Şimdi Ara

'Büyük Değişiklikler İçin Microsoft'un DirectX 12'den Fazlasına İhtiyacı Var'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •     Microsoft'un yeni teknolojisi DirectX 12 Xbox One ve PC'lere performans artışı sağlayacak. Fakat bu performans artışı ne ölçüde olacak?
     
        The Witcher 3'ü merakla bekleyen bir oyuncu, oyunun yapımcılarından Damien Monnier'den platform önerisi istedi. Oyuncuya sadece çözünürlük avantajı için bile PC'yi önerebileceğini söyleyen Monnier, DirectX 12 ile ilgili gelen soruya da, "Çözünürlük değişikliği gibi büyük performans isteyen şeyler için Microsoft'un DirectX 12'den daha fazlasına ihtiyacı var." cevabını verdi.
     








  • Iyi de bu yeni bir sey degil ki, XO ciktigindan beri soyluyoruz biz bunu. Bu donanimla, su oyunlari 720p oynadiklarina sevinmeli bence XO sahipleri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işin ilginci witcher yapımcıları microsoft ile daha yakın diye biliyordum araları bozulmuş galiba.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Witcher yapımcısı da çok büyük konuşuyor. Daha 3. oyun çıkmadı, sistem gereksinimlerini biliyoruz. Bence ona buna laf söyleyeceğine, gitsin optimizasyonunu geliştirsin de şu oyunu herkes oynayabilsin. Zaten witcher'in optimizasyonu hiç iyi değildir şu ana kadar.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d3vstator

    Iyi de bu yeni bir sey degil ki, XO ciktigindan beri soyluyoruz biz bunu. Bu donanimla, su oyunlari 720p oynadiklarina sevinmeli bence XO sahipleri...


    Aslında adam XO haricinde üstü kapalı diğer konsolada dokundurmuş. "sadece çözünürlük avantajı için bile PC'yi önerebileceğini.." sözleriyle

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahcey

    <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: d3vstator<br><br>Iyi de bu yeni bir sey degil ki, XO ciktigindan beri soyluyoruz biz bunu. Bu donanimla, su oyunlari 720p oynadiklarina sevinmeli bence XO sahipleri...</blockquote><br><br>Aslında adam XO haricinde üstü kapalı diğer konsolada dokundurmuş. "sadece çözünürlük avantajı için bile PC'yi önerebileceğini.." sözleriyle


    ps4 te zaten 1080p olacak, neyin çözünürlüğü? 4k oynayacak halimiz yok, pc oyuncularının % kaçı 4k oynayacak?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 4K oyun deneyimi 2016 yılından sonra standart hale gelmeye başlayacak. Şu andaki donanımlar 4K için çok zorlama kalıyor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >


  • Gece gece kilo aldıracaanız lan!

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • türkiye'deki ekonomik şartlar ile 4k çok zor be

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Ooo Samet harikasın.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bekleyen var mıydı zaten xboylardan başka ? Bütün yapımcılar , ms yöneticileri çok fark olmuycak diyor bizim burdaki xbox dahileri onlardan daha iyi bildiği için 4k açacak uçacak fark artacak diye diretiyorlar.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • bu oyun da yapımcıları da çok abartılıyor gibime geliyor.milyar dolarlar harcanan bir sektörde bu kadar geniş çaplı, heryerde eli kolu olan bir firmanın yıllardır çalışıp reklam üstüne reklam ettiği bir çalışmayı çocuk oyuncağıymış gibi eksilemek ÇOK büyük bir hata.en ufak olarak bu ve bunun gibi insanları etkileyen sözler paylaşmak ve sarfetmek firmanın zararınadır.sadece bir kelime yüzünden şirketler dünyada hisselerinde milyon dolarlar kaybedebiliyor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 4 k 2016 da bile zor.. 4gb kartlar bile 3 sene öncesinin 4 k destekli oyunlarını 20 25 fps ile zor oynatıyor. 4k bence büyük bir heves. Aynı 3d tv ler ilk çıktıhında olduğu gibi. Ama çözünürlük tabiki artacak. 1080 p ile ömür gitmez teknoloji geliştikçe hayatımıza 4k sıradan olacak. Aynı bir dönem 256 modemlerin verdiği hızları görüp 10 kb ile indirme yaparken sevindiğimiz gibi. Bir zaman sonra şuanki imkansız dediğimiz şeyler rutin bir hal alıcak.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahcey

    <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: d3vstator<br><br>Iyi de bu yeni bir sey degil ki, XO ciktigindan beri soyluyoruz biz bunu. Bu donanimla, su oyunlari 720p oynadiklarina sevinmeli bence XO sahipleri...</blockquote><br><br>Aslında adam XO haricinde üstü kapalı diğer konsolada dokundurmuş. "sadece çözünürlük avantajı için bile PC'yi önerebileceğini.." sözleriyle


    Ahahahaha diğer malum popüler konsol neymiş böyle ya milletin içinde ukte bırakmış.Hani millet, biri birşey söylese de şu malum popüler konsola laf soksam diye çırpınıyor adeta.
  • Cd project bakıyorum toto larda tavan yapmış hemen. Microsoftun fanı falan da değilim ama dx12 ye bk atacağına metal gear solidin optimizasyonuna bir göz at. Dandik ekran kartımda bile ultrada açtı şaşırdım. Hideoya telefon aç sor. Abi nasıl oluyor bu işler diye. İki oyun yaptınız adammı oldunuz ulan ! : ) sinirlendim durduk yere.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Adam doğru söylemiş yetersiz donanımla ancak bu kadar olur . Bakalım PS4 tarafında nasıl olacak frame drop yaşanacak mı en çok onu merak ediyorum . Grafik kalitesi zaten PC ile kıyaslanamaz ama teknik anlamda nasıl olacak oyun merak içerisindeyim .

    BloodBorne da dahi arada frame drop yaşanıyor bu oyun ondan 100 kat daha büyük bir oyun bakalım nasıl bir performans verecek .

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Zaten 5 6 bin lirası olmayan pc toplamasın. Mantıksız
    Dx12 meseleside reklam çabasından başka bir şey değil zaten yıl olmuş 2015 kim donanım satın alıyor ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi There goes your life -- 31 Mart 2015; 12:21:42 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Adam herkese giydirmiş :D

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALTHAEL

    Adam doğru söylemiş yetersiz donanımla ancak bu kadar olur . Bakalım PS4 tarafında nasıl olacak frame drop yaşanacak mı en çok onu merak ediyorum . Grafik kalitesi zaten PC ile kıyaslanamaz ama teknik anlamda nasıl olacak oyun merak içerisindeyim .

    BloodBorne da dahi arada frame drop yaşanıyor bu oyun ondan 100 kat daha büyük bir oyun bakalım nasıl bir performans verecek .

    bu forumda çok saçma yorum gördüm ama bu ilk 5'e girer herhalde
  • Adam bu oyun icin hakli cünkü TheWitcher 3 DX12 kullanmiyor ve de kullanmiyacaklarini acikladilar.XO ve PC'nin DX12'nin avantajlarindan yararlanmasi icin "OYUN MOTORLARI'NIN TAMAMI ILE DX12 KODLARI ILE YAZILMASI GEREKIYOR" ki Phill Spencer da onayliyor

    http://www.paradiger.com/xboxs-phil-spencer-retweets-dx12-article-x1-games-have-to-be-written-for-dx12-to-benefit-from-advantages/

    https://twitter.com/XboxP3/status/555535856614658049

    Ikincisi,sizin sandiginiz gibi XO da 1080p cözünürlügün sürekli ulasilamamasinin sebebi,GPU veya CPU kaynakli degil,ESRAM kaynakli.Bu hafiza tipinin adam gibi kullanilamamasi sonucu,yapimcilar FullHD noktasina gelmekde sikinti cekiyorlar ve de üstüne DX11 gibi XO donanimi ile ters düsen bir API olunca isler daha da cikmaza giriyor ve de ancak ve ancak MS mühendislerinin yardimi araya girince isler düzeliyor.

    “There are a couple of things that are important in DirectX1 2 for Xbox One developers though. First of all Xbox performance is completely the result of the eSRAM feature and there isn’t a true or false thing with regards to one using eSRAM. You could use it well or you could use it poorly or somewhere in-between, and their API which is the current DirectX11 extension for the Xbox is really crappy for dealing with the eSRAM. That has resulted in what’s called Resolution Gate.”

    “I’ve never heard Microsoft just come out and, I mean they should just really come out and explain to people why they’re having problems getting games to run at 1080p. But maybe they don’t think their users will understand, basically it has to do with developers aren’t making effective use of the eSRAM API. So in DirectX12 they actually threw it away, they threw away the crappy one in DirectX11 and they’re replacing it with a new one. So that’s pretty huge.”


    Gerisi burda

    http://gamingbolt.com/dx12-should-remedy-the-resolution-issue-on-the-xbox-one-esram-to-receive-new-api

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.