Şimdi Ara

Tesla Motors 2015 ilk çeyrek raporunu yayınladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
1
Favori
2.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Tesla Motors 2015 ilk çeyrek raporunu yayınladı 

     

    Tesla Motors 2014 yılında sahip olduğu patentleri serbest kullanıma açarak elektrikli motor üretimine büyük katkı sağlamıştı. Yüksek performanslı elektrikli araçlar üreten şirket 2015 yılının ilk çeyreğine ait raporunu paylaştı.

     

    Paylaşılan raporda şirketin şimdiye kadar en çok aracı teslim ettiği çeyreğin yaşandığına dikkat çekilirken 3 aylık dönemde(Ocak-Şubat-Mart 2015) toplam 10030 araç sahiplerine teslim edildi. Bu rakam geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla %55'lik bir artış olduğunu gösteriyor. Şirket hızlanarak büyümeye devam etmek isterken şimdiye kadar ise 70 000'den fazla tüketiciye Tesla araçlarının teslim edildiği belirtilmiş.



    Ayrıca şirket daha önce Avrupa'da ve ülkemizde açacağı şarj istasyonlarının haritasını da açıklamıştı. Ülkemize 9 adet şarj istasyonu kurmayı amaçlayan şirket İstanbul, Ankara, İzmir, Konya, Bursa, İzmit, Muğla, Antalya, Balıkesir illerimizde yer almayı planlıyor. İlk atılım olacak İstanbul ofisi ve şarj istasyonunu yıl sonuna kadar kurulması bekleniyor.








  • Hayalim bir Tesla sahibi olmak.

    Hem adını yaşatmak hem de elektrikli araç kullanmak.

    Tek şarj ile 630 km menzil diyor adamlar yakında.

    Gaza dokunduğunuz andan itibaren maksimum tork.

    Çift motor. Arka direct-drive.

    Pil aracın altında tamamen. Ağırlığı ve dengeyi sağlamak için.

    Şu elektrikli araçlara geçememek için hiçbir nedenimiz yokken durduk yere bu aptal mekanik makinelere tonla para ödüyor insanlar.

    Daha yüksek amperli şarj istasyonları ile yakında 1.5 dakikada şarj olabilecek bir pil üzerinde çalıştıklarını söylüyorlardı. İnşallah gerçekleştirirler.

    Gerçekten çok istiyorum abi şu Tesla'yı!

    http://www.teslamotors.com/models



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umut_baris -- 5 Nisan 2015; 3:41:47 >




  • Yalnız o bir şey değilde adamlar girmek istediği illeri bile üzerinde çalışarak belirlemiş, genelde batıya yönelmişler. Tesla sitemli hareket ve teknolojinin şirketi, başarılı Olmayı hakediyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu elektrikli araçlarla ilgili merak ettiğim bir şey var. Elektromanyetik alan yüzünden sağlığı olumsuz etkileyecek olmasın? Koskoca pil sonuçta, biliyorsunuz pirizin bile yakınına uyunacak yatağı koymamak lazım çalışan arabanın kim bilir nasıldır saçtığı radyasyon. Telefonların sar değeri gibi bi standart mı var acaba? Varsa değerler nasıl? Yoksa tehlikeli olabilirler bence.
  • Tesla çok iyi araçlar üretiyor.
    Başarılı olmaları kaçınılamaz lakin petrol yüzünden önünü kesiyolar adamların.
    Düşünsenize böyle bir araç yüzünden kaç şirket zarar edecek.
    Ama bir gün mutlaka elektirikli araçlara geçiş yapılacak!
    Türkiye'de olsa cidden çok satılır. Lâkin TR'nin trafiğini göz önüne alarak şarj istasyonlarını ona göre dizayn etmeliler. Tek seferde en az 100 araç alabilecek kapasitede olması lazım. Sonuçta kira ve arsalar TR'de pahalı. 3-4 katlı bir otomatik park sistemli merkez kursalar aracı kapıdan bırakıp kapıdan alsan çok güzel ve güvenli olur. Böylelikle adam aracı bırakır kahvesini içer gelir alır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris

    Hayalim bir Tesla sahibi olmak.

    Hem adını yaşatmak hem de elektrikli araç kullanmak.

    Tek şarj ile 630 km menzil diyor adamlar yakında.

    Gaza dokunduğunuz andan itibaren maksimum tork.

    Çift motor. Arka direct-drive.

    Pil aracın altında tamamen. Ağırlığı ve dengeyi sağlamak için.

    Şu elektrikli araçlara geçememek için hiçbir nedenimiz yokken durduk yere bu aptal mekanik makinelere tonla para ödüyor insanlar.

    Daha yüksek amperli şarj istasyonları ile yakında 1.5 dakikada şarj olabilecek bir pil üzerinde çalıştıklarını söylüyorlardı. İnşallah gerçekleştirirler.

    Gerçekten çok istiyorum abi şu Tesla'yı!

    http://www.teslamotors.com/models

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerçekten elektrikli araç kulvarında fark yaratan bir marka. Tebrik etmek lazım. Bu arada Daimler AG nin ortaklık ilişkileri şöyle; Mitsubishi Fuso Truck and Bus (%85) · Automotive Fuel Cell Cooperation (%50,1) · McLaren Group (%40) · EADS (%22,41) · Tognum (%22,3) · Tesla Motors (%10) · Kamaz (%11) · Tata Motors (%7).

    Teslanın %10 u Daimler e ait. Zaten yeni F Luxury ilede Mercedes'in bu yarıştan uzak kalmadıgını görebiliyoruz. Eger teslada kullanılan sistem gelecek Mercedes modellerine aktarılabilinirse çok iyi olur.
  • Kısır dongu. Yakıt kullanma elektrık kullan. Ee elektrıgı havadan gunesten rahat alamayacagımız için daya nukleere veya yakıttan kazan vs. En güzel çözüm işine en yakın semtte otur. Evden işe yürüyerek git ve bisiklet kullan :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonywayt

    Kısır dongu. Yakıt kullanma elektrık kullan. Ee elektrıgı havadan gunesten rahat alamayacagımız için daya nukleere veya yakıttan kazan vs. En güzel çözüm işine en yakın semtte otur. Evden işe yürüyerek git ve bisiklet kullan :)

    Tesla'nın bedava hızlı şarj istasyonlarındaki elektrik güneş enerjisi ile üretiliyor diye biliyorum. Hepsi mi emin değilim ama.

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/SolarCity

    Bu şirket de, en azından bir kısmı onlara ait.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Doğayı seven biri olarak bu otomobillerin hayranıyım.

    Ekiden Hybrid otomobilleride böyle sanıyordum fakat değilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris

    Hayalim bir Tesla sahibi olmak. Hem adını yaşatmak hem de elektrikli araç kullanmak. Tek şarj ile 630 km menzil diyor adamlar yakında. Gaza dokunduğunuz andan itibaren maksimum tork. Çift motor. Arka direct-drive. Pil aracın altında tamamen. Ağırlığı ve dengeyi sağlamak için. Şu elektrikli araçlara geçememek için hiçbir nedenimiz yokken durduk yere bu aptal mekanik makinelere tonla para ödüyor insanlar. Daha yüksek amperli şarj istasyonları ile yakında 1.5 dakikada şarj olabilecek bir pil üzerinde çalıştıklarını söylüyorlardı. İnşallah gerçekleştirirler. Gerçekten çok istiyorum abi şu Teslayı! http://www.teslamotors.com/models


    Ben de Tesla hayranıyım ve sahibi olmak istiyorum ancak şu anki içten yanmalı motorlara aptal mekanik makine demek çok yanlış. Çünkü gerçekten çok büyük teknoloji, teknik ve bilim ürünü makineler onlar. Yerlerinde saymıyorlar ve sınırlar ciddi şekilde zorlanarak, çok detay hesaplar ile geliştiriliyorlar. Elektrik motoru ise çok basit kalıyor onun yanında, ama avantaj dezavantaj farkları var doğaları gereği.





  • Teslayı kurutacaklar beyler. Başarılı olur ama bu dünyada değil çünkü bunun benzin istasyonları var, araplar var, içten yanmalı motorlu araba yapan araba şirketleri var... düşmanı çok malesef ki. bu işte trilyon dolar kazanırken şirketler, teslaya yar etmezler ortalığı. ama bakalım çok umutluyum... ileride umarım para biriktirebilrim de bir tane alırım diye düşünüyorum.. çünkü hiç kötü değil hiç hatta harika.. ama şöyle bir şey de var, kaza anında o pil tehlike yaratır..

  • Yemin ediyorum ne Ferrari ne Lambo veya diğerleri nedense tek hayalim bu aracın sahibi olmak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gandalff

    Bu elektrikli araçlarla ilgili merak ettiğim bir şey var. Elektromanyetik alan yüzünden sağlığı olumsuz etkileyecek olmasın? Koskoca pil sonuçta, biliyorsunuz pirizin bile yakınına uyunacak yatağı koymamak lazım çalışan arabanın kim bilir nasıldır saçtığı radyasyon. Telefonların sar değeri gibi bi standart mı var acaba? Varsa değerler nasıl? Yoksa tehlikeli olabilirler bence.

    Radyasyon engellemek zor değil ki. Nükleer santral altımızda çalışmayacak sonuçta.
  • Aslında fark bir bakıma, eski analog saatler ile digital saatler farkına benziyor. Avantajları ve dezavantajları var, zevk için tabiki analog saatler gibi benzinli motorlar tercih edilir, ama iş maliyet ve sorunsuzluk ucuzluk denince digital saatler gibi elektrikli arabalar.

    Analog saat, bakım ister, yağlanma ister, bazen parçalarının değişmesini ister, tıpkı benzinli motorlar gibi.

    Türkiye gerçeğine gelince, benzinli/dizel araba zevk için minimum 2.0 motor olması gerekir, bunda ise devletin deli dumrul vergisi yüzünden mümkün olamıyor. O yüzden elektrikli motorlar çok daha iyi olur şimdiki halimizden.

    Bir V8 motor v12 motor hiç olmazsa zevk için v6 motor gerek, bunlar olmayacaksa tabiki elektrikli....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulen sanki elektrikli arabaların önünü kesmek için benzin fiyatları bilerek düşürüldü gibi geliyor bi yandan dan komplo teorilerine prim vermek istemiyorum

  • Helal olsun adamlara ezik elektrikli uzaylı ucube gibi gözüken arabaları nelere dönüştürdüler.Model S'benim gözümde mercedes amg'den daha değerli

  • http://www.sahibinden.com/elektrikli-araclar-elektrikli-otomobil-tesla

    409.000 - 555.000 TL arasında fiyat çekmişler bizim burda galeriler araca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli araçlar aslında çook eskilerden beri vardı yukarıdaki bi arkadaşta söylemiş hepsinin önünü kestiler inşallah tesla motorun başına bir iş gelmez

    Who Killed the Electric Car? adlı belgeseli izlemenizi tavsiye ederim adını yanlış hatırlamıyorsam general motors, ev1 adlı elektrikli ve süper bir araç yapıyor ve sonradan olaylar olaylar. Kısacası izlemenizi tavsiye ederim


    SON OLARAK FAŞİK GENERAL MOTORS!!!
  • sariduru kullanıcısına yanıt
    Güzel ülkemde hibrit ve elektrikli araçlar ateş pahası vergilerden dolayı. Yeni şeylere ileri teknoloji gözüyle bakıp indirim yapacağımıza vergi bindirimi yapıyoruz. Gerçi benimkiside laf. Ülke en çok vergiyi akaryakıttan kazanıyor. Yoksa kimin umrunda çevre allasen yalnış mıyım? Bu arada BMW sitesinde i8! in fiyatı 516.000 TL
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.