Şimdi Ara

DirectX 12 GDC 2015 Notları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
2
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu anda devam etmekte olan GDC 2015 (Oyun Geliştiricileri Konferansı) 'te DirectX 12 ile ilgili yeni bilgiler gelmeye devam ediyor. Redgamingtech sitesinin derlediği habere göre DirectX12 neredeyse tamamlanmış ve 3 ana donanım üreticisinin tam sürüm Dx12 sürücüleri de hazır. Microsoft'un hesaplarına göre halihazırda kullanılmakta olan donanımların 3'te 2'si Dx12 uyumlu durumda. Bu nedenle yeni API'ye yoğun bir ilgi gösterildiği ve ilk sürüm SDK'yı kullanarak oyun geliştiren 400 üyenin bulunduğu söyleniyor ki bu rakam yaklaşık 100 oyun stüdyosuna denk gelmekte.

    Tabi, DirectX 12 halen geliştirilmekte olan bir yapı. API'ye son olarak yeni özellikler eklenmiş:

     DirectX 12 GDC 2015 Notları

    Sunumlardan birinde Unity Graphics mühendisi Kasper Engelstoft üzerinde çalıştığı bir çalışmayı göstermiş; gölge efektleri. 3 ışık kaynağının 7000 obje üzerinde yarattığı gölgeyi Dx11'de 23ms'de render ettiklerini, bu efekti Dx12 altında ise sadece 13ms'de ulaşabildiklerini aktarmış.

    Bir başka yazılım mühendisi Max McCullen ise işlemci yükü üzerindeki demoyu göstermiş:

     DirectX 12 GDC 2015 Notları DirectX 12 GDC 2015 Notları

    Epic Games'ten yazılımcılar ise Unreal Engine 4 üzerindeki çalışmalarını aktarmışlar:

     DirectX 12 GDC 2015 Notları

    Son olarak Microsoft'tan Anuj Gosali ise Dx12'nin tüm MS platformlarına getirileceğini söylemiş. Tabi burada Xbox One'a özel bir sayfa açmak gerekiyor; Dx12 ile PC için hazırlanan birçok oyun kolayca Xbox'a port edilebilecek ve Xbox donanımı çok daha verimli kullanılabilecek.

    http://www.redgamingtech.com/directx-12-gdc-2015-early-technical-analysis-news/


    Dx12'de eklenen yeni özellikler dışında birtakım değişiklikler de mevcut. Bunlardan en önemlisi kaynak kullanım sınıfları:

     DirectX 12 GDC 2015 Notları


    Yapılan değişikliğie göre UAV sayısı 8-64'ten 0-8 arasına çekilmiş. Bu haliyle mevcut kartlardan hangileri hangi sınıfa dahil olacak diye listelememiz gerekirse:

    TIER 1: Intel Haswell ve Broadwell IGP, NVidia Fermi-Kepler-Maxwell 1 mimarisi
    TIER 2: NVidia Maxwell 2 mimarisi
    TIER 3: XBox One, AMD GCN mimarisi

    Dx12'nin "Feature Level" sınıflarında da bazı değişiklikler yapılmış, son hali şu şekilde:

     DirectX 12 GDC 2015 Notları


    http://prohardver.hu/hir/microsoft_reszletezte_directx_12_uj_funkcio.html







  • Bu dx konusunda umitlerim gittikçe artmaya başladı. Galiba bu kez yeni bir dx11 husrani yasamayacagiz gibi :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşımlarda Unity motoruna ilişkin veriler ilgimi çekti doğrusu. İşlemci daha kararlı hale getirilmiş ve yük biraz artmış ancak frame'lerdeki artış inanılmaz derecede. Keza UE4 için de değerler çok iyi ve ortalama olarak %50 performans artışı gözlemleniyor demek yalan olmaz. Hadi bakalım herkese hayırlı olsun
  • DX 12 sayesinde amd iyi bir yere gelecek gibi en azından Xbox dan her şekilde yararlanacak.burda önemli olan win 10 ve dx 12 ikilisinde sadece dx 12 de is yapmasi kötü eğer win 10 diğer dx lere de destek gelirse hiç birşey olmaz bu gün bile kaç oyunda dx 11 desteği varki.birde amd eski karları ne kadar destekliyecek mesela 7970 ve 280x ne durumda olacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • asig kullanıcısına yanıt
    Windows 10, diğer DirectX'leri elbette destekleyecek.
    PC plaftormu geriye uyumludur hocam. Win8.1'de, 90'lı yılların oyunlarını oynuyoruz.

    Dx12 için Windows 10 gerekecek, orası ayrı. 7 ve 8 sahiplerine bedava geçme hakkı tanınacağı için, çok problem yaratmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 6 Mart 2015; 15:45:38 >
  • Şimdi şu olabilir mi ? misal; atıyorum gta5 diyelim ki dx11 ile çıktı ve hd7970-fx8350 ikilisi 1080p ultrada 30fps, hd7970+4790k 35 fps verdi (min fps). 2 ay sonra gta5'e dx12 paketi eklendi diyelim(ekstra efekt değilde performans geliştirme anlamında) bu durumda hd7970+fx8350 = 50fps , hd7970+4790k= 50-52 (min fps) mi olacak ? vadedilenlere göre ? yani bu dx12 apisi ile bu apiyi destekleyen kartlar yeni oyunlarda nerdeyse yüzde elli daha fazla fps verip, işlemciler arasındaki uçurumu (işlemciye duyulan ihtiyacı) minumuma mı indiricek ?

    Yoksa 2 s.boktan cpu gücüde isteyen efekt koyup dx12 oyun diye çıkartıp (dx11 graiklerinden pek bir artısı olmadan) üst seviye kartların anasını ağlatırlarmı kart ve cpu sattırabilmek adına ? bence dx12'de de işin bir hilesini bulup yine bize üst seviye cpu/gpu sattırmaya çalışırlar.
  • Hadi bakalim bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • dx12 api si ile gelişmeyen oyunlara bir etkisi olmaz.
  • Uzatmak yerine kısa halini yazayım. Dx12'nin donanımdan daha bağımsız olması bekleniyordu. GL gibi, şunun şöyle olmasını isityorum diyip, GPU veya driverın neyi nasıl yaptığına karışmaması bekleniyordu. Yani donanımın neyi nasıl yapacağını belirlemesini, dikte etmesinin olmayacağı bekleniyordu. Öyle olmadı. Vulkan tam tersine herkesin olmasını istediği şekilde ilerliyor şimdilik.

    Dx'in bu şekilde olmasının net. olumsuz bi etkisi olacak mı? Şimdilik olmayacak gibi gözüküyor. Ama Ms'den bile 40 tane farklı görüş çıkabildiğine göre, ilerde ne halt yiyip nasıl icatlar çıkartıp ne tür donanım isteme noktasına gelinir bilemem. Ama alternatif olarak Vulkan olacağından, bi Dx9-Dx11 zamanındaki gibi rahatsız edici seviyede geçişler-değişimler talep etmeyebilir.

    Bu Dx12'nin kötü oalcağı anlamına gelmiyor, dx11'den kat kat daha iyi olacak. Ama olmuşken en temizi olabilirdi.

    @tersol dx12'de bi sürü yapının kurulması programcı sorumluluğunda olacka, Mantle gibi. Zaman içerisinde geliştirme kütüphaneleri vs. gibi şeyler ile bunlar kolaylaşabilir, ama şimdilik programcının sorumluluğu dx11'den daha fazla. Bu yüzden öncelikle geliştricilerin dx12 oyunlarında düşük overhead / dx11'e göre daha yüksek fps 'yi hedeflemeleri daha mantıklı. İlk dediğin durum normalde olması gerken, dx11-12 versiyonları olabilirse, dx12'nin belirgin şekilde daha yüksek fps verebilmesi lazım.

    Diğer taraftan dx12 versiyonu (veya yeni oyunlarda) daha fazla bağımsız nesne vs. kullanılabilme imkanı olacağı için direk bu yoldan da gidebilirler.

    Mesela ışık kaynalşarına sahip yeni nesneler ve bunlardan gelen ışığın hem o yeni nesnelerde hemde başka nesnelerde oluşan yeni gölgeler gibi bak olaya. Dx11 de bu tarz yapıları kurmak ve işletmek, GPU'da verim kaybına yol açabiliyordu. Bunun için de tasarruf edilmesi gerekiyordu. Mesela ışık saçan yeni nesneler gerçek ışık kaynağı gibi davranmayabiliyordu ama etraflarında sanki aydınlanma varmış gibi görünebiliyordu (geliştrici o şekilde bi trick uyduruyor, gerçek anlamda cast etmiyor, etrafı aydınlayıp gölge oluşturmuyor). Dx12 için bunun tam tersine, her yeni nesne+ışık kaynağını gerçek anlamda aydınlatma gölgelendirme yapan (cast eden) yapılar olarak kurabilirler. Bu, oyunun gerçekçilik algısını arttırır mı? Arttırabilir de arttırmayabilir de. ÜStünden ne kdar geçileceğine bağlı.

    Bi adam var mesela, bazı CGI'larda nasıl eksik render detayları olduğunu faln anlatıyor. Işık-parlama efektleri var ama etrafı aydınlatmıyor, patlama var ama sadece alev gibi gözüküp ışık kaynağı gibi davranmıyor. Dumanların yerde gölgesi yok, arkasındaki nesneyi karartmıyor vs. vs. Bi sürü detay var sahnede, hepsi göz boyama ve render hilesi diyor.

    Dx12 gibi yapılar ile, bazı CGI'lardaki şeyler oyunlarda görülebilir. Ama nereye nasıl bakacağımıza göre bu algımızda "o kadar uğraştılar ama bi mok yapamadılar" a da yol açabilr, vay be filmlerde görmediğimiz detaylar var hll olsun noktasına da getirebilir.

    Dx12'de bunlrıan geliştrilmesi de programcının sorumluluğunda olacağından, ilk etapda uğraşmak istemeyebilirler belki. Msela Fable Legends@dx12 o kadar şahane gözükmüyor(en azından şimdilik). Geliştriciler ilk etapda daha hızlı ürün geliştirme peşine düşüp sadece kötü perf vermeme açısından gidebilirler. İyi kart üstünde 40fps aldırtmak yerine 50 60 fps ile dx11'deki oyunlar kalitesi peşinden koşabilirler şimdilik.

    Dx11'de yapamadıkları şeyleri trick-hile ile yapmak ve perf'i düzgün tutmak için çok çaba harcamak zorundalar. Dx12'de geliştirme de bi miktar daha zor. O zman dx12'de ilk hedef sadece düzgün altyapı kurup, binlerce karakter efekt detay yerine mesela 3 ayda hazır motor, 6 ayda pazarlanabilir oyun haline getirmek olabilir. bu yoldan gidecek bi sürü geliştrici olacaktır.

    Gerisi de zaman içine kendini gösterecek olmalı. Dx11'deki kadar optimizasyon peşinde koşmadan, dx12 daha zor olsa bile daha hızlı diye, optimze kod için daha az çaba harcanabilir. Bunun tehlikeli yanı da var tabi, dx11 kalitesi ve performansında oyunlara da imkan veriyor bu. 3 günde hazırla 5 günde pazarla 10 günde sana dx11'in %90'ı kadar oyun gibi mesela ://

    Daha kaliteli yapılar için daha çok çalışmak gerekeceğinden zaman alacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Foxbat

    Bu dx konusunda umitlerim gittikçe artmaya başladı. Galiba bu kez yeni bir dx11 husrani yasamayacagiz gibi :)

    Yeni bir dx9 efsanesi geliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dx 12 konusunda ümitliyim
    ne zaman çıkar dx 12 destekleyen bir oyun acaba
  • Bilgilendirici cvp için tşkrler. Fakat ben pek ümitli değilim. Heleki eski seri kartlara verilen dx12 desteğinden ümidim ''SIFIR''.. İki kıytırık yeni efekt ekleyip kartların yine canına okur bunlar. Böyle gidersede o sgi videolardaki kaliteyi-fiziği-yapay zekayı daha bir 10 sene (en az) bekleriz diye düşünüyorum. Çünkü adamların bu konuya bakışları tamamen para odaklı tek dertleri ''teknolojiyi gram gram verip kepçe ile alabilmek''.
  • AMD yazılımsal tarafta bu büyük şirketleri iknâ etmeden, geliştiriciler bu gibi yeniliklerin üzerine oyun temeli inşa edemiyorlar. Bakınca tesselation, hd2000 devrinden kalma bir teknoloji, ancak halen normalleşmiş değil. Sıralı şeffaf çizim de öyle, Directx 12'yi bekliyor. Karmaşık geometri çizmek yenilik unsuru büyük olsa da bu gibi teknolojileri oyunlarda görebildiğimiz tek alanlar firmaların birbirinin performansını sabote etmek için konulmuş alakasız içerikler.
    Bu günün başarımı, yarı iletken üretim zorluklarıyla nicelik yarışının yavaşlayıp, şirketlerin görsel kalite niteliğinde bir yarışa el sıkışarak başlamaları. Artık şirketler ortak bir bakış açısında yol almaya başladığına göre daha ahenkli yapımlar bizi bekliyor demektir.
  • Görünen o ki, Microsoft pek donanım ayırmadan, her donanımın kapasitesini ortaya çıkaracak. Bu da bir hengâme çıkaracak gibi, çünkü hiçbir donanımda tam destek yok, sınırlar donanıma set çekilmeden belirlenmiş olduğu için. Umalım da belki bu açık görüşlü sınıflamanın uygulanışında sınırlayıcılık ortaya çıkmaz, tüm ekran kartlarının Directx 12 için yenilenmesi gerekmez. Makale Hardware.fr'den:

    Microsoft geçen hafta perşembe günü duyurduğu Direct3D 12 ekran kartları yeni işlevsellik sınıflamalarının özellik seviyeleri hakkındaki belirsizliği ortadan kaldırdı. Artık, elimizin altındaki ekran kartlarında iki farklı özellik sınıfı yer alacak: 12_0 ve 12_1.

    12_1 özellik seviyesi ekseriyetle Görüş Sıralı Çizim ve Tasarruflu Tarama katmanlarını destekleyecek. İlk özelliğimiz sahnenin değişik etmenlerinin çizim sırasına dikkat ediyor olacak ki; bu özellik, örneğin, çok seviyeli şeffaf etmenlerin arka arkaya çizilebilmesi için önemli. Bir ikincisi ise, öncül bir üçgenin alanından geçtiği pikselin merkezinde olup olmadığının denetlenmesini sağlıyor. Bu sayede piksele izdüşümü daha akıllı algoritmalarla hesaplanıp daha keskin çizim öncülleriyle görüntü kalitesi arttırılıyor.

    Bu özelliklerin getirilerini GeForce GTX 980 ve Maxwell serisinin geri kalan ekran kartlarının tanıtımında bahsetmiştik, dolayısıyla bu da demek oluyor ki; Nvidia'nın güncel ekran kartı serisi, 12_1 ve 12_0 özelliklerini de destekleyebilecek.

    Şu aşamada hangi ekran kartlarının 12_0 seviyesine destek vereceğinin bilgisine erişebilmiş değiliz, bu bağlamda sorularımıza AMD henüz yanıt vermiş değil. Son birkaç nesildeki Directx 11 ekran kartı serilerinin bu yeterliliği gösterebilmesi çok uzak bir ihtimal değil. Şu da unutulmamalı ki; Direct3D 12 ile donanımsal sınıflandırmada daha alt seviye işlevselliğe sınırlı olarak çalıştırmak mümkün olacak, ekran kartının - MMU(Memory Management Unit) - Bellek Yönetim Birimi olduğu müddetçe. Bu sebeple, 11_x seviyelerinden çoğu Directx 11 GPU nesilince de kullanılabilir olacaklar(en erken AMD GCN mimarisine kadar olanlar).

    Bir ayrı sınıflandırma da, ekran kartlarının üç farklı seviyede kaynak kullanımı kapasitesine yönelik(Kaynak Atama). Bir ekran kartı, mutlaka Seviye 2'yi karşılamalı ki, 12_0 işlevselliğine yeterlilik kazansın. Detaylara düşmeden, Microsoft Steam'den söylediği en son istatistiklere göre, Direct3D 12 için geri kalan tüm yeterlilikleri karşılamasına bakmaksızın, kullanıcıların ellerinde olan donanımın %39'u Seviye 1'e sınırlı; Seviye 2 ise %44 yaygınlıkta ve Seviye 3 %17 dağılımda gözüküyor. Bu rakamlar Windows 10'un çıkışıyla daha bir elden geçirilecek.

    Microsoft ile soru sorabildiğimiz bir fırsatı sunumun ardından yakalayabildik ve teyit ettik ki; bu özellik seviyelendirmesi, 12_0 ve 12_1, Direct3d 11.3 altyazılımında da görünür olacak; yalnız bu güncelleme imkânı, Windows 10 harici işletim sistemleri haricinde olmayacak. Microsoft bu noktada ısrarcı olarak, yeni bir işletim sistemine ücretsiz güncelleme serbestisinin, bir altyazılım güncellemesine nazaran oyuncular için hiç de fena bir teklif olmadığını belirtiyor ki; yanlış olmaktan ziyade, pek doğru.

    Sonuç olarak, Direct3D 12 için mükemmel destek sağlayacak somut geliştirmeler bakımından, Microsoft bize beklenmedik bir çıkarımın oluştuğunu anlatıyor: GPU komut işlemcileri, artık tam dolu çalıştırılabiliyor. Bu çok beklenilir bir durum çünkü Direct3D 12, desteklemeleri gereken çizim komutlarında ciddi bir artış gereksinimi getiriyor. Gelecekte de grafik işlemcileri daha güçlü bir ustalıkla çalıştırılmasının da hayrını çok göreceğiz.
    [Kaynak]




  • Arkadaşlar merhaba.Şimdi benim aklımı karıştıran bir durum var.Bende 2600k ve r9 290 var..Bu dx12 de ne beklemem gerekiyor.Tier kısmından pek bir şey anlamadım.Hangi taraf iyi oluyor ki.Haswell broadwell tier 1 ise tier 3 kötü olan mı oluyor.Yani bir amd ekran kartı ve eski bir intel kullancısı olarak çok da bir şey beklememem mi gerekiyor dx12 den ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridianod -- 11 Nisan 2015; 13:20:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ridianod

    Arkadaşlar merhaba.Şimdi benim aklımı karıştıran bir durum var.Bende 2600k ve r9 290 var..Bu dx12 de ne beklemem gerekiyor.Tier kısmından pek bir şey anlamadım.Hangi taraf iyi oluyor ki.Haswell broadwell tier 1 ise tier 3 kötü olan mı oluyor.Yani bir amd ekran kartı ve eski bir intel kullancısı olarak çok da bir şey beklememem mi gerekiyor dx12 den ?

    bende bunu soracakdım 2500k ve 7870xt kullanıyorum dx 12 benim için hayal mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ridianod

    Arkadaşlar merhaba.Şimdi benim aklımı karıştıran bir durum var.Bende 2600k ve r9 290 var..Bu dx12 de ne beklemem gerekiyor.Tier kısmından pek bir şey anlamadım.Hangi taraf iyi oluyor ki.Haswell broadwell tier 1 ise tier 3 kötü olan mı oluyor.Yani bir amd ekran kartı ve eski bir intel kullancısı olarak çok da bir şey beklememem mi gerekiyor dx12 den ?

    bende bunu soracakdım 2500k ve 7870xt kullanıyorum dx 12 benim için hayal mi

    Yok başkan 7870 amd gcn bulunuyor. Dx12 desteği mevcut yani HD 7xxx serisinde. Tier 3 daha iyiymiş ama amd VRam bazlı olduğu için mi nedir nvidia da olduğu gibi limit koyamıyorlarmış. Yoksa amd kartlar nvidia dan iyi demek zor. Bunların yanında bir de 12.0 ve 12.1 diye bir şey varmış. 12.1 amd desteklemiyor diye yorumlar gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 290 iyi tarafında oluyor. Tier yüksekse iyi. Ama son kullanıcı olarak senin için bi önemi yok. Kodlayacak olanın neyi taban olarak alacağı veya nasıl yaklaşacağı ile ilgili. ÖYle Tier 3 diye oyun çalışır Tier 2 diye oyun çalışmazlık durum olmamalı. Kodlayacak adam yaptığı işte bi özelliğin Tier 3'e bi özelliğin Tier 2'de olmasını sağlayabilir yani. Bu shader model vs. gibi bişey değil tam olarak. Driverlar faln final halde değil. Driverların, oyunun isteklerini varolan donanıma göre iyileştirebilme/bükebilme/bambaşka bi yapıya sokabilmelerini de unutmazsak, tier1 2 dediğin GPU firmanın gayreti ile yine bi yere kadar verimli çalışablir.

    7870xt de aynı şekilde. Yapı olarak Tahiti(7870xt) Hawaii'den(290) bi tık geri mimari gibi olsa, işin en temelinde benzer işlerin tam olarak yapılmasını engelleyen kaynakların detaylarına kolay ulaşılamıyor. Yani Tahiti'de bi donanım komutu eksik Hawaii'de fazla ve bu yüzden bu iş yürümüyor durumu yok. Bu yüzden, bi yere kadar driver üstünde yapılacak iyileştirme-farklılaştırma bu iki GCN kartı da DX12'de verimli çalışan yapılar olarak tutmaya devam etmeli.

    Tek sorun, geliştricinin bi an evvel pazara ürün sunmak amacıyla derme çatma iş yapması olur. Daha önce dediğim gibi alışageldiğimiz dx11 oyunlarındaki kadar kaliteyi 40fps ile verip, bu ne ya yine aynısı noktasına getirmek için çabucanak bi geliştirme peşine düşmemeleri lazım onun için. Programcı bi nevi driver + API yazar konumda şu an.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubisco

    290 iyi tarafında oluyor. Tier yüksekse iyi. Ama son kullanıcı olarak senin için bi önemi yok. Kodlayacak olanın neyi taban olarak alacağı veya nasıl yaklaşacağı ile ilgili. ÖYle Tier 3 diye oyun çalışır Tier 2 diye oyun çalışmazlık durum olmamalı. Kodlayacak adam yaptığı işte bi özelliğin Tier 3'e bi özelliğin Tier 2'de olmasını sağlayabilir yani. Bu shader model vs. gibi bişey değil tam olarak. Driverlar faln final halde değil. Driverların, oyunun isteklerini varolan donanıma göre iyileştirebilme/bükebilme/bambaşka bi yapıya sokabilmelerini de unutmazsak, tier1 2 dediğin GPU firmanın gayreti ile yine bi yere kadar verimli çalışablir.

    7870xt de aynı şekilde. Yapı olarak Tahiti(7870xt) Hawaii'den(290) bi tık geri mimari gibi olsa, işin en temelinde benzer işlerin tam olarak yapılmasını engelleyen kaynakların detaylarına kolay ulaşılamıyor. Yani Tahiti'de bi donanım komutu eksik Hawaii'de fazla ve bu yüzden bu iş yürümüyor durumu yok. Bu yüzden, bi yere kadar driver üstünde yapılacak iyileştirme-farklılaştırma bu iki GCN kartı da DX12'de verimli çalışan yapılar olarak tutmaya devam etmeli.

    Tek sorun, geliştricinin bi an evvel pazara ürün sunmak amacıyla derme çatma iş yapması olur. Daha önce dediğim gibi alışageldiğimiz dx11 oyunlarındaki kadar kaliteyi 40fps ile verip, bu ne ya yine aynısı noktasına getirmek için çabucanak bi geliştirme peşine düşmemeleri lazım onun için. Programcı bi nevi driver + API yazar konumda şu an.

    Açıklama için çok teşekkür ederim usta..Yani iş yine oyun yapana bakıyor tabi..Bu dx12 ile aynı anda birden çok patlama çatlama ile daha verimli olması sağlandı bunu oyunda en iyi şekilde uygulayan güzel fps aldıracak yani ? yanlış anlamyorsam.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.