Şimdi Ara

Avea taahhütüm bitmiş, fazla fatura geldi 5 ay

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aveayla taahhüt yapmıştım 12 aylığına. Taahhüt bitmiş 5 ay olmuş haberimiz yok. Otomatik ödeniyordu fatura. Pek de kontrol etmiyordum. Müşteri hizmetlerini aradım. Pişkin pişkin istiyorsanız şimdi mesaj gönderebiliriz dediler. Neden mesaj mail atmadınız yada aramadınız dedim konuyla alakalı olarak; öyle bi hizmetimiz yok dediler ⛔️ Yani 4-5 ay fazladan fatura ödedim. 3-5 lira bize bişey yapmaz ama kim bilir kaç kişi habersizce fatura ödeyi. 1 ay bile fazladan alsa kâr onlar için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    Dedikleri doğru. Taahhüt bitiminde bilgilendirme zorunlulukları yok. Gönderilen faturada taahhüt bitimine ne kadar süre kaldığı yazar sadece o kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Dedikleri doğru. Taahhüt bitiminde bilgilendirme zorunlulukları yok. Gönderilen faturada taahhüt bitimine ne kadar süre kaldığı yazar sadece o kadar.

    Hocam doğru ama müşteri memnuniyeti adına arayıp haber edebilirler. İşlerine gelince herşeye arıyolar buna nie aramıyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın ama sizin kişisel hatanız. Otomatik ödeme talimatı vermek, faturanın takibini yapmamak anlamına gelmez. Belki bankanız faturanızı zamanında ödemedi, ya da paket aşımı gerçekleştirdiniz faturanız kabardı. Bunlara dikkat etmiyor musunuz? Sizin her ay gelen faturayı incelemeniz gerekirdi. Dediğim gibi faturanızda taahhüt bitimine ne kadar süre kaldığı yazıyor. Bilgilendirme sadece telefon/sms/e-posta yoluyla olmaz, fatura yoluyla da yapılır.
  • Aveada çalışıyosunuz heralde. Müşteri haklıdır mantığı pek yok. Çuvalla para kazanıyolar, milleti kandırıyolar. Kullanılacak hat değil ama al birini vur ötekine mecbue 3 seçenek var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    Öyle bir imada bu bulundum? Türk telekom grubu şirketleri hakkında özellikle de kişisel bilgi hırsızlığı konusunda oldukça acımasız eleştirilerde bulunduğumu imzamdaki konudan rahatlıkla görebilirsiniz. Sadece firma çalışanları mı insanların hatalarını söyleyebiliyor? Hiçbir hakarette bulunmadan nazikçe yanlışınızı anlatmaya çalıştım ama sizin anlayışınız farklıymş kusura bakmayın. Daha fazla muhattap olamayacağım.
  • Hakaret etmedim. Aveadan dolayınyaşadığın sıkıntıyı paylaştım. Yanlış olan ne yukardaki sözlerimde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    Bakın yine yanlış okuyorsunuz, ben size hakaret ettiniz demedim. Ben kendim size hakarette bulunmadan yanlışınızı anlatmaya çalıştım dedim. Lütfen biraz dikkat ve hoşgörü.
  • Tamam hocam amacım kırmak değil kusura bakmayın. Ben mağduriyetimi paylaştım, en azından diğer arkadaşlar aynı şeye düşmesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    Önemli değil, daha fazla tartışmak ne size ne de bana fayda sağlar. Diğer arkadaşlar da yorumlarını yazarsa objektif bir yaklaşımda bulunulabilir. İyi günler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 17 Şubat 2015; 10:01:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Önemli değil, daha fazla tartışmak ne size ne de bana fayda sağlar. Diğer arkadaşlar da yorumlarını yazarsa objektif bir yaklaşımda bulunulabilir. İyi günler dilerim.

    Hocam bu forumdan biktim artik Digiturk konusunda yardımcı olmaya çalışıyorum PM atıyorlar Digiturk calisanimisin diye , dsmart hakkında bilgi veriyorum dsmart hissedarı oluyorum halbuki bunlarla uzaktan yakından alakam yok üye olmak dışında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    Ben buna cevap yazacağım ama Avea çalışanı değilim zira daha önce Digiturk çalışanı ve dsmart hissedarı ilan edilmistim burda..Sizin kendi sorumsuzlugunuzu operatöre yıkma amacınız nedir?Birde 5 ay diyorsunuz demek Avea sizde 1000 lira fatura kesse siz bunu takip etmeyeceksiniz 5 ay sonra farkedince Aveaya bildirince pardon iade edelim diyecekler bu surede sizin paranızı bedava kullanmış olacaklar buna ne dersiniz?Olmaz mi boyle birşey?O taahhüt bilgileri faturalarda yazıyor takip etmeniz gerekirdi online işlemlerde de var ayrıca müşteri hizmetlerinden de ogrenebilirdiniz.Tamamen sizin hataniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam anlatamadım galiba amma seviyomuşunuz aveayı. Ben diyorum ki operatör arayıp haber edebilirdi neden zorluyosunuz bu kadar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ödediğini faturayı takip etmek sizin göreviniz olmalı.
    hiç kimse demez bana. bak fazla para ödüyorsun diye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Dedikleri doğru. Taahhüt bitiminde bilgilendirme zorunlulukları yok. Gönderilen faturada taahhüt bitimine ne kadar süre kaldığı yazar sadece o kadar.

    Hocam doğru ama müşteri memnuniyeti adına arayıp haber edebilirler. İşlerine gelince herşeye arıyolar buna nie aramıyolar.

    Dediğin olay, müşteri memnuniyeti için iade, turkcell de var.

    Neyse artık bundan sonra gelen faturaları aylık kontrol etmenin gerekliliğini öğrenmiş oldun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turcell di önceden aveaya geçtik. Yakın çevre avea mecbur bunu kullanıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    Aveada çalışıyosunuz heralde. Müşteri haklıdır mantığı pek yok. Çuvalla para kazanıyolar, milleti kandırıyolar. Kullanılacak hat değil ama al birini vur ötekine mecbue 3 seçenek var

    Onlar seni kandırıyorsa sende onları kandır benim yaptığım gibi müşteri daima haklıdır 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip etmen yeterli fturalari tek tek hanginizi arasinlar 8milyon faturali varmis 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz 5 aydır fazla ücret ödediğinizin farkına varmadıysanız bunda aveanın ne suçu var ? tarifenizin bittiğini siz takip edeceksiniz.
  • Yukarda belirttim otomatik ödendiğini tam idrak edemedin heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.