Şimdi Ara

TTnet Alt yapı çalışması istek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
3.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar İyi Forumlar herkese..
    Başlıktan anlaşılacağı üzere oturduğum semt olarak internet alt yapısı adına bir çalışma başlatılmasını istiyorum..
    Bulunduğum semtteki m.muhtarı bize yakın ve tanıdık, gerekli dilekçeyi hazırlamamı ve gelen giden semt sakinlerine imzalatarak
    yeterli imza toplandıgında müdürlüğe götürebileceğini söyledi.
    Sizden öğrenmek istediğim;
    1- Bu dilekçeyi nasıl hazırlarım ?(İnternet bağlantısı bölge olarak 3-4 mbiti geçmiyor.. en azından 8 ya da 16 için bir çalışma yapılaması yönünde bir içerik)
    2- Bütün bu oluşum süreci tamamlandığında daha kesinleşmiş sonuç için yapılması gereken başka birşey var mıdır ?
    3- Ben bulamadım ama varsa daha önceden bu konuyla alakalı ttnet müdürlüğüne gönderilmiş örnek dilekçe varmı?



  • Santralin iyileştirilmesi için müdürlüğe gittim. Alt yapı şefiyle görüştüm. Tüm ilçeden gerekirse imza toplayabileceğimi belirttim. Aldığım cevap : Boşuna imza toplama,zaten toplasan bile 5-10 yıldan aşağı tek hareket olmaz.

    Sağlam bir tanıdığınız varsa minimum 5 yılda projelendirilir. Şansınız varsa 6.yıl kazılara başlanır :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir an Türkiye de yaşadığımızı unuttum ve gerçekten müşteri memnuniyeti için çalışabileceklerini düşündüm :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayaT EkmeK

    Bir an Türkiye de yaşadığımızı unuttum ve gerçekten müşteri memnuniyeti için çalışabileceklerini düşündüm :)

    Malesef böyle hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cana-cana -- 2 Mayıs 2015; 12:27:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3-4 Mbit sanki AKN siz tarife kullanıyor gibi olmuşunuz.. Hız düşümü yok stabil hep 3mbit.. Aslında bu ayıplı hizmet den fatura da indirim yapılması gerekiyor bence. Başkası aynı ücrete 16Mbit hizmet veriyorsun, sana ise aynı ücret e 3 mbit hizmet veriyor. Hemde aynı firma ve aynı paket. Bu adeletsizlik değilde nedir? Ayıbın oranında indirim yap. 1/4 ücret lendirmesi yap sende dimi. Elbette hatları iyileştirmesi daha iyi olacaktır ama madem yapamıyorsun ücretini düşür bari..

    Şimdi hizmet veren yönünden bir empati yapmaya çalışalım..
    Bende hizmet alıyorlarmı alıyorlar, Ücretini tamı tamına alıyormuyum? Alıyorum.. Ayıplı hizmetime karşı bişi yapabilirler mi? Rakibim yok bana mecburlar ...... bana gelecekler. Benim içinne sıkıntı olur. Hizmetlerimden elde edilen GELİR düşer ise sıkıntı olur.

    Şimdi Müşteri yönünden empati (Empatiye gerek yok aslında Şahsen müşteriyim)
    Ayıplı himzeti alıyormuyum alıyorum. Ücretini tamı tamına ödüyormuyum. Ödüyorum. Madem memnun değilim ayıplı hizmete tam ücret ödüyorumda niçin kapattırmıyorum interneti ben enayimiyim? Elebette enayi değilde bu internetin bağımlısıyım. Mecbur ödüyorum yapabileceğim baş vurabileceğim bir yer yok. Ne kadar verirlerse o kadarını alırım. Beğenmezsem ben ürürüm ama kervan yoluna devam eder.. Yaptırım olarak bireysel yapabilecek pek bişi yok. Mahalece internet, Telefonları iptal ettirip bu firmaya ücret akışını kapatmak gerekiyor. O zaman dikkat çekilmeye başlanır ve kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez mantığı ile Fiberiniz mahalleye gelir. işte ufak bir sorun var bu kadar bağımlı kişilere internetini telefonunu kapattırma olayı..
    internetsiz bir günümüz bile yokki Ekmek değil su değil Temel ihtiyaç değil ama vazgeçemiyoruz. Ama işlemleri hızlandırmada, Milletvekili desteğiniz filan yoksa başka bişi düşünemiyorum..

    Neyse sonucu yazarsanız bizlerde bişiler öğrenmiş oluruz..




  • İmza toplamakla bu işleri olacağını sanmam. Aynı şey değil ama bizim şehirde ciddi park sorunu var önüne gelen bizim sokağa arabasını koymakta. Bizde sokağa kartlı giriş sistemi konsun diye gidip belediye ile konuşmuştuk bize dilekçe yazıp o dilekçeyi de sokakta oturanlara imzalatırsanız o iş olur dediler. 2 ay oldu hatta belkide geçmek üzere hala gelen giden yok.

    Yani imza toplamakla bu ülkede iş yaptırmak zor. Tanıdık filan bulun yaptırın demiyorum çünkü o işlerde artık öyle kolay değil. Tanıdığın olduğu zaman bile iş artık senin ne kadar o kişi üzerinde etkili olduğuna bakıyor. Atıyorum yaşadığın şehirdeki Telekom'un bu işlerdeki en yetkili adamı tanıdığın olur sana söz verir ama yapmaz bir başkası çıkar o adamın doğru düzgün tanıdığı biri değildir ama belli etkisi vardır onun işini tak diye yapar
  • BayaT EkmeK B kullanıcısına yanıt
    Başımıza gelen birebir olay, daha önce forumda defalarca yazdım.

    3 - 4 yıl önce bizim Telekom direğine çıkan kablo kopmuş. Yani ankastre tam hizmet vermiyor, İstanbul/Kadıköy gibi bir yerde bırakın 3 Mbps'i 1 Mbps alan oturup şükrediyordu. Ev telefonları evden eve değişiyordu bazıları o kadar gürültülü idi ki Cine 5 yayını gibiydi. Benim hızım da 1 Mbps'in biraz altı. Neyse ilk önce 5 - 6 imza toplayıp Telekom Müdürlüğü'ne gittik adam biz hizmet verebiliyoruz, bu öngörülemeyen birşey dedi ve dilekçeyi aldı. 1 - 2 ay geçti bişey yok, sonra Tüketici Haklarına gittik yine aylar geçti haber yok, BTK'ya toplu şikayet yazdık yine yok. Sonra Tüketici hakları'na yazdığımız dilekçeye Türk Telekom'dan cevap isteyen herhangi bir ücret ödemeden iptal edebilir. Artık umudu kestik, sonuçta aradan 8 - 10 ay geçti. Sonra 1 yılın ardından geldiler kabloya ek yapıp gittiler, ev telefonları düzeldi ama internette pek düzelme olmadı. 1.5 yıl gibi bir zaman sonra bazı evlere hiç internet gelmedi. Sonunda kabloyu değiştirip gittiler. Sonra hız düzeldi... Geçen yılda saha dolabının kapağı kırılmış, yağmur yağınca internet yavaşlıyor ya da devamlı kopuyor ve 1 yıldır böyle.

    Şimdi aşağı sokakta ana cadde de ki kabloları değiştiriyorlar yerine fiber kablo koyuyorlar. Çıkartılan bakır kabloları görseniz durumu daha net anlarsınız, öyle hale gelmiş ki bakır renginden eser yok. Şimdi benim hat zayıflamam biraz daha düşecek, sonuçta santralden mahalle girişine kadar fiber hat olmuş olacak lakin saha dolabının kapağı olmadığı için bizde pek değişiklik yok. Artık hiper hayalimi filan hepsini bıraktım, eski olsun saha dolabını yenilesinler yeter diyorum.




  • BayaT EkmeK B kullanıcısına yanıt
    yazdıklarını birebir yaşadım bende mücadele için senin gibi yollar aradım nisan ayının başında alt yapı iyileştirmesi ve fiber için yöneticimizinde imzası dahil dileyçe yazdırıp müdürlüğü verdim. Geçtiğimiz hafta içi müdürlükten dosya takibi yaptım alt yapı planlama birimi reddetmiş sebebini sordum, gerekçesi daha uzak bölgeler var siz yine erişiminiz var, sorun var spabil değil kopması şöyle böyle ( sadece bende değil herkezde ) verdiği cevap şikayet kaydı oluştur. Sinirlerim tepeme çıktı, kes kafasını ver aline resmen !

    Bu seferde yazılı şikayet dilekçesi yazdım arıza kayıtları görmezden geliniyor. kayıt ettirdim. ertesi gün oldu yeni tür bir sorun ışıklar yanıyor ama apartmanda çoğu kullanıcıda net yok son damla oldu bende (başbakanlık iletişim merkezi) bimer'e yazdım yaşadıklarımı bakalım ne kıvıracaklar..




  • Bu sorunu çözecek otorite kamu denetimi.
    Maalesef AKP Hükümeti'nin de anti- teknoloji bir zihniyeti barındırdığını hesaba katarsak alt yapı yatırımlarını unutun arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazdıklarınızı hayretler içerisinde okuyorum arkadaşlar..
    ben de internet yavaşlamasından dolayı sureklı müş. hiz. arıyordum.
    en sonunda babacan bi adam çıktı kardeşim buradan yapabileceklerimiz sınırlı
    alt yapı sorununu dilekçe ile halledebilirsin dedi ama tek başına değil cogunluk edinmez lazım dedi.
    bende onun bu fikriyle bu dilekçe olayına gireyim dedim ama bu tecrübeler beni
    hayal kırıklığına uğrattı
    yazıklar olsun bu insanlara alamadıkları hizmetin karşılığı alıyormuş gibi ödeten sisteme !!!
  • Telekom müdürlüğüne gidin plan proje ile görüşün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin yine internetiniz varmış şükredin benim 3 ay oldu daha kablo çekmediler altyapı yok 1 sene bekleyenler bile varmış. Müşteri adamların umrunda değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VDSL

    Telekom müdürlüğüne gidin plan proje ile görüşün.

    Daha önce gittim
    Çözüm masasıyla görüştüm ama ilgilenen olmadı.
  • En son 1 sene önce dilekçe verdim hala ses yok seda yok bir daha dilekçe verip olmazsa dava açacam artık böyle olmaz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.