Şimdi Ara

''' RENAULT 9 KULÜBÜ ''' (124. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.048
Cevap
21
Favori
728.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustsener

    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    bu arada lastik havaları kaç bar olmalı bilen varmı


    ben broadway de 30 kullanıyordum.

    ön arka aynı değerdemi oluyor

    Alıntıları Göster
    oncelıkle herkese gunaydın ve hayırlı ısler dılerım

    ve ankara kucuk derken gecmenız gereken bır kopru saatlerınızı harcayanız bı trafık yok anlamındaydı ankara tek parca malum :) ıstanbul ıkı parca o yuzden kucuk demıstım :)

    son olarak ben lastıklerımde on ve arka 30 kullanıyorum bıde sıze tavsıyem lastıklere normal hava yerıne nıtrojenmı hıdrojenmı ne basıyolarya ondan tavsıye ederım ben ondan bastırdım lastıgın ısınıp genlesmesını engellıyormus




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haylaz74

    oncelıkle herkese gunaydın ve hayırlı ısler dılerım

    ve ankara kucuk derken gecmenız gereken bır kopru saatlerınızı harcayanız bı trafık yok anlamındaydı ankara tek parca malum :) ıstanbul ıkı parca o yuzden kucuk demıstım :)

    son olarak ben lastıklerımde on ve arka 30 kullanıyorum bıde sıze tavsıyem lastıklere normal hava yerıne nıtrojenmı hıdrojenmı ne basıyolarya ondan tavsıye ederım ben ondan bastırdım lastıgın ısınıp genlesmesını engellıyormus

    Alıntıları Göster
    Selam arkadaşlar ben lastik havasını dün ilk defa 31 bar yaptım sıcaklar yüzünden ama içim rahat değil ayrıca benzinlikteki hava mak bozuktu galıba içime sinmedi başka biyerde yine eski haline 30 bar olarak ayarlayacağım..aslında bunun orjinali ön lastikler 29 arka lastikler 30 olmalı..

    bilgi almak istediğim bir konu var;Biliyorsunuz ki bizim arabalarımızın yan çıtaları plastik yapıştırma kaportayı yaptırdıktan sonra çıtayıda değiştirdim (sağ arka kapı) ama bir türlü uç kenarı yapışmayıp geri atıyor. çift taraflı bant kullandım olmadı acaba bali mi sürsem elektrik bantı ile yapıştırdım iç taraftan kaportaya şimdilik çocuklar uğraşıp oynamasınlar diye ne yapmalıyım sizce

    Herkese kolay geleeee..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustsener

    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    bu arada lastik havaları kaç bar olmalı bilen varmı


    ben broadway de 30 kullanıyordum.

    ön arka aynı değerdemi oluyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener


    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    bu arada lastik havaları kaç bar olmalı bilen varmı


    ben broadway de 30 kullanıyordum.

    ön arka aynı değerdemi oluyor




    ben 4 lastikte de 30 kullanıyorum.ön arka aynı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jordan83

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener


    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    bu arada lastik havaları kaç bar olmalı bilen varmı


    ben broadway de 30 kullanıyordum.

    ön arka aynı değerdemi oluyor




    ben 4 lastikte de 30 kullanıyorum.ön arka aynı

    Alıntıları Göster
    Açıkçası ön ve arka lastik arasında basınç farkı olması lazım, sonuçta ön teker bizi yönlendiren teker. Zaten fabrika da bunu tavsiye ediyor, ön daha inik. En doğru hava değeri fabrika değeri diye düşünüyorum, hoş bizim arabalarda pek kalmamıştır ama şoför tarafındaki kapının içinde yazması lazım. Ama hatırlayamadım o değerleri. Arabasının kullanma kılavuzu olan biri bize yol göstersin Bir de hava basarken lastiklerin soğuk olması lazım yani en fazla 2-3 km yol. Bunu nasıl yapacaksak?

    Havanın zaten %70 i azot(nitrojen), basılan gaz zaten bu. Hidrojen olmaz çünkü çok parlayıcı bir gaz, o kadar ısınan bir bölgeye uygun olmaz. Ama özel olarak azot bastırmak bence gereksiz, neden diyecek olursanız hangi gazı basarsanız basın doğası gereği ısınınca genleşecektir.

    4. hitit rallisinde buluşmak çok iyi fikir ama Kızılcahamam uzak kaçıyor biraz(100km kadar).

    İyi günler, herkese kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkxwing

    Açıkçası ön ve arka lastik arasında basınç farkı olması lazım, sonuçta ön teker bizi yönlendiren teker. Zaten fabrika da bunu tavsiye ediyor, ön daha inik. En doğru hava değeri fabrika değeri diye düşünüyorum, hoş bizim arabalarda pek kalmamıştır ama şoför tarafındaki kapının içinde yazması lazım. Ama hatırlayamadım o değerleri. Arabasının kullanma kılavuzu olan biri bize yol göstersin Bir de hava basarken lastiklerin soğuk olması lazım yani en fazla 2-3 km yol. Bunu nasıl yapacaksak?

    Havanın zaten %70 i azot(nitrojen), basılan gaz zaten bu. Hidrojen olmaz çünkü çok parlayıcı bir gaz, o kadar ısınan bir bölgeye uygun olmaz. Ama özel olarak azot bastırmak bence gereksiz, neden diyecek olursanız hangi gazı basarsanız basın doğası gereği ısınınca genleşecektir.

    4. hitit rallisinde buluşmak çok iyi fikir ama Kızılcahamam uzak kaçıyor biraz(100km kadar).

    İyi günler, herkese kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    ANKARALI ARKADAŞLARIM BULUŞMAYI BU HAFTA SONU DEĞİLDE ÖBÜR HAFTA SONU YAPSAK OLUR MU?BU HAFTA SONU ÇALIŞIYORUM VE AYRICA BROADWAY DE HAFTA SONU YOK.UYARSA ÖBÜR HAFTASONU YAPALIM.UYMAZSA GELMEYE ÇALIŞACAĞIM AMA GELEMEME İHTİMALİM DE VAR.İLK ÜÇ BULUŞMA ÖNERİSİ İYİ.BENCE EN UYGUN OLANI ÇİFTLİK.EN RAHAT ORADA GÖRÜŞÜLÜR.NE DİYOSUNUZ TOPRAKLARIM?????





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇILGIN9

    Selam arkadaşlar ben lastik havasını dün ilk defa 31 bar yaptım sıcaklar yüzünden ama içim rahat değil ayrıca benzinlikteki hava mak bozuktu galıba içime sinmedi başka biyerde yine eski haline 30 bar olarak ayarlayacağım..aslında bunun orjinali ön lastikler 29 arka lastikler 30 olmalı..

    bilgi almak istediğim bir konu var;Biliyorsunuz ki bizim arabalarımızın yan çıtaları plastik yapıştırma kaportayı yaptırdıktan sonra çıtayıda değiştirdim (sağ arka kapı) ama bir türlü uç kenarı yapışmayıp geri atıyor. çift taraflı bant kullandım olmadı acaba bali mi sürsem elektrik bantı ile yapıştırdım iç taraftan kaportaya şimdilik çocuklar uğraşıp oynamasınlar diye ne yapmalıyım sizce

    Herkese kolay geleeee..

    Alıntıları Göster
    o cıtayı sok yenıden temızle bır guzel sonra saglam bır cıft taraflı bant bul ısıtarak once cıtaya sonrada ısıtarak kapıya yapıtır ve uzerıne bas yapısır. fon makınasıyla ısıtmanı tavsıye ederım bıde cıft taraflı bantın kalıtelı olması gerekıyor


    quote:

    Orjinalden alıntı: ÇILGIN9

    Selam arkadaşlar ben lastik havasını dün ilk defa 31 bar yaptım sıcaklar yüzünden ama içim rahat değil ayrıca benzinlikteki hava mak bozuktu galıba içime sinmedi başka biyerde yine eski haline 30 bar olarak ayarlayacağım..aslında bunun orjinali ön lastikler 29 arka lastikler 30 olmalı..

    bilgi almak istediğim bir konu var;Biliyorsunuz ki bizim arabalarımızın yan çıtaları plastik yapıştırma kaportayı yaptırdıktan sonra çıtayıda değiştirdim (sağ arka kapı) ama bir türlü uç kenarı yapışmayıp geri atıyor. çift taraflı bant kullandım olmadı acaba bali mi sürsem elektrik bantı ile yapıştırdım iç taraftan kaportaya şimdilik çocuklar uğraşıp oynamasınlar diye ne yapmalıyım sizce

    Herkese kolay geleeee..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇILGIN9

    Selam arkadaşlar ben lastik havasını dün ilk defa 31 bar yaptım sıcaklar yüzünden ama içim rahat değil ayrıca benzinlikteki hava mak bozuktu galıba içime sinmedi başka biyerde yine eski haline 30 bar olarak ayarlayacağım..aslında bunun orjinali ön lastikler 29 arka lastikler 30 olmalı..

    bilgi almak istediğim bir konu var;Biliyorsunuz ki bizim arabalarımızın yan çıtaları plastik yapıştırma kaportayı yaptırdıktan sonra çıtayıda değiştirdim (sağ arka kapı) ama bir türlü uç kenarı yapışmayıp geri atıyor. çift taraflı bant kullandım olmadı acaba bali mi sürsem elektrik bantı ile yapıştırdım iç taraftan kaportaya şimdilik çocuklar uğraşıp oynamasınlar diye ne yapmalıyım sizce

    Herkese kolay geleeee..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ÇILGIN9

    Selam arkadaşlar ben lastik havasını dün ilk defa 31 bar yaptım sıcaklar yüzünden ama içim rahat değil ayrıca benzinlikteki hava mak bozuktu galıba içime sinmedi başka biyerde yine eski haline 30 bar olarak ayarlayacağım..aslında bunun orjinali ön lastikler 29 arka lastikler 30 olmalı..

    bilgi almak istediğim bir konu var;Biliyorsunuz ki bizim arabalarımızın yan çıtaları plastik yapıştırma kaportayı yaptırdıktan sonra çıtayıda değiştirdim (sağ arka kapı) ama bir türlü uç kenarı yapışmayıp geri atıyor. çift taraflı bant kullandım olmadı acaba bali mi sürsem elektrik bantı ile yapıştırdım iç taraftan kaportaya şimdilik çocuklar uğraşıp oynamasınlar diye ne yapmalıyım sizce

    Herkese kolay geleeee..

    bu yaptırdığın çıta eğer rulo halinde olan kalın çıtalardansa biraz zor tutar
    rulo halinde olduğu için arkasındaki metal bant deforme oluyor hiç bi şekilde verimli olmuyor en güzeli takım halinde satılan çıtalar (8 parça) var biraz daha ince ve düz onlardan alıp komple değiştirmek (izmirde 17,5 ytl ye bulmuştum)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jordan83

    ANKARALI ARKADAŞLARIM BULUŞMAYI BU HAFTA SONU DEĞİLDE ÖBÜR HAFTA SONU YAPSAK OLUR MU?BU HAFTA SONU ÇALIŞIYORUM VE AYRICA BROADWAY DE HAFTA SONU YOK.UYARSA ÖBÜR HAFTASONU YAPALIM.UYMAZSA GELMEYE ÇALIŞACAĞIM AMA GELEMEME İHTİMALİM DE VAR.İLK ÜÇ BULUŞMA ÖNERİSİ İYİ.BENCE EN UYGUN OLANI ÇİFTLİK.EN RAHAT ORADA GÖRÜŞÜLÜR.NE DİYOSUNUZ TOPRAKLARIM?????



    Alıntıları Göster
    Hem öteki hafta bana da daha uygun hem de sensiz olmaz...



    quote:

    Orjinalden alıntı: jordan83

    ANKARALI ARKADAŞLARIM BULUŞMAYI BU HAFTA SONU DEĞİLDE ÖBÜR HAFTA SONU YAPSAK OLUR MU?BU HAFTA SONU ÇALIŞIYORUM VE AYRICA BROADWAY DE HAFTA SONU YOK.UYARSA ÖBÜR HAFTASONU YAPALIM.UYMAZSA GELMEYE ÇALIŞACAĞIM AMA GELEMEME İHTİMALİM DE VAR.İLK ÜÇ BULUŞMA ÖNERİSİ İYİ.BENCE EN UYGUN OLANI ÇİFTLİK.EN RAHAT ORADA GÖRÜŞÜLÜR.NE DİYOSUNUZ TOPRAKLARIM?????








  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇILGIN9

    Selam arkadaşlar ben lastik havasını dün ilk defa 31 bar yaptım sıcaklar yüzünden ama içim rahat değil ayrıca benzinlikteki hava mak bozuktu galıba içime sinmedi başka biyerde yine eski haline 30 bar olarak ayarlayacağım..aslında bunun orjinali ön lastikler 29 arka lastikler 30 olmalı..

    bilgi almak istediğim bir konu var;Biliyorsunuz ki bizim arabalarımızın yan çıtaları plastik yapıştırma kaportayı yaptırdıktan sonra çıtayıda değiştirdim (sağ arka kapı) ama bir türlü uç kenarı yapışmayıp geri atıyor. çift taraflı bant kullandım olmadı acaba bali mi sürsem elektrik bantı ile yapıştırdım iç taraftan kaportaya şimdilik çocuklar uğraşıp oynamasınlar diye ne yapmalıyım sizce

    Herkese kolay geleeee..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ÇILGIN9

    Selam arkadaşlar ben lastik havasını dün ilk defa 31 bar yaptım sıcaklar yüzünden ama içim rahat değil ayrıca benzinlikteki hava mak bozuktu galıba içime sinmedi başka biyerde yine eski haline 30 bar olarak ayarlayacağım..aslında bunun orjinali ön lastikler 29 arka lastikler 30 olmalı..

    bilgi almak istediğim bir konu var;Biliyorsunuz ki bizim arabalarımızın yan çıtaları plastik yapıştırma kaportayı yaptırdıktan sonra çıtayıda değiştirdim (sağ arka kapı) ama bir türlü uç kenarı yapışmayıp geri atıyor. çift taraflı bant kullandım olmadı acaba bali mi sürsem elektrik bantı ile yapıştırdım iç taraftan kaportaya şimdilik çocuklar uğraşıp oynamasınlar diye ne yapmalıyım sizce

    Herkese kolay geleeee..


    Çift taraflı bant herzaman atıyor buna ben de şahidim. Sana tavsiyem varsa silikon ile yapıştır yoksa git sanayide herhangibir kaportacıya yapıştırır para bile almaz. Ama önemli olan şu eğer çıta uzun olursa her kapı açıldığında ön çamurluğa değer ve ne ile yapıştırırsan yapıştır atar. Çıtanın uzaklığını kışın ayarladı isen yazın genleşmeden dolayı uzamıştır ve çamurluğa değiyordur.

    Umarım faydası olur. Seni de tebrik edrim onbaşı olmuşsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu040

    quote:

    Orjinalden alıntı: ÇILGIN9

    Selam arkadaşlar ben lastik havasını dün ilk defa 31 bar yaptım sıcaklar yüzünden ama içim rahat değil ayrıca benzinlikteki hava mak bozuktu galıba içime sinmedi başka biyerde yine eski haline 30 bar olarak ayarlayacağım..aslında bunun orjinali ön lastikler 29 arka lastikler 30 olmalı..

    bilgi almak istediğim bir konu var;Biliyorsunuz ki bizim arabalarımızın yan çıtaları plastik yapıştırma kaportayı yaptırdıktan sonra çıtayıda değiştirdim (sağ arka kapı) ama bir türlü uç kenarı yapışmayıp geri atıyor. çift taraflı bant kullandım olmadı acaba bali mi sürsem elektrik bantı ile yapıştırdım iç taraftan kaportaya şimdilik çocuklar uğraşıp oynamasınlar diye ne yapmalıyım sizce

    Herkese kolay geleeee..


    Çift taraflı bant herzaman atıyor buna ben de şahidim. Sana tavsiyem varsa silikon ile yapıştır yoksa git sanayide herhangibir kaportacıya yapıştırır para bile almaz. Ama önemli olan şu eğer çıta uzun olursa her kapı açıldığında ön çamurluğa değer ve ne ile yapıştırırsan yapıştır atar. Çıtanın uzaklığını kışın ayarladı isen yazın genleşmeden dolayı uzamıştır ve çamurluğa değiyordur.

    Umarım faydası olur. Seni de tebrik edrim onbaşı olmuşsun.

    Alıntıları Göster
    darkxving ve haylaz74 arkadaşım teğmen, moondance arkadaşım da yüzbaşı olmuş tebrik ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu040

    darkxving ve haylaz74 arkadaşım teğmen, moondance arkadaşım da yüzbaşı olmuş tebrik ederiz.

    Alıntıları Göster
    Kaptan sen de ilk üç öncelik sıranı yazarsann iyi olur. Bir de diğer Ankaralılar kimdi biri drhakancan dı da diğer hemşerimizi hatırlayamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu040

    Kaptan sen de ilk üç öncelik sıranı yazarsann iyi olur. Bir de diğer Ankaralılar kimdi biri drhakancan dı da diğer hemşerimizi hatırlayamadım.

    Alıntıları Göster
    Lasitk hava basınçları ile ilgili dipnot. Lastik hava basınçları sol ön kapda bulunan bir stickerde yazar tüm araçların orjinal fabrika çıkışında olan bir stickerdir. Kapı boyanmadı yada değişmedi ise oradan bakarsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu040

    darkxving ve haylaz74 arkadaşım teğmen, moondance arkadaşım da yüzbaşı olmuş tebrik ederiz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: adu040

    darkxving ve haylaz74 arkadaşım teğmen, moondance arkadaşım da yüzbaşı olmuş tebrik ederiz.


    Teşekkürler adu040...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance

    quote:

    Orjinalden alıntı: adu040

    darkxving ve haylaz74 arkadaşım teğmen, moondance arkadaşım da yüzbaşı olmuş tebrik ederiz.


    Teşekkürler adu040...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Renault 9 düz vitesli araçların lastik basınç değerleri lastikler hangi ebatlarda olursa olsun şehir içi ve normal yükte önler 24,arkalar 27'dir...Azami yük ya da uzun yol içinse önler 26 arkalar 28'dir.Ama benim aracımın lastik değişiminde nitrojen basıldığı için sık sık değiştirme imkanı olamayacağından,tüm lastiklerin havası 30 psi olarak ayarlandı.Yol tutuş ve aşınma açısından herhangi bir olumsuzluğunu görmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustsener

    günaydın arkadaşlar
    cumartesi günü subap ayarı falan yaptırmıştım usta hepsini 0.25 olarak ayarladı araba baya bi rahatladı
    bu gün gntrl nin sayfasında aşşağıdaki tabloya rastladım egsoz ve emme olarak ayrılıyormuş subap ayarları egsoz doğru ama emme yanlış olmuş bu durumda arabada nasıl bir etki yaratır performans ve yakıt açısından
    bana emme değeri yüksek olduğu için aracım çok yakacak gibi geliyor 0.18 olması gerekirken 0.25 ayarlandı çünkü emme subapları (yada valfleri her neyse)
     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''

    resim gntrl nin sayfasından araklamadır üstteki türkçe yerleri sonradan ben ekledim
    bi akıl verirseniz sevinirim malum cumartesi uzun yola gideceğim (git gel 2000 km civarı çok yakmasını istemem) tekrardan subap ayarı yaptırayımmı sizce

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    günaydın arkadaşlar
    cumartesi günü subap ayarı falan yaptırmıştım usta hepsini 0.25 olarak ayarladı araba baya bi rahatladı
    bu gün gntrl nin sayfasında aşşağıdaki tabloya rastladım egsoz ve emme olarak ayrılıyormuş subap ayarları egsoz doğru ama emme yanlış olmuş bu durumda arabada nasıl bir etki yaratır performans ve yakıt açısından
    bana emme değeri yüksek olduğu için aracım çok yakacak gibi geliyor 0.18 olması gerekirken 0.25 ayarlandı çünkü emme subapları (yada valfleri her neyse)
     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''

    resim gntrl nin sayfasından araklamadır üstteki türkçe yerleri sonradan ben ekledim
    bi akıl verirseniz sevinirim malum cumartesi uzun yola gideceğim (git gel 2000 km civarı çok yakmasını istemem) tekrardan subap ayarı yaptırayımmı sizce

    arkadaşlar ne dersiniz yeniden subap ayarı yaptırayımmı yakıt çok farkedermi bi bakıverin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance

    Arkadaşlar Renault 9 düz vitesli araçların lastik basınç değerleri lastikler hangi ebatlarda olursa olsun şehir içi ve normal yükte önler 24,arkalar 27'dir...Azami yük ya da uzun yol içinse önler 26 arkalar 28'dir.Ama benim aracımın lastik değişiminde nitrojen basıldığı için sık sık değiştirme imkanı olamayacağından,tüm lastiklerin havası 30 psi olarak ayarlandı.Yol tutuş ve aşınma açısından herhangi bir olumsuzluğunu görmedim.

    Alıntıları Göster
    24 - 27 yaptığımda lastikler inik gibi geliyor.
    28-30 basıyorum her seferinde.
    26-28de olabilir.arkaların 2 birim daha yüksek olması gerekiyor diye duymuştum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustsener

    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    günaydın arkadaşlar
    cumartesi günü subap ayarı falan yaptırmıştım usta hepsini 0.25 olarak ayarladı araba baya bi rahatladı
    bu gün gntrl nin sayfasında aşşağıdaki tabloya rastladım egsoz ve emme olarak ayrılıyormuş subap ayarları egsoz doğru ama emme yanlış olmuş bu durumda arabada nasıl bir etki yaratır performans ve yakıt açısından
    bana emme değeri yüksek olduğu için aracım çok yakacak gibi geliyor 0.18 olması gerekirken 0.25 ayarlandı çünkü emme subapları (yada valfleri her neyse)
     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''

    resim gntrl nin sayfasından araklamadır üstteki türkçe yerleri sonradan ben ekledim
    bi akıl verirseniz sevinirim malum cumartesi uzun yola gideceğim (git gel 2000 km civarı çok yakmasını istemem) tekrardan subap ayarı yaptırayımmı sizce

    arkadaşlar ne dersiniz yeniden subap ayarı yaptırayımmı yakıt çok farkedermi bi bakıverin

    Alıntıları Göster
    Bence yaptır çünkü usta hepsini aynı yapmış.Fabrika verisi her zaman daha iyidir.Özellikle LPGli araçlarda bu ayar hassasiyet kazanıyor.

    Hatta ayar yapılan sanırım "sentil"lerden bulabilirsen kndinde yaparsın. Çok pahalı bir takım değildir sanırım,parçacılarda satılıyordur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    günaydın arkadaşlar
    cumartesi günü subap ayarı falan yaptırmıştım usta hepsini 0.25 olarak ayarladı araba baya bi rahatladı
    bu gün gntrl nin sayfasında aşşağıdaki tabloya rastladım egsoz ve emme olarak ayrılıyormuş subap ayarları egsoz doğru ama emme yanlış olmuş bu durumda arabada nasıl bir etki yaratır performans ve yakıt açısından
    bana emme değeri yüksek olduğu için aracım çok yakacak gibi geliyor 0.18 olması gerekirken 0.25 ayarlandı çünkü emme subapları (yada valfleri her neyse)
     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''

    resim gntrl nin sayfasından araklamadır üstteki türkçe yerleri sonradan ben ekledim
    bi akıl verirseniz sevinirim malum cumartesi uzun yola gideceğim (git gel 2000 km civarı çok yakmasını istemem) tekrardan subap ayarı yaptırayımmı sizce

    arkadaşlar ne dersiniz yeniden subap ayarı yaptırayımmı yakıt çok farkedermi bi bakıverin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qntrl

    Bence yaptır çünkü usta hepsini aynı yapmış.Fabrika verisi her zaman daha iyidir.Özellikle LPGli araçlarda bu ayar hassasiyet kazanıyor.

    Hatta ayar yapılan sanırım "sentil"lerden bulabilirsen kndinde yaparsın. Çok pahalı bir takım değildir sanırım,parçacılarda satılıyordur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    günaydın arkadaşlar
    cumartesi günü subap ayarı falan yaptırmıştım usta hepsini 0.25 olarak ayarladı araba baya bi rahatladı
    bu gün gntrl nin sayfasında aşşağıdaki tabloya rastladım egsoz ve emme olarak ayrılıyormuş subap ayarları egsoz doğru ama emme yanlış olmuş bu durumda arabada nasıl bir etki yaratır performans ve yakıt açısından
    bana emme değeri yüksek olduğu için aracım çok yakacak gibi geliyor 0.18 olması gerekirken 0.25 ayarlandı çünkü emme subapları (yada valfleri her neyse)
     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''

    resim gntrl nin sayfasından araklamadır üstteki türkçe yerleri sonradan ben ekledim
    bi akıl verirseniz sevinirim malum cumartesi uzun yola gideceğim (git gel 2000 km civarı çok yakmasını istemem) tekrardan subap ayarı yaptırayımmı sizce

    arkadaşlar ne dersiniz yeniden subap ayarı yaptırayımmı yakıt çok farkedermi bi bakıverin


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: qntrl

    Bence yaptır çünkü usta hepsini aynı yapmış.Fabrika verisi her zaman daha iyidir.Özellikle LPGli araçlarda bu ayar hassasiyet kazanıyor.

    Hatta ayar yapılan sanırım "sentil"lerden bulabilirsen kndinde yaparsın. Çok pahalı bir takım değildir sanırım,parçacılarda satılıyordur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    günaydın arkadaşlar
    cumartesi günü subap ayarı falan yaptırmıştım usta hepsini 0.25 olarak ayarladı araba baya bi rahatladı
    bu gün gntrl nin sayfasında aşşağıdaki tabloya rastladım egsoz ve emme olarak ayrılıyormuş subap ayarları egsoz doğru ama emme yanlış olmuş bu durumda arabada nasıl bir etki yaratır performans ve yakıt açısından
    bana emme değeri yüksek olduğu için aracım çok yakacak gibi geliyor 0.18 olması gerekirken 0.25 ayarlandı çünkü emme subapları (yada valfleri her neyse)
     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''

    resim gntrl nin sayfasından araklamadır üstteki türkçe yerleri sonradan ben ekledim
    bi akıl verirseniz sevinirim malum cumartesi uzun yola gideceğim (git gel 2000 km civarı çok yakmasını istemem) tekrardan subap ayarı yaptırayımmı sizce

    arkadaşlar ne dersiniz yeniden subap ayarı yaptırayımmı yakıt çok farkedermi bi bakıverin



    saolasın gntrl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qntrl

    Bence yaptır çünkü usta hepsini aynı yapmış.Fabrika verisi her zaman daha iyidir.Özellikle LPGli araçlarda bu ayar hassasiyet kazanıyor.

    Hatta ayar yapılan sanırım "sentil"lerden bulabilirsen kndinde yaparsın. Çok pahalı bir takım değildir sanırım,parçacılarda satılıyordur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustsener

    günaydın arkadaşlar
    cumartesi günü subap ayarı falan yaptırmıştım usta hepsini 0.25 olarak ayarladı araba baya bi rahatladı
    bu gün gntrl nin sayfasında aşşağıdaki tabloya rastladım egsoz ve emme olarak ayrılıyormuş subap ayarları egsoz doğru ama emme yanlış olmuş bu durumda arabada nasıl bir etki yaratır performans ve yakıt açısından
    bana emme değeri yüksek olduğu için aracım çok yakacak gibi geliyor 0.18 olması gerekirken 0.25 ayarlandı çünkü emme subapları (yada valfleri her neyse)
     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''

    resim gntrl nin sayfasından araklamadır üstteki türkçe yerleri sonradan ben ekledim
    bi akıl verirseniz sevinirim malum cumartesi uzun yola gideceğim (git gel 2000 km civarı çok yakmasını istemem) tekrardan subap ayarı yaptırayımmı sizce

    arkadaşlar ne dersiniz yeniden subap ayarı yaptırayımmı yakıt çok farkedermi bi bakıverin


    Alıntıları Göster
    Lastik basınçları ile ilgili tablo;

     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qntrl

    Lastik basınçları ile ilgili tablo;

     ''' RENAULT 9 KULÜBÜ '''


    Alıntıları Göster
    eline sağlık saolasın gntrl
    yola çıkmadan önce en gerekli bilgileri edinmiş oldum sayende




  • 
Sayfa: önceki 122123124125126
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.