Şimdi Ara

Cevap: Peugeot 5008

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Konfor artsin diye 50 yerine 55 yanak taksam diyorum. Acaba muayenede sorun olurmu?

    Bence de mantıklı. Ama diğer etkenler hakkında bilgi verebilecek var mı? Yakıt, konfor, muayene, ses???? Şu an 107.5 olan yanak boyu 118.25 olacak değil mi? Doğru biliyorum?

    215-50-17 ile
    215-55-17 arasında lastik çapında % 3,217 fark ettiriyor.. Teknik olarak %2,5 i max %3 ü geçmeyin tavsiyelerini okumuş bulundum :-( bu modeli unutalım bence..
    Alternatif olarak 225-50-17 arasında lastik çapında ise daha makul bir değer % 1,522 var.. Tabi burda lastik fiyatı artıyor.. Araç 0,5 cm yükseliyor ( çap 646,8 den 656,8 e çıkıyor = toplamda 10 mm , yükseklikte 5 mm=0,5 cm )

    Bunda Fiyat 240 TL civarı

    Yanaklara gelirsek, dragotreis in söylediği gibi 1 cm civarıdaki artış, arabanın 0,5 cm yükselmesini sağlıyor.. Esasında hiç az bir yükseltme değil.. Eminim süspansiyonu da olumlu etkiler.

    Ancak yol tutuş, aracın yükselmesinden kaynaklı yakıt tüketimi ve fren mesafesini nasıl etkiliyeceğini bende bilmiyorum.. Bilenleri dinlemeye de hazırım...
    Benim bulabildiğimhttp://www.petlas.com.tr/lastik.php?id=8
    de bulduğum etiketlerden anladığım kadarı ile gerek ıslakta yol tutuşu, gerekse de yakıt ve alış maliyeti olarak 215-50 17 en makulü gözüktü benim gözüme..

    215-50-17 HB de 210 TL - 6 taksit kargo ücretsiz.. Daha iyi fiyat bulan varsa paylaşırsa sevinirim.. kupon falan olsa keşke :-)
    http://www.hepsiburada.com/petlas-215-50-zr17-95-w-velox-sport-pt741-rf-yaz-lastigi-uretim-tarihi-2014-p-OTOZSU25525


    İyi Forumlar







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.