Şimdi Ara

Vatan KVK HTC ve Teleservice sorunsali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ustadlar daha öncede farklı konu başlıkları altında sorunumu yazdım fakat sesimi duyuramadim sizden ricam elinizden geldiği kadar bu tarz bi sıkıntı yasayanlar bana yardımcı olmanız.

    Kısaca anlatıyorum...

    29 ocak tarihinde vatan bilgisayardan HTC one m8 cihazimi 1945 TL KDV dahil aldim. Bi kaç günlük kullanımdan sonra sorunları yavaş yavaş kendini belli etmeye başladı.İlk etapta kamera lensinin altında toz olduğunu fark ettim sonra kasa açıkligi ölü pixel ve isik sizmasi olduğunu gördüm.26 şubat tarihinde değişim için 30 is günü yasal suremi aşmamak adına vatan bilgisayara sorunlarimi anlatarak cihazı biraktim. Tam çıkacağım esnada buradaki görevliye cihazin brightstar cihazı olduğunu teleserviceye gitmesi gerektiğini söyledim.Kendisi bana sadece KVK ile çalıştıklarını cihazın KVK ya gideceğini değişim gerekirse zaten değişim yapılacağını aktardı ben dışarı çıktım ve bidaha içeri girerek yanlış yapmak istemediğimi bi sorun olacaksa gondermeyelim dedim kendisi tekrar bana herhangi bi sorun çıkmayacağını belirterek oradan ayrıldım.Bu gün KVK cihaz takibinden baktığımda cihazın tamir gördüğünü ve bana ulaşması için kargoya verildiğini gördüm. Fakat ben kesinlikle cihaz değişimi istediğimi özellikle belirtmiştim.
    HTC Türkiye yi aradigmda ilk etapta ithalatçı firmanın brightstar olduğunu KVK ve tele service garanti sinde olduğunu söyledi konu değişime geldiğinde ise vatanın beni yanlış yönlendirdiğini cihaz değişimi ni sadece teleservicenin yaptığını bu aşamada hakem heyetine başvurmaktan başka yol kalmadığını belirtti tabiki hakem heyetine vatan bilgisayarı muhattab alarak şikayette bulunmami söyledi.
    Vatan bilgisayarı aradığım da ise kendilerinin yetkili servis olmadığını ve sadece aracı olduklarını söylediler bana KVK nin değişim yapmayacağını soyleseler ben cihazı yollamicam ama bunu kabul etmiyorlar.

    Buda şikayetvara yazdığım yazı..

    29 Ocak tarihinde Vatan Bilgisayar'dan almış olduğum #htc one m8 cihazımın ekranında piksel hatası ışık sızması kamera lens camının altında toz ve kasada açıklık olduğunu fark edip 26 Şubat ta Mardin Vatan Bilgisayar şubesinden 30 günlük yasal süre dolmadan şikayetlerimi belirtip değişim talebi ile gönderdim. Cihaz KVK teknik servise yollanmış öğrendiğime göre. Buradaki arkadaş sadece KVK ile çalıştıklarını belirtti. Cihaz ayıplı ürün kapsamında değiştirilmesi gerekirken cihazın benden seçimlik haklarım sorulmadan tamir edildiğini öğrendim. Eksik bilgilendirmeden kaynaklanan bu sorunun Vatan Bilgisayar tarafından çözülmesini bekliyor ve 6502 sayılı kanunu tekrar hatırlatmak istiyorum.


    Simdi sorum cihaz servisten geldiğinde cihazı alıp hakem heyetine sonrami basvurayim yoksa hakem heyetine basvurmam için cihazı kabul etmeyip oylemi basvurmam lazim.

    Cevaplariniz benim için çok önemli şimdiden teşekkür ler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu konu burada duruyor bi allahın kuluda cevap yazmiyor illaki başınıza gelecek sizde mağdur olacaksınız ondan sonrami yapacaksınız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku emir alen -- 4 Mart 2015; 14:26:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Size gelen üründe arıza devam ediyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaladin

    Size gelen üründe arıza devam ediyor mu ?


    Cihaz daha elime ulaşmadı kargoda sadece mekanik onarım yapıldığını biliyorum ama cihaz ayin 2 sinde servise ulaştı ayni gün onarilip kargoya verildi üstat

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.