sorun yok...




_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


3690 Mesaj
7 Aralık 2006; 15:31:41 

Banada artık öyle geliyor yoksa başımıza masraf çıkaracağız durduk yerde
quote:

Orjinalden alıntı: grkn

kardeş aynı sorun (!) bende de var diyelim.... ama bu bir sorun değil...senin de dediğin gibi motor soğuk çalışmaya başlayıncaözellikle 1. vitesten ikiye atarken stop edebiliyor....bunun için klasik bir yöntem olan arabayı ısıtıp yola çık derim...veya bir müddet 1. viteste seyret.... 500 mt falan... sorun kalmayacaktır...ben özellikle acelem varsa hemen çalıştırıp hareket edeyim derken yabi frene basınca vaya 2. vitese atınca istop ediyor...ama biraz daha ağır hareket edersem bir sorun yok...




_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


6506 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
VOITH
7 Aralık 2006; 15:34:25 

BAKIMA GİR BENCE FULL OLARAK


_____________________________

Vw fanatikliği değilde 1.6 bebek puseti gibi araçla V5.7 amerikana kafa tutmak en büyük fanatiklik olsa gerek..
Mercedesin yıldızından daha güçlü bir yıldız varsa o da chryslerın yıldızıdır..


 
1678 Mesaj
7 Aralık 2006; 15:38:48 

fren pedalında sertleşme oldu mu?

şu sebepten soruyorum. eğer westinghouse'a gelen emiş hortumunda delik,yırtık veya çatlak var ise motor oradan fazla hava çekeceğinden rölanti dengesizliği ve stop etme oluşabilir.

Yine o hortum yırtık olduğundan westinghouse'da yeterli vakum oluşmayacağından fren pedalı sertleşecektir.

Saçma gelebilir ama bu durum karbüratörlü bir araçta başıma gelmişti.


_____________________________



1233 Mesaj
7 Aralık 2006; 15:44:34 

Ya soğuk araçta daha zengin karışım gitmesini sağlayan stepper motor bozulmuştur ya da ecu da bi sorun vardır derim ben. İkisinden biri. Yoksa buji kablosu felan sıcak soğuk ayrımı yapmaz pek......


_____________________________



1197 Mesaj
7 Aralık 2006; 18:20:01 

MOTOR KISMINDA BULUNAN SOKETLERİ ÇIKARIP TEKRAR TAK SOKETLERDEN DE OLABİLİYOR.ZAMANLA SOKET İÇERİSİNDE HAVLANMA VE KOROZYON OLUŞABİLİYOR.


_____________________________



494 Mesaj
7 Aralık 2006; 21:14:14 

enjeksiyonlu arabalarda hava filtresinin motorla birleştiği noktada yani arada diyelim rölanti sensörü var.havayla benzin karışımına göre rölantisini ayarlayan parça.zamanla bu sensör kurum bağlıyor.kendi arabamdada aynı arıza vardı temizlendi arıza giderildi


_____________________________



435 Mesaj
12 Ekim 2008; 14:26:29 

bende de suzuki swift 1.3 cabrio 93 model araç var. tek nokta enjeksiyonlu. benzin depomda az miktar benzin kaldıysa ister sıcak motor ister soguk motor olsun bu stop etme sorununu yapıyor. fakat benzin ilavesi yaptıktan sonra motor sogukda olsa kesinlikle stop etmiyor. yakıt sıstemiyle alakalı bir sorun olabilir bendeki. ama henüz baktırmadım...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3690 Mesaj
12 Ekim 2008; 16:21:41 

Senelik konuyu hortlatmışsın buarada:) Ben bu sorunu yaşadığım aracı satalı bile 1 yılı geçti:)
quote:

Orjinalden alıntı: aykut119

bende de suzuki swift 1.3 cabrio 93 model araç var. tek nokta enjeksiyonlu. benzin depomda az miktar benzin kaldıysa ister sıcak motor ister soguk motor olsun bu stop etme sorununu yapıyor. fakat benzin ilavesi yaptıktan sonra motor sogukda olsa kesinlikle stop etmiyor. yakıt sıstemiyle alakalı bir sorun olabilir bendeki. ama henüz baktırmadım...



_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


435 Mesaj
12 Ekim 2008; 16:36:13 

öyle ama.
bendeki araç piyasada pek nadir bulunmayan bir araba. eğer aynı araçla benzer sorunlar yaşayanlar varsa google veya benzeri arama motorlarında aratma yaparken bu sayfalar bulunabilsin dye ben cevap attım. biraz hortladı evet :)))
quote:

Orjinalden alıntı: VoLKaN067

Senelik konuyu hortlatmışsın buarada:) Ben bu sorunu yaşadığım aracı satalı bile 1 yılı geçti:)





_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3690 Mesaj
12 Ekim 2008; 17:09:40 

Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar cevap yazacaktır bu bölüme


_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


 
28 Mesaj
14 Ekim 2008; 16:23:13 

benim arabamda laguna 2.0 sıralı lpg var vites ve hız farketmeden debraja basınca stop ediyor neden olabilir ? bazen yapıyor her zaman değil


_____________________________

2001 LAGUNA 2000 140 BG KEKOVA MAVİSİ
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.359