LEAPTech Wing projesi kapsamında Hybrid-Electric Integrated Systems Testbed (HEIST) olarak isimlendirilen ve elektrikli uçaklar için hazırlanan bu kanat modeli, genel yapısı itibariyle oldukça farklı bir kullanım süreci ortaya koyuyor. 9.5 metrelik gövdesinde 18 adet pervaneli elektrik motoru taşıyan ve gücünü lityum fosfat bataryalarında alan kanat, her motorun bilgisayar tarafından bağımsız olarak kontrol edilebilmesiyle optimum performansı bulabiliyor ve böylece küçük bir kanatta daha yüksek verimlilik, daha yüksek hızlar, daha yumuşak bir sürüş ve daha düşük gürültü elde edilebiliyor. Söylendiği kadarıyla normal uçaklarla aynı hızlarda iniş ve kalkışa izin veren elektrikli uçak kanatı, birden fazla motoru sayesinde kanat üstü hava akışını ciddi miktarlarda arttırıyor ve bu da önemli bir kaldırma gücü olarak geri dönüyor.
İki özel havacılık şirketi ile NASA tarafından test edilmeye başlanan kanat için modifiye edilmiş bir tırdan yararlanan ekip, ilerleyen dönem için çok önemli "gerçek yaşam" verileri elde etmeyi hedefliyor.
mantıklı gibi, ama yetersiz
quote:
Orijinalden alıntı: playstyle
mantıklı gibi, ama yetersiz
Arkadas Nasa'dan emekli roket mühendisi ondan dolayi anladi yetersiz oldugunu. Sanmayin ki bilgisayar basinda oturup ahkam kesen biri
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Uçağın kanatlarını büyük tutarak oralara güneş paneli koymak daha mantıklı değil mi? Her ne kadar havada CO2 salmasa da yerdeyken aldığı elektrik sonuçta büyük ihtimaldoğal gazdan üretilmiş olacak.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme