Şimdi Ara

35-40 bin tllik audi tt ler nasıl?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • http://www.sahibinden.com/audi-tt?sorting=price_asc

    Burada 35-40 bin lik audi tt ler var. Aslında bu arabaların piyasasını bilmiyordum hani audi ne de olsa en az 100 vardır diyordum ama 35-40 falan görünce şaşırdım. Yani bilemiyorum aslında spor arabaları severim hayalimdir kullanmak 3-4 sene içerisinde belki böyle bütçelerde alabilirimde benim aklıma takıldı bu tt ler neden bu kadar ucuz? Yani ciddi kaza falan mı geçirmişler diye düşünüyorum pek gözükmüyor. Sırf modelleri eski diye ise alırım yani yakıt tüketimide aşırı değilmiş. Peki bu arabaların vergileri falan ne kadar bilen var mı?

    Birde 35-40 gibi bütçelerde başka model spor araçlar var mıdır? Mazda rx8 var aslında ama başka var mıdır?







  • ++
  • 55.000 tl ye onlarca porshe boxter satılıyor şaşırmıyon tt ye mi şaşırıyon ;))))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000 model o araçlar farkındasın degil mi? 0 almıyorsun. Vergisiz 0 audi tt 100 bin tl dir bu kadar şaşırma. Verdigin parayı kısa zamanda çıkarırsın sanayiye gide gele. Yani cebinden zamanla hatta sahibine göre alır almaz para çıkacaktır. Bana sorarsan alma derim. Ne tipi ne prestiji var o model aracın. Birkaç sene sonra boya da paslanır teneke ile gezersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HAKTAN06

    55.000 tl ye onlarca porshe boxter satılıyor şaşırmıyon tt ye mi şaşırıyon ;))))))

    Hocam ne biliyim audiler pahalı oluyor 80 bin falan a4 ler var tt en az 100 dür diyordum :) bu 35binlik tt ler nasıldır sizce ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    2000 model o araçlar farkındasın degil mi? 0 almıyorsun. Vergisiz 0 audi tt 100 bin tl dir bu kadar şaşırma. Verdigin parayı kısa zamanda çıkarırsın sanayiye gide gele. Yani cebinden zamanla hatta sahibine göre alır almaz para çıkacaktır. Bana sorarsan alma derim. Ne tipi ne prestiji var o model aracın. Birkaç sene sonra boya da paslanır teneke ile gezersin.

    Tip konusunda sana göre kötü olabilir ama benim hoşuma gidiyor :) Araca baktıktan sonra sanayiden ne sıkıntısı çıkar ki durduk yere? Yakıt tüketimide öyle aşırı değilmiş 100 kmde 7-8 litre falanmış normal araç gibi işte. Ha sanayideki parçaları pahalıdır tabi orası normal. Bir spor arabanın 0'ını almak zaten zor. Amacımız az da olsa biraz spor araba kullanmak. Ha senin bildiğin 35-50 bin arası varsa başka spor marka öner derim yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dovakhin19

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    2000 model o araçlar farkındasın degil mi? 0 almıyorsun. Vergisiz 0 audi tt 100 bin tl dir bu kadar şaşırma. Verdigin parayı kısa zamanda çıkarırsın sanayiye gide gele. Yani cebinden zamanla hatta sahibine göre alır almaz para çıkacaktır. Bana sorarsan alma derim. Ne tipi ne prestiji var o model aracın. Birkaç sene sonra boya da paslanır teneke ile gezersin.

    Tip konusunda sana göre kötü olabilir ama benim hoşuma gidiyor :) Araca baktıktan sonra sanayiden ne sıkıntısı çıkar ki durduk yere? Yakıt tüketimide öyle aşırı değilmiş 100 kmde 7-8 litre falanmış normal araç gibi işte. Ha sanayideki parçaları pahalıdır tabi orası normal. Bir spor arabanın 0'ını almak zaten zor. Amacımız az da olsa biraz spor araba kullanmak. Ha senin bildiğin 35-50 bin arası varsa başka spor marka öner derim yani

    Her gün kullandıgım 2001 model aracım var. Daha 125 bin km olmasına rağmen parçalar yaşını doldurup degişiyor. Misal son 1 ayda benzin pompası degişti. Alt takımdan ses geliyordu rotil degişti. Her 30-40 binde degişen baskı balata degişti. Tüm bunlar için 2000 tl ödedim yıllık bakımıyla birlikte. Sana anlatmaya çalıştıgım senede bir bakımını yapar paşa gibi binerim 0 alınıp 3-4 sene kullanılan araçlar içindir. 150 binde tt alıp 1 sene sonra agır bakıma sokacaksın ve epey masraflı olarak yan sanayi dahi olsa. Düzenli bir yerinden patlak vericek masraf çıkacak tüm bunları göze almalısın. Ben kendi görüşümü belirttim. Tip olarakta orjinal boyası durup paslanmaya başlamamış 2000 model araç çok azdır. Etrafındaki kitleyi bilmiyorum beğenir beğenmez degişir tabi ki kendime göre yazdım. Hayırlısı olsun karar senin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dovakhin19

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    2000 model o araçlar farkındasın degil mi? 0 almıyorsun. Vergisiz 0 audi tt 100 bin tl dir bu kadar şaşırma. Verdigin parayı kısa zamanda çıkarırsın sanayiye gide gele. Yani cebinden zamanla hatta sahibine göre alır almaz para çıkacaktır. Bana sorarsan alma derim. Ne tipi ne prestiji var o model aracın. Birkaç sene sonra boya da paslanır teneke ile gezersin.

    Tip konusunda sana göre kötü olabilir ama benim hoşuma gidiyor :) Araca baktıktan sonra sanayiden ne sıkıntısı çıkar ki durduk yere? Yakıt tüketimide öyle aşırı değilmiş 100 kmde 7-8 litre falanmış normal araç gibi işte. Ha sanayideki parçaları pahalıdır tabi orası normal. Bir spor arabanın 0'ını almak zaten zor. Amacımız az da olsa biraz spor araba kullanmak. Ha senin bildiğin 35-50 bin arası varsa başka spor marka öner derim yani

    Alıntıları Göster
    Ben olsam bu modelde bu fiyata audi tt'e alma olayına girmezdim.
    İlla alacağım, derseniz de alternatif spor araba BMW Z3 tavsiye ederim. Fiyatları yakındır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: dovakhin19

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    2000 model o araçlar farkındasın degil mi? 0 almıyorsun. Vergisiz 0 audi tt 100 bin tl dir bu kadar şaşırma. Verdigin parayı kısa zamanda çıkarırsın sanayiye gide gele. Yani cebinden zamanla hatta sahibine göre alır almaz para çıkacaktır. Bana sorarsan alma derim. Ne tipi ne prestiji var o model aracın. Birkaç sene sonra boya da paslanır teneke ile gezersin.

    Tip konusunda sana göre kötü olabilir ama benim hoşuma gidiyor :) Araca baktıktan sonra sanayiden ne sıkıntısı çıkar ki durduk yere? Yakıt tüketimide öyle aşırı değilmiş 100 kmde 7-8 litre falanmış normal araç gibi işte. Ha sanayideki parçaları pahalıdır tabi orası normal. Bir spor arabanın 0'ını almak zaten zor. Amacımız az da olsa biraz spor araba kullanmak. Ha senin bildiğin 35-50 bin arası varsa başka spor marka öner derim yani

    Her gün kullandıgım 2001 model aracım var. Daha 125 bin km olmasına rağmen parçalar yaşını doldurup degişiyor. Misal son 1 ayda benzin pompası degişti. Alt takımdan ses geliyordu rotil degişti. Her 30-40 binde degişen baskı balata degişti. Tüm bunlar için 2000 tl ödedim yıllık bakımıyla birlikte. Sana anlatmaya çalıştıgım senede bir bakımını yapar paşa gibi binerim 0 alınıp 3-4 sene kullanılan araçlar içindir. 150 binde tt alıp 1 sene sonra agır bakıma sokacaksın ve epey masraflı olarak yan sanayi dahi olsa. Düzenli bir yerinden patlak vericek masraf çıkacak tüm bunları göze almalısın. Ben kendi görüşümü belirttim. Tip olarakta orjinal boyası durup paslanmaya başlamamış 2000 model araç çok azdır. Etrafındaki kitleyi bilmiyorum beğenir beğenmez degişir tabi ki kendime göre yazdım. Hayırlısı olsun karar senin.

    Km olarak tamamda bu boya işine neden Türkiye'de bu kadar çok takılınıyor anlamıyorum. Almanya'da boyaya bakmıyorlar mesela km'ye bakıyorlar boyası yeni eski orjinal fark etmiyor. Boyalı araç diye Türkiye'de neredeyse çöpe atılacak yani. Ha zaten audi gibi bir arabanın sanayiden ucuza çıkacağını tahmin etmiyordum. Onun bir sinyal ampul lambası bile 20 tl falandır. Görüşünüz için teşekkür ederim. Altından kalkabilecek duruma gelirsem almak isterim yinede yada başka marka bulabilirim. :)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.