Şimdi Ara

Aveadan Telefon Aldım RESMEN DOLANDIRILDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Temmuz 2013 yılında Antalya Avea Tuse İletişimin Migros mağazasından Galaxy s3 aldım. Oradaki elamanlar orijinal Samsung garantili telefon verdiklerini söyledi. 1250 TL para ödedim. Telefonum 04.05.2015 tarihinde arızalandı ekran kendiliğinden gitti tabi ki garantim devam ettiği için Samsung garantiye telefonumu gönderdim. 5 gün sonra gelen cevapla şoke oldum. Samsung firmasının verdiği cevap aynen şu 'Hata kullanıcı hatası değildir fakat telefonunuz grey ürün olduğundan dolayı (yani paralel ithalat üründür) Samsung garanti kapsamına girmemektedir. 'Resmen şok oldum. Bana orjinal Samsung garantili telefon yerine Grey ürün telefon veren Antalya Avea Tuse İletişim'den şikayetçiyim.
    Satan mağazanın iletişim bilgileri

    TUSE İLETİŞİM Turizm İnşaat Otomotiv Ticaret Limited Şirketi
    Adres : Kızılsaray Mah. 86.sok. No.12 Himmet İş Merkezi Muratpaşa - ANTALYA
    Telefon : 0242 242 33 33
    Faks : 0242 242 33 38
    e-mail : bilgi@tuseiletisim.com.trwww.tuseiletişim.com.tr

    ARKADAŞLAR NE YAPMAM LAZIM AVUKAT ARACILIĞIYLA MAHKEMEYE VEREYİMMİ BANA BİR YARDIMCI OLUN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blue_cent -- 12 Mayıs 2015; 22:18:51 >







  • Hocam eğer avukat a verecekseniz kesinlikle bilgilerini adresini silin daha sonra arayıp Güzelce tehdit edin sizden aldım ya geri Alıp bana fatura tutarını verin Yada sıfırını verin diye olmadı avukat a gidiyorum diyin. Önce tüketici hakem heyeti ile görüşün derim ben.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önce bayiye gidip garantiden gelen o yazıyı gösterin,konuşarak halletmeye bakın,
    İşe yaramazsa .şikayetvar.com a yazın
    Veya tüketici heyetine
    O da olmazsa avukata gidin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayinin yaptığı sahtekarlık ama bir telefonun distribütör garantili mi yoksa paralel ithalat mı olduğunu anlamak kolay. Distribütör garantili telefonların kutusunda samsung türkiye etiketi olur.
  • Arkadaşlar fikirleriniz için teşekkür ederim. Avea genel müdürlüğüne, Tuse iletişime , Şikayet var.coma mail gönderdim. Bugun İstanbuldan aradılar ve Avea tuse iletişimi ve durumunuzu soruşturuyoruz dediler. Bu bayii daha öncede böyle şeyler yapmış . Telefon konusunda tecrübesizim kutu üzründe ne olur filan bilmiyordum. Para çok yüksek bir para değil içime sindiremediği neden sahtekarlık yapıyorsunuz. Bana Samsung garanti diye bilmem ne firmasının paralel ürününü niye veriyorsunuz. İçimede dokundu . Samsung yazı gönderdi bu ürün grey üründür diye bunu alacağım, faturamı alacağım ,garanti belgemi ve telefonu alıp dükkana gidecem kavga edecek durumda değilim cahil ve haksız insan sürekli saldırır verirseniz verin yoksa savcılığa suç duyurusunda bulunacağım diyeceğim. Bana ders oldu Avea ya bir daha yaklaşmam.
  • blue_cent B kullanıcısına yanıt
    Sorunu avea'ya genellemeniz bence yanlış. Avea, turkcell, vodafone'un türkiye genelinde yüzlerce bayisi, bu bayilerin alt bayisi, taşeronu vs. var. Maalesef hepsi dürüst ve namuslu değil, çoğu 3 kuruş prim uğruna akla hayale sığmayacak yalanlar söyleyebiliyorlar. Operatörün bunları daha sıkı denetlemesi lazım evet, ama ne olduğu belirsiz bir bayinin sahtekarlığını operatöre yüklemek bence doğru değil. Numara taşıma sahtekarlığında bunun tam tersini düşünüyorum, yani operatör büyük oranda kabahatlidir çünkü ortada ciddi bir adli suç var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 14 Mayıs 2015; 8:41:37 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.