Şimdi Ara

AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ YAZIK !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İki haftadır, faturama eklenen ama ne olduğu belli olmayan " içerik hizmetleri " konusunu çözmeye çalışıyorum.
    Müşteri hizmetlerini aradım.
    1. arama : " Beyefende 4616 ya mesaj göndermişsiniz bankanıza sorun onlara ödüyor uz AVEA olarak " dediler
    Bankamı aradım TEB , bankam " biz de böyle bir uygulama " yok dediler
    2. arama : " beyefendi içerik hizmetlerine abone olmuşsunuz " dediler.
    Aslında öyle bir üyeliğim yok. KOntrol ettirdim.Sonra da üye olduğumu söyledikleri servisten iptal yaptırdım.
    3. arama : " beyefendi , sms ile 5 defa hizmet almışsınız " dediler.
    Ne hizmeti diye sorduğumda belli değil dediler. Ayrıntılı fatura istedim
    4. arama ve faks : " beyefendi detaylı fatura için e-mail adresiniz şu mudur " dediler
    E-maili mi verdim iki gün önce ama hiç bir mail gelmedi.
    5. arama : " Beyefendi bir anket çalışmamız var memnun musunuz hizmetlerimizden ? " .
    Telefonu üslubuyla kapattım.
    tekrar şikayet ve faks yolladım
    5. arama : " beyefendi e-mail size ulaşmadı mı ? " dediler ( bugün az önce telefon açtılar)
    Hayır dedim. Hattımı kapattırmak istiyorum fire olacak mı ? dedim.
    Bugün itibari ile 64 tl ceza ödersiniz dediler.

    Beni telefon ile arayıp promosyon teklifi yapan AVEA şimdi beni umursamıyor bile.
    Yani 10 tl " içerik hizmeti " adı altında ne olduğunu bulamadığımız bir hayali hizmeti bana fatura ettiler.Nedeni sorunca farklı farklı şeyler söylediler.
    Hattımı kapatmak istediğim ise umurlarında bie değil ve 64 tl ceza istiyorlar. Bu ne biçim bir anlayış.
    Faturaya yanlışlık ile dahi yazılmış olabilecek bir tutarı ödemek zorunda kaldığım gibi üstüne de ceza vereceğim hattı kapatmak için.

    Bu konuda " yahudiyim " yani 10 tl fazladan ne olduğunu bilemediğimiz bir şeye para ödemek istemiyorum.

    Ayrıca kat kat paketi almıştım geçen ayın 8. sinde iptal ettiridim ama fatura da yine eklenmiş....
    Bu Avea sanırım ucuz tarife satıp sonradan eklemeler ile diğer operatörlerin tarifesi kadar ücret alıyor.
    Aslında hattı kapatıp diğer operatöre gitmek belki daha iyi, her ay süpriz yaşamaktansa aynı ücreti ödeyip daha kaliteli hizmet almak daha iyi,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cucuko -- 10 Mart 2015; 11:25:27 >







  • cucuko kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri ile boşuna uğraşıyorsunuz, direk btk'ya şikayet edin.
  • Şikayetvar.com a yazın,ayrı bir servis ilgileniyor,en azından sonuç alma ihtimali var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cucuko kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerden doğrudan detayları goruntuleyebilirsiniz bir bakin nereden ücret yansımış diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK ya şikayet ettim ama yaptırım olmadı. Avea cevap vermiş , bildiğimiz klasik cevap " sayın abne bildiğiniz gibi vs vvs, faturanızda her şey normal düzene uygun vsv vs "

    Ben şimdi kendime turkcell de güzel bir tarife bakayım, Avea 10 tl için senede 500 tl yi kaybetmeyi göze alıyorsa ben de gözü karartabiliirm en azından doğru düzgün çekim gücü gelir.
    İstanbul da Topkapı sarayında heram gişesinde şebeke yok Avea ile...Yanımda Turkcell li arkadaş var full çekim...
    Zaten hep derler " ucuz etin yahnisi " diye...
    Aslında Turkcell in çok abonesi var diye Avea ya kaçmıştım bir de o zamanlar uygun hesaplı tarife yoktu... Yazık...böyle idare edilen koskoca bir telekom şirketi...Bu mantıkla çalışırlır mı ? fiyatı ucuz olmasa sanırım hiç kimse Avea da kalmaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    BTK ya şikayet ettim ama yaptırım olmadı. Avea cevap vermiş , bildiğimiz klasik cevap " sayın abne bildiğiniz gibi vs vvs, faturanızda her şey normal düzene uygun vsv vs "

    Ben şimdi kendime turkcell de güzel bir tarife bakayım, Avea 10 tl için senede 500 tl yi kaybetmeyi göze alıyorsa ben de gözü karartabiliirm en azından doğru düzgün çekim gücü gelir.
    İstanbul da Topkapı sarayında heram gişesinde şebeke yok Avea ile...Yanımda Turkcell li arkadaş var full çekim...
    Zaten hep derler " ucuz etin yahnisi " diye...
    Aslında Turkcell in çok abonesi var diye Avea ya kaçmıştım bir de o zamanlar uygun hesaplı tarife yoktu... Yazık...böyle idare edilen koskoca bir telekom şirketi...Bu mantıkla çalışırlır mı ? fiyatı ucuz olmasa sanırım hiç kimse Avea da kalmaz...

    Kardeş, her yerde ulaşılabilir olmayın.

    Varsın telefonunuz çekmesin biraz kafanızı dinlersiniz.

    Artık insanlar tuvalette bile telefonla oynuyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: cucuko

    BTK ya şikayet ettim ama yaptırım olmadı. Avea cevap vermiş , bildiğimiz klasik cevap " sayın abne bildiğiniz gibi vs vvs, faturanızda her şey normal düzene uygun vsv vs "

    Ben şimdi kendime turkcell de güzel bir tarife bakayım, Avea 10 tl için senede 500 tl yi kaybetmeyi göze alıyorsa ben de gözü karartabiliirm en azından doğru düzgün çekim gücü gelir.
    İstanbul da Topkapı sarayında heram gişesinde şebeke yok Avea ile...Yanımda Turkcell li arkadaş var full çekim...
    Zaten hep derler " ucuz etin yahnisi " diye...
    Aslında Turkcell in çok abonesi var diye Avea ya kaçmıştım bir de o zamanlar uygun hesaplı tarife yoktu... Yazık...böyle idare edilen koskoca bir telekom şirketi...Bu mantıkla çalışırlır mı ? fiyatı ucuz olmasa sanırım hiç kimse Avea da kalmaz...

    Kardeş, her yerde ulaşılabilir olmayın.

    Varsın telefonunuz çekmesin biraz kafanızı dinlersiniz.

    Artık insanlar tuvalette bile telefonla oynuyorlar.

    Usta, para verip hizmet alamamak kadar insana kendisini kötü hissettiren başka bir şey var mı ..
    Adamlardan detaylı fatura istedim T.H.H vereceğim hala yollayamadılar... Bu mu yani koskoca Avea ?
    Hem de iki defa arandım e-mail teyit etmek için " gelmedi" deyince " tekrar bakalım " deyip sallıyorlar. En kötüsü de akabinde otomatik sesli mesaj ile yapmak istedikleri " anket " oluyor...
    Hala tın yok ... Bu nasıl bir iletişim ve komünikasyon firması ! Anlamak mümkün değil




  • Dediğiniz şeyler bütün operatörlerde yasanabiliyor bende zamanında turkcellden pis kazık yedim ama yine turkcell kullanıyorum kaliteli olsun biraz pahalı olsun. Bu sadece turkcell icin değil her firmada böyle ki kaliteyi ucuza alamazsın. Örneğin 2012 model renault symbol 1.2 motor araç 29 bin lira 2012 model Volkswagen polo 1.2 motor araç 45 bin lira işte demek istedigim bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell başlığımda gördüm

    müşterinin birinden taahüt ve tarife değişiminde yanlışlıkla fazladan alınan 3 lira bedeli, müşteriye iade etmiş turkcell.
    Dahası, özür olarak, müşteriyi, o servisyen artık ücretsiz yararlandıracakmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0173FC748 -- 12 Mart 2015; 15:20:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Turkcell başlığımda gördüm

    müşterinin birinden taahüt ve tarife değişiminde yanlışlıkla fazladan alınan 3 lira bedeli, müşteriye iade etmiş turkcell.
    Dahası, özür olarak, müşteriyi, o servisyen artık ücretsiz yararlandıracakmış.


    Yani ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.