Şimdi Ara

iphone 2.el anakart GOLD SERVİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar iphone 5c telefonum var. bir kaç ay önce telefonum sarj olmasında ve ekranında donma olduğu için gold servisine bıraktım cihazı tam 1 ay sonra aldım ve cihazımdaki problemlerin düzeltildiğini söylediler ve şuan telefonumun garantisi bitti. telefonumda tekrar donma sorunları başladı ve bende telefonumu apple mağazasına götürdüm oradaki kişi "iphonelerde asla anakart değişimin yapılmadığını gerekirse cihazın değiştiriliceni ve benim telefonumun anakartının değiştirildiğini apple 'ın bu ürünü ücretli veya ücretsiz servise alamıycağını " söyledi. benim ne yapmam gerekiyo yardım ederseniz sevinirim


    not : benim cihazım iade edilip değiştirildi gözüküyomuş. içindeki anakartın garantisi bitmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F884576E9 -- 4 Nisan 2015; 22:59:04 >



  • gold benim bildiğim paralel ithalat ürünleri satar.Hangi servise gönderdilerse onu öğrenip o servisle iletişim geçip detaylı bilgi alın.
  • ekotim kullanıcısına yanıt
    bu sorundan gold sorumlu değil yani
  • Aslında bu durumdan tamamiyle gold sorumlu hocam. Bu arada olay biraz ilginç gibi. Durumu biraz daha detaylı olarak anlatabilir misiniz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam şöyle: gold apple türkiye ürünü satmaz.onun yerine daha uygun fiyatlı paralel ithalat ürünleri satar.Yani resmi disbirütor garantili olmayan ürünleri.Ordada sizin cihazınıza garabti veren servis önemli.Sorun gold da olmayabilir.Cihazınızın garantisi hangi firmadaymıs onu öğrenmeniz gerekir.
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    tabiki anlatırım. öncelikle apple iphone cihazlarında asla ana kart değişimini kabul etmiyomuş yenisini veriyomuş. cihaz bozulduğunda gold servisine götürdüm , cihazın anakartını değiştirip bana geri verdiler telefon tekrar bozulunca bu sefer ne oldğunu sormak için apple ın mağazasına gittim ve 1 yıl önce aldığım cihazımın garantisinin 2013 yılında bittiğini , ana kartın daha önce çinde kullanıldığını benim telefona takılan anakartın 2. el olduğunu söylediler. bide ilginç tarafı benim telefon eski anakartlı telefon iade gözüktüğü için imeisi geçersizmiş yeni anakartlı telefonun imeiside geçersizmiş napıcağımı bilmiyorum gold pişmanlıkmış bunu anladım




  • Peki hocam biliyorsunuz Türkiye'de garanti iki yıl ve 5c çıkalı iki yıl olmadı. Garantinin daha olması gerekmiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmudf2 M kullanıcısına yanıt
    benim eski ana kartlı telefonu golda iade ettim gözüküyor o yüzden garantisi yok yeni ana kartın garantisi 2013 yılında bitmiş gözüküyo
  • Bende golddan çok çile çektim. Geçmiş olsun umarım sorununuz cözülür. Golddan bişey almayın aldırmayın!

    Benim konumun linki:

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=92774292&p=1#92774292

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golddaki şuanki bütün cep telefonları orjinal garantili. Apple 5sten beri hep apple türkiye garantilidir. Yanlış bilgi vermemek gerek. Sadece 5c lerin bir bölümü gold tarafından geldi. O da size denk gelmiş . Ess elektronik bakıyor yanılmıyorsam. Bu arada geçmiş olsun. Şuanda gold teknoloji marketlerindeki tüm marka cep telefonları orjinal distrübitör garantilidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5C garantisi 2013 bitmez çıkış tarihi ile uyuşmuyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ponchik P kullanıcısına yanıt
    appledeki adam sistemden baktı banada gösterdi
  • Hocam cihazın arkasında ki iPhone yazısının altında ki IMEI no ile, cihazdan Ayarlar>Genel>Hakkında'ya girip orada ki IMEI no'yu karşılaştırabilir misiniz?

    Bu arada, Apple, Mac cihazlarının dışında hiçbir cihazında anakart değişimi yapmıyor ve direk cihaz değişimi yapıyor anakart ile ilgili bir sorun olduğunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman gidip şikayette bulunun. Bunun böyle olmaması gerekiyor deyin. Hatta Tüketici Mahkemesine bile gidebilirsiniz bence. Para iadesi bile alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.