Şimdi Ara

Drift (yanlama) nasıl yapılır? teknikleri nedir??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
97.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaw gidin adamakllı işlerle uğraşın
  • hayat satılık değildir
    tehlikeli işler bunlar
  • Drift sorusuna makas cevabı verenler memleketini yazanlar falan klasik dh şenlenmesi yaşanmış burada.şaka bir yana holywood filmleri işte insanı özendiriyor ama boş alanda bile yapmak gelmiyor içimden benim sonuçta risk...
  • Bilgisi olan war mı??



  • Nasıl Yani ?
  • arabayla nasıl yanlanır... daha ne diebilirim...
  • Valla yanlamanın nasıl birşey olduğunu bilmiyorum
  • Kardeşim bunlar yazılarak öğrenilmez ha diosan ki ana bi bilgi olsun viraja yaklaşırken vitesi küçült devri yükselt gaza bas daha sonrada ani bi hareketle direksiyonu kır ver yanı
  • vİRAJA HIZLI YAKLAŞ. sOL EL DİREKSİYONDA ANİ KIR. EL FRENİNİ 1 SN ÇEK BIRAK. GAZI DİPLE. olur herhalde
  • dostum yazıyla olmaz uygulaman lazım...! bol pratik lazim! yada simulatorler war atari salonlarında baya kaliteli oyunlar war onları dene ehauehaueh :))))
  • mümkünse araba arkadan çekiş olur,hatta imkanın varsa 4 teker çekiş olsun ve lasitklerin kabak olsun.sonra bikaç deneme yap ve yanla.
  • Drift Dedigin Burda Ogrenilmez Hocam.
    Ama Kisa Mantigi Sudur Dusuk Viteste Yuksek Devir ve Hangi Yone Donuyosan O yone Direksiyonu Kir Budur...
  • viraj keskin sürat çok değilse viraja gelmeden(nekadar mesafe olacağı arabaya göre değişir) viraj yönüne direksiyonu kırıp aynı anda elfrenini çekiyorsun.tabi çok kısa bi zaman zarfındada vites küçültüp asılıyorsun gaza.direksiyonuda olabildiğince sıkı tutmanıda tavsiye ederim:)yüksek süratte ve yumuşak virajda sana pek birşey kalmıyor arabaya bakıyor olay.açıktan içeri giricen.sonrada dışarı işte malum f1 de varya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: goblin
    hayat satılık değildir
    tehlikeli işler bunlar


    katılıyorum..
  • direksiyonu wiraj yönüne doğru sert çewirip ters yöne hafif hafif bi sağ bisol. lastikler tam yola tutunmadığı için anca o şekilde tutabilirsin yoksa spin atarsan

    ama bööle yazıyla olmaz. arabaya we wiraja göre de değişir
  • Bence arkadası bıraz yanlış anladınız .
    Yanlama yapmak ıcın araban ılk once arkadan ıtıslı veya 4 ceker olucak ,duz ve trafıge kapalı bır yolda denemesını yaparsın ben anlatayım sana.
    Kucuk vıtesde arabayı 4000-5000 devıre kadar cıkar sonra dıreksıyonu hafıf hafıf saga ve hemen sola kırarak dene ,bıraz tecruben artınca bıraz daha sert sag ve sol yap ,sonuc olarak duz bır yolda araban saga ve sola kayarak gıdecekdır bol sans
  • sonra duvara çık
  • araba arkadan itişliyse işin çok kolay
  • drift nedir bilmiom da arabanın kıçını kaydırcam dersen, sol ayak freni yap derim. bi viraja sağ ayağın gazdayken gir sora ayanı gazdan çekmeden sol ayağınla frene hafif bas arabanın kıçı dışa doğru kayar daha küçük bi yarı çapla dönersin.
  • hocam yapacağın şey şu :

    bir tane nfs undergr.... cd si ve bir adet te kıpraşımlı ve kaliteli bi direksiyon seti......

    ondan sonra gelsin drift ler gitsin drag lar.... hadi hayırlı olsun..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.