- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Drift (yanlama) nasıl yapılır? teknikleri nedir??
55 Cevap51474 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


4899 Mesaj
4 Eylül 2004; 9:16:06 

Bilgisi olan war mı??


_____________________________

Little Less Conversation, Little More Action Please...



1272 Mesaj
4 Eylül 2004; 9:27:43 

Nasıl Yani ?


_____________________________



4899 Mesaj
4 Eylül 2004; 9:36:31 

arabayla nasıl yanlanır... daha ne diebilirim...


_____________________________

Little Less Conversation, Little More Action Please...



1272 Mesaj
4 Eylül 2004; 9:46:25 

Valla yanlamanın nasıl birşey olduğunu bilmiyorum


_____________________________



1534 Mesaj
4 Eylül 2004; 10:20:58 

Kardeşim bunlar yazılarak öğrenilmez ha diosan ki ana bi bilgi olsun viraja yaklaşırken vitesi küçült devri yükselt gaza bas daha sonrada ani bi hareketle direksiyonu kır ver yanı


_____________________________



1385 Mesaj
4 Eylül 2004; 13:13:29 

vİRAJA HIZLI YAKLAŞ. sOL EL DİREKSİYONDA ANİ KIR. EL FRENİNİ 1 SN ÇEK BIRAK. GAZI DİPLE. olur herhalde


_____________________________

Drunk and cRAZY


2260 Mesaj
4 Eylül 2004; 14:20:16 

BU ARKADAS OTOBAN DA NASIL MAKAZ ATABILIRIM DİYE SORUYOR HERALDE SORU OYSA EĞER CEVAP ŞU: KABİLİYET


_____________________________

corsa 1.7 dti REDaudio
head unit : Pioneer deh-80prs
processeur : Audison bitone
woofer&tw :Focal krx2
midrange :Audison voce 3.0
subwoofer :Re audio Re8 x2
tw amp:Audison sr2///////sub+midrange+woofer amp : Audison voce 5.1k
4way active system///////instagram: audison_dti


4197 Mesaj
4 Eylül 2004; 14:36:58 

dostum yazıyla olmaz uygulaman lazım...! bol pratik lazim! yada simulatorler war atari salonlarında baya kaliteli oyunlar war onları dene ehauehaueh :))))


_____________________________

вιя zαмαηℓαя ∂σηαηıмнαвєя ναя∂ı...



 
41 Mesaj
4 Eylül 2004; 17:09:35 

mümkünse araba arkadan çekiş olur,hatta imkanın varsa 4 teker çekiş olsun ve lasitklerin kabak olsun.sonra bikaç deneme yap ve yanla.
Guest
4 Eylül 2004; 17:14:51 

yaw gidin adamakllı işlerle uğraşın


_____________________________



3311 Mesaj
4 Eylül 2004; 18:23:55 

hayat satılık değildir
tehlikeli işler bunlar


_____________________________



96 Mesaj
4 Eylül 2004; 21:40:13 

Drift Dedigin Burda Ogrenilmez Hocam.
Ama Kisa Mantigi Sudur Dusuk Viteste Yuksek Devir ve Hangi Yone Donuyosan O yone Direksiyonu Kir Budur...


_____________________________

EnJoy..


7267 Mesaj
5 Eylül 2004; 1:13:11 

viraj keskin sürat çok değilse viraja gelmeden(nekadar mesafe olacağı arabaya göre değişir) viraj yönüne direksiyonu kırıp aynı anda elfrenini çekiyorsun.tabi çok kısa bi zaman zarfındada vites küçültüp asılıyorsun gaza.direksiyonuda olabildiğince sıkı tutmanıda tavsiye ederim:)yüksek süratte ve yumuşak virajda sana pek birşey kalmıyor arabaya bakıyor olay.açıktan içeri giricen.sonrada dışarı işte malum f1 de varya


2001 Mesaj
5 Eylül 2004; 1:47:43 

quote:

Orjinalden alıntı: goblin
hayat satılık değildir
tehlikeli işler bunlar


katılıyorum..


_____________________________



1984 Mesaj
5 Eylül 2004; 1:53:32 

direksiyonu wiraj yönüne doğru sert çewirip ters yöne hafif hafif bi sağ bisol. lastikler tam yola tutunmadığı için anca o şekilde tutabilirsin yoksa spin atarsan

ama bööle yazıyla olmaz. arabaya we wiraja göre de değişir


_____________________________



280 Mesaj
5 Eylül 2004; 3:25:34 

Bence arkadası bıraz yanlış anladınız .
Yanlama yapmak ıcın araban ılk once arkadan ıtıslı veya 4 ceker olucak ,duz ve trafıge kapalı bır yolda denemesını yaparsın ben anlatayım sana.
Kucuk vıtesde arabayı 4000-5000 devıre kadar cıkar sonra dıreksıyonu hafıf hafıf saga ve hemen sola kırarak dene ,bıraz tecruben artınca bıraz daha sert sag ve sol yap ,sonuc olarak duz bır yolda araban saga ve sola kayarak gıdecekdır bol sans


 
1586 Mesaj
6 Eylül 2004; 0:34:49 

sonra duvara çık


 
1586 Mesaj
6 Eylül 2004; 0:35:52 

araba arkadan itişliyse işin çok kolay


63 Mesaj
6 Eylül 2004; 13:23:52 

drift nedir bilmiom da arabanın kıçını kaydırcam dersen, sol ayak freni yap derim. bi viraja sağ ayağın gazdayken gir sora ayanı gazdan çekmeden sol ayağınla frene hafif bas arabanın kıçı dışa doğru kayar daha küçük bi yarı çapla dönersin.


472 Mesaj
8 Eylül 2004; 14:29:42 

hocam yapacağın şey şu :

bir tane nfs undergr.... cd si ve bir adet te kıpraşımlı ve kaliteli bi direksiyon seti......

ondan sonra gelsin drift ler gitsin drag lar.... hadi hayırlı olsun..
Guest
9 Eylül 2004; 15:15:56 

ehuhehe
biz hem onu hem de karda bunu yapıyoz sivasta:)


_____________________________



1915 Mesaj
9 Eylül 2004; 15:27:36 

kardeş viraja girerken direksiyonu sert bir şekilde kır viraj yönüne doğru sonra direksiyonu sıkı tutarak salla sol sağ çok değil kırdığının yarısı kadar yoksa spin atarsın benim bildiğim buna kontra deniyor eskiden böyle maksa girerdik bea ne günlerdi eh cadde bea elfreni çekilmez biraz hızlıysan takılma yapabilir taklayı basarsın mazzalah ama tabi burda anlatmakla olmuyor birde acemiysen sakın ama sakın trafikte yapma denemlerini geniş ve boş virajlarda yap yoldan çıkman büyük olasılık bir önemli husus ta elin ve ayağın çok hızlı olmalı devir düşürme
saygılar


1915 Mesaj
9 Eylül 2004; 15:32:39 

bu arda mck toprakmışız seninle ama ben sivasa hiç gitmedim


4899 Mesaj
9 Eylül 2004; 20:56:52 

quote:

Orjinalden alıntı: erujum

Drift Dedigin Burda Ogrenilmez Hocam.
Ama Kisa Mantigi Sudur Dusuk Viteste Yuksek Devir ve Hangi Yone Donuyosan O yone Direksiyonu Kir Budur...



ve grafiker iNGiLiZKEMAL tesekkurler



hayat satılık diildir biz kkimsenin hayatını satın almıoruz ve riske atmıorus... herkes kendi hayatını istediii kosullarda yonlendirmekte serbesttir...

ben makas yapmam (TRAFİKTE) tamamen buyuk bir saygısızlıktır onca insanın hayatını riske atıyorlar...


sadece mantıgını sordum uygulaması bana kalmıs dediiginiz gibi ortama ve kosullara gore degişir...


_____________________________

Little Less Conversation, Little More Action Please...



4899 Mesaj
9 Eylül 2004; 21:00:10 

quote:

Orjinalden alıntı: slyt

BU ARKADAS OTOBAN DA NASIL MAKAZ ATABILIRIM DİYE SORUYOR HERALDE SORU OYSA EĞER CEVAP ŞU: KABİLİYET



Gayet normal (terimleriyle birlikte) bir soru sordum seninle soru arasında bir baglantı kopuklugu olmus galiba


_____________________________

Little Less Conversation, Little More Action Please...



1915 Mesaj
10 Eylül 2004; 8:08:40 

önemli olan boş alan da denemek bunları bazen bu tarz şeyler bilmek hayat kurtarıyor ben kontra yaparak kaza yapan iki aracın arasında geçmiş tim yoksa şuan burda olmaya bilirdim illa bunları gazlarken kullanmak önemlidiil birde şu bir gerçek burası modifiye formu buraya yazanlar arabaları sırf daha hızlı gitsin daha şekilli olsun diye uğraşan insanlar ve eminim %95 gazlıyordur bizde gazladık nadir de olsa hala da çıkarım kısa da olsa varsa defteri düzülecek şansımı denerim bu normal neyse konuyu dağıtmıyoruz burda acemiysen boş alanda dene sakın ama sakın trafikte denme rabaya vurman yada arabanı vurman önemli değil önemli olan insanlara vurmaman yada arabanın içindeki insana bir şey olmaması

Saygılar
Guest
10 Eylül 2004; 13:07:35 

quote:

Orjinalden alıntı: grafiker

bu arda mck toprakmışız seninle ama ben sivasa hiç gitmedim


yok hoca değiliz - ben ordu luyum ama 12 yıldır sivastayız:)


_____________________________



1915 Mesaj
10 Eylül 2004; 17:16:45 

olsun eşimde ordulu kaçamıycan


1991 Mesaj
11 Eylül 2004; 0:59:00 

aaa bende orduluym.belki akaraba çıkarz. neresinden kimlerdensn?


_____________________________

programda çöken samsung ve htcler için bana ulaşın.

nokia samsung lg motorola htc blackberry sony ericsson hepsinin tamiri ve programları simlokları mevcuttur. tüm telefonların simlocku kırılır.


10892 Mesaj
11 Eylül 2004; 1:04:34 

king'en of the drift


_____________________________

Guest
11 Eylül 2004; 12:44:05 

quote:

Orjinalden alıntı: cemalefendi

aaa bende orduluym.belki akaraba çıkarz. neresinden kimlerdensn?


abisi ben fidangordenim soyad:karadağ


_____________________________



 
18 Mesaj
21 Aralık 2010; 22:13:41 

Arkadan itişli araban varsa kendi tekniğimi anlatıyım viraja girerken geniş al yavaş gir debriyajda gazı kökle sonra debriyajı bırak direksiyyonu topla zevkli oluyo daha ötesini deneye deneye ilerler heralde


_____________________________



695 Mesaj
21 Aralık 2010; 22:19:13 

Drift sorusuna makas cevabı verenler memleketini yazanlar falan klasik dh şenlenmesi yaşanmış burada .şaka bir yana holywood filmleri işte insanı özendiriyor ama boş alanda bile yapmak gelmiyor içimden benim sonuçta risk...


_____________________________





2749 Mesaj
21 Aralık 2010; 22:34:58 

Risk...Bu arada konuyu hortlattın(6 yıllık)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


695 Mesaj
21 Aralık 2010; 23:00:15 


quote:

Orijinalden alıntı: numan75

Risk...Bu arada konuyu hortlattın(6 yıllık)

Benden önceki arkadaş hortlatmış ben değil


_____________________________





951 Mesaj
21 Aralık 2010; 23:22:40 

bu işler yazıyla öğrenilseydi E-5 yanlayarak yola devam edenlerin sayısı bir hayli fazla olurdu
(Arkadan itiş olması şart olmazsa olmazlardan biri bu )


_____________________________

1.4 TSI VW SCİROCCO 160 HP -18 İNTERLAGOS-Bİ-XENON-CAM TAVAN-AYNA PAKETİ-KAŞMİR DÖŞEME-H&R 3,5 CM FEDERN-15MM CUSTOM SPACERS-İTG CAİ-Ecufast Stg 2 Remap-SUPERSPRİNT FULL EXHAUST-GReddy Turbo Timer


2267 Mesaj
21 Aralık 2010; 23:41:03 


quote:

Orijinalden alıntı: slyt

BU ARKADAS OTOBAN DA NASIL MAKAZ ATABILIRIM DİYE SORUYOR HERALDE SORU OYSA EĞER CEVAP ŞU: KABİLİYET


kabiliyet değil, aptallık ve cahillik. Sanki cok büyük bir b.k muş gibi yazıyorsunuz. Sonra cahil cühela genç takımı "makaz" atarak hem kendı canını hem milletin canını tehlikeye atıyor.


_____________________________



2279 Mesaj
21 Aralık 2010; 23:59:49 

trafik, drift drag vs öğrenme yeri değil
arkadaşın dediği gibi makas kabiliyet falan da değil cahillik.
makas atarken bir şekilde durursanız ya da durmak zorunda kalırsanız (kaza ya da kırmızı ışık vs) eşşek dayağını yersiniz sonra aklınız başınıza gelir


_____________________________



2971 Mesaj
22 Aralık 2010; 0:07:02 

hortun daniskası


_____________________________

LoL EU West: Platinum III

LoL TR: Silver IV (Smurf)


1188 Mesaj
22 Aralık 2010; 1:07:36 

Bu akşam hortçular iş başında..


_____________________________

"Dünyada her millet icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortak sayılır."



4421 Mesaj
22 Aralık 2010; 9:10:22 

Benim bildiğim arkadan itişli araç şart.


_____________________________



618 Mesaj
22 Aralık 2010; 10:00:08 

O bir DK

Dk de ne?

Drift Kralı


Hızlı ve Öfkeli Tokyo Driftten replik


_____________________________

Yapacak hiçbir şey kalmadığında, hiçbir şey yapmamak en iyisidir. Sonra hayal etmeye devam etmek gerekir. Sırf hayatın bir anlamı kalsın diye.


3699 Mesaj
22 Aralık 2010; 11:06:02 

ya kardeşim kışın ortasındayız, etraf kar-buz, bu havada drift yapıp ne yapacaksın...

bu havada drift olmaz, ama torik bulursan çok güzel lakerda olur...

gel ben sana lakerda tarifi vereyim...

lakerda yapımındaki en ince noktalardan biri toriğin seçimidir. lakerda yapımında kullanılacak torik veya palamutun mümkün olduğunca soğuk bir suda yakalanması gerekmektedir. bu sebepten dolayıdır ki genelde lodos yapan marmaranın toriği veya palamutunu pek tercih etmemenizde büyük fayda var. çünkü lodosta yakalanan toriğin eti gevşek olur, lakerda çabuk dağılır ve lezzetsiz olur. en iyisi kasım sonundan sonra aralık ayı içerisinde veya ocak ayı içerisinde yakalanan karadeniz veya saroz toriği veya palamutudur. ayrıca yakalanan palamutun veya toriğin mümkün olduğunca çabuk işlenmeye başlanması gerekmektedir. zira tezgahta beklemiş bi torikten bi halt olmaz. bu sebepten dolayı size tavsiyem tanıdık bir balıkçıya telefonunuzu verip gece veya sabah avdan döndüğünde eğer torik yakalamış ise hemen size haber vermesini söyleyin. bu nokta çok önemli zira tezgahta beklemiş torik bi işe yaramaz.

şimdi balığı bulduk, devamı nasıl? anlatayım...toriği aldıktan sonra ilk yapmanız gereken şey temizletmek. kafasını ve kuyruğunu kestikten sonra karın boşluğunu yarıp içindekileri çıkartmanız gerekiyor. bu ön temizlikten sonra balığın fazla kanını temizlemek amacıyla bi kat suya tutup temizleyin, sonra yapmamız gereken şey balığı dilimlemek. size bu noktada tavsiyem eğer elinizde gerçekten keskin (jilet gibi yani) bir bıçak yoksa bunu balıkçıya yaptırın, çünkü onlardaki bıçaklar çok keskin oluyor ve toriğin etini ezmeden çok temiz bir şekilde kesebiliyor.

şimdi geldik balığın dilimlenmesine. bu tamamen sizin usulunuze kalmıiş bir durum. tadı pek fazla etkilelemekle beraber olgunlaşma sürecini birebir etkileyen bir faktör. eğer balığı ince dilimler halinde yani 1-1.5 parmak, bu şekilde çok çabuk olgunlaşır lakerdalar. fakat etin dağılma riski var. yok eğer çok kalın yani 5-6 pamak genişliğinde dilimlerseniz de bu sefer süre uzuyor. ben kendime yaparken benim parmağımla 2 parmak, normal bir insanın parmağıyla 3-3.5 parmak kalınlığında doğruyorum. bence en ideal ölçü bu. bu doğrama işleminden sonra bütün balık dilimleri için yapmanız gereken bir işlem daha var. balık dilimini kesik yüzü size bakacak şekilde elinize aldığınızda üst orta kısmında (sırtında) yüzgeç ve yüzgecin kökünü görürsünüz. bu yüzgeçi kökünden itibaren keskin bir bıçak kullanarak V şeklinde bir kesik atıp çıkarın. aynı şekilde karındaki yüzgeçleride kesip atın. bir çok yerde bu noktadan bahsetmezler ama bizzat kendim yaptığım denemelerde yüzgeçleri çıkartılmış balıktan yapılan lakerdanın daha lezzetli olduğunu gördüm.

fakat dilimleme sonrasında balığın hangi bölgelerini kullanacağız? balığın kafa ve kuyruk bölgesi fazla kılçıklı olduğundan lakerda yapımı için pek iyi bölgeler değildir. bu sebepten dolayı balığın kafa kısmından 3-4 normal insan parmağı aşağından, kuyruğundan da 3-4 normal insan parmağı yukarıdan kesecek ve arada kalan kısımdan lakerda yapacağız. geri kalanı ise afiyetle tava yapabilirsiniz.

şimdi geliyoruz en önemli noktaya...burayı iyi okuyun eğer yanlış yaparsanız lakerdanın kalitesini ve hatta olup olmayacağınız(çürüyebilir) birebir etkileyen bir nokta burası. lakerda yapacağımız balık dilimlerini mümkünse deniz suyunda, değilse normal musluk suyunda (tuz katılmış musluk suyu değil) temizleyeceğiz. balığın karın boşluğundaki pıhtılaşmış kanın ve omurgasının hemen üstündeki iliğin çıkartılması lazım. karın boşluğundaki kan için elinizi ve akan suyu kullanın. ilik içinse ince bir süpürge çöpü, iğne, misine parçası gibi şeyler kullanın. bakın bu kan ve ilik meselesi önemli. balığı bozarsınız yoksa.

bu temizlemeyi yaptıktan sonra lakerdayı yapmaya başlıyoruz. balığımızı mümkünse cam bir kaba alıyoruz, değilse çelik tencere de olur. cam kap olmasının sebebi suyun rengini rahat görebilmemizi sağlaması. balığı kaba aldıktan sonra, kabı tatlısuyla doldurup dolaba koyuyoruz. 1 saat sonra geldiğimizde suyun renginin bariz kırmızı olduğunu göreceğiz. hemen suyu değiştiriyoruz. 1-2 saat sonra tekrar geldiğimizde yine aynı işlemi yapacağız. her defasında süre birazdaha uzayarak bu işlemi gün içerisinde en az 5-6 kere yapacağız. buradaki amaç balığın içerisindeki kanı çıkarmak. en son, gece 11-12 gibi, balığımızın suyunu spn bir kez değiştirip dolaptaki yerine koyuyoruz ve sabaha kadar belkiyor...


şimdi buraya kadar yaptığımız lakerda hemen hemen her yerde aynı şekilde yapılır. kimi yerde tatlısuda beklemektense yıkaryıp süzgece alırlar..ama temelde aynıdır.

şimdi burada karşımıza iki yöntem çıkıyor..biri tuzlama yöntemi, digeri salamura yöntemi..ben salamura yöntemini kullanıyorum. hem tadı daha hoş oluyor hem eti daha beyaz oluyor hemde tuzlama yöntemine göre daha çabuk servise hazır hale geliyor. tuzlama yönteminde yaptığınız lakerdayı kavanozdan çıkardıktan sonra en az 12 saat tatlısuda bekletmeniz ve bu sürede suyunu bol bol değiştirmeniz gerekiyor, salamura yöneteminde ise 3-4 bilemediniz 5 saatte servise hazır.

herneyse balığımız dolapta kanını verirken biz ne yapıyoruz.? salamura suyumuzu hazırlıyoruz.

salamura yöntemi daha çok saroz tarafında kullanılırmış diye okumuştum bi yerde, ne kadar doğru yalan bilemem, ama istanbulda sarıyerdeki bazı balıkçılarında bu yöntemle yaptığını biliyorum. bu yöntemde balığı direk olarak tuza yatırmaktansa tuzlu suda salamura yapıyoruz

salamura suyunu hazırlarken benim tarifin şu(avuç ölçüsünü kendime göre değil normal insan avucuna göre vericem, zira benim acuçlarım kürek gibidir yanılırsınız)

20 lt tatlı suya, 1 avuç kalın kaya tuzu atacaksınız ve tam olarak çözülene kadar karıştıracaksınız. ince sofra tuzu kesinlikle olmaz balık erir, gevşer. bu nokta önemli!! hazırladığımız bu su bizim yaklaşık 3 günlük suyumuz olacak.

gece tatlı suda bekleyip kanını iyice vermiş balıklarımızı sudan çıkarıp bi güzel kurulayıp(kağıt havlu ile) sonra kabımıza düzgünce, kesik yüzeylerin üzerine gelecek şekilde diziyoruz ve üzerine çıkana kadar salamura suyumuzdan koyuyoruz. bu suyu kullandığımız ilk gün 2 defa değiştirebilirsiniz. sonraki iki gün ise birer kez değiştirmek kafi. çünkü tatlı suda beklettiğimiz gece balığın kanı çıkmış olarak görsek de salamura suyuyla bekletmeye başladığımızda göreceğiz ki balık hala kan veriyor ve suyumuz pembeleşiyor...

herneyse hazırladığımız 20lt su-1 avuç tuz çözeltisiyle bu şekilde günü birlik su değişimi yaparak balığımızı 3 gün dinlendiriyoruz.

şimdi geçtik 2. aşamaya...bu aşamada birinci salamura sürecinin aynısını yapacağız. tek fark şu, bu süreçte kullandığımız salamura suyu 20 lt su- 2, 2.5 avuç tuz tarifiyle hazırlanacak. ama yine kalın kaya tuzu haaaa....

bu suyu kullanarak aynı birinci aşamamızda yaptığımız gibi 3 günlük süreç daha başlıyor..günde bir kez su değiştireceğiz. ve dolapta veya soğuk bir yerde bekleyecek..

bu aşamanın son akşamında ise ertesi sabah için bir ön hazırlık yapmamız gerekiyor. bu ön hazırlık şu: yaklaşık 20lt suyu bir kazana koyun, eğer bu kadar büyük bir kazanınız yoksa daha küçük tencerelerde 2-3 seferde de yapabilirsiniz. kazana koyduğunuz suyu kaynatmaya başlayın ve kaynadıkça içerisine avuç avuç kaya tuzu atın ve gözlemleyin. eğer tuz eriyip biterse demekki çözeltimiz yeterince doygunluğa ulaşmamış, devam...taki artık attığımız tuz kazanın dibinde birikmeye başlayıncaya kadar. işte bu noktada soğuyunca aşırı doymuş tuz çözeltisi olacak bir karışım var. ocağın altını kapatın ve sabaha kadar soğumaya bırakın.

şimdi geçiyoruz 3. ve son aşamaya. 2. aşamadan sonraki sabah balıkları alın, kağıt havlu ile kurulayın ve kabınızın dibine düzgünce dizin. üzerine boş bir tabak veya küçük bir tencere kapağı yerleştirin. bunu yapmamızın amacı dün gece hazırladığımız aşırı doymuş tuzlu suyun balıkları yukarı doğru çıkarmaya çalışması, bunu önlemek için ağırlık vazifesi yapacak birşey koyduk.

ağırlığımızıda yerleştirdikten sonra aşırı doymuş tuzlu suyumuzu kaba dolduruyoruz...ilk 2 gün günde bir defa değiştirmek kaydıyla, daha sonrasında ise 2 ve hatta 3 günde bir değiştirmek suretiyle balıklarımızın lakerda olmasını bekleyeme başlıyoruz. 4-5 günden sonra balıklarımızın birinin kenarından alacağımız bir parçanın tadına bakarak durumu izlemeliyiz. bu süreç normalde 6-7 gün felan sürer veya sürmez. ben genelde 5 veya 6. günde bitiriyorum.

eğer balığımızı 3 parmak değilde 6-7 parmak şeklinde doğrarsak yukarıda saydığımız süreleri birazdaha uzatın. 3 gün değil 4 veya 5 gün yapın

herneyse lakerdalarımız artık oldu.. ne yapacağız?

salamuradan çıkardığımız balıkları çiçek yağı dolu kapta muhafaza etmemiz gerekiyor. bunun için balıkların sıgacağı büyüklülkte kapaklı bir kab veya kavanoz bulacağız ve dibine çiçek yapı dökeceğiz. fazla değil bir kaç mm. amaç koyacağımız balığın alt yüzeyi yağsız kalmasın. sonra sudan çıkartıp kağıt havlu ile kuruladığımız lakerdalarımızı bu kaba kesik yüzeylerin üzerine yatırıp dizeceğiz. eğer üst üste dizmemiz gerekiyorsa her kattan önce bir alt kattaki balığın üzerine biraz yağ gezdirin. bu dizme işlemi bittikten sonra kabı tamamen çiçek yağı ile doldurun..

şimdi burada size bir ince nokta daha vereceğim. dikkat ettiyseniz çiçek yağı dedim, zeytinyağı değil. bunun sebebi şu. zeytin yapının yumuşatma etkisi olduğundan lakerdalarımız zamanla yumuşayıp dağılabilirler. bu sebepten dolayı saklarken çiçek yağı kullanmamız daha doğru sonuçlar verir.


peki nasıl yiyeceğiz? çok basit

kavanozdan çıkardığımız lakerdaları suyun altında yağı akaması için yıkayacağız. sonra bir kaba alacağız ve isterseniz sirkeli su ile(ben tavsiye etmem tadını bozuyor) istesenzi tatlı su ile 4-5 saat saat başı sularını değiştirerek bekletiyoruz.

sonra keskin bir bıçak ile derisi ve kulçıklarını çıkartıyoruz ve tabağa yerleştiriyoruz. üzerine kırmızı soğan ve ince ince doğranmış taze maydonoz ilave edip zeytinyağı gezdiriyoruz ve limon sıkıyoruz..bi de küçük açtık mı tamamdır..

afiyet olsun

bu günlerde en iyi yapılacak şey budur. zaten 6.5 yıllık konuyada bundan daha iyi, faydalı birşey yazılamaz kanımca..

alkollü araç kullanmayın

sevgiler

Alikum


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


1871 Mesaj
22 Aralık 2010; 11:55:39 

böyle güzel tarif görmedim ben. ellerine sağlık.


_____________________________

99 Mondeo Ghia 2.0 Hatcback Bordo


2971 Mesaj
22 Aralık 2010; 12:19:26 

babam her sene yapar müthiş bir tat


_____________________________

LoL EU West: Platinum III

LoL TR: Silver IV (Smurf)


3699 Mesaj
22 Aralık 2010; 14:37:24 

@idemo..sağolasın kardeş

@dexter48..bu sene o kadar balıkçıya haber saldım adam gibi lakerdalık torik çıkarsa arayın, 7/24 fark etmez diye..her geçtiğimde soruyorum ama ne yazıkki bu sene adam gibi torik çıkmadı buralarda..ocak sonuna kadar bekleyeceğim, bulamazsak baban babasının hayrına 2 dilim göndersin ordan yaaa, bende fındık gönderirim ona


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


14846 Mesaj
22 Aralık 2010; 15:27:01 

alikum abi dünyanın en lezzetli kafa açma icraatını gerçekleştirmişsin, tebrik ederim. Saygılar, sevgiler, lakerdalar, lakırdılar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


701 Mesaj
22 Aralık 2010; 15:45:59 


quote:

Orijinalden alıntı: N.alper

O bir DK

Dk de ne?

Drift Kralı


Hızlı ve Öfkeli Tokyo Driftten replik



-o bi diiiikeyyy; diiikeyiiin anlamını biliyormusun ?

-donkey kong mu ?


_____________________________

ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış


3699 Mesaj
22 Aralık 2010; 15:51:04 


quote:

Orijinalden alıntı: joushkun

alikum abi dünyanın en lezzetli kafa açma icraatını gerçekleştirmişsin, tebrik ederim. Saygılar, sevgiler, lakerdalar, lakırdılar.



ya sorma joshkuncuğum, geçenlerde dayanamadım, palamut malamut yapayım bi tane, ateşimi alır dedim, yaptım bi tane söylemesi ayıptır, sonra bi gece dayanamadım koydum suya 2 saat bekledi beklemedi yumuldum indirdim mideye iki dilimi, aman Allahım sorma gitsin, sabaha kadar inek gibi su içtim desem yeridir. en sonunda sabah annem geldi yanıma "ne oldu oğlum dün gece sürekli kalktın" dedi. ona bile cevap veremedim, dediğim tek şey "suuuuuuuu, Allah rızası için suuuuuuu" oldu..

en az 4-5 saat bekletmekte fayda var


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


 
2747 Mesaj
22 Aralık 2010; 18:48:06 

herkes bişeyler yazmış ama neredeyse kimse arkadan çekişli bi araca sahip olman gerektiğini yazmamış ayrıca sen nerede yapacaksın drifti hocam eğer otoyolda, caddede, yada sokakta yapacaksan hiç yapma ama ben adam gibi pistte girişicem bu olaya diyosan öncelikle bu işe el verişli bi araca sahip olmalısın bu tip araçların şanzumanı lastikleri gibi özel ekipmanları vardır ve güçlü bi motora ihtiyacın var standart 1.6 veya standart 2.0 cc araçlardan randıman alamazsın ayrıca masraflı iştir aracını zorlamamanı öneririm çok paran varsa eğer bi uzmandan ders al ve bu işe uygun bi araç topla yoksa eğer hiç kalkışma bile


_____________________________



 
3776 Mesaj
22 Aralık 2010; 19:52:08 

dip gaz full yan


_____________________________

EIRP:Effective Isotropically Radiated Power
|∇xE=-(dB/dt) | ∇xH=J | ∇.D=φv | ∇.B=0 | D=ϵ.E | B=µ.H |


1871 Mesaj
22 Aralık 2010; 20:06:26 

öyle çok güçlü araçlara da gerek yok. işte 1 hp ile drift

http://www.youtube.com/watch?v=rfWEcC6WRp4


_____________________________

99 Mondeo Ghia 2.0 Hatcback Bordo


 
1544 Mesaj
22 Aralık 2010; 21:13:38 


quote:

Orijinalden alıntı: rapursuit

herkes bişeyler yazmış ama neredeyse kimse arkadan çekişli bi araca sahip olman gerektiğini yazmamış ayrıca sen nerede yapacaksın drifti hocam eğer otoyolda, caddede, yada sokakta yapacaksan hiç yapma ama ben adam gibi pistte girişicem bu olaya diyosan öncelikle bu işe el verişli bi araca sahip olmalısın bu tip araçların şanzumanı lastikleri gibi özel ekipmanları vardır ve güçlü bi motora ihtiyacın var standart 1.6 veya standart 2.0 cc araçlardan randıman alamazsın ayrıca masraflı iştir aracını zorlamamanı öneririm çok paran varsa eğer bi uzmandan ders al ve bu işe uygun bi araç topla yoksa eğer hiç kalkışma bile

konunun tarihine bak


_____________________________

Bmw - 3.28ci


776 Mesaj
22 Aralık 2010; 21:34:56 


quote:

Orijinalden alıntı: Wolly



Benden önceki arkadaş hortlatmış ben değil


Hortlatmak suç mu ki? Suç olsaydı, hort durumuna düşen konular silinirdi.

Bu arada, hortlatan arkadaş konuyu nasıl bulmuş?

Saygılar.


_____________________________

>>>İkinci el araç alım satım rehberi ve yardımlaşma konusu<<<

>>>Vergi Kaçırma Teknikleri<<<

"DH Moruklar Kulübü"


3699 Mesaj
23 Aralık 2010; 11:30:39 

Evet arkadaşlar dün verdiğim tariften sonra gece yine aklım başımdan gitti ve 2 dilim daha patlattım..son bir dilimim kaldı, moralim çok bozuk bu yüzden

buyrun size resmi, dün gece saat 12:00 suları..mideye inmeden önce son 30 sn

gece o saatte nöbetçi manav bulamadığımdan dolayı maydonozsuz yemek zorunda kaldım, evde kalmamış

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


 
10734 Mesaj