Şimdi Ara

Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
3.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alttaki mesajları okuyunuz....



    < Bu konunun sahibi Admin iken Admin tarafına aktarılmıştır -- Ara 12 2019 6:48PM >



  • Orijinalden alıntı: fzakir

    Bugün 1.4 comfortline manuel surus konfor paketli ve karaltilmis camli golf7 mi teslim aldım. Arac kesinliklikle cok güzel. Göze carpanlar;
    1- zenonsuz almama ragmen beyaz güvercin im beni görünüş olarak mest etti. Arabanin tok bir durusu var. Beyaz mi tungsten mi derseniz eger beyaz parali olsaydi yine beyaz rengi alirdim diyip geçeyim.
    2- plastik kalitesi ve eşya gözleri cok guzel.
    3- piano black cok estetik ama cabuk tozlaniyor. Yumuşak gözlük bezi ile iki kere sildim ama değer.
    4-Surus ve konfor guzel koltuklar güzel
    5-Dokunmatik ekran turkce ve kullanışlı
    Kisaca GÜZEL GÜZEL GÜZEL TAVSIYE EDERIM.
    Buraya kadar herkesin dillendirdikleri Ah birde şöyle olsaydı dediklerim;

    1- kapi acilinca tam aciliyor kademe ayari yok. Parktan sonra inecekler cok dikkat etmeli.
    2- silecekler benimde iyi değil gibi
    3- bagimsiz süspansiyon daha iyi olmasini beklerdim yada benim beklentim cok yuksekti
    4- lastik sesini 30 km de de 100 km dede duyuyorum. Continental latikler 16 inc. Hal böyle iken 17 vede 18 likleri dusunemiyorum. Ozelliklede 30 on 32 arka yaptim konforlu olsun diye demekki beklentim yuksek bu konuda
    Bunlara rağmen aracim içime sindi ve iyi bir karar verdigimi düşünüyorum.
    Herkese kazasiz belasiz surusler dilerim.
    Son olarak beyaza karartilmis cam coooooook güzel tavsiyemdir.

    Merak edenler için Metnin Orijinali buradadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 4 Mart 2015; 9:22:20 >




  • Orijinalden alıntı: yavuz0303


    VALLA NE DENDİYSE VE GÖRDÜYSENİZ AYNI GELDİ TİTAN SİYAHI YARI DERİ YARI KUMAŞ HER 2 KOLTUKTA ISITMA VAR YALNIZ SÜRÜCÜ ALTINDAKİ ÇEKMECE GİTMİŞ AŞIRI ELEKTRONİK OLDUĞU İÇİN BU ARADA MEDİA İN OPSİYONUNU ALAN ARKADAŞLAR ARACIN AUX İN VE USB ÇIKIŞLARI İPTAL EDİLİYOR VE ÖZEL KABLOLARLA ÜST SEVİYEYE ÇIKIYORSUNUZ.YANİ İ-PAD YADA POD YADA PHONE DAKİ PARÇALARI RADYO EKRANINDA GÖREBİLİYORSUNUZ YANLIZ HER KABLO 150TL.İÇİNDEN 1 ADET KABLO ÇIKIYOR ODA İ-PHONE 5 E UYUMSUZ USB KABLOSU İÇİNDE 150 TL VERECEKSİNİZ YADA ÇAKMAKLIK ALIN USB GİRİŞİ MEVCUT ORADAN ŞARJ YAPABİLİRSİNİZ AMA FLSAH DİSKTEN PARÇA DİNLEYECEĞİM DERSENİZ O ZAMAN BYE BYE 150 TL

    arkadaşlar sonunda araç ile ilgili problemler çözüldü.Aracım 1.4 140hp act aracı dün akşam ankaradan alıp kayseriye getirdim.araçtaki keyfi anlatamam lastikler pirelli çinturato p7.pirelli lastiklerini hiç sevmem alt segment 15inch lastikte bayağı bir problemim olmuştu ama bunda hiç sıkıntı yok hatta şimdi E200 lerinde altında bu lastik var diyince biraz olsun rahatladım yoksa hemen değiştiriyordum.Aracı kullanırken araç vites d de uzun yolda epey sakin saatte 90-100km hızda ortalama tüketim 4.5-5 arası oynuyor ama basarsanız inanılmaz süratinizle orantılı yakıt değerleri artıyor.Elinizin altında o gücün olduğunu bilmek istediğinizde fırlayabilmek cidden süper bir duygu.aracın suspansiyonları cidden çok iyi sarsmıyor ses kesinlikle içeri almıyor.rüzgar sesi 100km ve üstünde var ama inanın rahatsız edici değil motor sesini duymakta zorlandım diyebilirim.İyiki dsg almışım diyorum niye derseniz acayip konforlu bir sürüş sunuyor araçla ilgili acc taktığımda dsg ile uyumlu olarak çok emniyetli ve ekonomik bir sürüş sunuyor DSG için yazılanlara bence inanmayın servisle konuştum bunlar yeni nesil araç yürürken boşa atmazsanız hiçbir sorununuz olmaz dedi.ACC yolda sizin ayarladığınız hızda giderken önü tamamen boş olmazsa hafif hafif frene basıyor.Siz müdahale etmek isterseniz yada öndeki araç sağa hafif kayınca affetmiyor fırlıyor geçiyor.koltuk ısıtmalar ve aracın kendi ısıtması inanılmaz yüksek kapasitede.aracın nazlı olduğunuda söylemeden geçmeyeyim en ufak bir hatanızda size yanlış birşeylerin olduğunu hemen belirtiyor.Yolda aracı stop ettikten sonra bir süre çalıştıramadık.sonra baktıkki yan koltukta oturan oğlum emniyet kemerini bağlamamış benimki boşta arka kapı tam kapalı değil.Hangisi yaptı bilmiyorum ama heyecandan bayağı bir terletti.Sonra araçtaki sun roof bayağı yeterli.bence mutlaka alın.Aracın negative demeyelimde ona yakın yönleri ise park assist almıştım tamam hem park ederken hemde parktan çıkarken aracı sürtme şansınız yok ama ben bir seferde park edecek derken git gel yapması benim manevramdan uzun sürüyor.adaptif uzun yol far assist diğer adıyla light assist ise çok hassas en ufak bir ışık görünce hemen kısalara alıyor türkiye için pek geçerli değil amcamlar bozuk farlarla patlamış farlarla yola çıktığından yolda pek fazla ana kuzusu kalıyorsunuz.Efendi süreceksin yorulmadan araç seni götürecek tamam.ama performanslı süreceksen sıkıntı var yol tamamen karanlık olunca araç 3-5sn bekliyor sonra farları uzuna alıyor sonra en ufak bir araç ışığı görse hemen kısalara.Bu ikisi için fantezi amaçlı alınabilir diyorum.Ama bence çokta gerekli değiller.Aracın frenleri tek kelime ile mükemmel ötesi eğer tehlike hissederse sizinle birlikte frenlere asılıyor hanım arkada yatıyordu ani frenleme yapmak zorunda kaldık şu anda arka koltuklarda hanımın azdaha posteri oluyordu allahtan gerekli önlemlerimiz vardıda birşey olmadı.aracın radyosunda herhangi bir problemle karşılaşmadım yeni doğuş çankayada bayağı bir denedim yolda baktık hiç sorun yok.Arkadaşlar keyless entery bence almayın çok güzel bir özellik ama bazen tutukluk yapıyor oda canınızı sıkıyor.Ama havası süper inanılmaz.bluetooth ile görüşmeler sade ve berrak sorun yok.Bu arada herkese araç bagaj kapağı koruma alt çıtasını tavsiye ederim.aracı çok farklı gösterdi.Araca orjinal arka plaka led ışık taktırmak istedim serviste arıza işiğini söndüremediler bende iptal etmek zorunda kaldım.böyle bir ilginçlik var işte.araçta bagaj havuzu aldım çok iyi ama stepnenin olduğu yere geçerken bayağı bir sıkıntı yaşıyorum.Çokta şart değil.Aracın stepne lastiği orjinal dijon jantla geldi ama lastiğin ortası kocaman bir boşluk halinde duruyor jantın arabanın dışından görünen yüzünü arka bagajda yere bakar şekilde yerleştirmişler valla kocaman bir alan çıkmış bence çokta sorun yok ufak almak için çırpınmaya.araçta ayrıca ergoactive koltuk var benimkisinde valla iyiki almışım diyorum tamam rahatlığını kesinlikle tartışmam ama masaj konusunda bence çok iyi olmamakla beraber belinizden omuz hizanıza kadar bir kalın oklava gidip geliyor bence biriside arkadan omuzlarınızı ovalarsa kısa sürede olsa bir rahatlama oluyor.koltuk acayip rahat.geri park kamerası ise bence olmazsa olmazlardan arkada herhangi bir çocuk veya engel olduğunda sensörler bunu size bildirene kadar iş iştaen geçmiş olabilir tavsiye ederim.şimdilik izlenimlerim bu kadar şu an dışarı çıkıp aracın ve benim bekleyen işlemlerle uğraşacağım akşama anca dönerim.Aracın resimleri derseniz ayrıntılı olarak teknik alanları çekmeye çelışacağım ama şu an kayseri yağmurlu ve araç yoldan geldi sonra en kısa zamanda koyarım onlarıda .aracını bekleyen arkadaşlara ALLAH SABIR VERSİN araç beklediğinize fazlasıyla değecek.saygılar sabahki yazım bu aracın artık fiyatı önemli değil önemli olan sizin hangi opsiyonlarla almak istediğiniz saygılar



    Mesajın Orijinal metni için buraya tıklayınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 4 Mart 2015; 10:30:14 >




  • Orijinalden alıntı: onur1971

    Sonunda aracımı ben de teslim aldım....
    Araç 1,4 TSI 122 - Highline - Manul - (içi kum beji)
    Araçta Ops. olarak sadece renkli ekran yol bilg. (Premium) mevcut
    Çok istediğim halde LED Stopları ekletemedim (ki hala ekletmek isteyenler beklemede)
    22 Subat da verdiğim kapora ile başlayan Golf 7 macerası dün akş üstü aracı teslim alışım ile neticelendi.

    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler

    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler

    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler

    Istanbul dahilinde 1,4 TSI 122 Test aracı olmadığı için , maalesef test
    etmeden almak zorundan kaldım..
    1,2 TSI - 1,6 TDI ve 1,4 TSI 140 test etme imkanı bulduğum halde
    1,4 TSI 122 test aracının Istanbul gibi bir metropolde olmaması Doğuş un büyük bir ayıbıdır.
    (Bir kaç gün önce paylaşmıştım.. Test aracı renk donanım ve motor seçimini bayi değil direkt Doğuş yapıyor
    ve bayilerine gonderiyor)

    Son 5--6 senedir Astra-H 1,3 CDTI Cosmo kullanıyordum 4 ay önce sattım...
    Son 4 aydır da evdeki diğer aracımız Golf 5 - 1,6 (Benzinli) Manueli kullandım

    Forumlarda genel olrak şikayet edilen radyo çekmeme , sağdan soldan gelen tıkırtı
    cam sorunu vs şükürler olsun ki araçta mevcut değil
    Stepne araç üzeirndeki ile bire bir aynı (DIJON)
    Üzerinde gelen Lastikler Pırelli...
    İstanbul da yaşadığım için araca bayide META alarm taktırdım
    Hediye olarak da krom eksoz ucu taktılar

    Araç izlenimi ile ilgili zaten genelde yazılanları yazmak yerine farklı veya daha az konuşulan şeyleri yazmak istedim...

    3 farklı test aracı kullandığım ve showroomlarda en az 4--5 farklı donanımda Golf 7 gördüğüm halde
    şu ana kadar iç döşeme rengi kum bej olanına rastlamamıştım....
    Beni ilk şaşırtan kum bejinin resimlerde gördüğümden daha koyu olmasıydı.
    Bu iyi midir? Evet kirlenme açısından bence olumlu.. Zaman içinde kirlenmeyi bariz göstermeyecek sanırım....
    Vizyonuna güvendiğim , samimi olduğum ve yıllardır araç yıkama işi yapan arkadaşımın tavsiyesi üzerine
    döşeme koruma yaptırmadım. Yerine en kısa zamanda markalı ve güvenilir bir döşeme temizleme spreyi alıp
    araçta bulunduracağım.. Bir şey dökülür veya bir kirlenme olursa anında kir kurumadan müdahale edeceğim
    Elbette kirlenme yavaş yavaş olacak , ancak 6 ayda bir genel döşeme temizliği ile bu sorun da çözülecektir

    Aracın gaz yemesi ise bende biraz soru işaretleri oluşturdu

    Golf 5 1,6 Benzinlide (Dikkat Turbosuz--Atmosferik) gaz tepkilerinin daha çabuk olmasına alışmıştım..
    (Daha iyi anlaşılması için şöyle belirteyim gaz pedalına basıldığından motorun verdiği tepki süresi)
    Alt devirlerde Golf 7 1,4 TSI daha atak olacağını düşünmüştüm.. Ama öyle değil maalesef
    Evet belli bir devirden sonra motor canlanıyor ama gaz tepkisi biraz daha yavaş...
    (dikkat yazdıklarım yanlış anlaşılmasın ...alt devirlerde motordan beklenen güç veya tork ile ilgili değil)

    Golf 7 nin direksiyon tepkisi biraz sert oluşu sebiyle de Golf 5 göre daha yavaş ...
    Ama şehir içi kullanımda konforlu. Sıkıntı değil..
    Araç profili seçme özelliğinde bu tepkilerin artıırıldığını biliyorum..
    Eğer spor sürüş modu olsa belki daha seri olurdu tepkiler..

    Şu anki görüşüm AUTO HOLD hidrolik olarak frenleme yapıyor. (Sanırım sadece ön balatalara tahrikli)
    (P) Park freni ise mekanik bir gergi sistemiyle aracı sabitliyor. (Sadece arka balatalara tahrikli)
    Park freni düğmesine basıldığında fren telinin , redüktörlü bir motor tamburuna sarıldığı gelen sesten bariz belli
    Ben bu işin AUTO HOLD daki gibi tamamen hidrolik olarak elektrovalfler ile halledildiğini sanıyordum
    Kısacası park freni çalışma mantığı , eski elfreni mantığı ile aynı (Sadece sizin yerinize bir motor bu işi görüyor)

    Renkli ekranlı yol bilgisayarına (Premium) verilen 400 çok mu az mı, gerekli mi gereksiz mi şeklinde
    aylardır konuşuldu. Tek opsiyonumdu , çok doğru bir kara verdiğimi bir kere daha anladım
    Evet ekstra bir fonksiyon sağlamıyor ama muhteşem bir görsel şölen....

    Radyo renkli ikonlarını henüz yüklemedim
    Ama bir şey dikkatimi çekti zaten fotoğrafını da paylaştım
    Şu ana kadar da hiç bir forumda bununla ilgili ne bir fotoğraf ne de bir bilgi görmemişdim
    Bluetooth ile telefon görüşmesinde telefonumda kayıtlı olan resmi eklenmiş kişileri
    hem arama hem de rehberden tarama esnasında resimlerinin Media center ekranından
    görülebildiğini fark ettim.. Şık bir özellik....

    Plakalarınızın takılması ile ilgli olarak , müşteri temsilcisine söyleyip tamponu delip plakalık takmak yerine
    çift taraflı bant ile yapıştırılmasını isteyebilirsiniz. Rica ederseniz yapıyor. Bence daha şık duruyor...

    Henüz araç çok yeni olduğu ve çok az km yaptığım için tüketim verilerini ilerleyen
    zamanlarda paylaşacağım...
    Şu an araca düşündüğüm ilk müdahale gündüz farı , starik dönüş farı ve sisleri beyaz renge çevirmek...
    Belki gündüz farı yerine yeni moda amber rengini de düşünebilirim


    Mesajın Orijinali için buraya tıklayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 4 Mart 2015; 11:31:08 >




  • Serdar Hocam'ın 21 Nisan 2014 tarihli mesajına yanıt olarak


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex-kuzey

    arkadaşlar herkese günaydın,
    dün bacanakla birlikte foruma gittik. migrosun oyuncak kampanyası için. hava sıcak olduğundan giderken ön camları açtık. akşam da, saat 16:00 gibi akşam yemeği için lahmacun alıp eve doğru yola koyulduk. bu yolculuk sırasında iki durum dikkatimizi çekti.
    1. aracın süspansiyonları fazla sert ve darbeleri çok iyi emdiğini söyleyemem. avm otoparkından çıkarken hız kesicilerden geçişimizde, camların da açık olmasıyla, süspansiyonlardan gelen tak tuk sesleri rahatsızlık veriyor. bu anlamda araçlarımızın konfor konusunda sınıfta kaldığını düşünüyorum.
    2. lahmacunların araç içinde kokusunu en aza indirmek için sürücü tarafı arka camı sonuna kadar indirdim ki indirmez olaydım. bir anda kendimi uzay filmine düşmüş gibi hissettim :) :) acayip acayip sesler çıkmaya başladı, tuhaf ses efektleri oluştu :) , aracın dengesinin bozulduğunu hissettim, arka cam açıldığında basınç alanı mı oluşuyor tam anlamadım kulaklarım tıkandı, başım ağrımaya başladı. hemen camı kapattım. lahmacun kokuları eşliğinde yolu tamamladık :) bu ses ve basınç olayı araçtaki tasarım hatasından mı kaynaklanıyor acaba? çok acayip birşey.





    Değerli Serdar Hocam;
    Uykumdan uyandım, ilk işim yazdıklarınızı okumak ama ardından tekrar ve tekrar dikkatle okumak oldu....
    İçimdeki Sharlock Holmes uyandı ve uyumadı bir daha... araştırmacı, soruşturmacı ve her şeyi bir diğeriyle kavuşturucu yanım depreşti ve Hocalarımın basit kısa güzelim açıkalmaları yerine "Bak sen hele" den başlayıp "Yok daha neler"'e ve ardından "Ohaa!" ve forumda ceza almama neden olacak başka ünlem ve nidaların yelpazesinden seçip beğenip almanız dileğiyle.... Anlayışınızın enginliğini, içine düştüğünüz yeisin sığlığını umarak söze başlıyorum:
    Seyahat saatiniz: akşam üstü saat 16:00 civarı
    Seyahatte yanınızdakiler: Siz, bacanağınız, migrostan alınmış oyuncaklar ve sıcak lahmacunlar
    Seyahat aracı: 2013 Model Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline manuel beyaz araç
    Seyahatinizde Şikayete konu durumlar ve şeyler:
    1. Adına hız kesici de denebilen kasisler den geçerken rahat ve huzur yerine ses veren ve rahat vermeyen süspansiyonlar...
    2. Kasisler den geçerken rahat ve huzur yerine ses veren ve rahat vermeyen süspansiyonlar nedeniyle aracınızın konfor ve keyif aracı olduğuna dair kaybolan inancınız
    3. Ses veren ve rahat vermeyen süspansiyonlar nedeniyle aracınızın konfor ve keyif aracı olduğuna dair kaybolan inancınız nedeniyle kaçan keyfiniz
    4. süspansiyonlar nedeniyle aracınızın konfor ve keyif aracı olduğuna dair kaybolan inancınız ve kaçan keyfiniz nedeniyle sıkılan canınızın yarattığı baskıyla yanan içinizi serinletmek için arka camları açtığınızda çıkan cehennemi sesler
    5. Tıpkı arka camlarınızı açtığınızda aracın içine girmeye çalışan ve aynı zamanda çıkmaya çalışan havanın kulaklarınızda yarattığı basınca koşut kaybolan inancınız ve kaçan keyfinizin içinizde yarattığı derin boşluğu acı, ağrının doldurması.....
    6. Kulaklarınızın zonklaması, cehennemi sesler nedeniyle aracın tasarımında bir hata olduğu.
    Aslında bahsini etmiş olduğunuz konu insanlık tarihi kadar olmasa bile camı keşfeden insanın onu bir bardak olarak kullanmanın anlamsızlığını keşfedene kadar, daha doğrusu içerisinde sudan başka birşey olup olmadığını görmeden içmeyen ve içerisindeki zehiri gösterecek billur berraklığına, kristal haline geldiğinde ondan kadeh ya da bardak yapmayı akledecek denli çılgın ve paranoyaya sahip bir imparatorun gözlerindeki yansıma kadar eski tarihinde, nispeten daha yeni ve ancak ebedi bir sorunundan kaynaklanmakta aslında:
    Bardağın yarısı boş mu yoksa dolu mu?(Bakınız Foto 1)
    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler
    Elbette bardağın dibini görenler için olduğu kadar insanlık aleminin büyük bir çoğunluğu umursamayacaklardır bu sorunu ve sormayacaklardır bu soruyu..
    Ama aslına bakarsanız sizi her dilemmayla karşı karşıya bırakan yerde aklın düşürülmek istendiği akıllıca bir dehliz; onca para ödeyerek aldığımız tam otomatik ve iki tarafı için iki ayrı ısıtma soğutma seçeneği sağlayan araçtaki klimtronic sistem yerine içeriye ses, toz ve bolca egzoz almanızı sağlayacak, fizik kuralları gereği daha fazla yakıt tüketmenizle sonuçlanacak eski yöntemi tercih etmenizi alışkanlıklarınızın dehlizinin derinliğine düşmek olarak da bahsetmek mümkündür.
    Bana göre; tabiat boşlukları sevmez, sadece akıl hariç her durumda bir şeyin yokluğu bir başkasıyla derhal doldurulur. tıpkı aracın içerisindeki havanın bir kısmı çıkarken dışarıdaki havanın çıkmasına imkan vermemesi durumu kulak boşluğunuzun içerisinde de gerçekleşmiş anlaşılan.... Ancak anlaşılmaz olan bu hızlı basınç değişiminin orta kulağa yaptığı ani basınç değişimleri ve bu değişimlerin biteviye olmasından mütevelli iç kulağınızdaki denge organının sarsıntısının yarattığı denge kaybı, baş dönmesi, bulanık görme ve nihayet baş ağrısıdır. Benzer durumları havasız kaldığımızda, alkol aldığımızda, derine daldığımızda ve asansör veya uçakta olduğu gibi ani irtifa kaybı ya da artışı yaşadığımızda da gözlemleyebiliriz...
    Ancak baştan söyleyeyim "aracınızın donanım modeli zaten Highline, yani yüksekliği DNA sında var" tarzı reklam kokan ya da " aracınızın donanım modeli zaten Highline, High yani yüksek, line yani çizgi, seviye olduğundan irtifa probleminiz hep yaşanacak, ha ha ha.. tarzında zevksiz, snob, tavuk döneri chicken translate olarak çevirecek denli derin fluently ve aksanlı ingilizce yoksunu espriler yapmayacağım elbette...
    O esnadaki hava sıcaklığının amortisör sistemine etkisi gibi deli saçması şeyler de değil elbette.
    Bunun yerine temel fizik, teknik ve eminim aklınızın ucuna dahi gelmemiş ayrıntılarla dikkatiniz çekmeye çalışacağım.
    Atalet yasası gereği; gidene dur kalana git denmeyeceğinden, yani ki bir şey sürtünmesiz bir ortamda hareketini sonsuza kadar sürdürmeye meyilli olduğundan önüne çıkan engele çarpacaktır. Gerçekleşecek çarpmanın kepler yasası gereği büyüklükleriyle doğru, aralarındaki uzaklığın karesiyle ters orantılı olduğu yolundaki deli saçması tabiat yasalarından bahsederek canınızı sıkmak değil niyetim.
    Kasisler, plastik, kauçuk materyallerden mamuldürler...
    Ancaaak asfalltan, betondan yapılmış çıkarken ya da inerken aracın burnunu,altını, arkasını sürtmek suretiyle içinizin sızlamasına; yukarıda bahsini ettiğim gibi uçakta kalkarken ya da inerken olduğu gibi ya da bir dağın zirvesinden hızla indiğinizde kulaklarınızda yarattığı basınç farklılığına benzer durumlar yaşatan; hatta üzerinden geçmeden önce zirvelerinde kar ve buzlanma olabileceğinden sağa çekip zincir takmanız gerekecek denli yüksek olan 600 rakımlı tepe kıvamında olanlarını tepe olarak adlandırılmayı ve de yapan, azmettiren, yaptıran, yapılmasına göz yuman yardım eden bilumum zatları "teamülden cinayet suçlamasıyla" dava etmeyi öneriyorum...
    Hakikaten bunlar sizi yavaşlatmak ve belli bir hızın altına düşürmek için ekteki mühendislik hesaplamaları gereği imal edilmişlerdir. Elbette lastik çapı, yük durumu, araç yüksekliği bu hesaplamalarda ortalama değerler gözetilerek hesap edilmiştir.
    Sık karşılaşılanlar 30- 40 km/h hızla üzerinden geçtiğinizde süspansiyonunuzun salınımı ile sarsıntısı tamamen absorbe edilebilen ve sadece tık tık diye lastiklerinizin üzerinden nazikçe geçişine izin verdiği örnekler insaflı olanlarıdır. Birinci fotoğraftakinden sakınmak mümkün değil her an her yerdeler.... Hatta insanlar evlerinin önünden araçların hızlı geçmelerini istemediklerinden alıp yola çaktıkları örnekleri de vardır.(Bakınız Foto 2)https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1686410/7d4bfea2-09d4-46cd-a928-436c6b7b1829.PNG
    Her bir türün, cinsin belli bir hızda seyri,veya geçişi mümkün kılacak şekilde olduğunu bilmeyenler için vurguluyorum ki; tıpkı, "Murat 124 de araba, Mercedes de araba, neticede dört teker değil mi?" demek suretiyle (Basite indirgeme hatası) Mantıkta, Formel Olmayan Yanlışlar başlığı adı altında geçen Batılıların yüzyıllar önce adına, safsata, fallacy dedikleri şey aslında bin yıllar önce kadim olanlarca sofistik deliller olarak adlandırılmış, inanılmaz bir evrim sonucu 'sofistik aldatmacalar' ya da 'sofistik deliller' olumlu bir anlama bürünüp "sofistike" kelimesine etimolojik özüne ihanet olmak suretiyle köken oluşturmuş, galat-ı meşhur olmuş, herkesçe kabul edilegelen doğru bilinen yanlışlardan olmuştur....
    Konumuza dönersek;(Neden ayrıldıysak...)
    İkincisi daha keskin kenarlı olması hasebiyle 20 km/h gibi daha yavaş hızlarda geçişe imkan vermekte, dinlemeyenleri lastiklerin ya da süspansiyon kollarının söküldüğü hissini yaşatacak bir sarsıntı ve sesle cezalandırmaktadır.(Bakınız Foto 3)
    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler
    Sonuncusu evlerden uzak,Allah aracınızın süspansiyon ve lastiklerini sakınsın neredeyse aracınızın kapaklanıp düşmesine, lastiklerin topallamasına hatta sakat kalmasına yol açabilecek denli katı keskin kenarlı ve vicdan yoksunu olanlardır. (Bir arkadaş vardı lastikleri balans vuruntusuna benzeyen titraşim yapan. Bana balans demeyin demişti hatta. bir türlü fırsat bulup yanıt verememiştim. Şimdi verdim. İnşallah okumuştur. Amin)Eğer umursamayıp ya da boş bulunup 10 km/h nin üstündeki hızlarda geçmek gafletinde bulunmanız halinde lastikleriniz kaymak asfaltta uzun yolda lap lap diye balans vuruntusuna benzer ancak düşük hızlarda dahi anlaşılan sesler çıkartıp içindeki kord bezinin yırtıldığı ve çelik tellerin kırıldığı ya da koptuğu semptomlarıyla karşılaşabilirsiniz. Hatta daha beteri tümsek ya da çukurlardan geçişte süspansiyon sisteminden gelen vuruntu sesiyle artık süspansiyonlarınızın yaşamıyor olduğunu anlayabilirsiniz ki bu yüzden bunlara lastik ve süspansiyon katili de demek uygun olur kanaatindeyim. Hatta tüm bu canice işlediği cinayetlere karşın orada ööööyle usul usul yatmasından dolayı, Dextervari soğukkanlılığına bakarak seri katil, tüm lastik ve süspansiyonları din dil ırk gözetmeden katlini amaçladığından ötürü de insanlık suçu işlemiş soykırım suçlusu ilan edilmelidir. (Bakınız Foto 4-5)
    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler

    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler

    Ben aracında akan, kokan bulaşan herşeyi sınırın dışında tutan bir sınır devriyesi misali disiplinli, çamurlu ayaklarıyla gelenlere galoş uzatacak denli centilmen,her türlü gıda ve su hariç tüm içecekleri aracına kabul etmeyecek denli ilkeli birisi olarak; (ki kimileri tüm bu nitelikleri "kıl herifin teki" diye özetleyebilir. )Kulak sağlığınız için, göz sağlığınız için, piano black yüzeylerin parıltısının uzuuun yıllar sürebilmesi için zorunlu olmadıkça camlarınızı açmanızı önermiyorum...
    Hele hele bu durumda yapılacak zorlama akıl yürütmenin sonucunda denmelidir ki "Lahmacun sağlığa zararlıdır..."
    Highline araç sahibi olmanıza karşın sadece ve sadece 17 beygir daha düşük diye bağımsız süspansiyonu bize çok gören ve bizi onun güzelliklerinden mahrum bırakan Volkswagen mühendislerine de saygı ve sevgilerimi sunarım... Ki onlar anlamazlar beni çünkü Porsche'lerinde keyif çatıyor vicdansızlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    Çeşme izmir arası bagaj olmadan 2 kişilik seyahatimizin sonucu
    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler



    Hayat pek çoklarına göre koşturmaca...
    Birini diğerine eklediğimiz durumlar, sorunlar, mekanlar ve insanların oluşturduğu karmaşık bir 4 boyutlu örüntü...
    Hep bir yerden ya da bir durumdan ötekine yetişmeye,
    sizi bekleyen insanlara yetişmeye, sizi dinleyenleri önce işitmeye ve dinlemeye sonra da bir şeyler paylaşmaya çalıştığım bir hayatlarımız var....
    Mekanda yer değiştirme bu durumda zorunlu...
    Bizler sadece beslenme, soyunu sürdürme, hayatta kalma ve korunma içgüdülerini çoook gerilerde bıraktığımız bir çağda yaşıyoruz...
    Bu hayatımı idame ettirmek için içerisinde zorunlulukla bulunduğum iş hayatımı özel hayatımda sürdürmemek ve onun zorluk, zorunluluk, mış gibilik, kirlenmişlikleriyle özel hayatımı kirletmemek gayretiyle yaşıyorum.
    Şizofren bir hayata mecbur bırakıyor bizi modern dünya.
    Önce normları koyuyor, sonra normalin sınırlarını sonra bunun dışına çıkanları en hafifinden normal olmamakla tehdit ederek, en ağırından akıl hastanelerinin yüksek duvarlarının ardında ıslah ederek korkutuyor bizleri...
    Ben de korkuyorum...
    Bin bir türlü güçlükle mal mülk edinerek feda ettiğim şeyleri sonra kazandığım çok parayı döksem de geri alamayacağımı biliyorum.
    İşten gelir gelmez üzerimdeki kıyafetleri çıkartmadan kolumdaki saatimi çıkartarak başlıyorum normalleşmeye...
    Yüzümdeki sahte gülümsemeyi çıkartıp kapının girişindeki portmantoya çıkarken alana kadar asıyorum...
    Ve evime ilk adımımı attığımda hakiki bir huzurun verdiği iç rahatlığının ışığıyla aydınlanır yüzüm..
    Baktığımda görebileceğim Allah rızası için bir tane duvar saati, bir tane masa saati yoktur evimizde bir tek eşimin ve benim kol saatlerimizden başka...
    Aracımı alırken hayatımdaki öncelikleri sıraladığımda dışarıda bunca çılgın ve mutsuz insan varken onların arasından gelip geçmemi sağlayacak, olası karşılaşmamızda ise beni ve sevdiklerimi koruyacak bir araç olması gerektiğinden hareketle "güvenli" olmasını istedim ilk koşul olarak.
    O denli değerli ve yanımızdan akıp giden onca aracın içerisindeki insanlar hızlıyken ben kendi ritmimi koruyup yavaş olmayı seçiyorum.
    Yavaşlığın artılarından biri az yakıt tüketmektir elbette bu inkar edilemez.
    İnkar edilemeyecek bir başka faydası hızla gelip geçtiğinizde asla fark edemeyeceğiniz ayrıntıları yeterince yavaş olduğunuzda fark etmenizdir.
    Bunun için gün ışında yol alıyorsanız ne güzel...
    Mevsim baharsa yol kenarındaki sincapları, yeni doğmuş kuzuların titrek bacaklarıyla annelerinin peşinde dolanışlarını,
    gemilerdeki pruva dalgasında sörf yapan yunus balıklarına benzer biçimde kocaman kanatlarıyla size doğru süzülüp aracınızın ön camında oluşturduğunuz rüzgarda sive çarpacak sandığınız oyun oynayan kuşları görebilirsiniz.
    Yeterince hızlıysanız bu kez tünel etkisi denilen bir durum oluşur...
    Hıza bağlı olarak az sonra varacağımız yere öteye odaklandığı için Görme alanımız gittikçe daralır ve tıpkı bir tünelde yol alıyormuşçasına ilerideki ışığa odaklandığınıp etrafınızdakileri görmediğiniz bir durum oluşur.
    Hiç düşündünüz mü bilmem...
    Aslında araba kullanmak hayatta yol almaya benzer kimi zaman...
    Ötenizde gördüğünüz viraja yaklaşırken hangi hızda gidersek ne sürede o noktaya varacağımızı bildiğimizden aradan geçen "bir süre" sonra o an geldiğinde direksiyonu doğru hızda ve hızına bağlı olarak da doğru şiddette çeviririz. zamandaki bu kaydırma zamanla öğrendiğimiz ve adına "direksiyonda tecrübe" dediğimiz bir durumdur.
    Eğer çok yavaşsak bu hareketle eş zamanlı olur yeterince hızlıysak tünel etkisinin de etkisiyle minicik bir direksiyon hareketiyle olup bitiverir. İşte bu yeterince hızda hayatın gerektirdiği hareketten yoksun adeta katalepsi halinde donakalmış biçimde kullanırız.
    Çünkü gözümüz kırpsak saatte 180 kilometre hızla yol alırken bu 180 bin metre yol aldığımız anlamına gelir ki bu da göz kırpma süresi olan bir saniyede 50 metre yol almaktayız demektir. Bu hızda yol alırken adrenalinin verdiği etkiyle uyanıksak da bir çeşit trans halindeyizdir. Dışarıdan bakan biri için göz kırpmamız iyice azalmış olduğundan hemen hiç hareket etmediğimizden hayatta olmadığımız intibası uyanabilir.
    Arabam evim gibi ve adeta onun bir uzantısı... Oraya da acele, hız ve yetişme telaşı sokmuyorum...
    Sevdiklerimi gözümün kenarıyla değil onlara bakabilecek kadar yavaşım..
    Hatta tüm önüme çıkanlara yol veriyor, acele edenlere eşimle birlikte göz göze gelip gülümseyerek "bizler acelesi olmayan nadir kişleriz diye seviniyoruz"
    Ben evinde tek bir saat olmayan duvarları ve masaları boş bir adamım...
    ama gönlüm dopdolu...
    Yan koltukta seyahat eden 2 kişiden ötürü
    Biri eşim diğeri içinde taşıdığı minik bir yolcu...
    Ortalama hızım 70-90 km arası...
    Biliyorum ki hangi hızda olduğunuza bağlı olmaksızın kaza gelebilir...
    Ama gayem gerçekleşecek olası bir kazada en az zarar görmek ve en az zarar vermek..
    En çok da sağ koltuktakilerle daha uzun bir hayat süreyim birlikte yaşlanacak kadar yaşayalım istiyorum.
    Biliyorum ki ne kadar yavaş gidersem etrafımdaki güzellikleri o kadar fark eder ve ettiririm..
    Biliyorum ki ne kadar uzakta olduğunu bilmediğim ecelime doğru gidiyorum istesem de istemesem de...
    Biliyorum ki yavaş gitmem ecelime ulaşmamı engellemeyecekse de yavaşlatacak...
    Biliyorum ki ne kadar yavaş gidersem onlarla birlikteliğim uzayacak...
    ve
    ne kadar yavaş gidersem hayatın tünel etkisinden kurtulurum da onlarla ilgili o kadar fazla şeyi görme imkanım olur diye
    Korkarım onların tek bir değişimini kaçırırsam diye
    biliyorum ki korkunun ecele faydası yok...
    Ne kadar hızlı gidersek bu hayatta tıpkı yakıt tüketiminin artmasına benzer biçimde artıyor tükettiklerimiz...
    Yakıt tüketimi için tebrik etmeye gerek yok çünkü doğal bir sonuç..
    Sabırla beslenen ve hoşgörüyle büyüyen meyvelerin tadları eşsizdir benim topraklarımda...
    Kısacası değerli dostum eziyet değil zevk ve sefa ile geçti yolculuğumuz
    Gören BMW ile Audi'nin test parkuru sanır Çeşme otobanını haklısınız
    ama umurumuzda olmadı yanımdan geçenlerin hızı, güç gösterisi ve yetişme telaşı
    en çok bunları söyleme imkanı verdiğiniz için teşekkürü bir borç bilirim size...
    Ben borçlu olmayı sevmem peşin alış verişi severim...
    Teşekkürler..

    NOT: Taner Hocama da ithaf edilmiştir.




  • Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler


    Golf 7 tecrübeler değerlendirmeler



    quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe

    Yol tutuş çok iyiydi, keskin virajları çok iyi aldım yana yatmadan ok gibi asfalta yapışıyor araba. Hanımın yavaş uyarılarına rağmen hızımın yüksek olduğunu hissedemiyorum. 120 ile giderken sanki 20-30 la gidiyormuşum gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negatiwe -- 4 Mart 2015; 11:10:30 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Orijinalden alıntı: OmarFar

    Hocam selamlar bayadır çeşitli sebeplerle foruma yazmıyordum ama ara ara güzel yorumlarınızı okuyorum. Kasım başından beri 1.4 TSI Highline Golf'ümü son derece mutlu mesut bir şekilde kullanıyorum 4500km'yi devirdim. 1.4 TSI ile ilgili yazdıklarınıza kısmen katılıyorum ancak katılmadığım hususlar da var. 1.2 Golf ile test sürüşü yapmıştım o sürüşteki 1.2 izlenimlerimle kendi aracımı kıyaslayacağım belki çok fazla bahsedilmeyen sürüş dinamikleriyle ilgili bir şeyler söylemeye çalışacağım.

    Bahsettiğiniz gibi aslında fark 120 km/h'den sonra iyice ortaya çıkıyor. 0-100'ü 1.4 122 beygirin 2 saniye gibi bir farkla daha hızlı aldığını gözardı ettik diyelim ki gündelik şehir sürücüsü bunu dediğiniz gibi farketmeyecektir. Ama hem 0-100 hem de sonrasında 1.4 çok çok yeterli bir performans veriyor. 2 haftada bir İstanbul - İzmit yapıyorum arkamdan Merc-BMW-Audi dışında gelebilen olmadı :) BMW 3 biraz üzüyor ama 5 ile yürürsünüz :)

    1.2 ile ilgili şunu söyleyeyim test sürüşünde Golf'ten önceki aracım Opel Corsa'da olduğu gibi 1.2 TSI Golf de 80-90 ile çok da keskin olmayan bir viraja girdiğinizde bile bir savurma hissi (muhtemelen understeering) veriyor size. Aynı hissiyatı 1.4 TSI'da almak için 120-130 ile viraja girmeniz hatta belki biraz daha zorlamanız gerekiyor. Bunun da asıl sebebi 1.4 TSI'da bulunan 17 inch lastikler olsa gerek ki benim aracım fabrikadan Pirelli p7 Cinturato ile geldi orta-spor diyebileceğimiz kıvamda lastikler belki bunun da payı olabilir. Tabi bu lastik büyüklüğü size yol gürültüsü olarak dönüş yapıyor. Düzgün asfaltta Mercedes E gibi giden 1.4 bozuk bir yolda bambaşka bir araba gibi yol sesini olduğu gibi içeri veriyor diyebilirim özellikle 100 km/h üstünde. 1.2 ile bozuk bir yola giremediğim için onunla ilgili söyleyebileceğim bir şey yok.

    Kısaca söylemek istediğim şey 1.4 TSI yalnızca hız konusunda değil virajlarda da daha çok güven veren bir araç. Bunun sebebi bahsettiğim gibi lastik de olabilir süspansiyon da ki süspansiyonun bozuk yollarda döktürdüğünü de ekleyeyim.

    Metnin Orijinali:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanoute

    önemli olduğunu düşündüğüm bir sorum olacak.
    dizel kullanıyorum. önce kontağı açıyorum. ışıklar sönünce motoru çalıştırıyorum. kullanma kılavuzunu okumuştum ve şöyle bişey hatırlıyorum.
    o kontağı açtığımızda ışıkla sönünce motor ısınmış oluyor gibi bişey yazıyordu. o ışıklardan birisi oymuş yani.

    peki o zaman motoru çalıştırdıktan sonra 1 dakika boş vitste çalıştırmaya gerek yok mudur?

    Değerli Hocam;
    Öncelikle doğru yapıyorsunuz... Isıtma bujileri konusunda da tespitiniz doğru. Araç zaten marşa bassanız da çalışmayacağı gibi çalıştırma öncesi yağlama yapılarak hazırlık yapılmasına da imkan vermiş olursunuz.
    Kontağın ilk aşamasında sadece motor değil diğer direksiyon, fren sistemi, yağlama sistemi, aydınlatma sistemi ve benzeri hayati parçaların da testi yapılır.
    Bu sürecin kesintiye uğratılması ileride öngörülemeyen arızalara neden olabileceği için benzinli olsun dizel olsun bu süreç kesinlikle aksatılmadan uygulanmalıdır.
    Ben bunu rutin olarak zaman kaybını en aza indirmek için şu sıralamayı uyguluyorum..
    Direksiyona geçince kontağı takıp yarım kontak test/ısıtma konumuna getiriyorum.
    Bu süreç kendi kendine tamamlanırken ben de emniyet kemerini takıp marşa basıyorum.
    araçlarda ilk çalıştırmada kesinlikle gaza basmayın...
    Benzinli araçlarda Motor ilk başta 1100-1200 devire yükselir ki bu otomatik jiglenin devrede olduğu anlamına gelecektir.
    Radyoyu müziği açıp yaklaşık bir dakika süren ve kendiliğinden 750-800 devire inene kadar devam eden bu süreç sonunda vitese takıp ilerlerim.
    Doğal olarak yazın bu süreç 5-10 saniye iken kışın 1 dakikalara kadar uzayacaktır.
    Dizel araçlarda ısınma biraz daha geç gerçekleşir.
    Kılavuz kitapçıkta da yazanlar bunlar olduğu için aynen uygularım...
    Kılavuzda da motor devrinin normale dönmesiyle sürüşe hemen geçilmesi boşuna yakıt tüketmemek için önerilir.
    Dolayısıyla benzinli ya da dizel tüm içten yanmalı motor türlerinde aynı kurallar geçerlidir.
    Bir gün elektrikli ya da hybrid araçlara geçersek durum değişecek elbette.




  • Orijinalden alıntı: captain_07

    golf 7 1.2 tsi dsg aracimi siparisime muteakip 47 gun sonra teslim aldim sanirim en erken aracini teslim alanlar listesinde bir numarayim yada sansliyim cunku ocak ayinda kotalar acik oldugu icin siparisim hemen gecilmis mesela passatta siparis veriyoruz almanyaya ulasmasi 3 hafta surerken bende bu sure 3 gun filan surmus st oyle dedi. bu yuzden aracim erkenden geldi.arac tek kelime ile mükemmel comfortline yaptigim imzamdaki donanimlarla harika oldu. aracin yol tutusu, direksiyon, vites gecisleri, motor sesi, aracin ivmelenmesi, ses sistemi , koltuklar ve döşemeleri kalitesi vs. herseyiyle harkulade bir arac. ozellikle sunu demek istiyorum aracta kick down yapinca resmen saha kalkip koltuga sizi yapistiriyor bu arac cekmez filan diyenlere kulak asmayin bal gibide ceker. sunuda unutmamak gerekki tsi motorlar basinca hizlanan ama yakitida icen birer canavar o yuzden aracı sakin kullanmakta fayda var buda bize yakittan kazandirir. genellikle aracinizi 1750 2000 devir araliginda kullanmanizi tavsiye ederim. hizlanmak gerektiginde dip gaz yapinca araba zaten uçuşa geciyor. rabbim olmayanlarada versin insallah allah kimseye kaza bela vermesin. saygilar.




  • evet kardeşler.
    1.2 tsi comfort aracımızla ilgili dilim döndüğünce izlenimlerimi aktarmak isterim.
    ilk olarak araç gerçekten çok sessiz. motordan gelen rahatsız etmeyen muhtemelen turbo sesi oda çok yüksek değil.
    koltuklar gerçekten çok hoş. astra j enjoy plus bir önceki arabam. onunla kıyas edilmeyecek kadar rahat ve hoş
    motor olarak 1.2 tsi 105 beygir bir araç ama çekiş olarak çok iyi
    bu motordaki en büyük eleştirim ve beni rahatsız eden olay devir aralıkları.
    tamam önceki arabam 1.4 140bg di. ama bu arabada vitesi çok değiştirmeniz icab ediyor.
    daha önce 2 ile geçigim yerleri belkide bunla 4le geçmem gerekiyor.
    daha 1. vites derken 2-3 diyorsun hemen.
    keşke 6 vites değilde 5 vites olsaydıda devir aralıkları bu kadar kısa olmasaydı.
    tüketim ölçümü henüz yapmadım. ama bildiğim kadarıyla yol bilgisayarı net rakam veriyormuş. oda yaklaşık 6,9-7,1 arası gidip geliyor.
    bagaj biraz ufak geldi. keşke ince stepne standart olsaydıda bagaj bir kademe altta olsaydı. muhtemelen bunu ben yapacağım.
    yalıtım çok iyi araçta. ve ambiyans aydınlatmaları çok hoş bir görüntü oluşturuyor.
    hulasa 1.4 turbo astra ile kıyas edersek; bence astra alamak isteyenler kullanan biri olarak söylüyorum. almasınlar.
    ha tipini begenmiştir ona bişey diyemem. ama işçilik ve malzeme kalitesi olarak golfün eline su dökemez.
    motor olarak ise 1.4 turbo (yakıt sıkıntınız yoksa eger) tabiki 1.2 tsi den çok daha üstün. tabi türkiye gibi bir ülkede benzinin 5 liraya yakın oldugunu unutmamak lazım. neylersin..
    donanım olarak ise astradan en en en olmazsa olmaz diyeceğim farkı en baz donanım astrada bile olan bir hız sabitleyici yok. efendim bir yağmur sensörü ve bir ışık sensörü yok. bunlar özellikle yağmur ve otomatik yanan far ışık sensörü inanın çok basit bişey nasıl olur koymazlar anlamış değilim.
    diyeceksiniz ki ek paketlerde var. ya kardeşim bu 2 sensörü midline bile koymaları lazım 2015 yılındayız bir yagmur ve ışık sensörü çok basit bişey..

    golf için şunu söyleyebilirm son olarak.
    midline çok baz bir dönanım gerçekten çok düşük yani.
    heryerden kısmışlar. bilinen eksikliklerini yazmayacağım sadece şunu diyim.
    bir ambiyan saydınlatması, bir ön tampon krom çıtası, ya arkadaş anahtarı bile farklı takma yeri normal siyah krom değil..
    o yüzden bütçe meselesi tabi ama comfortun kattıklarını göz önünde bulundurunca 3000-3500 tl fark bence değer.
    highline 1.2 tsi olamdığı için değerlendirmeye hiç almadım.
    ek paketler ise bende olsun isterdim mesela bir park sensörünün bulunduğu paketi. ama beklemek istemedim. gelecek olan aracı aldım.
    herkese hayırlı kazasız belasız günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakan63

    evet kardeşler.
    1.2 tsi comfort aracımızla ilgili dilim döndüğünce izlenimlerimi aktarmak isterim.
    ilk olarak araç gerçekten çok sessiz. motordan gelen rahatsız etmeyen muhtemelen turbo sesi oda çok yüksek değil.
    koltuklar gerçekten çok hoş. astra j enjoy plus bir önceki arabam. onunla kıyas edilmeyecek kadar rahat ve hoş
    motor olarak 1.2 tsi 105 beygir bir araç ama çekiş olarak çok iyi
    bu motordaki en büyük eleştirim ve beni rahatsız eden olay devir aralıkları.
    tamam önceki arabam 1.4 140bg di. ama bu arabada vitesi çok değiştirmeniz icab ediyor.
    daha önce 2 ile geçigim yerleri belkide bunla 4le geçmem gerekiyor.
    daha 1. vites derken 2-3 diyorsun hemen.
    keşke 6 vites değilde 5 vites olsaydıda devir aralıkları bu kadar kısa olmasaydı.
    tüketim ölçümü henüz yapmadım. ama bildiğim kadarıyla yol bilgisayarı net rakam veriyormuş. oda yaklaşık 6,9-7,1 arası gidip geliyor.
    bagaj biraz ufak geldi. keşke ince stepne standart olsaydıda bagaj bir kademe altta olsaydı. muhtemelen bunu ben yapacağım.
    yalıtım çok iyi araçta. ve ambiyans aydınlatmaları çok hoş bir görüntü oluşturuyor.
    hulasa 1.4 turbo astra ile kıyas edersek; bence astra alamak isteyenler kullanan biri olarak söylüyorum. almasınlar.
    ha tipini begenmiştir ona bişey diyemem. ama işçilik ve malzeme kalitesi olarak golfün eline su dökemez.
    motor olarak ise 1.4 turbo (yakıt sıkıntınız yoksa eger) tabiki 1.2 tsi den çok daha üstün. tabi türkiye gibi bir ülkede benzinin 5 liraya yakın oldugunu unutmamak lazım. neylersin..
    donanım olarak ise astradan en en en olmazsa olmaz diyeceğim farkı en baz donanım astrada bile olan bir hız sabitleyici yok. efendim bir yağmur sensörü ve bir ışık sensörü yok. bunlar özellikle yağmur ve otomatik yanan far ışık sensörü inanın çok basit bişey nasıl olur koymazlar anlamış değilim.
    diyeceksiniz ki ek paketlerde var. ya kardeşim bu 2 sensörü midline bile koymaları lazım 2015 yılındayız bir yagmur ve ışık sensörü çok basit bişey..

    golf için şunu söyleyebilirm son olarak.
    midline çok baz bir dönanım gerçekten çok düşük yani.
    heryerden kısmışlar. bilinen eksikliklerini yazmayacağım sadece şunu diyim.
    bir ambiyan saydınlatması, bir ön tampon krom çıtası, ya arkadaş anahtarı bile farklı takma yeri normal siyah krom değil..
    o yüzden bütçe meselesi tabi ama comfortun kattıklarını göz önünde bulundurunca 3000-3500 tl fark bence değer.
    highline 1.2 tsi olamdığı için değerlendirmeye hiç almadım.
    ek paketler ise bende olsun isterdim mesela bir park sensörünün bulunduğu paketi. ama beklemek istemedim. gelecek olan aracı aldım.
    herkese hayırlı kazasız belasız günler dilerim.

    Değerli Hocam;
    Hayırlı olsun.
    Sizin gibi aracını teslim alanların ilk izlenimleri oldukça değerli ve önemlidir araç almaya karar verecekler için.
    Muhtemelen onlarda da benzer hisler uyandıracak benzer fikirler doğuracaktır.




  • Orijinalden alıntı: maverick_12

    Herkese merhabalar,

    Golf 7 - 1,4 TSI 122HP - Highline Manuel - Tungsten Gri aracımı 29 Nisan tarihinde teslim aldım. Opsiyonsuz aracım. Aradan 3 hafta geçmiş olmasına rağmen 1500km'yi devirdim. :) Biraz bekledim ilk heyecanımın geçmesi için. Gerçi hala geçmedi, araçtan inmek istemiyorum ama yine de bu aracı almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak için kendi gözlemlerimi yazmak istedim. Belli bir sıralama yapamadım. Aklıma geldiğince maddelendireceğim :)

    - İlk olarak en hissedilir olan şey aracın sessizliği ve izolasyonu. Kullanılan titreşim takozları ve izolasyon, premium araçlardaki hissiyatı veriyor. Ses neredeyse yok, titreşim hissedilmiyor. DÜzgün bir asfalt üzerinde bu araç ile cruise etmek gerçekten çok çok konforlu. Süspansiyon tatlı sert gibi geliyor bana. Ama çok kaliteli bir hissiyat veriyor. Önüme fırlayan kedi ile test ettiğim üzere, frenler gerçekten çok başarılı.
    - Yol tutuş aynı şekilde hemen farkedilecek bir özellik. Ailedeki diğer araçlarla giremediğim virajlara %20 daha yüksek hızlarla girebiliyorum. Ki hala, yeni olan aracımı pek öyle zorladığım söylenemez. Servo direksiyon sayesinde bozuk asfalttan hızlı bile geçseniz aracı hep sağlam ve güvenilir hissediyorsunuz. Ayrıca hızdan bağımsız olarak manevraları daha optimum hale getiriyor. Direksiyon + yol tutuş kalitesini bu segmentte denediğim (premium'lar hariç) hiç bir araçta görmedim. Bu arada araç highline olduğu için 17" dijon jantlar ile geldi. Jantlar çok güzel duruyor. Durban çok istemiştim baştan ama iyi ki bunu seçmişim. Hem konfor hem yol tutuş hem de görüntü olarak çok iyi oldu. Lastiklerim Pirelli Cintrurato P7 olarak geldi araç üzerinde. Lastik basınçlarımı kontrol ettirdim. 32 çıktı. Sensör kalibrasyonunu yaptım araç içerisinden. Lastiklerden de memnunum şimdilik. Ama genel olarak aracın çizgisini her virajda koruyor olması çok iyi.
    - Koltuklar çok hoşuma gitti. Bel desteği belimi tam dolduruyor ve yandan kavrayan koltuklar virajlı yollarda iyice sürüş keyfini arttırıyor. Oturuş pozisyonu bana önceki Golf'lere göre biraz daha yüksek geldi. Ama sürüşü gayet keyifli.
    - Ambiyans aydınlatma aracı mükemmel gösteriyor. Binipte hayranlığını gizleyen olmadı şimdiye kadar :)
    - Xenon farlar çok güzel. Araç çalıştığında kendisi kalibre oluyor ve harika bir aydınlatma sağlıyor. Ayrıca araca kattığı görsellikte çok hoş. Bazen farları auto modunda bırakıp, leaving home özelliğini kullanıyorum. Araca doğru yürürken bakmaya doyamıyorsunuz :) Statik dönüş farları gereksiz diyordum aracı alırken ama gece karanlık yerlerde manevra yaparken çok işe yarıyor.
    - En çok merak edilen konudur sanırım yakıt. Ben Bursa'da yaşıyorum ve gittiğim güzergahlarda çok fazla trafiğe girmiyorum. Zaten o yüzden benzinli tercih ettim. İşe giderken sadece 2 tane lambada duruyorum o da yanarsa :) Mesela bu sabah işe 4,6lt ortalama ile geldim. Genelde 4,6 - 4,8 gibi değerler görüyorum sabahları. Biraz trafiğe takılınca 5,2, hem trafik hem de yokuş olduğunda 6,6 - 6,8 gibi değerlere çıkıyor. Aracı da öyle çok sakin kullanmayı sevmem açıkçası. Genelde kullanım hızım yüksek. Sürekli kickdown, seri kullanım falan gibi bir durumum yok elbette ama yani mıy mıy gitmeyi de hiç sevmem :) Özetle, yakıt konusunda çok memnunum. Çevre yolunda bir kaç defa cruise control denedim. Çok güzel ve pratik. Uzun yolda yakıtı muazzam değerlere çekebilir gayet efektif çalışıyor. Araç biraz daha kilometre yaptığında bu verdiğim rakamların daha da iyi noktalara geleceğine inanıyorum.
    - Bluetooth kaliteli, android telefonum ile direkt eşleştirdim sorunsuz olarak. Kullanımı güzel. Yol bilgisayarı ve multimedia ekran aynı şekilde hoşuma gitti. Hem kullanışlı hem de oldukça kapsamlı. Radio ile çekmeme sorunum olmadı ama genelde zaten USB kullanıyorum. 320kbps mp3'ler ile müzik dinlemek çok keyifli. Aracın ses sistemi gayet yeterli ve güzel. Bass'lar soft. Tizler rahatsız etmiyor. Mid frekanslar yerli yerinde.
    - Klimatronik klimayı beğendim. Hızlı tepki veriyor. Soft bir çalışması var. Rahatsız etmiyor.
    - Pedallar oldukça yumuşak. Start & stop güzel ve sarsıntısız çalışıyor. Auto hold aynı şekilde sürüş konforunu iyice arttıran bir özellik. Elektronik park frenine de alıştım :) Araca binen çoğu kişinin ilgisini çekiyor. Zaten ilk önce ambiyans aydınlatma, sonra dashboard, elektronik park freni ve koltuklar herkesin ilk dikkat ettiği şeyler oluyor.
    - Gidişine bir yorum yapmaya gerek yok sanırım? 100km'si 9,3sn olan bir araç, çok sağlam mühendisliğe sahip bir aktarması var. 4000rpm'in biraz üzerine çıkardım bir kaç defa. Güzel gidiyor :) Unutmadan, turbo'nun aralığı ve devreye giriş noktası çok iyi. Dizel araçlarla bile kesinti yaşadığım, vites değiştirmem veya devir yükselterek girmem gereken dik yokuşlara daha düşük hızlarda daha düşük devir ile rahatça girebiliyorum. Bu efektif turbo kullanımı aracının kullanımını kesintisiz ve sarsıntısız çok keyifli bir hale getirmiş.
    - Bunlar haricinde geçen hafta gittim krom egsoz ucu, kauçuk paspas ve bagaj havuzu aldım. Güzel aksesuarlar tavsiye ederim. Hepsine toplam 210TL gibi bir ücret ödedim.


    Birde negatif yönlerini veya yaşadığım aksaklıkları anlatıyım.
    - Aracı aldığımda dashboard plastiğinin yan tarafında ayrılma vardı. Ek yerinde plastiğin dişleri geçmemiş. Alırken fark etmedim. Haftasında götürdüm 10dk'da hallettiler. Bir de kendini bilmezin biri otoparkta değdirmiş arka tampona. Onu da boya tineri gibi birşey ile sildiler çok şükür benim boyada birşey yokmuş diğer aracın boyası kalmış üzerinde.
    - Araçtan gelen anlamsız bir ses var. Genellikle 2. ve 3. viteste 2200-2300rpm'de yapıyor. Böyle garip bir "tırrrr" sesi. Ama düzensiz. Servisteki eleman bunların difransiyel başlarının konik geçmeli olduğundan böyle ses yaptığını söyledi. Pek içime sinmedi. Biraz daha aracı dinleyip tekrar göstereceğim. Normalde duyulmuyor. Ancak sağınızda uzun bir duvar veya tünel gibi bir yer varsa, ses yansıdığında fark edebilirsiniz. Yoksa cam kapalıyken duvar da olsa duyulmuyor.


    Son olarak; bu aracı Astra, Megane, Auris, i30, Ceed gibi araçlarla kıyaslamak gerçekten ayıp olur :) Kesinlikle muadil değiller. Bu araç sadece kağıt üzerindeki özellikleri ile değil, sürüşü ve hissyiatı ile bu segmentteki diğer markaların hepsinden daha güçlü bir "araba" hissiyatına sahip. Zaten hem fiyatı hem de kalitesi ile, bu marka/modeller ile premium segment arasında bir noktada olduğu belli.

    Almak isteyen arkadaşlar kesinlikler doğru yoldalar :) Satın alıp bekleyen arkadaşlar için ise bol bol sabır diliyorum :)

    Sağlıcakla kalın,

    Orijinal mesaj için buraya tıklayınız




  • Orijinalden alıntı: cos65

    Herkese merhaba ! Tiguan aracimizi satip golf 7 comfortline 1.4 tsi 122ps dsg ustune bixenon ozel siparisiyle getirttik. Arac 2.500kmleri gecti , cok ama cok memnunum suanlik. 10 yakar denilen 160 ps 4motion tiguanin 15litre yakmasindan sonra 6.9litre sehir ici tuketimi olan bir araca binmek huzur verici. Start stopun sarsintisiz calismasi , ic kapi kollarinda bile aydinlatma olmasi , spor direksiyon alcantra koltuk vs golf degilde phaeton kullaniyormus hissi veriyor insana. Oncelikle benim eksik buldugum ; keske highline alsaymisim. U led bixenon almis olmama ragmen comforttan dolyi yok. Aracim gumus gri. Krom egzoz yaptirdim haftaya nasipse orjinal golf 7 gti dis gorunus yaptirmayi planliyorum. Antalyada yasadigim icin klimasiz kullanamiyorum. 18yasinda olmamin verdigi cosku nedeniyle de genelde 21 derece auto fanda ve setup uzerinden hassas seceneginde kullaniyorum klimayi. 6.9 ve 7.5 arasinda degisiyor ortalamam. Lastiklerim energy saver performance 205 r16 goodyear lastikler. Kisin kis lastigi takiyorum ankaraya gidip geldigimizden dolayi. Klima acikken bile dogru kullanimda 7.5in ustunu gormedim henuz. Bence biraz zorluyor 9lari goren arkadaslar araci :)) eko onerilere de uyduktan sonra gercekten az yakan bir arac golf 7. Simdilik anlatacaklarim bukadar. Benide listeye ekleyebilirsiniz :) iyi gunler dilerim herkese.
    Golf 7 tecrübeler değerlendirmelerGolf 7 tecrübeler değerlendirmelerGolf 7 tecrübeler değerlendirmeler

    Orijinal Mesaj için buraya tıklayabilirsiniz.




  • Orijinalden alıntı: zotac2009

    yaklaşık 500km golf 7 tdi comport paket(opsiyon yok) ile gittim. trabzon-artvin arası. öncelikle araç dışarıdan bir öncekine göre çok değişmemiş gelebilir ama içine oturunca çok farklı geliyor. yola çıktım ve kendime göre sakin sakin giderken eşim yavaşla diye ikaz etti, aldırmadım. sonra kayınbirader ikaz etti enişte hızlı gidiyoruz diye. ben ise 110 gibi gidiyorum diye düşünüyordum ki araç 165km/s olmuş. ne bir ses, ne bir rahatsızlık verici durum. neyse hopa'ya kadar karadeniz sahil yolu 140-150-160 km/s gibi hızlarda gittim. sonra artvin istikametine dönünce bildiğiniz safari gibi dağ tırmanma. tek şerit yol, yokuş, kamyon takipleri, sis, kaygan yol vs. buralarda hız 20km/s kadar oldu. biraz sis açınca gaza yüklendim ama çok olmuyor. 10-20 sn gaz bas sonra hemen viraj geliyor ve fren istiyor. neyse sis biraz açınca yüklendim, önümde u şeklinde keskin bir viraj vardı. yol tutuşu ve çok kafaları karıştıran bağımsız süspansiyon olayını test edeyim dedim. hızlı girince hanım kızdı, ama araç fren ve direksiyon tepkilerime anında cevap verdi ve hiç sorunsuz döndüm. asıl süprizi aynı virajın sonunda yaşadım. bir de ters u dönüşü vardı. ve yine harika yol tutuş ile sorunsuz geçtik. aracın notunu o zaman verdim. bir önceki gidişimde ford vardı kirayık ve özellikle tünel içleride yolları çok bozuk artvinin. illa ki fren istiyor, çünkü rahatsız edici darbeler geliyordu. aynı yolu golf 7 nedereyse hiç sorunsuz ve konforlu geçti. artvin içini de sayarsak 5.7l/100km çıktı. ki arabayı bilerek zorladım. eşim ve ben çok şaşırdık. demek ki az biraz dikkat ile çok daha iyi değerlere gelebilir. dönüşde aynı güzergah ve eşim sürdü. 70-110 km/s hızlarda gitti, yatık trabzonda baktığımızda 5.1 oldu. klima neredeyse sürekli açıktı(%95 açık).

    bence yakıt ve güvenlik açısından çok iyi bir araç olmuş. yalnız 67.bin civarı sanırım şimdilerde tdi comport dsg araç. bence yazık. bir park sensörü ve hız sabitlemeyi arıyor insan. yakışmamış vw'ye.

    yaklaşık 3,5 sene benzinli 1.6 opel astra cosmo pakete bindim. yaklaşık 6 aydır da (şirket aracı) i30 dizel otomatik elit paket'e biniyorum. astra yı geçersek dizel i30 iyi araba. 61000 tl'ye yok yok araçda. ama trabzon içi sakin kullanımda 11'in altına inmiyor araç. araç da genelde 2 kişi oluyoruz. çok sakin kullanıyorum hatta eko modunda da denedim ama inmiyor. servise de sordum malesef öyle diyor. araba 7000'e dayandı rodaj falanda değil. ayrıca 120km/s hızlardan sonra araça fren atınca arka kayacak gibi haraket ediyor. bağımsız süspansiyon var ama bağımlı süspansiyonlu golf 7 kat kat daha konforlu bence. i30'un içi çok ferah yalnız onu diyeyim. hanım golf 7'nin bir basık oluşunu sevmedi. ben birde yan aynalar küçük golf de. birde i30'dan 2 aracımız var. ikisi de 7000Lerde ikisinini de arka kelebek camlarının mikalejları yıkamada çıktı servis tekrar yapıştırdı. komik bir durum bence.

    ben 1.2 tsi comportline düşünüyorum. ama artvinde göreve devam edeceğim, hep yokuş olan yerde beni üzer mi yakıt olarak diye düşünüyorum. çeker mi 1.2 nasıl diye kuşkularım yok ama şu 2 meseleyi çözemiyorul 1. mesele sürekli yokuş ve az ama yavaş trafiği olan artvinde yakıt ne olur ? 2. mesele uzun yolda 120 ve 140km/s hızlarda hız sabitleme ile anlık tüketim ne olur onu düşünüyorum. test aracı rize de var ama manuel ve gitmek için iznim yok. bu konuda 1.2 tsi kullanan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim. araca sürüş konfor ve ışık görüş birde u ledsiz xenon düşünüyorum.

    Mesajın Orijinali için buraya tıklamanız yeterli




  • Orijinalden alıntı: mühf

    Arkadaşlar gemiyi takip ederken bayağı bir sık giriyordum ancak aracı teslim almaz dünyayı unutmuşum :D

    Araç 2 haftayı aşkın bir sürede 1500km'yi aşmış durumda.
    Ortalama 750-800km'de bir depoyu fulledik. Yeni araçların daha fazla yakıt tüketmesi durumuna istinaden düşünüldüğünde aslında veriler fena değil. Ancak zaman ilerledikçe tüketimin azalması gerekiyor.

    Genel izlenim itibariyle,

    Öncelikle renk seçimimiz çok yerinde olmuş. Metalik gece mavisi, şu ana kadar her gören tarafından ayrıca beğenildi. Hatta eşim aracı kullandığında bazen ilk görüşte boş bulunup "ne güzel araba lan bu" diyorum. Sonra bakıyorum ki benim zaten

    2000 km'ye gelene kadar fazla zorlamamak için aracı henüz performansını test etmiş, S şanzımana almış değilim. 3000 devir ve üstüne çıkartmamaya özen gösterdim. Olabildiğince de 100 - 120 km'yi aşmadım.
    Ancak zorunda kaldığınızda, ya da -mesela- sarı ışığı görüp de "kalmayayım" dediğinizde aracın performansı gerçekten de son derece etkileyici oluyor. Gaza bastığınız anda ivmeleniyor. Altınızda canavar gibi bir motorun olduğunu bilmek güven verici.

    Comfortline'a bi-xenon ekletmiştik. İyi ki de almışız. Farlar çok başarılı.

    Araç dizel olmasına karşın inanılmaz sessiz. Ayrıca ses yalıtımı da son derece başarılı.

    İç mekanı siyah tercih etmiştik. Zaten döşemeler de siyah, acaba boğar mı diye düşünmemiş değildim. Ancak Golf'ün iç ışıklandırmasındaki muazzam başarı sayesinde içinin siyah olması araca inanılmaz bir hava katıyor. Işıklandırılan her detay tüm güzelliğiyle ortaya çıkıyor.

    Şununla bitireyim: 1000 km'de 2013 Audi a3 sportback 1.6 kiraladık 1 hafta önce. Ve Mecidiyeköy - Büyükçekmece arası 2 kere gidip geldim, boş trafikte her şekilde kullandım. İnanın konfor, sürüş keyfi, verdiği güven, yol tutuş, hızlanma açısından Golf'le hiçbir farkı yok. Golf gerçekten de sınıfının en iyisi ve bir üst sınıftakilere karşı da dişli bir rakip.

    Görebildiğim tek sorunu gece mavisi inanılmaz çabuk kirleniyor ve toz gösteriyor.
    Onun dışında muhteşem!

    Golf 7 tecrübeler değerlendirmelerGolf 7 tecrübeler değerlendirmeler


    Metnin orijinaline buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.




  • Orijinalden alıntı: ynryilmaz

    Arkadaşlar 1.2 TSI Comfortline + Sürüş Konfor Paketli Beyaz GOLF'ümü sonunda aldım..

    1.2 TSI yada GOLF almak ısteyen arkadaşlara belkı klavuzluk eder benım ılk ızlenımlerım...Oldukça agresif testlere maruz bıraktım..YAKIT - 1.2 MOTOR - KONFOR - SES SISTEMI hepsını paylasıcam..

    Herşeyden önce yakıt ve hızlanma hususunda tüm bu testlerın 4 saat yagıs altında yapıldıgını ve yağısın olmadı yerlerde zemının ıslak oldugunu belirtmek isterim...


    1.2 TSI COMFORTLINE GOLF / 1 gün boyunca yaptıgım 700KM'lik TEST

    GOLF 1.2 TSİ MOTOR- ARAÇ KAÇIYORMU ? GİDİYOR MU ?

    Sadece EVET.. (Demek ısterdım ancak 1.2 olunca ınsanlara bu cevap yeterlı gelmıyor en azından bana gelmemıstı:) )


    Çok ılgınc seyler var...

    Mesela 2.vıtes ve 6.vıtes cok uzun kullanılabılıyor....Ikıncı vıtesın uzun olması kırmızı ışıkta yandakı araç da wuuum wuuum yapınce test etme ımkanım oldu...Burada şu sorunun yanıtı doğdu...

    ARABA KAÇIYOR MU ABİ?

    5 sanıyede 70-75 KM'ye ulastı araç..Ahanda vıdeosu :D Vıdeo herseyı anlatıyor...








    http://www.youtube.com/watch?v=-vFtCVKq_3c&feature=youtu.be

    1.2 MOTOR YOKUŞTA TIKANIR BE ABİ?

    Cok dik! yokusları 0 km ile cıktım...1.2 motor Corsa'nın gazı fulledıgınızde 70'de tıkandıgı yolda 140'a cayır cayır cıktı...1.2 Motoru herseyı kabullenerek almıstım..Gıtmeseydı en azından yakmıyor dıyıp kendımı tesellıye hazırdım..Ancak GOLF! yıne GOLF! olmuş...Artık bu olay TORK mudur Turbo motor dan mı onu SILVERSHADOW ustadımız daha ıyı bılır daha iyi bilir daha net açıklar.. Teknık konusunda zayıfım ancak benım bıldıgım arabanın gıttıgı

    Hız konusunda aracınızın 1.2 motor oldugunu ınanın kullandıktan sonra hatırlamayacaksınız...100km 'den sonra yine eskı polo'ma GOLF TSI yazısını 1 sanıyede okutur 3.sanıyede okuma fırsatı vermezdı:D

    1.4 olsaydı bu araç neler yapardı demedım degıl!! Alanlar nasıl dayanıyor cok merak edıyorum

    Bu arada gaza basınca cıkardıgı o ses...Gercekten ıyıkı bunu almısım dedırtıyor...

    Gelelim yine en cok merak edılen YAKIT olayına...

    GOLF 1.2 TSİ MOTOR- YAKIT TÜKETİMİ?

    Halk arasında KAÇ KURUŞ YAKIYOR BU ARAÇ?

    Burada üstadımızın 3.9 lt tuketımıne daha sahıt olduk:) Ancak cok fantazı kurmayın alırken zaten rakamları oldukca ıyı...

    80KM Hız Sabıtleyici ıle 4,4-4,7 LT gezindi.

    90Km Hız Sabitleyici ile 4,6-4,9 LT gezindi

    100Km Hız Sabitleyici ile 4,8-5,2 LT gezindi..

    Yani ılk başta hevesle daha az yaktırayım dıye ugrasmaktan vazgectıginız noktada araç bunları yakacak:)..Yanı aracı gordum 4.3 yakıyor 4.5 vıdeo su var dıye almayın:D Bana gore araç 5 lt yakıyor uzun yolda altına da ınmaz ustunede cıkmaz..

    KONFOR

    SILVERSHADOW üstadımız diyodu GECE AMBIANSI da gece ambıansı dıye...Valla haklıymış..Ilk onu yazmak ıstedım gercekten muhtesem ve gozalıcı guzellıkte..

    Araç herşeyden önce cok genıs ve ferah..Arka koltuk dız boyu olsun genıslıgı olsun cok cok genıs ve rahat bır araç...Konfor konusunda zaten golf hakkında cok bırsey soyleyemeye gerek duymuyorum..Cunku merak edılen bır konu degıl soz konusu araç golf ıse..


    SES SİSTEMİ - 8 HOPARLÖR

    8 hoparlör öncelikle hakkını verıyor ancak oncekı arabalarımdan 3 kapı spor Stılo'mdakı sesı daha hala hıc bır araçta bulamadım...Ses guzel tatmın edıcı ancak sesı yuzde 50'nın uzerınde actıgımda bana rahatsızlık verdı..Bangır bangır muzık dınleyemeyeceksenız kesınlıkle sılverhadow'un deyımıyle pırıl pırıl bır sesı var....Cok yuksek bseslerde ıse Belkı mp3'lerımın kalıtesıdır bılmıyorum...320'lık mp3 ıle tekrar deneyıp yazıcam ancak 320'lık mp3'lerı nasıl edınecegımı bır turlu bulamadım:(

    Buarada soylemeden edemeyecegım...Saganak yağıs altında (silecekler son kademede / hızda çalışırken) 120 ıle gıderken yakıt tuketımı ıvıra zıvıra bakıcam derken yolu kacırmısım...cok sert bır sekılde dıreksıyonu kırmak zorunda kaldım..Araç yağışa zemıne hıza banamısın demedı...Gece ambıansından sonra benı en cok büyüleyen kısmı da bu olmuştu...

    Alan alacak arkadaşlara belkı bır nebze faydası olur dıye yazdık bakalım...Alacaklara hayırlı ugurlu olsun paranızın karşılıgını kurusuna kadar verecek bır araçmış..Gerçekten gece perdeyı açtırıp baktırır bu araç

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=100934223




  • SILVERSHADOW kullanıcısına yanıt
    hocam pasifik mavi düşündünüzmü renkten memnunmusunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GolfTR

    hocam pasifik mavi düşündünüzmü renkten memnunmusunuz ?

    kendi golf'üm iin söyliyeyim, en sevdiğim şeyi, pasifik mavi rengi.
  • bu aracın rengi kesinlikle pasifik mavi Ben de çok istemiştim bu rengi ama beyaz almak durumunda kaldım.

    Bu arada benim aracım sürüş konfor paketli 1.2 tsi comfortline. Manuel vites ve kum beji iç döşemesi var. 17 Ocak'ta teslim aldım, sadece haftasonları kullanıyorum şimdilik. Şehiriçi 7-8 lt tüketimi var. Hızlanması, konforu, sessizliği, verdiği güven hissi çok güzel. 5 araç test ettim almadan önce, sadece Golf'ü test etmemiştim (daha önce bir Golf'ün içerisine oturmamıştım bile). Ama ne hikmetse test etmediğim bu aracı satın aldım :D Ve zerre pişman değilim, aksine çok doğru bir karar vermişim şimdi onu anlıyorum.

    Allah herkese kazasız belâsız kullanmayı nasip etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snoppy -- 7 Mart 2015; 20:47:43 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.