Şimdi Ara

Fat Bike trendi giderek yükseliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Fat Bike trendi giderek yükseliyor


     

    Her türlü arazi şartına uyum sağlayan yapısı ve lastikleriyle dikkat çeken Fat Bike konsepti, uzun yıllardır bisiklet piyasasında varlığını gösteriyor. Ancak doğa sporlarının önem kazanmaya başlamasıyla Fat Bike konseptine olan ilgi de artmaya başladı. 




    Geniş lastikli bisiklet olarak da bilinen Fat Bike konseptinde 9.7 cm veya daha büyük lastikler ile 65mm veya daha geniş jantlar kullanılıyor. Daha düşük zemin basıncına göre tasarlanan konseptte kum veya kar gibi dengesiz zeminlerde rahatça bisiklet sürülebiliyor. 




    Son dönemde elektrikli motor akımından etkilenen Fat Bike konseptinin elektrikli versiyonları da boy göstermeye başladı ve arazi koşullarına göre sürücüsünü 70 kilometreye kadar taşıyabiliyor. 




    Genelde arkadan çekişli olan Fat Bike konseptinde hem önden hem arkadan çekişli özel modeller de mevcut ve bununla Güney Kutbu gibi ekstrem noktalara seyahatler gerçekleştiriliyor. 




    Ülkemizde de çeşitli kanallar üzerinden satışına başlanan Fat Bike konsepti elbette biraz geniş ceplere hitap ediyor. 4000TL seviyelerinden başlayan fiyatlar 5000TL-6000TL seviyesine kadar çıkıyor. Elektrikli olanlar henüz ülkemizde yok ancak daha da yüksek fiyat etiketleri ile karşılaşmamız olası. 




    Şubat sonunda İstanbul'da yapılan bisiklet fuarında da Fat Bike konseptinin ağırlığı görülmeye başlandı. Örneğin Salcano firması Snow 2.0 adındaki yeni serisini ülkemizde de satışa sunacak. Bu bisikletlerin ağırlığı 15kg kadar çıkıyor ancak oldukça kıvrak bir sürüş tecrübesi sunuyor.  

     

     








  • Bende diom bu şişko tekerleği nasıl sürüyorlar asfaltta... popülermiş ondan

  • Zaten normal ağırlık 15 kg civarı değil mi karbon,aliminyum falan olanlar 5-10 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Salcano'nun sitesinde Snow 2.0 modeli 1840TL. Konsept oldukça ilgimi çekiyor, umarım bu sene çeşitli markalardan daha çok model görebiliriz.http://www.salcano.com/bisiklet.php?cesit=16&sira=2

  • yokuş aşağıya iyi gider tersi adamı bayıltır. :)
    kamyon tekeri var sanki üstünde :D

  • Max 1000₺ civari normal bisiklet icin, guney kutbuna gitme planiniz yoksa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itiş, önden çekiş olur.
    Düzeltelim lütfen.Bilmemek ayıp değil.

  • Heyecan arayanlar için moda olabilir.
    Rampa çıkmak işkencedir bunla.
    Alırsın yanına sonra rampa aşağı sür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aesca

    Arkadan itiş, önden çekiş olur.Düzeltelim lütfen.Bilmemek ayıp değil.


    Tekerlekli araçlarda itiş diye bir şey yoktur. İtiş uçaklarda vardır. Çekiş "traction" dan gelir. "Thrust" ise itiştir. Hiçbir tekerlekli araçta "thrust" terimini bulamazsınız. Eğer çok merak ediyorsanız google görsellerden thrust car diye aratın. Ne demek istediğimi anlarsınız ;)

    Ayrıca eklemek isterim. Tekerlekler aracı iterek hareket ettirmez. Ama uçak motoru uçağı itererek hareket ettirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lockheed -- 14 Mayıs 2015; 15:07:54 >
  • Güzelmiş valla, tekerler ayrı bir hava katmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lockheed kullanıcısına yanıt
    Peki
    Arkadan çekişli araç alacağım. Karar verdim.
    Geri geri giderim artık.
  • ne saçma işler bunlar

  • ben bundan isterim :)

    Fat Bike trendi giderek yükseliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 15 Mayıs 2015; 15:20:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aesca

    Peki Arkadan çekişli araç alacağım. Karar verdim. Geri geri giderim artık.


    Nereye doğru gideceğiniz sizin bileceğiniz bir şey :)

  • www.kelebekth.com

  • bende carraro fat bike var . yaklaşık 5 aydır kullanıyorum . Size avantajlarını ve dezavantajlarını söylemek istiyorum .

    öncelikle avantajı çok diyebilirim . virajlarda bisikleti yarış motorları gibi olmasada yatırabiliyorsun . ayrıca 9 basamaklı merdiveni kolaylıkla çıkabiliyorum. yolu çok hissettirmiyor. 5 aydır kullanmama rağmen lastik sadece 1 kere patladı.
    benim kullandığım bisikletin vites sistemi 3-6-9-12-15-18-21 yani orta dişli tek buda istesende istemesende seni hızlı gitmeni sağlıyor. ayrıca 10km lik yolda en az 2 kişi durdurup bisikletle ilgileniyor . farklı bir görüntüsü olduğu için yolda giderken fotoğraf çekenler bile olabiliyor . teknik özelliklere devamedecek olursak . carraro fat bike iskelet %70 aly %30çelikten yapılmış buda bisikletin kilosunu 16kg yapıyor . kalkarken vites sistemi yüzünden az bişe zor kalkış yapıyorsunuz ama hızlandığı zaman sizi ritme sokuyor ve hızlı gitmenizi sağlıyor . ayrıca lastikten gelen sesi söylemiyorum bile özellikle hızlanınca mükemmel bir lastik sesi çıkartıyor .

    dezavantajındanda bahsedeyim . lastiğin havasını kendi kilonuza göre ayarlamanız gerek aksi takdirde çok yoruyor ancak lastik havası kilonuza göreyse diğer bisikletlerden hiç bir farkı yok sürtünme fazla olmuyor ve sizi yormuyor . şuan için yedek parça sıkıntısıda yaşamaktayım 40kmh/s giderken duvara çarptım ve ön çatal eğildi gözle görünür bir şey olmasada yinede değiştirmek istedim ama fat bike çatalı bulamadım .


    Diyeceğim o ki tavsiye edebilirim . ancak ktm nin fat bikesi en kullanışlı ve en güzel olanıdır maddi özgürlüğünüz varsa ktm . yoksa mosso fat bike tavsiye ederim.





  • carraro fat bike bende aliyim diyorum memnunmusunuz ben bide dağcı adamım dağda vadilerde falan sürüyorum bunlara merak sardım yokuş cıkarken falan nasıl acaba

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    bende carraro fat bike var . yaklaşık 5 aydır kullanıyorum . Size avantajlarını ve dezavantajlarını söylemek istiyorum .öncelikle avantajı çok diyebilirim . virajlarda bisikleti yarış motorları gibi olmasada yatırabiliyorsun . ayrıca 9 basamaklı merdiveni kolaylıkla çıkabiliyorum. yolu çok hissettirmiyor. 5 aydır kullanmama rağmen lastik sadece 1 kere patladı.benim kullandığım bisikletin vites sistemi 3-6-9-12-15-18-21 yani orta dişli tek buda istesende istemesende seni hızlı gitmeni sağlıyor. ayrıca 10km lik yolda en az 2 kişi durdurup bisikletle ilgileniyor . farklı bir görüntüsü olduğu için yolda giderken fotoğraf çekenler bile olabiliyor . teknik özelliklere devamedecek olursak . carraro fat bike iskelet %70 aly %30çelikten yapılmış buda bisikletin kilosunu 16kg yapıyor . kalkarken vites sistemi yüzünden az bişe zor kalkış yapıyorsunuz ama hızlandığı zaman sizi ritme sokuyor ve hızlı gitmenizi sağlıyor . ayrıca lastikten gelen sesi söylemiyorum bile özellikle hızlanınca mükemmel bir lastik sesi çıkartıyor . dezavantajındanda bahsedeyim . lastiğin havasını kendi kilonuza göre ayarlamanız gerek aksi takdirde çok yoruyor ancak lastik havası kilonuza göreyse diğer bisikletlerden hiç bir farkı yok sürtünme fazla olmuyor ve sizi yormuyor . şuan için yedek parça sıkıntısıda yaşamaktayım 40kmh/s giderken duvara çarptım ve ön çatal eğildi gözle görünür bir şey olmasada yinede değiştirmek istedim ama fat bike çatalı bulamadım . Diyeceğim o ki tavsiye edebilirim . ancak ktm nin fat bikesi en kullanışlı ve en güzel olanıdır maddi özgürlüğünüz varsa ktm . yoksa mosso fat bike tavsiye ederim.


    carraro fat bike varmış sende bende aliyim diyorum memnunmusun ben bide dağcı adamım dağda vadilerde falan sürüyorum bunlara merak sardım yokuş cıkarken falan nasıl acaba kardeş bi yardımcı olursan sevinirim.





  • Popüler olan elektrik destekli bisikletler bunlar fazla ömürlü olmaz, elektrikle 100 km gidip gelinir, kalbide yormaz,,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redferrari

    Popüler olan elektrik destekli bisikletler bunlar fazla ömürlü olmaz, elektrikle 100 km gidip gelinir, kalbide yormaz,,

    Fat bike'da elektrik sistemi ne arasın yahu ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.