Şimdi Ara

*_* YENİ YARİS 1.0 ve 1.3 TARTIŞMA GRUBU *_* (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.163
Cevap
9
Favori
203.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ekonomik kullanmak in 2500-3000 devri pek geçmemek gerekiyor. Zaten MMT ler normal kullanımda 2500 devir civarında vites değiştiriyor ve şehir içinde manuellere göre biraz daha az yakıyorlar. Siz de MMT gibi 2500 devirde bir üst vitese geçebilirsiniz. Ancak vites değiştirdikten sonra gaza yüklenmemek lazım. İmzadaki yaris 53-55 km/h süratlerde 5. vitese geçmiş oluyor bilgilerinize. Sollama konusuna gelince arabayı ilk aldığımızda sollamalarda eski alışkanlıklar nedeniyle zorluk yaşadıysakta şimdi hiç zorlanmıyoruz. Artık sollama yapacağım zaman gazı köklüyorum ve vites zaten 2 ye kadar iniyor ve 6200 devir civarına çıkıp öyle vites değiştiriyor bu şekilde oldukça atak olabiliyor.
  • Bu yeni kasa 1.0 lar nasıl arkadaşlar.Yeni kasanın çekişle alakalı bir farkı var mı acaba?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orheen


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60


    quote:

    Orjinalden alıntı: orheen

    Heppinize ilginiz ve bilgilendirmeleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Evet araç bayramdan sonra gelecek şöyle ona biraz ısınayım görüşlerimi ve test notlarımı yazarım. Bayi epey ilgilendi sağolsun. Bu arada araba 69 beygir değilmi? kataloğunda hp yerine başka bir ifade kullanılmış. Bu arada arabanın ilk kalkışında dizel modellerinden çok fark yok gibi hissettim, test ettiğimde tabi dizel sonradan daha iyi ivme alıyorda ilk kalkıştaki fark için ne düşünüyorsunuz? (1.0 terra ile 1.4 dizeli ilk kalkışta (ilk 3-4 sn) nasıl karşılaştırıyorsunuz?)


    ARACINIZ 69 HP DİR DOĞRU.DİZELLERDE TURBO DERVREYE GİRENE KADAR TABİ BİRAZ CANSIZ.AMA SİZE TAVSİYE ARACINIZI COK DEVİRLİ KULLANMAYIN YAKIT SARFİYATI ARTAR HABERİNİZ OLSUN.BEN 1 SENE KULLANDIM İŞ YERİMDE.HERGÜN 90-100KM YOL YAPIYORDUM SEHİR İÇİNDE ORADAN BİLİYORUM :) SAKİN KULLANIMDA DA AZ YAKAR AMA.HAYIRLI OLSUN ARACINIZ ALLAH KAZA BELA VERMESİN.


    Teşekkür ederim, tüm temennim inşallah bu bayramda kaza bela olmaz kimse canından malından olmaz. Kasko bile olsa yazıktır günahtır.

    bucegu 25- 30 bin devir arasındamı kullanayım? Sizin tavsiyeniz nedir? Siz bu arabayı epey kullanmışsınız devirlide çok yakmasından başka ne gibi şikayetleriniz var. Bende bu arabayla işe gidip gelmeyi düşünüyorumda. Tabi benim işyeri ile aramdaki mesafe gidiş geliş 20 km. Bu arabayı öncelikle ekonomik olarak kullanmak istediğim için tercih ettim.

    Birde arabayla sollama yaparken çok zorlanıyormuydunuz?


    başka da hiçbir problemi yok.en fazla 3500 devirde sürün.sakin kullanın yani az yakmasını istiyorsanız.eğer 2000-2500 devirde giderken sollamanız gerekirse belki duruma göre bi vites küçültmeniz gerekebilir. klima yı çekmemesi gibi bi problemi de yok aklıma geldi.:)




  • arkadaşlar bende araba alacağım. yarise(1.3 mmt) de bakıyorum. göstergelerin ortada olmasına bir türlü alışamadım. acaba alışır mıyım? performans, yol tutuş filan nasıldır?
  • alışırsın yaa alışıyo insan..biz de alırken tereddüt etmiştik ama çok kullanışlı yapmışlar..1.3mmt iyi araba bence düşünme hemen al,fiyatlar da bayaa uygun..otomatik o performans bekleme diyenlere de aldanma, manuel modda veya Es modunda performansı gayet süper..bilmeden,kullanmadan konuşanlara kulak asma..bi test etmen yeterli zaten,ne demek istediimi anlarsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orheen

    Heppinize ilginiz ve bilgilendirmeleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Evet araç bayramdan sonra gelecek şöyle ona biraz ısınayım görüşlerimi ve test notlarımı yazarım. Bayi epey ilgilendi sağolsun. Bu arada araba 69 beygir değilmi? kataloğunda hp yerine başka bir ifade kullanılmış. Bu arada arabanın ilk kalkışında dizel modellerinden çok fark yok gibi hissettim, test ettiğimde tabi dizel sonradan daha iyi ivme alıyorda ilk kalkıştaki fark için ne düşünüyorsunuz? (1.0 terra ile 1.4 dizeli ilk kalkışta (ilk 3-4 sn) nasıl karşılaştırıyorsunuz?)



    şöyle söyliyeyim ;

    dizel aracın turbosu devreye girene kadar istediğiniz çekişi elde emezsiniz..ancak turbo devreye girdiğinde yeni nesil dizeller benzinli otomobillerden daha atak..yani ara hızlanma süreleri daha başarı..

    ancak dizel torkla işi kurtarırken benzinli otolarda yüksek devirler de dizelden daha fazla güç üretir..

    tork hızda değil yokuş tırmanma performansında kendini gösterir..ancak deviri artırdığınızda dizel güç kaybederken benzinli oto adeta şahlanır..

    benzinli bir motor yüksek devirlerde yıpranmaz ve max yağlanma sayesinde izin verilen devirlere kadar güvenle ulaşır..

    dizel motor ise devir yükseldikçe güç kaybeder ve yıpranır..

    sollamada herzaman benzinli otomobil avantajdır..

    rakamlara bakmak yetmez..1500 devirde devraldığınız vites aralığını max 4500 de terketmek zorundasınız..ancak bu benzinlide böyle değildir..verimli bir motor 2000 de gücü hissettirir ve 6500 devire kadar bu artarak devam eder..

    2000cc ve üstü bir araçta 3500 devir giderken (yokuşta) vitesi geri çekin ve gücü hissedin..

    ekonomi harici benzinli herzaman avantajlıdır..TEK GEÇERİM..

    bu arada turbolu dizelle turbosuz benzinliyi karşılaştırdığımızı unutmayın..

    benim gibi bir impeza kullandıysanız 4. viteste 4000 de devreye giren turbonun tadını bilirsiniz ;) hiçbir dizel turbo beslemeli veya kompresörlü bir benzinli araçla boy ölçüşemez..

    dizelin sorunlarından bahsetmiyorum bile...!

    sy..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egeli1981 -- 23 Aralık 2007; 20:04:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: egeli1981

    quote:

    Orjinalden alıntı: orheen

    Heppinize ilginiz ve bilgilendirmeleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Evet araç bayramdan sonra gelecek şöyle ona biraz ısınayım görüşlerimi ve test notlarımı yazarım. Bayi epey ilgilendi sağolsun. Bu arada araba 69 beygir değilmi? kataloğunda hp yerine başka bir ifade kullanılmış. Bu arada arabanın ilk kalkışında dizel modellerinden çok fark yok gibi hissettim, test ettiğimde tabi dizel sonradan daha iyi ivme alıyorda ilk kalkıştaki fark için ne düşünüyorsunuz? (1.0 terra ile 1.4 dizeli ilk kalkışta (ilk 3-4 sn) nasıl karşılaştırıyorsunuz?)



    şöyle söyliyeyim ;

    dizel aracın turbosu devreye girene kadar istediğiniz çekişi elde emezsiniz..ancak turbo devreye girdiğinde yeni nesil dizeller benzinli otomobillerden daha atak..yani ara hızlanma süreleri daha başarı..

    ancak dizel torkla işi kurtarırken benzinli otolarda yüksek devirler de dizelden daha fazla güç üretir..

    tork hızda değil yokuş tırmanma performansında kendini gösterir..ancak deviri artırdığınızda dizel güç kaybederken benzinli oto adeta şahlanır..

    benzinli bir motor yüksek devirlerde yıpranmaz ve max yağlanma sayesinde izin verilen devirlere kadar güvenle ulaşır..

    dizel motor ise devir yükseldikçe güç kaybeder ve yıpranır..

    sollamada herzaman benzinli otomobil avantajdır..

    rakamlara bakmak yetmez..1500 devirde devraldığınız vites aralığını max 4500 de terketmek zorundasınız..ancak bu benzinlide böyle değildir..verimli bir motor 2000 de gücü hissettirir ve 6500 devire kadar bu artarak devam eder..

    2000cc ve üstü bir araçta 3500 devir giderken (yokuşta) vitesi geri çekin ve gücü hissedin..

    ekonomi harici benzinli herzaman avantajlıdır..TEK GEÇERİM..

    bu arada turbolu dizelle turbosuz benzinliyi karşılaştırdığımızı unutmayın..

    benim gibi bir impeza kullandıysanız 4. viteste 4000 de devreye giren turbonun tadını bilirsiniz ;) hiçbir dizel turbo beslemeli veya kompresörlü bir benzinli araçla boy ölçüşemez..

    dizelin sorunlarından bahsetmiyorum bile...!

    sy..






    Egeli çok güzel anlatmışsın. Bu anlatımın doğrultusunda kendimce şöyle düşündüm. Yarisimi yılda ortalama 10 bin - 13 bin km arası ve %90 şehiriçi kullanmayı düşünüyorum o zaman yaris 1.0 terra tercihim uygundur diyebiliriz. Arabada çoğunlukla 2 kişi olacağız. Tabi nadirde olsa 5 kişi bindiğimiz durumlar olacak ama sonuçta 1.0 motor iş görecek diyebiliriz ne dersin?




  • Bayram öncesi toyotamı sıfırladım.
    TOYOTA YARİS 1.3 SOL MMT SATEN GÜMÜŞÜ 2008 sahibiyim.

    Bir masaüstü yaptım,
    Yaris kullananların hoşuna gidebilir, indirmek için resme tıklayın...





  • Eskiden toyota yaris 1.0 mmt kullanıcısıydım. şimdi ise TOYOTA YARİS 1.3 SOL MMT SATEN GÜMÜŞÜ 2008 sahibiyim.

    Eskisine göre çok fark var tabiki. Öncelikli olarak aracın gücündeki değişimden bahsetmek isterim. 1.0 'a göre şimdi sollamalarda ve bayır çıkışlarında çok rahatladım. Manuele almadan bizim oradaki bayırları çıkabiliyorum.

    İç dizaynı harika ve mp3 playerı çok hoş. Tek uyuzuma giden yol bilgisayarının yerini değiştirmişler ondan hoşnut olmadım.

    İç hacmi çok çok değişmiş ve büyümüş. Fakat bagaj boyutunu aynı tutmuşlar. Halen ufacık.

    Yol tutuşu çok daha iyi, virajları daha güvenle alıyorum.

    Ne bileyim başka aklıma bişiy gelmiyor şimdilik. soran olursa söylerim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orheen


    quote:

    Orjinalden alıntı: egeli1981

    quote:

    Orjinalden alıntı: orheen

    Heppinize ilginiz ve bilgilendirmeleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Evet araç bayramdan sonra gelecek şöyle ona biraz ısınayım görüşlerimi ve test notlarımı yazarım. Bayi epey ilgilendi sağolsun. Bu arada araba 69 beygir değilmi? kataloğunda hp yerine başka bir ifade kullanılmış. Bu arada arabanın ilk kalkışında dizel modellerinden çok fark yok gibi hissettim, test ettiğimde tabi dizel sonradan daha iyi ivme alıyorda ilk kalkıştaki fark için ne düşünüyorsunuz? (1.0 terra ile 1.4 dizeli ilk kalkışta (ilk 3-4 sn) nasıl karşılaştırıyorsunuz?)



    şöyle söyliyeyim ;

    dizel aracın turbosu devreye girene kadar istediğiniz çekişi elde emezsiniz..ancak turbo devreye girdiğinde yeni nesil dizeller benzinli otomobillerden daha atak..yani ara hızlanma süreleri daha başarı..

    ancak dizel torkla işi kurtarırken benzinli otolarda yüksek devirler de dizelden daha fazla güç üretir..

    tork hızda değil yokuş tırmanma performansında kendini gösterir..ancak deviri artırdığınızda dizel güç kaybederken benzinli oto adeta şahlanır..

    benzinli bir motor yüksek devirlerde yıpranmaz ve max yağlanma sayesinde izin verilen devirlere kadar güvenle ulaşır..

    dizel motor ise devir yükseldikçe güç kaybeder ve yıpranır..

    sollamada herzaman benzinli otomobil avantajdır..

    rakamlara bakmak yetmez..1500 devirde devraldığınız vites aralığını max 4500 de terketmek zorundasınız..ancak bu benzinlide böyle değildir..verimli bir motor 2000 de gücü hissettirir ve 6500 devire kadar bu artarak devam eder..

    2000cc ve üstü bir araçta 3500 devir giderken (yokuşta) vitesi geri çekin ve gücü hissedin..

    ekonomi harici benzinli herzaman avantajlıdır..TEK GEÇERİM..

    bu arada turbolu dizelle turbosuz benzinliyi karşılaştırdığımızı unutmayın..

    benim gibi bir impeza kullandıysanız 4. viteste 4000 de devreye giren turbonun tadını bilirsiniz ;) hiçbir dizel turbo beslemeli veya kompresörlü bir benzinli araçla boy ölçüşemez..

    dizelin sorunlarından bahsetmiyorum bile...!

    sy..






    Egeli çok güzel anlatmışsın. Bu anlatımın doğrultusunda kendimce şöyle düşündüm. Yarisimi yılda ortalama 10 bin - 13 bin km arası ve %90 şehiriçi kullanmayı düşünüyorum o zaman yaris 1.0 terra tercihim uygundur diyebiliriz. Arabada çoğunlukla 2 kişi olacağız. Tabi nadirde olsa 5 kişi bindiğimiz durumlar olacak ama sonuçta 1.0 motor iş görecek diyebiliriz ne dersin?




    benim tavsiyem 1.3 motora yönelmen..

    eğer neden dersen şöyle anlatayım ;

    normalde 1.0 motor 1.3 motordan 0.1-0.2 civarı az yakar..

    ancak yük arttıkca veya yokuşlarda yani motor gücü yetersiz kaldıkca 1.0 motor 1.3 den çok yakmaya başlar..

    ayrıca motorun 1.3 olması ile motor zorlanmamış ve uzun ömürlü olmuş olur..

    şehirler arası çok dik bir yokuşta tırmandığını varsayalım..max yük ve 5 kişi ile yoldasın..tırmanma başında motor güç kaybedecek,,sen gaza yükleneceksin ancak devir artmayacak..daha zengin karışım yeterli olmayacak..bir alt vitese geçeceksin ve yine yüksek devir seyir ediceksin..

    bu durumda yaklaşık olarak 2.0 motor bir araç kadar tüketmen çok doğal olacak..bunun mantığı da şöyle 2000 motor bir araba tam gaz ve max tork devrinde 200 beygir verir diyelim..senin o tırmanışı hız kaybetmeden çıkman için 100 beygir gerekiyodur..yani yarım gaz ve normal devirde o tırmanışı tamamlarsın..ancak 1.0 bir araç 67 beygir,,yerçekimini yenebilmen için gereken gücü alabilmek için gaza ve devire yüklenmen gerekecek...yarım gaz 2000cc=tam gaz 1000cc neredeyse eşit yakar..pek bilimsel olmadı ama mantığı bu şekilde..

    eğer 1.3 tercih edersen bu anlattığım durumda 10 beygir fazlalığı seni bir alt vites ve çok yüksek devirden kurtarabilir..

    hem zorlu tırmanışlarda ve aşırı yükleme halinde az yakarsın hemde motorun daha uzun ömürlü olur..

    ben YARİS in kasasına ve ağırlığına 1.3 motorun çok uygun olduğunu düşünüyorum...maddi durumunuz elveriyorsa 1.3 almanızı tavsiye ederim..inanın yakıtta farkı hissedemezsiniz..

    ancak 1.0 motor da kötü değil,,1.3 kadar yaris kasaya mükemmel uymasa da güçlü bir motor hacmine oranla..

    sy..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egeli1981 -- 24 Aralık 2007; 12:59:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: captain_turkiye

    arkadaşlar bende araba alacağım. yarise(1.3 mmt) de bakıyorum. göstergelerin ortada olmasına bir türlü alışamadım. acaba alışır mıyım? performans, yol tutuş filan nasıldır?


    benimde alışkın olmadığım bir gösterge tarzı..

    yaris 1.3 mm ile yaklaşık 200 km yol yaptım..test aracı ile..

    ilk başta çok rahatsız etsede,,alışık olmasam da daha güvenli ve bilgi alması daha kolay bir gösterge tarzı..

    özellikle son 100 km hava kararmıştı..klasik tarz göstergelerden çok daha kolay izlenebiliyor ve bilgi edinilebiliniyor..

    muhafazakar bir otomobil kullanıcısı olmama rağmen,,aşırı kibar görüntüsü beni rahatsız etmesine rağmen çok başarılı buldum..

    performans ; bayii tanıdığım birisi olduğu için rica ederek afyon-kütahya yolunu gidip geldim..yolun bir kısmında rodaj tamamlamış bir araba olduğu için 180 leri gördüm ve 1.3 motor olmasına rağmen kesinlikle zorlanmadı..hatta bu hızı bir dikey kurb a taşıdım,,tırmanışta hız kaybetmedi diyebilirim..en önemlisi frenleme çok dengeliydi..

    180 lerden 70 lere indim..ani ve hafif viraj da..kafadan kayma olmadı,,sola virajda sağa yığılmadı frenaj sırasında..aracın arkası sağa kayma eğilimi göstermedi..

    ben kasayı başarılı buldum,,dengeli ve yeterince oturaklı..

    motor 1.3 olmasına rağmen kesinlikle başarılı..

    1.3 yaris le ilgili yaptığım araştırmada eğimsiz bir yolda 199 hıza ulaşabiliyor(rodaj dönemini tamamlamış bir otomobilden bahsediyorum,,sıfır otomobil değil)..

    yolda seyrederken (devir aralığını hatırlayamıyorum) sollamaya çıktım..tırmanış halinde iken sollamaya çıkar çıkmaz vitesi geri çektim..motor yığılmadı,,devir artışına cevap verdi..4.5 araçları bile kullanmama rağmen 1.3 motor gücü hissettirdi..sollamada istediğimi aldım..

    sy..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egeli1981 -- 24 Aralık 2007; 12:52:32 >




  • Benzinli 1,3 ile Dizel Yaris' lerin izolasyonları aynımıdır acaba? Test aracı olarak dizel kullandım bana göre yol sesini çokda almıyordu yani başarılıydı. Satış temsilcisine acaba arabada extra yalıtım mı yapıldı diye sorduğumda aynı dendi ama bazen onlarda bilmiyor olabilir yada yanıltıcı cevap verebilirler. Teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mr.Monk

    Benzinli 1,3 ile Dizel Yaris' lerin izolasyonları aynımıdır acaba? Test aracı olarak dizel kullandım bana göre yol sesini çokda almıyordu yani başarılıydı. Satış temsilcisine acaba arabada extra yalıtım mı yapıldı diye sorduğumda aynı dendi ama bazen onlarda bilmiyor olabilir yada yanıltıcı cevap verebilirler. Teşekkürler


    kesin olmayan genel bir cevap vereyim..

    normalde dizel otomobillerde extra izolasyon/yalıtım uygulanır..bunun nedeni dizel motorun ürettiği sestir..benzinliden daha çok ses üretir bu yüzden de daha fazla yalıtım uygulanır..

    ancak içeriye gelen nihai ses olarak benzinlinin daha sessiz olması gerekir...genelde böyledir..

    fakat siz dizeldeki extra eklenen keçeleri taktırabilirsiniz..bu yapılan birşey..çok az bi maliyeti olur..

    ayrıca yol ve rüzgar sesini,,tekerlek sesini azaltmak için taban izolasyonu uygulanıyor otomobillere..bu aslında korozyonu da azaltan bir uygulama...tabandaki çıplak saç üzerine uygulanıyor ve paslanma diye bilinen korozyonu azaltıyor...faydası var diye okudum duydum..uygulayanlar memnun..ben de yok sadece görüş aktarmış olayım..(marka vermiyorum!!!)

    test araçlarında extra birşey kanunen yasak..

    size satışta ne sunuluyorsa testte de satıştaki otomobiller kullanılmalı...AKSİ HALDE MAHKEMEDE HAKKINIZI ARAYIN,,,İSPATINDA TAZMİNAT BİLE ALIRSINIZ....

    sy..




  • İkisi arasında performans farkı olacağı zaten çok açık bir durum. Yakıt olarak mutlaka elinizde veriler vardır. Hem 1.0 hem 1.3 kullanmış biri olarak sizden her ikisinin yakıtları konusunda da birşeyler yazmanızı bekliyoruz. Gerçi çok fark olmadığı sitesinde, testlerde görülüyor ama birde kullananlardan öğrenmek güzel olur diye düşünüyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: meridyen6

    Eskiden toyota yaris 1.0 mmt kullanıcısıydım. şimdi ise TOYOTA YARİS 1.3 SOL MMT SATEN GÜMÜŞÜ 2008 sahibiyim.

    Eskisine göre çok fark var tabiki. Öncelikli olarak aracın gücündeki değişimden bahsetmek isterim. 1.0 'a göre şimdi sollamalarda ve bayır çıkışlarında çok rahatladım. Manuele almadan bizim oradaki bayırları çıkabiliyorum.

    İç dizaynı harika ve mp3 playerı çok hoş. Tek uyuzuma giden yol bilgisayarının yerini değiştirmişler ondan hoşnut olmadım.

    İç hacmi çok çok değişmiş ve büyümüş. Fakat bagaj boyutunu aynı tutmuşlar. Halen ufacık.

    Yol tutuşu çok daha iyi, virajları daha güvenle alıyorum.

    Ne bileyim başka aklıma bişiy gelmiyor şimdilik. soran olursa söylerim.




  • 1,3 terra 1030 kg
    1,3 sol special 1045 kg

    d4d terra 1075 kg
    d4d sol special 1080 kg

    (hepsi manuel vites)

    dizelde görüldüğü gibi terra ile sol special arasında 5kg lık bir fark var.
    benzinli terra da 15 kg eksik, 5 kg sol special donanımından (yan hava yastıkları vs). Geri kalan 10 kg eksiklik nerden kaynaklanabilir acaba? Acaba izolasyonumu eksik tuttular? 10 kg izolasyon olabilirmi?
    teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kir-pi

    İkisi arasında performans farkı olacağı zaten çok açık bir durum. Yakıt olarak mutlaka elinizde veriler vardır. Hem 1.0 hem 1.3 kullanmış biri olarak sizden her ikisinin yakıtları konusunda da birşeyler yazmanızı bekliyoruz. Gerçi çok fark olmadığı sitesinde, testlerde görülüyor ama birde kullananlardan öğrenmek güzel olur diye düşünüyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: meridyen6

    Eskiden toyota yaris 1.0 mmt kullanıcısıydım. şimdi ise TOYOTA YARİS 1.3 SOL MMT SATEN GÜMÜŞÜ 2008 sahibiyim.

    Eskisine göre çok fark var tabiki. Öncelikli olarak aracın gücündeki değişimden bahsetmek isterim. 1.0 'a göre şimdi sollamalarda ve bayır çıkışlarında çok rahatladım. Manuele almadan bizim oradaki bayırları çıkabiliyorum.

    İç dizaynı harika ve mp3 playerı çok hoş. Tek uyuzuma giden yol bilgisayarının yerini değiştirmişler ondan hoşnut olmadım.

    İç hacmi çok çok değişmiş ve büyümüş. Fakat bagaj boyutunu aynı tutmuşlar. Halen ufacık.

    Yol tutuşu çok daha iyi, virajları daha güvenle alıyorum.

    Ne bileyim başka aklıma bişiy gelmiyor şimdilik. soran olursa söylerim.




    şöyle diyeyim, daha bayramda sakaryaya gidip geldim. 480 km yaptım ve hesaplarıma göre 6.8 lt/100 km yaktı. bu 1.3 'ün verileri ve daha yeni araba. diyorlar ya 5-10 bin km den sonra daha az yakar diye bilmiyorum artıkın.

    1.0 da ise 6.3 - 6.4 diye hesaplamıştım ortalama olarak.




  • Hemen hemen fabrika verilerine uyumluluk söz konusu gibi duruyor. 6.8-6.4 bu durumda sadece 0.4 lt lik bir fark varki eğer ilk alışta maddi problem yoksa 1.3 tercih edilmesi daha uygun oluyor sonuçta performanları arasındaki fark çok fazla sanırım. Zaten aynı donanım seviyesinde 1.0 ile 1.3 arasında sadece 1.350 YTL gibi çok az bir fark var.
  • merhabalar,

    1.0 terra ile 1.3 terra arasında donanımsal olarak da bazı farklar mevcut. internet sitesinden bu karşılaştırmayı yapabilirsiniz. bu farkı da düşündüğünüzde 1.3 almak daha akıllıca. ayrıca satarken de 1.3 motor daha avantajlı olacaktır. siz her ne kadar yeterli deseniz de satınalmak isteyen birirsi için 1.0 motor yetersiz gelecektir. aradaki fark çok az. bence 1.3 alınız. bende var tavsiye ederim. hele rodajını tamamladıktan sonraki performası çok iyi.

    ben 10 bin bakımı yaptırmam gerekiyor. bir kaç servise fiyat sordum. dumankaya pendik ve izmit kaya 170 ytl dediler. derindere kartal 155 ytl dedi (ayrıca world e 5 taksit). bunlar kdv dahil fiyatları. zaten yapılanlar belirli şeyler, yağ, yağ filtresi, değişiyor gerisi işçilik kontroller felan.

    size göre nasıl rakamlar bunlar, ben derindereden randevu aldım. cumartesi götüreceğim ama bir sorayım istedim
  • artık kesin alma zamanı geldi 4000 ytl fark dizel benzinli arasında. Birazdan gidip 1,3 terra nın siparişini vereyim bari.
    Ama o 10 kg lık fark hala cevaplayan olmadı inş. izolasyonlarında bi problem yoktur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mr.Monk

    artık kesin alma zamanı geldi 4000 ytl fark dizel benzinli arasında. Birazdan gidip 1,3 terra nın siparişini vereyim bari.
    Ama o 10 kg lık fark hala cevaplayan olmadı inş. izolasyonlarında bi problem yoktur.


    stepne farkli
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.