Şimdi Ara

Haksız kazanç Sahtekarlık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha önceden data hattı kullandığım hattımda benden habersiz içerik bedeli yansımış. Bende faturayı görünce 25 liralık faturam 59 tl olarak yansıdı. Bunun üzerine bir kaç forumu araştırdım ve bazı oyunların reklamlarını tıklayınca yada kapatıca oto olarak sizi belli bir abonelik sistemine üye ediyor. Beni muhabbet char diye bir abonelik hizmetine abone etti

    Daha sonra avea aradım karşıma sanki minübüsden konuşan bir insan demicem kendi konuşmasını anlamıyan biri çıktı ve hiçbir işlem yapamıyacağını söyledi beden orda durma ozman dedim ve sövdüm kapattım. Sinir yatışmasını beklerken tekrar aradım karşıma bir bayan çıktı ve diğer müşteri hizmetlerindeki insan müsfettesinden daha yapıcı vedah bilgilendirici bir şekilde beni bilgilendirdi.

    Hemen mobil ödemeyi kapattı ve aboneliklerimi kapattı. Ve böyle bir açık olduğunu siz reklamları kapatsanızda abone olabileceğinizi söyledi. Buraya kadar gayet anlaşılır. Peki dedim madem böye bir açık olduğunu biliyordunuzda daha doğrusu bu açığı size anlatan kişiler hiç önlem almadılarmı yoksa işlerinimi gelmedi.

    Ben onay vermeden nasıl böyle birişlem olur dedim dedim kendi kendimi kızdırmaktan öteye gitmedim.


    Sonrasında şikayet var sitesine şikayette bulundum kopyala yapıştır ile cevap verildi. Sonrasında BDK sitesine girip üye oldum şikayetde bulundum adam gibi cevap geldi.



    "Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

    5******** numaralı hattınız üzerinden 29.03.2015 tarihinde üyelik başlatılmış olup, tüm servis şartları, ücret bilgisi, Müşteri Hizmetleri numarası detaylı bir şekilde sayfanın en üstünde yazmakta olan wap sayfasına girmiş, burada “Kabul Ediyorum” butonuna tıklayarak üyeliğini başlatmıştır. Üyelik başladıktan sonra kullanıcıya bir daha bir bilgilendirme mesajı gönderilmiştir. Servis üyeliği başlatıldıktan sonra 28.03.2015 tarihinde “Sifre: 8946 Telefon numaraniz ilewww.iMuneccim.com adresinden giris yapabilirsiniz.Servis ucreti haftalik 14 TLdir. Servis haftalik yenilenir. Servisi IPTAL ASTRO yazip 5698e gondererek iptal edebilirsiniz.” içerikli mesaj ile tarafınıza bilgilendirme yapıldığı belirlenmiştir.

    Konu ile ilgili talebiniz üzerine 15.04.2015 tarihinde üyeliğinizin iptali gerçekleştirilmiştir. Diğer yandan firma tarafından müşteri memnuniyeti kapsamında 42 TL iade işlemleri başlatılmış olup bir sonraki dönem faturanızdan mahsup edilmek üzere gerekli aksiyonlar alınmıştır.

    Bilgilerinize sunarız.
    20/04/2015 13:18:14"

    Burda geri ödeme yapacaklar tamam da. Ben hiçbir mesajı silmedim. NE bilgilendirme mesajı nede onayladığıma dair bir mesaj var teabletde. Bunu ıspatlıyabileceğim bir yol varmı acaba. Onlar yollanmış diyor ama öyle bir bilgilendirme yok.

    3 tane büyük firma var ama hiçbiri önlem almıyor. Millet yolunsun ceplerini doldursunlarda umurlarında değil. Benim seçtiğim vekillerde muhalif ve iktidar uyusunlar orda. Arkadaş bide millet bu duruma düşmeden önlem alında. Kaçcak eletrik biz öderiz. Vergimizi tam zamanında hatta erken öderiz Kazığında en tırtıklısını biz yeriz.

    Aklıma geldi yazayım dedim. Bu koskoca firmalarda mobil ödeme kapatılıyorda bonelik işlemlerinde hiçbir şekilde abone olmak istemiyorum seçeneği yokmu. Bu nedir arkadaş. REsmen diyoralr faturalı hat kullanma.Zaten üzerimde 3 hat var faturalı kontratları bitsin hemen konturlu yapıcam.



    https://tuketici.btk.gov.tr/ sitesine üye olun ve şikayetinizi yazın arkadaşlar kesinlikle geri dönüş oluyor. Artı olarak ben 23 lira içerik bedeli yansımıştı bu firma 42 lira geri ödeme yapıyor. Bu bedel 23 lira değilde 500 yada 1000 liranın üzerinde olsaydı ne olucaktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1ses1 -- 25 Nisan 2015; 18:59:21 >







  • Kullandiginiz tlf android mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Andoid tablet. Olay resmen oparatör . Biliyorlar önlem almıyorlar. Çalışma bu firmalarla. Ben akra listeye aldım bütün firmaları ama müşteri hizmetleri sizden sonra yeni bir firma gelirse onu lamayız siz arayıp kapattırmanız lazım diyor. Kısaca hırsızlık yapıcaz diyorlar.
  • 1ses1 kullanıcısına yanıt
    Mobil ödeme başına komisyon alıyor niye önlem alsın ki? Bu içerik servisleri kod hileleri ile o bahsedilen onayı vermişsiniz gibi gösteriyor. Asıl önlem alması gereken ve hem içerik sağlayıcılara, hem de bunların suç ortağı operatörlere sağlam ceza vermesi gereken btk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 13 Haziran 2015; 21:21:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Mobil ödeme başına komisyon alıyor niye önlem alsın ki? Bu içerik servisleri kod hileleri ile o bahsedilen onayı vermişsiniz gibi gösteriyor. Asıl önlem alması gereken ve hem içerik sağlayıcılara, hem de bunların suç ortağı operatörlere sağlam ceza vermesi gereken btk.

    Evet ama onlarda nemalanıyor işte. Göz yumuyor. Bir avukat bir savcının başına gelecek ki önlem alırlar. Normal vatandaş herzaman hakkını arasada önüne engel getirirler. Nerde usulsüzlük yapan çalan varsa yasalar hep onlara dönük. Adam vergi vermez af çıkar yapılandırma çıkar. Ben zamanından önce öderim nede bir kolaylık sunarlar. Zamanından önce ödeyenide demekki işler iyi tam bildirmiyorlar deyip birde ordan bindirim yaparlar. Alıştık artık yapacak bişey yok. Diğer tarafta alıcam haklarımı artık. Sebeb olan göz yuman benim oyumla bir yerlere gelenlerede hakkımı helal etmiyorum . Beni savunacağına firmaları savunanlar. Her dönem aynı terane

    Şu bir gerçek Bu dünyada adaleti aramak özellikle bulmak çok zor. Kısaca yok öyle bir dünya.




  • 1ses1 kullanıcısına yanıt
    Aradığım cevap burada kardeşim geç oldu ama özel içerik servisini konuyu incele
    http://forum.donanimhaber.com/m_105947898/tm.htm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.