Şimdi Ara

AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
540
Cevap
45
Favori
79.423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muro1101

    quote:

    Orijinalden alıntı: muro1101

    merhaba ,
    baştan sona okudum konustuklarınızı yazdıklarınızı , ama dayanılacak gibi olmadıgı için sizden de bir görüş alayım dedim.

    sharp 60LE752E den aldım 2 sene once , 1 ay sonra 3 adet ölü siyat piksel hatası oluşmuş .servis raporu ile iade / değişim düzenlenmiş ..aynı ürün ile değişim yapılmıştır....ve kullanmaya basladım..1 sene sonra tekrar problem basladı önceleri çok dert etmedim ama son durum resimlerdeki gibi oldu.. gittikçe arttı ışık sizması ve bulutlanma , kasa yarılmış yada açılmış durumda , tahammül edelim kullanalım dedim ancak beyaz lekeler ve ışık sızması son 2 ayda arttı.. ekranın sagında da var ancak onları cekmedim şimdi..karanlık sahneler gri Mavi olarak görünüyor..SMART tarafı zaten çalışmıyor sürekli donuyor.. garantinin dolması için 1 aylık süre var.

    ne yapacagımı bilemiyorum...Acaba sharp globale mi yazsam, digicomm telefon kaydı alıyor hikaye , maiillerime asla cevap vermiyorlar..nereden başlayacağımı bilemiyorum..Ben değiştirmelerine de razıyım..

    bulutlanma
    http://www.mediafire.com/view/lcar5myvgebtz5f/clouding.png

    beyaz lekeler :
    http://www.mediafire.com/view/5kigaapsx4249kn/white_fail.png

    KASa acılması ISI problemi :
    http://www.mediafire.com/view/096qf7t16dgaqyj/heat%20problem.png




    3999 TL fatura tutarım var..bana yardım edermisiniz..

    Teşekkürler..

    UP

    Digicom servisi elimizde panel yok dedi 500tl fark verin üst model yenitv verelim dediler, 500 tl ödedim elimdeki fotokopilerini aldıgım fatura ve servis formlarını aldılar?! Sonra yeni diye le840 model fabrika menusunden bakıp 8553 saat kullanılmış, kılavuzu,garantı belgesi olmayan, ambalajı defalarca bantlanmış, ambalajı ile tv üzerindeki seri nosu tutmayan , ortasında kocaman MOR bir leke olan , altında 4adet beyaz nokta (ölü piksel ) olan tv gönderdiler...üstünede digicom daki usta : bu tv ti kabul etmessen garantiden değişen tv ni bizde garanti kapsamından çıkacak şekilde kullanıcı hatası olarak rapor veririz diyerek tehdit ettiler...
    Adamlar garanti şartlarını yerine getirmedikleri gibi birde üstüne hile dolandırıcılık yapıp ayrıcada tehdit ediyorlar...


    Allahtan tüm belegelerin kopyaları var..

    Şimdi Herkes susacak Adalet konuşacak.. Hem digicom hem bimeks davalı olacak bakalım ne olacak..

    Sabrettim ama bunların dilinden konuşmak lazım...herkesin bilgisine sunarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muro1101 -- 12 Mart 2016; 18:13:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • asderin kullanıcısına yanıt
    Merhaba LG hakkında nasıl bir basvuru yaptınız aynı işlemi sharp a yapmak istiyorum.DIGICOM a.

    garanti şartlarını yerine getirmediği için mi? mail adresinden mi fax ile mi ?
  • muro1101 M kullanıcısına yanıt
    durumu anlatan bir dilekçe ve ilgili belgeleri kargoyla göndermiştim. Lg geciktirdiği her gün için yasal faizine kadar hesabıma yatırdı parayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler teknobiyotik.com dan 04.03.2016 tarihinde msi z170a gamiing m5 anakart aldım ayın 6 sında görüntü alamama probleminden geri gönderdim ayın 14 ündr bana takrardan baska bir ürün gönderdiler ürünü kargodan aldım eve geldim işe gidip geldikten sonra ürüne baktıgımda işlemci soket yuvasında 20 25 adet pinin kırıldıgını ezildiğini gördüm firmaya döndüğümde benim yaptığımı kendilerinin böyle bir ürün yollamayacaklarını belirttiler ve ürünü iade alamıyacaklarını söylediler bende bunun üzerine tüketici haklarına giderek ordan bşr cayma formu aldım ve dün yolladım su anda gelen cevaba göre büyük ihtimalle olumsuz olacak şikayette bulunup hakem heyetine taşıyacagım sorunu şimde size soracagım konu baska bir yöntem varmı izleyecegim baska bir yol varmı yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar oncelıkle herkez merhabalar. 17 mart 2014 tarıhınde bımeksten almıs oldugum samsung 46F6800 led tv plastık cercevesınde meydana gelen catlaklar konusunda 5 mart tarıhınde servıs actırdım ve bugun degısım cıktıgı bılgısını aldım ve bıraz once tv yı alıp gıttıler. soracagım bı kac soru var ve yardımcı olursanız cok sevınırım . urun sanırım muadılıykle degısılecek dendı fakat ben muadılının ne oldugunu bılmedıgım ve onlarda soylemedıgı ıcın samsung musterı hızmetlerını arayıp 3 secenek verdım
    1 muadıl tvyı begenırsem ok ama begenmezsem bu secenek olmaz
    2 ıstedıgım samsung tvyı ustune para vererek almak
    3. para ıadesi

    bu arda tvyı 2499 tlye aldım +105 tl hedıye cekı ıle
    bu konuda daha once degısım yasamıs arkadaslar nasıl bu yol ızlşeyecegımı ve ıslemı hızlandırmak adına neler yapacagımı ve son olarak sızce ne yapmam gerektıgını bana acıklarsanız cok sevınırım yardımlarınız ıcın sımıdeden tessekkur ederım herkeze ii gunler dılerım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    Vatan bilgisayardan Samsung Note 4 almıştım. 20. günde ekran gidip gelmeye başladı. Önemsemedim. Oysa 30 gün içinde birebir değişim hakkım varmış. 40 günde telefon kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. Servise verdim. Anakart dahil 3 parça değişti. Servisten cihaz geldi.Ariza devam ediyor.tamir. tekrar verdim servise ekran ile birlikte 3 parça değişti. Bu arada değişim istedim ama reddettiler. Sonra metal kasa kendi kendine çatladı. Kasa ile birlikte 2 parça daha değişti.Daha 6 ay dolmadan 8 parça değişti. bu arada ön kamera şikayetiyle servise tekrar verdim. Teknik servis ve vatan bilgisayar kamerada sorununu kabul ediyor ama cihazı servisten sorun yok deyip sadece güncelleme yaparak gönderiyorlar.Tam 3 defada kamera şikayeti yle servise verdim ama sorun yok deyip gönderdiler. sonunda Hakem heyetine birebir değişim için basvurdum. kazandım. Karar lehime çıktı. Samsung firmasını duyarsızlığından ötürü kınıyorum.

    6 ay içinde değişim hakkınız mevcut sorun çıkarsa
    hiçkimse yasaları okumadığı için sizin gibi kandırılıyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    Vatan bilgisayardan Samsung Note 4 almıştım. 20. günde ekran gidip gelmeye başladı. Önemsemedim. Oysa 30 gün içinde birebir değişim hakkım varmış. 40 günde telefon kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. Servise verdim. Anakart dahil 3 parça değişti. Servisten cihaz geldi.Ariza devam ediyor.tamir. tekrar verdim servise ekran ile birlikte 3 parça değişti. Bu arada değişim istedim ama reddettiler. Sonra metal kasa kendi kendine çatladı. Kasa ile birlikte 2 parça daha değişti.Daha 6 ay dolmadan 8 parça değişti. bu arada ön kamera şikayetiyle servise tekrar verdim. Teknik servis ve vatan bilgisayar kamerada sorununu kabul ediyor ama cihazı servisten sorun yok deyip sadece güncelleme yaparak gönderiyorlar.Tam 3 defada kamera şikayeti yle servise verdim ama sorun yok deyip gönderdiler. sonunda Hakem heyetine birebir değişim için basvurdum. kazandım. Karar lehime çıktı. Samsung firmasını duyarsızlığından ötürü kınıyorum.

    6 ay içinde değişim hakkınız mevcut sorun çıkarsa
    hiçkimse yasaları okumadığı için sizin gibi kandırılıyor .


    Haklarımı biliyorum.ilk 6 ayda sorun çıkarsa değişim veya para iadesi hakkın var.Ama uygulayan firma çok az.Vatan bilgisayar biZ birşey yapamayız samsung karar verir diyor.Samsung biz değiştirmeyiZ hakkını tüketici hakem heyetinde ara diyor kısaca. Yani kanunda yazsa bile işi yokuşa sürmeden uygulayan firma çok az.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asderin

    durumu anlatan bir dilekçe ve ilgili belgeleri kargoyla göndermiştim. Lg geciktirdiği her gün için yasal faizine kadar hesabıma yatırdı parayı.

    Tesekkurler, piyasa gozetim ve denetleme gerekli islemi baslatti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba önce şunu demek isterim ki konu başlığını açan arkadaşa gerçekten çok teşekkür ediyorum gerçekten herkesin söylediği gibi çok faydalı olmuş insan başına gelince araştırıyor böyle şeyleri ama kimse süreci paylaşma gereği duymuyor ne yazıkki! Tabi hakkını arayan kişilerinde azlığı göz önünde bulundurursak birazda görememek normal gibi sanki
    Bende aranıza katıldım Benimde 3000 lira verip büyük bir hevesle aldığım PHİLİPS marka tv ne yazıkki hayal kırıklığı ile devam ediyor
    Müşteri hizmetlerini arayıp bulutlanma ve ışık sızması şikayetimi ilettim bana bunun için servis yollayamayız dediler ısrar edince mail adresi verip buraya tv nin görüntüsünü yollamam istendi bende çekip gönderdim
    Bana maille dönüş yaptılar ve bahse konu şikayetin özellikle bir kanalda yoğunlaştığı o kanalın sinyal gücü ve kalitesini bakıp yollamamı istediler (yani onlarda gördüler şikayetimi) görmeleri beni umutlandırdı sinyal kalitesi ve seviyesi 100 - 96 çıkınca servis yolluyoruz tv incelenecek dendi ve tv yi aldılar
    Tabi bu arada alakası yoktu sadece bir kanalda değil her kanal ve bağlanan cihazda aynıydı durum :-) onlarada belirttim bunu zaten!!!
    Bir hafta sonra tv geri geldi tahmin ettiğim gibi hiç bir şey yapılmamış ve normal standartlar dahilinde dendi bana
    Tv nin çerçevesi çizilmiş hemen resimleri çekildi getiren eleman hemen iletip yeni çerçeve ile değiştiririm dedi
    Ben bi mail daha uzun bi mail daha yazdım ne bulutlanma ve ışık sızması nede çizik benim suçum değil sağlam ve temiz gönderdim ama çizik ve her tarafı parmak ve el iziyle geldi tv kabul etmiyorum değişim talep ediyorum dedim ama nafile
    Aslında hiç teslim almayacaktım ama gelen servis elemanının üstüne yıkılmış olay oda sağolsun her konuda çok yardımcı bir elemandı teslim aldım iyi mi yaptım bilmiyorum?
    Daha sonrasında bir iki mail daha attım cevap gelmeyince
    En son yine standartlar dahilinde olduğunu yazıp kendi hatalarının da ücretsiz olarak giderildigi yani çerçeve değişimi demek istemiş buna dair cevap atmış.
    Bende şimdi aynı konuyu forum sahibi arkadaşım gibi ilk önce il hakem heyetine götürecem pazartesi veya salı inşallah
    Forum sahibi arkadaşımdan ve sizlerden gelecek uyarılara ihtiyacım var
    İzlemem gereken yolu az çok forumu baştan okuyarak anladım ama yinede özellikle dikkat etmem gereken bişey varsa lütfen söyleyin
    Bir avukat arkadaşa da danıştim kısaca il hakem heyetine git önce ordan çıkacak karara göre hareket edeceğiz dedi
    İhtar falan özellikle sordum şimdi değil dedi heyet kararına göre dedi ama başı da çok kalabalıktı umarım doğru anlamıştır beni ve bende onu tabi :-)
    Son olarak birkaç resmi de ekliyorum sizde görün normal standart tv nasıl oluyormuş arkadaşlar!!!
    Bi yorumda siz yapın normal mi
    Bu mesaja eklenen görseller:

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Arkadaslar kullandigim cep tepefonunu 2014 7.ayda aldim garantisinin bitmesine 3 ay var.4 kez servise gitti cihaz.
    1. kez anakart degisimi yapildi
    2.kez anakart degimisimi
    3.de once bisey yok deyip geri gonderdiler cihazimi arkasindan geri gonderdim tabii ayni ariza icin
    3.gonderdigim şikayet icin bisey yok deyip bana gonderdikleri telefonumum un yine anakartı degisti.
    4 kez servis raporu var 3 kez anakart degisimi oldu simdi ben yeni kanuna mi tabiiyim yoksa eski kanunami eski kanuna tabii isem para iadesi ne hak kazanmis olmaliyim ayni arizadan 4 kez gitti iş güzarlik yapip bisey yok dediler ama arkasindan gonderdigimde 3 kez anakart degisimi oldu be dersiniz??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Basit bi kapak problemi için teknik servise yolladım yapamadılar
    Vatan müşteri hizmetleri ne gittim bidaha yollayalım dedi lan dedim alalı 2 ay oldu tel servisten çıkmıyor, bide istediğim servise bile yollamıyor
    Kızdım, ağzında sakız cak cak güya müşteri temsilcisi
    Verdim tüketici haklarına
    4aysonara Allah a şükür sonuç
    Benden çok çoo daha madur arkadaşlar var
    Allâh onların yardımcısı olsun
    Sinir hastası olmamak elde değil

    Bu mesaja eklenen görseller:

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • darkshine666 D kullanıcısına yanıt
    Müşteri memnuniyeti kapsamında yiyosa iade almasınlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    N11 aracılığıyla bir satıcıdan s7 edge için wrapsol marka ekran koruyucu aldım. Ancak çok özenle uygulamama rağmen kenarları yapışmıyor, ekran köşeli olup, koruyucu düz olduğu için. İade süreci başlattım. Satıcı telefonla arayıp iade alamayız diyor. Ürünün sorunlu olduğunu düşünmesem çöpe gitse dahi iade etmeyi düşünmem. Paramı geri alabilir miyim? Nasıl?
  • Merhaba arkadaşlar. LG 49LB620v. Bu tv ye sahibim. 3 gün önce vertical banding (kenarlarlardan bulutlanma) sorunu nedeni ile servisi aradım. Geldiler, tv yi alıp gittiler. Garantisi devam ediyor tv nin, servisten arkadaş bugün aradı, paneli değişeceğiz dediler. Panel değişimine pek sıcak bakmıyorum. Başka bir şey yapamayacaklarını söylediler. Bulutlanma sorunu, ayıplı ürün sayılmıyor mu? Ayıplı ürün için de değişim veya iade çıkarmaları gerekmiyor mu? Ben mi yanlış biliyorum? Bir bilenden tavsiye, öneri beklemekteyim. Ayrıca, panel değişikliğini kabul etmek istemediğimi belirten bir rapor tutamayacaklarını da söylüyor. Hukuki olarak yapabileceğim bir şey var mı?Teşekkürler.
  • Merhaba aynı dertten bende muzdaripim
    PHILIP ile başım dertte
    Bildiğim kadarıyla tv ye hiçbir işlem yaptırmadan geri istemen gerekiyor sadece arıza tespit raporu tuttur tamir isteme
    Sonra tüketici hakları mahkemesine gideceksin tabi zorlu bir süreç sabır istiyor ama ben öyle yaptım bekliyorum bakalım
    Yada hiç uğraşmadan paneli değiştirt buda bi seçenek
    Bu arada tv yi alalı ne kadar oldu buda önemli
    Konu sahibi arkadaş daha tecrübeli ama ortalarda görünmüyor vakti de olmayabilir saygı duymak gerekiyor
    Süreç kısaca bu
    Yardımcı olmak isterim her zaman saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ademdemiryas kullanıcısına yanıt
    Yardımınız ve ilginiz için teşekkür ederim. ilk altı ay trenini kaçırdık maalesef. garantinin bitmesine altı ay var. arayan soran yok televizyon da yok.
  • merhaba arkadaşlar,

    Başlığı açan kişiyim. Açma nedenim MEDİA MARKT ve DİGİCOM'un bana yaptığı haksızlıktı.

    ayıplı televizyonlarına değiştirme teklif edip yasal hakkım olan iade hakkımı kullanmama izin vermedikleri için tüketici mahkemesine gitmiştim.

    DAVAYI KAZANDIM. AVUKATLIK VE DİĞER MASRAFLAR İLE BİRLİKTE TV ÜCRETİNİ İADE ALACAĞIM. 1,5 yıldır da tv.lerini kullanıyorum.

    hak aramaktan korkmayalım.

    duyurulur.
  • sefacv kullanıcısına yanıt
    Rica ederim
    Şunu da belirtmek istedim bildiğim kadarıyla ilk 6 ay muhabbeti sadece arıza alındığında mı vardı yoksa sonradan mı oluştuyu belirlemek için kanuni süredir ayıplı mal olmasını engellemiyor yani demem o ki garanti sonuna kadar bu hakkınız var bilginize...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    LG 49LB620v marka tv nin vertical banding ve bulutlanma sorunu ayıplı mal kapsamında değerlendiriliyor mu bilmiyorum. Bunun cevabını hakem heyeti verecek.

    Tv'nin görsellerini ekliyorum. Böyle bir sorun yaşayıp da hukuki süreç lehine sonuçlanan arkadaş var mı?

     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI
     AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI AYIPLI MAL İADESİ HUKUKİ SÜRECİ BİLGİ VE TECRÜBE PAYLAŞIMI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefacv -- 24 Nisan 2016; 1:28:11 >




  • Cok net kazanirsiniz. Bariz bir ayip var urunde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.