Şimdi Ara

*_* YENİ YARİS 1.0 ve 1.3 TARTIŞMA GRUBU *_* (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.163
Cevap
9
Favori
203.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu da stepnenin üzerindeki zemin-kapak kaldırılınca

     *_*  YENİ YARİS 1.0 ve 1.3 TARTIŞMA GRUBU  *_*
  • teşekkür ederiz arkadaşım zahmet oldu

    tahmin ettiğimiz gibi küçük stepne olan araçlarda bahsedilen kapak var. diğerlerinde o kapak oturmayacağı için koymamışlar. ilginç bir ayrım yapmışlar. aklıma gelen ihtimal şu şekilde.

    başta küçük stepne düşündüler ve dizaynı da bu şekilde yaptılar daha sonra şuanda tam bilmediğim bir nedenle normal boyutta stepne kullanmaya başladılar. belki şikayet felan gelmiştir müşterilerden veya yasal bir zorunluluk ortaya çıkmıştır. tam bilmiyorum ama sizler daha şanslısınız diye düşünüyorum çünkü zaten kısıtlı olan bagaj hacmi böylelikle sizde biraz daha büyümüş. hatta sen koymamışsın ama stepnenin içine de birşeyler koyabilirsin gerekirse. ben koyuyorum mecburen
  • evet haklısın lastiklerden biri kullanılmaz hale gelse stepne rahatlıkla kullanılabilir. dediğin gibi o zaman stepneye ikinci el daha ince birşey düşünülebilir. (gerçi jant da uygun olmalı herhalde)

    küçük stepnenin içi dolma değil çünkü kullanım kitapçığında o lastik için ayrı bir hava basınç değeri göstermiş. ama dediğin gibi oldukça küçük ölçülerde yapılmış ancak tamirciye kadar idare eder. o da max 50 km hızlaydı yanlış hatırlamıyorsam.

    quote:

    Orjinalden alıntı: toyyarisçi

    lastiğin yarılırsa normal olduğuna sevinirsin(sıfır lastik).Stepneyede idare edecek bişey alırsın ikinci el.ama o bisiklet lastiğiyle sürat bile yapmak yasak.tamirciye kadar gitsin diye yapılmış.dolma galiba içi.
  • ayrıca villeneu yangın söndürücünün çevresine bu benzinliklerde verilen bezlerden sararsan iyi olur aksi halde boşta kalıp kasislerde ses yapabiliyor. benim başıma geldi çok rahatsız edici oluyor.
  • ocakta aldım arabayı. başta sonda verilen bir karar değil herhalde, benzinlide başka dizelde başka gibi duruyor.
  • arkadaşımınki dizel küçük lastik.ilk 1000 arabadan almıştı.dizeller biraz daha ağır belki dahada ağır olmasın diye hafifini koymuş olabilirler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Villeneuve

    ocakta aldım arabayı. başta sonda verilen bir karar değil herhalde, benzinlide başka dizelde başka gibi duruyor.


    yaris 2005 aralikta cikti sanirim ben 2006 mayista aldim sanirim dizellerde boyle...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: toyyarisçi

    arkadaşımınki dizel küçük lastik.ilk 1000 arabadan almıştı.dizeller biraz daha ağır belki dahada ağır olmasın diye hafifini koymuş olabilirler.


    evet dizellerde küçük stepne olayı doğrulandı galiba dizeli olup da tersi bir durum yoksa bu şekilde.
    ayrıca sağolsunlar bizim burda yaptığımız araştırmayı yapıp cevap vermeye tenezzül etmediği için toyota müşteri hizmetlerine diyecek birşey bulamıyorum. cevap atmaya niyetimiz varsa gerek yok biz sizin kadar uyuşuk olmadığımız için bulduk cevabı. siz de oturup maaşınızı almaya devam edin arkadaşlar.
  • SÜRÜŞ KEYFİ AÇISINDAN DİZEL Mİ YOKSA BENZİNLİ Mİ DAHA KEYİFLİ,TABİ İKİSİNİDE KULLANAN VARSA YAZARSA SEVİNİRİM.FORUMA BİRAZ HARAKET LAZIM.
  • arkadaşlar 2005 model gümüş gri 15 bin km de 1.3 otomatik yaris, 21 bin ytl sizce nasıl bir fiyat? eğer uygunsa almak istiyorum.
  • bence o fiyata eski kasa yaris alma. grande punto o fiyata daha mantıklı olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cagduygu


    quote:

    Orjinalden alıntı: toyyarisçi

    arkadaşımınki dizel küçük lastik.ilk 1000 arabadan almıştı.dizeller biraz daha ağır belki dahada ağır olmasın diye hafifini koymuş olabilirler.


    evet dizellerde küçük stepne olayı doğrulandı galiba dizeli olup da tersi bir durum yoksa bu şekilde.
    ayrıca sağolsunlar bizim burda yaptığımız araştırmayı yapıp cevap vermeye tenezzül etmediği için toyota müşteri hizmetlerine diyecek birşey bulamıyorum. cevap atmaya niyetimiz varsa gerek yok biz sizin kadar uyuşuk olmadığımız için bulduk cevabı. siz de oturup maaşınızı almaya devam edin arkadaşlar.



    stepne kapağı ile ilgili toyotadan aşağıdaki cevap geldi. Bizim düşündüğümüz gibi. gecikmeyi de kabul ediyorlar sağolsunlar.

    Sayın müşterimiz,

    Öncelikle e-mailiniz ve Toyota tercihiniz için teşekkür eder, sistemlerimizden kaynaklanan bir aksaklıktan ötürü geciken cevabımız için özür dileriz.

    Stepne koruyucu kapağı Toyota Yaris araçları için sadece dizel modellerde mevcuttur.Dolayısıyla, Toyota Yaris 1.3 Terra aracınızda stepne koruyucu kapağı bulunmamaktadır.


    Bilgilerinize sunar, esenlikler dileriz.

    Saygılarımızla,




    Toyotasa Müşteri İlişkileri




  • quote:

    Orjinalden alıntı: baydisiplin

    arkadaşlar 2005 model gümüş gri 15 bin km de 1.3 otomatik yaris, 21 bin ytl sizce nasıl bir fiyat? eğer uygunsa almak istiyorum.


    bu fiyattan biraz daha fazlasına yeni kasa alabilirsin diye düşünüyorum. yeni ile eski kasalar arasında göz ardı edilmeyecek farklılıklar var. 23 civarına çok rahat 2006 modelini alabilirsin.
  • 2006 model yeni kasa 23 bine göster hemen alayım abi araç yok, sanırım 23 bine eski kasa 2006 demek istedin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Villeneuve

    http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3936976
    temizse kaçırma :)



    evet ilan çok güzelmiş ama bana otomatik lazım...
  • bu otomatiğinde ikinci elini alırken iyi inceletmek lazım kötü kullanılmış ve yıpratılmış ise süpriz olabilir dikkat çünkü masrafı çok büyük oluyormuş.
  • 21 milyara eski kasa 2005 yaris yerine şöyle bir otomatik 2004 jazz 19.500 e tercihimdir.
    http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3883261
  • Keşke iki yaris forumu bir arada olsaydı... Bi oraya bir buraya bakıyoruz.. Birleştirme şansımız olamaz mı? Sonuçta konuşulan şeyler aşağı yukarı aynı...

    Aslında teknik olarak mümkün olsa da bu başlıktaki mesajlar da diğer başlığa taşınabilse :) ama bu mümkün değil sanırım. Ya da mümkün mi?

    Bir de imza yapılsa tadından yenmez :) "Donanım Haber Yaris kullananlar ve sevenler kulübü" ????

    Böylece bütün konular ve önemli bilgilerin hepsi bir başlıkta toplanmış olur.

    Şahsi fikrim motora göre iki ayrı başlık gereksiz... Tabi bu fikri benzinli yaris konusunu açan arkadaşların da kabul etmesi gerekir...

    İmza tasarlamayı bilen var mı? Bir de bu konuyu açan arkadaş ilk mesajı edit ederek şöyle bişey yapsın... herkesin kullandığı yarisin modelini, donaım paketini, motorunu ve vitesini listelesin nickname leri ile birlikte?.. Böylece kim ne kullanıyor görmüş oluruz? Ayrıca konunun başlığını da "Donanım Haber Yaris kullananlar ve sevenler kulübü" olarak değiştirmek gerekir tabi ki...

    Ne dersiniz arkadaşlar? Herkes görüşünü söylesin? Sizce de mantıklı değil mi? Diğer başlıkta toplanalım ve bu konuyu konuşalım?

    Not: Bu mesaj diğer başlıkta da var bilginize..




  • arkadaşlar 1.0 AC TOYOTA triptonik vites 2005 km 40 binde bugün aldım ve aranıza katıldım ama moralim çok bozuk, araç dik sayılabilecek bir rampayı E otomatik modunda iken çıkamadı ve bayıldı, daha sonra manuel moda alarak el freni ile kalkabildim. şimdi burada bu arabanın E otomatik modu ile o dik rampayı çıkamaması ve durması normalmidir? ayrıca bu tiptroniklerde rampada ayağınızı kaldırdığınız zaman araç zaten E KONUMUNDA olmasına rağmen öne değil arkaya gidiyor, frenden çekip hemen gaza basmak gerekiyor oysaki benim bildiğim otomatik vitesler frenden ayağını çektiğinde direk öne gidiyor, kendimi kandırılmış gibi hissediyorum, sözde hanıma aldık arabayı ve hanım arabayı zaten yokuşta kaldıramama problemi nedeni ile otomatik istemişti, akşam kıyamet kopacak gibi, yardım edin, buna yokuş kalkış destek sistemi eklenebilirmi, veya arabayı arkaya kaçırmamak için el freni çekmenin dışında yapılabilecek birşey varmı? tipronik toyota kullanıcıları yardım lütfen




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.