Şimdi Ara

İletişim ücretlerinde yeni dönem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Başkanı Tayfun Acarer, yazılı açıklamasında, vatandaşların elektronik haberleşme sektöründe abonelik tesisi, numara taşıma, aboneliğini feshetmek istemeleri durumunda mağduriyet yaşadıklarını hatırlatarak, "Vatandaşlarımız abonelik tesisi, numara taşıma, aboneliğini feshetmek istemeleri gibi durumlarda almış oldukları hizmetlerin tamamından yararlandırılmış gibi ücret ödemek zorunda kalıyordu. Aboneliğini sona erdirmek veya numarasını taşımak isteyen bir tüketici 1 gün veya 1 hafta hizmet almış olsa bile 1 aylık hizmet almış gibi fatura ödemek zorunda kalıyordu. Bu durum haklı olarak tüketicilerimizin mağduriyetine ve çok sayıda şikayetine konu olmaktadır" ifadesini kullandı.
    Tüketicileri mağdur eden bu uygulamaya 1 Nisan'dan itibaren son verildiğini belirten Acarer, yeni düzenlemeye göre abonelerin yararlanmadıkları bir hizmetin bedelini ödemek zorunda kalmayacaklarını bildirdi.
    BTK'nın hazırladığı, Elektronik Haberleşme Sektöründe Kıst Ücrete İlişkin Uygulama Esasları'na ilişkin düzenlemenin ayrıntıları hakkında bilgi veren Acarer, şunlar kaydetti:
    "Kıst ücreti uygulaması getiriyoruz. Kıst ücreti, hizmetten faydalanılan gün sayısı, kullanılan dakika, veri ile orantılı olarak hesaplanan tahakkuka esas ücreti ifade etmektedir. Artık aboneler kullandıkları gün sayısı, kullanılan dakika ve veri ile orantılı olarak hesaplanan fatura ödeyecek. Kullanmadıkları telefon ve internetin faturasını ödeyerek mağdur olmayacak. Kıst ücret uygulamasının, hizmetin sunumunu takiben ücretin tüketiciden tahsil edildiği aboneliklerdeki yani faturalı temel elektronik haberleşme hizmetleri ses, SMS ve veri için geçerli olacak. Abonelik tesisi, abonelik feshi, numara taşıma, aboneliğin dondurulması, abonelik devri, nakil gibi durumlarda kıst ücret uygulanacaktır."







  • Şuan bunu uygulayan operatör yok ama güzel uygulama bu arada imzanız ilgimi çekti güzel bir uygulama herkesi düşünmeye sevk edecektir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeumyang01 -- 5 Nisan 2015; 11:16:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlik tarife degisikliginde de uygunlasaydi ya. Bir isi yapacaksalar dogru duzgun yapsalar bari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurosim

    Güzel uygulama. Bu işten en çok Pttcell zarar görecektir. Avea'da kullandığınız gün kadar fatura çıkmasına rağmen Avea alt yapısı ile çalışan Pttcell'de 1 saat için 1 aylık fatura yansıtıyorlardı ve bizim kuralımız böyle diyorlardı. Bu karardan sonra artık bunu diyemeyeceklerdir.

    Avea'da da bir aylık fatura kesiliyor, 1 gün kalsanız dahi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurosim

    quote:

    Orijinalden alıntı: efsane heathrow
    Avea'da da bir aylık fatura kesiliyor, 1 gün kalsanız dahi.

    Avea'da benden 2014 içerisinde 2 kez kullandığım güne orantılı olarak fatura kestiler, Pttcell ise 1 gün için 1 ay kesti.

    Avea'da faturalidan faturasiza gectim. Birkac gun icin tam fatura kestiler. Avea'dan Turkcell'e gecmistim.Bir iki hafta icin tam fatura kestiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sirf internet icin telefona kullanmadigi halde her ay 15 lira verenlerin isine yarayacaktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ona yarayacağını sanmıyorum, çünkü o 15 TL'yi konuşuyorsunuz diye almıyor. Vergileri 15 TL tuttuğu ve diğer saçma sapan şeyler eklendiği için 15 TL alıyorlar. Kullanırsanız ücret daha da yükseliyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.