Şimdi Ara

Dizel Ceed ve i30 58BİNTL Kur farkı yansımış fiyatlar harika (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
6.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dolar 2.80 gordu gecen hafta bu hafta 2.70e gevsedi. Fiyatlar ne alemde? Ben hiçbişey anlamadım bu işten. Nasıl oluyorda ucuza araba satabiliyorlar
  • An itibariyle i30 63 ceed 61 dizelleri. Elanrra dizel 62 olmuş mode seçeneği gelmiş sıcak fırsattır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son 5 aydırkurdaki aartışa bakarak su an fiyatların ne denli uygun olduğuortada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    Simdi nolacak peki seçimdensonra dolar 2.5 olursa euro 2.75 olursa i30 52leremi ddüşecek?

    1 hafta önce 2,75 olmadı ama 2,80 e kadar düştü fakat fiyat değişmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L&M -- 28 Temmuz 2015; 21:02:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L&M

    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    Simdi nolacak peki seçimdensonra dolar 2.5 olursa euro 2.75 olursa i30 52leremi ddüşecek?

    1 hafta önce 2,75 olmadı ama 2,80 e kadar düştü fakat fiyat değişmedi

    Tahminlerimizin bayağıuüzerine çıkmış doviz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay arkadaş. Memleketin geldiği hale bak. İnsanlar Hyundai için verilen 60bin' i normal karşılar oldu. 2. el desen ayrı bir komedi bu ülkede. Devlet bir yandan egosu tavan yapmış 2.el satıcıları bir yandan...
  • Vay anasını bidaha arariz bu fiyatları. Buda bir ani olarak kaldı konusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi kullancısı olarak yazıyorum; ikinci eldeki değerini çok kaybetmesi olayı benim de aklımı çeliyor. Bu (Hyundai için bir şey diyemem) sebeple acaba daha tutulan bir araç mı alsaydım dedirtiyor.

    Sizin mesajınızın bir üstündeki mesaj durumu özetliyordur, sanırım... Fakat bazı şeyleri de paylaşmakta fayda var : Ceed forumunda ben vw markasının daha az değer kaybettiğinden bahsederken ve bir daha ki seçimimin bunun gibi belli başlı markalar olacağından bahsederken; sıfır fiyatlarına baktım.

    Ben concpt otomatiği 2013 Ağustos ayında 55.800 liraya aldım, liste fiyatı 58.100 liraydı. Golf' ün de liste fiyatı 69.100 liraydı, 69.000 lira olur dediler. O günden bugüne ceed (gerçi bu donanım yok ama) tahminimce 70.000 liraya satılır, liste fiyatı da 72.300 lira olurdu.

    Golf 69.100 liraydı; 90.500 lira olmuş... O gün için iki aracın alış fiyatları arasındaki fark 13.000 lirayken; bu gün bu fark (liste fiyatları üzerinden) 18.000 lira...

    Oransal olarak bu zamlar birbirlerine yakın olsa da, yaklaşık % 2 gibi oranla golf daha fazla zamlanmış.

    Bunun yanında, son modeller (sözüm ona rekabet diye) fiyatları birbirlerine oldukça yakın. Örneğin, yeni 308 dizel, otomatik, active donanım almak isteseniz liste fiyatı 83 bin küsur. Bugün comfort donanım cedd tam otomatik, dizel almak isteseniz 67.500 lira...

    Konu elbette bu değil ama sizin konuyu açtığınız günden bu yana bir model yaklaşık 5.000 lira zamlanırken; en basitinden ben Mayıs ayında yeni 308 otomatik, dizel sordum; 71.000 lira demişlerdi. 71 nire, 83 nire...

    O günden bu yana, fikirler değişmedikçe, hyundai kia gibi markalara 60 lira verilmez. İSter fırsat aracı olsun, ister aradaki fiyat farkını 10 senede kapatsın önemli değil. Çünkü ne de olsa zaten bir araca 5 yıldan fazla binmiyoruz, bineni de "Bunlar trafikten toplatılmalı" diyerek taşlıyoruz.

    Hatırası kalacaksa fiyatları not düşelim : 29 Ağustos 2013 yılında Kia ceed Concept, otomatik, dizel 58.100 lira liste fiyatı vardı; concept plus' da 61.300 lira liste fiyatı vardı; vw golf c.line, dizel DSG 69.100 lira liste fiyatı vardı.

    Bugün

    Ceed concept (donanım yok ama tahminen) 72.000 lira
    Concept Plus 76.100 lira
    Golf 90.500 lira




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Abi kullancısı olarak yazıyorum; ikinci eldeki değerini çok kaybetmesi olayı benim de aklımı çeliyor. Bu (Hyundai için bir şey diyemem) sebeple acaba daha tutulan bir araç mı alsaydım dedirtiyor.

    Sizin mesajınızın bir üstündeki mesaj durumu özetliyordur, sanırım... Fakat bazı şeyleri de paylaşmakta fayda var : Ceed forumunda ben vw markasının daha az değer kaybettiğinden bahsederken ve bir daha ki seçimimin bunun gibi belli başlı markalar olacağından bahsederken; sıfır fiyatlarına baktım.

    Ben concpt otomatiği 2013 Ağustos ayında 55.800 liraya aldım, liste fiyatı 58.100 liraydı. Golf' ün de liste fiyatı 69.100 liraydı, 69.000 lira olur dediler. O günden bugüne ceed (gerçi bu donanım yok ama) tahminimce 70.000 liraya satılır, liste fiyatı da 72.300 lira olurdu.

    Golf 69.100 liraydı; 90.500 lira olmuş... O gün için iki aracın alış fiyatları arasındaki fark 13.000 lirayken; bu gün bu fark (liste fiyatları üzerinden) 18.000 lira...

    Oransal olarak bu zamlar birbirlerine yakın olsa da, yaklaşık % 2 gibi oranla golf daha fazla zamlanmış.

    Bunun yanında, son modeller (sözüm ona rekabet diye) fiyatları birbirlerine oldukça yakın. Örneğin, yeni 308 dizel, otomatik, active donanım almak isteseniz liste fiyatı 83 bin küsur. Bugün comfort donanım cedd tam otomatik, dizel almak isteseniz 67.500 lira...

    Konu elbette bu değil ama sizin konuyu açtığınız günden bu yana bir model yaklaşık 5.000 lira zamlanırken; en basitinden ben Mayıs ayında yeni 308 otomatik, dizel sordum; 71.000 lira demişlerdi. 71 nire, 83 nire...

    O günden bu yana, fikirler değişmedikçe, hyundai kia gibi markalara 60 lira verilmez. İSter fırsat aracı olsun, ister aradaki fiyat farkını 10 senede kapatsın önemli değil. Çünkü ne de olsa zaten bir araca 5 yıldan fazla binmiyoruz, bineni de "Bunlar trafikten toplatılmalı" diyerek taşlıyoruz.

    Hatırası kalacaksa fiyatları not düşelim : 29 Ağustos 2013 yılında Kia ceed Concept, otomatik, dizel 58.100 lira liste fiyatı vardı; concept plus' da 61.300 lira liste fiyatı vardı; vw golf c.line, dizel DSG 69.100 lira liste fiyatı vardı.

    Bugün

    Ceed concept (donanım yok ama tahminen) 72.000 lira
    Concept Plus 76.100 lira
    Golf 90.500 lira

    O olayı ben çoğu kez söyledim. Almanyada bugün ceed ve i30 golften dha pahalıya satılıyor. Ama turkiyede durum ilginç. Ornegin almanyada dsg arızası garantiye giderken vw turkiyede garanti kapsamindisinda takir takir insanlara giydirdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben yabancı dil bilmiyorum. Her ne kadar (sizin mesajınızdan sonra Almanya sitesine girsem de) orada hangi donanımın birbirine denk olduğunu da anlayamadığım için fiyat konusundan bir şey diyemeyeceğim. Yurt dışındaki fiyatları eşit bile olsa maalesef satış adetleri de ortada (Avrupa için).

    Burası Türkiye abi. Belki daha rekabetçi bir tutuma ihtiyaç, daha agresif hatta bana göre daha prensipli bir yönetim anlayışına. Bu büyük bir fark olurdu. Nedense benim ülkeme gelince, her şeyde "kullanıcı hatası" olup çıkıveriyor. Ve bizler de (ben de dahil) mahkemeyle uğraşmaktansa (çünkü elimdeki avucumuzdakini vermişiz ve geriye bir şey kalmamış), kaderimize razı oluyoruz.

    Hâl böyle olunca da, elbette garanti konusu gündeme bile gelmiyor.

    Bunun yanında şunu da paylaşmak istiyorum : Ceed forumunda bir arkadaş DCT (Çift kavrama Hyundai otomatik şanzımanı) baskı balata masrafının 1.800 lira olduğunu yazmıştı. Baktığınız zaman belki de çift kavramada meydana gelen bu malzeme parası da baştan alınıyordur, size de işçiliğini ödemek kalıyordur.

    Bana göre, araçalrın 2. el değerleri Avrupa'daki gibi düşmediği sürece, 2. eli de, sıfırı da kıymetli olduğu sürece bu ülkedeki araç piyasası böyle devam eder gibi geliyor bana. Bu da bugün olduğu gibi, ileride de 2. elde kıymeti çok olan aracın sıfırının da her zaman daha fazla satacağına işarettir.




  • Olsun, servislerin yaklasimi yeter bence.

    Kiayi 2.el 2 yasinda falan iken alacaksin. Satista zarar ettirmez. 3 sene daha garanti cepte olur. Mis...

    Bi de bu arabalarin bizde kiymeti yok ama whatcar'in top 10 pick'i icinde ceed var. Ingilterede baya seviliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 25 Eylül 2015; 0:34:54 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Olsun, servislerin yaklasimi yeter bence.

    Kiayi 2.el 2 yasinda falan iken alacaksin. Satista zarar ettirmez. 3 sene daha garanti cepte olur. Mis...

    Bi de bu arabalarin bizde kiymeti yok ama whatcar'in top 10 pick'i icinde ceed var. Ingilterede baya seviliyor.

    Çar buyer sitesinde golften daha Ust sırada ceed ve i30. Heleki bi ve skandalından sonra seat vw ve Skoda bitecek gibi gözüküyor. Herkes dava açsa direk iflas verecek adamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabalar 70 oldu. VW sıkandalından sonra 80leri gorurse sasırmam. Talep cok arz az olunca fıyatlar ucacak. İkinci eli de sağlam olacak su durumda
  • Avrupada emisyona göre vergi alındığı için arabaların yaşı büyüdükçe vergisi artıyor, o yüzden ikinci elleri kıymetsiz oluyor. Bize öyle bir vergi sistemi gelmez diye tahmin ediyorum. Gelse de tam olarak o şekilde olmaz.

    100tl vergi ödeyen bir şahinin, doğanın vergisi bir anda yıllık 1000tl civarına ciksa kimse yüzüne bakmazdı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Avrupada emisyona göre vergi alındığı için arabaların yaşı büyüdükçe vergisi artıyor, o yüzden ikinci elleri kıymetsiz oluyor. Bize öyle bir vergi sistemi gelmez diye tahmin ediyorum. Gelse de tam olarak o şekilde olmaz.

    100tl vergi ödeyen bir şahinin, doğanın vergisi bir anda yıllık 1000tl civarına ciksa kimse yüzüne bakmazdı :)



    O zaman arabda satılmaz zaten ulkede. Kaç kişi bugun sıfır araba alcak kadar para biriktirebiliyor asgarı ucretin bin tl oldugu ulkede
  • i30 dizel manuel blue drive 2 ay öne 56ya aldımD: bayi 60 dedi cıkardım parayı 56 var dedim verdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eko33

    i30 dizel manuel blue drive 2 ay öne 56ya aldımD: bayi 60 dedi cıkardım parayı 56 var dedim verdiler

    Vay anasını şansa bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Can Baran C kullanıcısına yanıt
    Su an nasıl sıfır araç sayılıyorsa o zaman da aynı şekilde satılır, değişen bir şey olmaz. Sadece ikinci el satışları azalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Su an nasıl sıfır araç sayılıyorsa o zaman da aynı şekilde satılır, değişen bir şey olmaz. Sadece ikinci el satışları azalır.

    Su an 10 yasında araba 20 bin tlye satılıyor. Adam satıp 50 daha koyup yeni bir dizel araç alıyor. O durumda tutup 10 a satarsa bi 10 daha biriktirmek için belki 10 veya 20 ay daha beklemesi lazım. O arada zaten araç 70 se fiyatı 80 olacak. Kafadan 2-3 yıl uzayacak yeni araba alma suresi hatta eskiyen arabaya da daha fazla vergi ödeyeceği için 4-5 yılı da bulabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: RitueL

    modeli doldurdukça 70 binleri geçiyo :S

    Kia ceed'in baz donanımı bile ne kadar dolu öyle.

    Alaşım jant, hız sabitleme, ıvır zıvır sensörler çok önemli değil. Bu donanımlar olmayan baz paket çıkarıp dizelini 54 55bine verse çok daha fazla satılır bence. Kıytırık, yan hava yastıksız polodan daha uyguna ceedi alabilmek güzel olurdu.

    Ivir zivir deme , viraj aydinlatma ,lastik basinc takip ve hatirlayamadigim bir suru ekstrasi standart. Diger markalar bunlarin cogunu parayla satiyor ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.