Şimdi Ara

YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.721
Cevap
128
Favori
523.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault’un önceki orta sınıf crossover modeli Koleos, makyajlı modelin de değiştiremediği düşük satış rakamları sebebiyle birkaç yıl sonra piyasadan kaybolmuştu. Tam da Avrupa’da satılan araçların dörtte birini crossoverların oluşturduğu bu dönemde Renault, segmente Kadjar ile geri döndü.

    Çok ciddi bir rekabet ortamı altında kalacağını bilen Renault, “sportif ve baştan çıkartıcı” anahtar kelimelerini sık sık telaffuz ederek, Dezir konseptinden oldukça fazla iz görebileceğiniz Kadjar’ı özellikle tasarımıyla rekabete hazırlamış.

    Selefi Koleos’ta olduğu Nissan Qashqai ile aynı platformu paylaşan Kadjar, tasarım olarak küçük kardeşi Captur’a da oldukça benziyor. Şık görünen LED’li hırçın ön farları ve dev renault logolu ön ızgarasıyla hırçın ve agresif görünen Kadjar’ın kesinlikle kötü görünmediğini belirtelim.

    Üzerinde yükseldiği platform dışında yürüyen aksamı ve motor seçenekleriyle de Nissan Qashqai ile büyük benzerlikler gösteren Kadjar, önden çekişli ve dört tekerlekten çekişli olarak iki farklı seçenekle satışa sunulacak. 1.2 ve 1.6 litrelik benzinli motorlar ile birlikte 1.6 litrelik turbodizel de kaputun altında yer alacak seçenekler arasında bulunuyor.

    Renault’un diğer modellerinde olduğu gibi Kadjar da büyük dokunmatik ekranıyla birlikte R-Link sisteminin güncellenmiş, yeni versiyonunu konsolunda barındıracak.

    Büyük talebe ayak uydurmaya çalışan ve İngiltere’de üretilen kardeşi Qashqai’nin aksine Kadjar, İspanya’da üretilecek. Ayrıca Renault’un gittikçe büyüyen pazarı Çin’de açacağı yeni üretim tesisinde üretilen ilk model de Kadjar olacak.

    Yaklaşık 1 ay sonra Cenevre Otomobil Fuarı’nda ziyaretçilerle buluşacak Kadjar, sonbaharda İngiltere’de satışa sunulacak.

    Kaynak : Otopark.Com

     YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU


    Nissan QQ ile ragga11 üyenin incelemesi :

    QQ ile fiyat karşılaştırmasinı yaklaşık olarak yaptım; ortak olan motor üzerinden yapmak zorunda kaldım oda 1.6 dci 4 wd manuel en full araçlar üzerinden olabiliyor; 

    Nisssan QQ dCi 130 DİZEL PLATINUM PREMIUM PACK ALL MODE 4X4-i *DÜZ VİTES en fullu 116.490 TL  
    Renault Icon 1.6 dCi 130 4wd Manuel 94700 TL 
    Opsiyonlar; 
    Icon/Keşif Paketi: 5000 TL = 360 ve Eller Serbest Park Sistemi + Kör Nokta Uyarı + Aktif Acil Fren Destek Sistemleri 
    Icon/Kutup Paketi: 5500 TL = Deri Isıtmalı Koltuklar + Deri Direksiyon Simidi 
    Icon/Panorama Paketi: 3000 TL = Panoramik Cam Tavan + Kararan Dikiz Aynası 
    Icon/19" Jant: 2500 TL 
    Icon/Full LED Farlar: 800 TL 
    Metalik Boya: 1000 TL 

    Renault Icon 1.6 dCi 130 4wd Manuel en fullu; 17800+94700= 112 500 TL  

    Eger reno bu ay zamlamadıysa aralarında 4.000 tl fark war fakat alan arkadasa 4 bin tl yüksek fiyat çekmiş bayii ve onu indirmiş (aynı model olmadığını biliyorum ama 1.5 dci edc ninde fullünüde autoshowda 110 550 tl idi arkadasa 114 000tl demişler) 
    Bu duruma göre aynı fiyata geliyorlar. 




    Nissan QQ ile sadik006 üyenin karşılaştırması:

    Kadjar almayı düşünenler mutlaka benim gibi QQ ile arasında gidip gelenler olduğu için ikisini kıyaslayarak ve objektif yorum yapacağım.

    Renoda 1.5 saat inceledikten sonra üşenmeden atladık taksiye sıcağı sıcağına Nissan bayine gidip bir kez daha kıyaslayıp son kararımızı verelim dedik.. 



    Bugün eşimle Konya yolundaki CİHAN bayisine gittik.. Araç 2. kattaydı, bir an önce görmek için sabırsızlandığım için yürüyen merdivenleri yürüyerek çıktım 

    Etrafında bir tur attım.. Hatları QQ e göre daha yuvarlak hatlıydı.. QQ hatları daha keskin.. Dolayısıyla ben genel çizgiler anlamında QQ nin daha güzel olduğunu düşünüyorum.. 

    Ancak keskinliği değilde yuvarlak bombeli hat seven biri için kadjar daha estetik gelebilir.. 

    Koltuğa oturdum ve ilk hayal kırıklığı kokpitle başladı.. Sadelik seven için gözüne hoş gelebilir ancak kokpit diyince bana göre evin salonu gibi olmalı salondan ziyade oturma. 

    odasına oturmuş gibi hissettim.. 

    90-100binlik araç değil de çok daha vasat bir araça binmişim hissi yarattı bende kokpit olmamış.. Bu bağlamda QQ de ekran olmamasına rağmen kokpiti daha hoş.. 

    Göstergelerin dijital olması ve 5 renk seçeneğiyle QQden 3-4 adım önde.. 

    Dokunmatik ekranın tepkisini beğendim anında cevap veriyor herhangi bir gecikme yoktu.. 

    Radyo açıktı son sese getirdim ama ses de bana vasat geldi. En full modeldi ama sanırım böse ses sistemi yoktu o da opsiyenel sanırım..

    Koltuğu en yükseğe getirdim cam tavan perdesi açık 4-5 parmak mesafesi vardı bu çok tatminkar bence..( Boyum 1.80) 

    Arka koltukta baş mesafe 1 parmak azalıyor bu bağlamda gayet yeterli.. QQ baş mesafesi kadjardan 1 parmak daha kısa... 

    Arkada diz mesafesi bence ikisinde de aynı dolayısıyla arkada oturanlar için her iki araçda da sorun yok.. 

    Cam perdesi QQ ye göre biraz daha kalın ve kaliteli geldi ama açılmadı.. 

    Bu arada imkanı olan için her iki araçda da cam tavan olmazsa olmaz bence.. Kadjar alacak olan kesınlıkle 3bin daha verip cam tavanı tercih etmeli... 

    Hem mekanı sonsuzlaştırması, ferah göstermesi, ayrıca şekil olarak da arabayı daha şekil göstermesi itibariyle bence olmazsa olmaz.. 

    Zaten cam tavana binip sonra normale bindiğinizde tabuttaymış gibi gelir 

    Tavan barı kadjarda kaporta ile sıfırlanmış QQ de ise 4-5 cm boşluk var dolayısyla daha çok görsellik ve yükseklik katmış.. 

    İcon döşemeler deri ve kumaş karışık yapılmış.. Bu anlamda QQ ile kıyaslanmak bile hata olur 

    qq döşemeler çok vasat kalıyor yanında.. Ayrıca koltuklardaki kafa desteği ve yanlarındaki 

    deriler dışarıdan bakıldığında deri döşeme gibi müthiş güzel gösteriryor.. 

    Motorun sesini duymak istedğimde sağ olsunlar kırmadılar çok kısa çalıştırdım ses gayet tatminkardı... 

    Arabanın arkasında QQ de olduğu gibi havalandırma yok, arka cam açma kapama düğmelerinde QQ de olduğu gibi ışık yok... 90-100bınlık araçta bunlar nasıl olmaz 

    orası da ayrı muamma.. 

    Daha da kötüsü kaputu kaldırdığınızda hidrolik yok, çubuğu takıp öyle tutacaksınız.. Aramızda almayı düşünen hanımefendiler varsa öyle kaputu hem kaldırıp hemde 

    çubuğu takmaya güçleri yetmeyebilir çünkü ağır 

    Arabanın en kusursuz QQ ile karşılaştırılmayacak kadar güzel olan güzel şeyi öne led gündüz farı ve püre vusion farlar.. QQ ile kıyaslayanı Allah çarpar valla 
    Arka stoplara gelince gündüz ledler orada da dikkat çekici ve şık.. Ancak QQ de farlar daha geniş sündürülmüş uzun olduğu için arka stoplar QQ de daha güzel.. 

    Bu arada ön koltukta oturuken şöför görüş açısı iki modelde aynı.. 

    Genel olarak önden iki araç da yakışıklılık açısından yakın ama qq sanki 1--2tık önde.. Arkadan QQ kesinlikle bana göre çok daha şık... 

    Arkadan bakıldığında clio 4 ün hormonlusu gibi duruyor alacak olanlar bunu çok sık duyabilir.. 

    5gen jantlar gri siyah karışımı olması nedeniyle kapı altındaki siyah üzerine kroma çıtalarla bütünlük sağlamış ama ben 5gen jantları çok beğenmedim.. Fransa sitesinde 

    kadjarın çok daha can alıcı bir jantı vardı.. 

    Daha önce de ifade ettiğim gibi coşma mavisi (lacivert görünen ) beni benden almıştı ancak toz çizik bakımı zor olur diye o rengi elemiştim.. Bayiicanlı gören 3 farklı arkadaş da 

    mavinin en güzel en dikkat çekici renk olduğunu söylediler... 

    Bağaj çocuklu aileler için tatminkar ve kesinlikle QQden üstün.. Ayrıca arkadaki koltukların 

    tek düğmeyle yatması da ayrı güzel.. 


    Kadjar görünce heyecanlanırım sanmıştım ama maalesef 2yıldan beri her yerde görmemize 

    rağmennn QQ daha yakışıklı bence.. Eşim de aynı şekilde QQnin önden yandan arkadan 

    daha güzel olduğunu söyledi... Ve maalesef biz en başa döndük.. 

    Donanımsal özelliklerde 7inç ekran vb kadjar kesinlikle 3-4 adım önde.. 

    Servis yedek parça konusu Nissanın en büyük sıkıntısı bu bağlamda çok önde.. 

    Gelelim en fullune bence 115bin bu araca verilmez bu parayı etmez verene de saygım sonsuz 

    tabi.. 

    Bizim insanımız 80-90bin ya para verilmez diyip hemen canını sıkar adamın.. İnsanlarımızdaki 

    araca olan ön yargı önemli.. Örnek pejo 308 yılın aracı seçildi dizel 

    otamatik efsanedir, ayrıca 308deki kokpit benim diyen araçta yoktur.. Bu önyargıdan dolayı ve 

    bence yüksek fiyatla piyasaya girmesinden dolayı satamadı.. İkinci elde 

    hatırı sayılır değer kaybıda çabası... 

    Kadjar bu aracı satmak istiyorsa güzel bir lansmanla girmelii yoksa işi hiç kolay değil.. 1.5 dizelde ya da 1.5 dizel otamatikte rakip yokbu avantajları.. Şu an en büyük 

    rakip 1.6 dizel honda o da en boşu 107bin.. 

    2aydan beri kadjar almayı bekleyen biri olarak Kadjar çok daha yakışıklı kadjarı tek geçerim 

    yazmayı çok isterdim.. Dediğim gibi en başa döndük.. Ya ikinci el QQ cam tavan alacağım ya da 

    lansman fiyatlarını görüp son kararımı vereceğim.. Allah hayırlısını nasip etsin.. 

    Allah herkesin gönlüne göre versin umarım detaylı incelemem herkese faydalı olur ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi themonsterlive -- 21 Haziran 2015; 22:10:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu nasıl bir üsluptur! Beyefendi araca 110bin vermiş siz adama akılsız diyorsunuz?

    Siz hangi akla dayanarak mitsubishiye para verdiniz sizde hiç mi akıl yok o markaya para verilir mi deseler hoşunuza gider mi?

    Bana demediğiniz halde okurken ben sinir oluyorum yazarken üslubunuza özen gösterin kimsenin kimseyi küçümseme aşağılama hakkı yok.

    Mazda CX-3 ayrıca Bsuv kadjar C suv bu kadar akıllı birinin Bsuv ile Csuv kıyaslaması şaşırtıcı!!!!!
    Bir... 1147 tane mesajınız var.. Reno stepne alıyor diye milleti kazıklıyor yazmışsınız.. Açık ve net soruyorum.. WW de stepne parası alıyor WW forumunda da insanlara

    WW kazıklıyor yazdınız mı.. Yazdıysanız link paylaşın lütfen...


    Otamatik farlar renoda standart WW parayla veriyor.. Haydi fanı olduğunuz ww forumuna WW bunu parayla satıyor kazıklıyor yazınn renoda stantart yazın da ne kadar duyarlısınız

    görelim.. Oradaki inanlara da faydanız olsun!!!!!

    İki.. Araçlar hobiniz olabilir.. Renoyu sevmediğiniz halde neden hemen hemen hergün reno ve kadjar hakkında olumsuz en az 2tane mesaj yazıyorsunuz.. Bu da mı hobiniz????


    3 Madem reno teneke madem berbat hergün burada olumsuz yazmayı neden kendinize vazife edindiniz... Eleştirye saygım sonsuz. Eleştiri başka vazife başka


    Hem 5 kuruş etmez dersiniz hemde gece gündüz buradan ayrılmazsınız.. Sizin 5kuruş etmez dediğiniz araca insanlar 90-100bin veriyorsa saygı duyacaksınız....

    Kimseyi rencide etmeyecksiniz.. Bir yazarsın iki yazarsın gece gündüz burada aracı kötülüyorsan amacın başkadır..
    Geçtiğimiz gün Kadjar'ımı teslim aldım. 1.5 DCI EDC, icon donanımına ek olarak 19'' jant ve panorama paketini tercih ettim. Geçtiğimiz hafta elden çıkardığım eski aracım 2014 Jetta 1.6 dizel DSG idi. Alım sürecinde son 15 gün neredeyse tüm markaların dizel otomatik sedan ve crossover modellerini test sürüşü yaptım ve inceledim.

    Önce fiyat performans faydası olarak Kia Cerato'da karar kıldım (2016 full 84 bine bıraktılar) ancak sonra bütçemi yükseltip daha keyifli sürüş yapalım dedim ve crossover'a bakmak istedim. Benzinli seçenekleri direk eledim. Arkadaşlarımdan gelen yüksek yakıt şikayetleri bunda etkili oldu. Dizel otomatik seçenekleri olan Nissan QQ - Kuga( kuga 2017 bulamadım, eski benzinli modeli test ettim) ve yeni 3008 testlerini yaptım. Kuga ve 3008 güzel arabalar. Özellikle 3008 mükemmel bir tasarımla geldi ancak donanım ekleyince maliyet 150-160 bin lere çıkıyor. Bu nedenle 3008 ve Kuga elendi.

    QQ 2017 skypack ile 125'bin e bıraktılar. Aynı bayide 122 bine 2016 platinium full 9bin de 2.el buldum. Açıkçası bu iki araç arasında kararsızken Ümraniye Renault Günerlere gittim. Öncelikle 110 beygirlik motor ilk incelemede bana yetersiz göründüğü için düşünmüyordum ancak satış yöneticisi çok ısrar etti ve test sürüğüne çıktık. Gerçekten aracın tasarımı, test sürüşündeki motor ve EDC şanzıman uyumu, görüş açısı, direksiyon hissi çok hoşuma gitti. Günerler kırmızı renkli Kadjar için 115 bin son fiyat verdi. icon paketi +19 jant +panorama paketi. Akşam evde kafama kadjar takıldı ve forumlarda inceledim. Dizayn, yakıt, yol tutuş, servis artıları yanında genel eksilerr trim sesi ve süspansiyon üzerineydi. 17 inç jant komfor için öneriliyordu.

    Ertesi gün 15-20 Renault bayisini telefon ile aradım. 2016 cosmo mavi ve 17inç jantlı icon +panorama paketi aradım. En beğendiğim renk olan cosmo Maviyi Güven Altan'da buldum. 17 inç sadece beyaz renkte vardı (Ben beyaz tercih etmeyenlerdenim).

    Güven Altan satış yöneticisi çok ilgilendi, sonuç olarak 1,5 DCİ EDC +19inç+panorama paketi+kapı altı basamak dahil 113bine aracı aldım. Araca seramik koruma, koltuk koruma ve araç altı kauçuk kaplama da yaptırdım.

    Aracı geçen gün teslim aldım. 2 günlük kullanım deneyimim tarafsız olarak aşağıdaki gibidir.

    * 1.5 dci motoru ve EDC şanzıman uyumu mükemmel. Motor ve şanzıman gücü yol tutuş ile birlikte bir aracın en önemli yönüdür. Eski Jetta dizel DSG kullanıcısı olarak bana hiç bir aşağı kalan yönü yaşatmadı. Hatta sürüş keyfi ile üzerine çıktı.

    * Motor çok atik ve gaza şanzıman ile birlikte anında tepki veriyor. Hızlanmaları çok başarılı ve beni gerçekten test sürüşünde çok şaşırtmıştı. Nissan QQ deki 130 beygir den daha başarılı buldum. Özellikle EDC şanzıman farkını hissettiriyor bence.

    * Yokuş kalkış desteği mükemmel çalışıyor. (Jetta'da ara ara yaşadığım kaymayı yaşamadım). Güven Altan -2 kattan araç çıkışı yaparken o aşırı dik yokuşta çok rahat çıktı.

    * Yakıt için yorum henüz erken diye düşünüyorum. Aracın 5bin km sonrası yakıt normal değerlere gelececktir. Yine de 2 gündeki ortalamam 6,3lt. Bulunduğum bölge aşırı trafikli ve dur kalk trafik olduğunu göz önüne alırsak bu oran Jetta'dan çok daha iyi. Şile yolunda da aracı hızlı kullandım.

    * Bir aracın motor ve şanzıman performansı ile birlikte en öenmli özelliği yol tutuşdur. KAdjar aldığım 19inç lastiklerle bu konuda efsane. Gerçekten abartmıyorum yol tutuşu beni çok şaşırtı. Yola bu lastiklerle adeta yapışıyor. İnanılmaz bir güven veriyor. Şile yolunda 160km'ye çıktım. Virajlarda kesinlikle muhteşem ve sürüş inanıulmaz zevkli. Araç yana yatmıyor ve yola adeta yapışıyor. Yorumlardan etkilenerek 17inç aramıştım ama şimdi iyiki 19 aldım diyorum. Evet aracı biraz daha sert yapıyor ama yol tutuş zevkini buna yeğlerim. Bu zevklere ve tercihlere göre değişen bir konu.

    * İç tasarım ve komfor kesinlikle tatmin edici. Tabiki bir 3008 gibi yenilikçi çizgiler taşımıyor ancak bunun için 35-40 bin fazla para vermeye gerek te yok. Deri kalitesini fiyatına göre beğendim. Koltuklar rahat, deri parçalı döşeme. Sürücü koltuk dayama altındaki alan çok geniş. Sürüş pozisyonu ve görüş açısı çok güzel. Konsol altındaki göz telefon,cüzdan vs için çok kullanışlı. Arka koltuk diz ve kafa mesafeleri çok başarılı. Bagaj QQ'ye göre 60-70 litre büyük. Tabi jetta'da alıştığım bagaz genişliği burada yok. Tek eksik bulduğum nokta ön kapılardaki gözler. Biraz daha büyük olabilirdi.

    * Araçta trim sesi vs yok. Bu konuda kesinlikle takıntısı olan biriyim. Bu beni rahatsız etmedi. Zaten bu aracı almak isteyenler öncelikle test etsinler ve kendileri tecrübe etsinler derim. Ancak test ederken güzel bir parkurda yapın testinizi. Yol tutuşu ve performansı hissedin.

    * Arabanın yol ve rüzgar sesi sorunu yok. Motor sesi ise içeriye neredeyse hiç gelmiyor. Şile yolu ve Şile yolu Via port bağlantısında yüksek hızlara çıktım. Lastik sesi çok çok az geliyor ve rüzgar sesi de beni hiç rahatsız etmedi. (Bunda araç altına yatırdığım kauçuk kaplamanın ne kadar etkisi var bilemiyorum).

    * Farlar çok şık. normal farlar çok güzel aydınlatıyor. Ancak uzun farlar daha başarılı olabilirdi. Far asistanı güzel çalışıyor ve karşıdan araç geldiğinde otomatik olarak kısa fara alıyor.

    * şerit takip asistanı güzel çalışıyor ve sizi uyarı sesi ile ikaz ediyor.

    * Müzik sistemi ve navigasyon tatmin edici. Müzik sisteminin ses kalitesi daha başarılı olabilirdi ancak Jetta'dan farkı yok. Rlink ile telefon bağlantısı çok kolay. Navigasyon haritaların şekli çok hoşuma gitmedi ancak haritaların son versiyonu ile güncelemem gerektiğini söylediler bunun güncellemesini yapacağım vaktim olmadı.

    * Kadran çok güzel ve farklı tip ve renkler ile değiştirilebiliyor. Aracın en sevdiğim özelliklerinden biri.

    * Panoramik tavan çok çok güzel. bu araç kesinlikle panoramik tavan ile alınmalı çok beğendim.

    * Bakım konusuda bence çok önemli. Araç 20bin de yada 1 yılda bakıma çağırıyor. Nissan 10bin de yada 1 yılda bakıma çağırıyor. Fiyat konusunda da Renault servislerinin iyi olduğu bilinir.

    Araç ile ilgili ilerleyen günlerdeki deneyimlerimi paylaşacağım.


    *** Özetlemek gerekirse aracı beğenerek aldım ve büyük keyifle sürüyorum. 110Bin seviyesi çok görünmekle birlikte maalesef ülkemiz piyasası euro/dolar ve vergi zamları ile bu duruma geldi. Rakiplere göre bu fiyat bu araç için iyi bir fiyat. Benzer donanım seviyesini daha yüksek yakıt seviyeleri ile 35-40 bin fazla ödeyerek alabiliyorsunuz (2016 aldığım için 35-40bin yazdım. 2017 fiyatlarına göre de 15-20 bin sanırım ).

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun ve aramıza da Hoşgeldiniz...

    Sürüm olarak çok eski bir sürüm yüklü evet, bunu mecburen üst sürüme ve hatta güncel sürüme servis aracılığıyla yuklemelisiniz, ki bunu da servis müşteri memnuniyeti adı altında ücretsiz gerçeklestirir diye düşünüyorum.. Güncelleme öncesi size, bu durum riskli demek mecburiyetleri var ama genelde sorun çıkmadan halloluyor, bu birazcıkta göz korkutma ya da, iste sizin cihazınız bozuldu e bizde sizi bilgilendirdik sizde biliyordunuz hadi verin parayı durumuna ön hazırlık gibi geliyor birazda bana. Neyse.


    Ve bu konuda youtube da kadjar rlink adı altında bir çok aydınlatıcı video var. Onları bulup göz atmanı tavsiye ederim.

    Ayrıca, uzaklaşınca otomatik kilit, camların kapanması, tabela okuma gibi bir çok ozellikte bu araçta mevcut ve kapalı, onları açmaya yardımcı olacak anlatımlar ve hatta yapan kişilerde mevcut. Küçük bir araştırma ile Her birini bulabilir hatta yapabilirsin belki.

    Araç Yeni olunca heves çok oluyor, o yüzden ne yapıyorsan şimdi tam sırası. Sonra heves geçiyor. Araba sağlıklı mı, gidiyor mu gidiyor moduna dönüyor insan bir süre sonra 😊

    Neyse efendim tekrar hayırlı uğurlu olsun. Görüşmek üzere

    Sırf bir kaç kişiye yanlışı ve algı hatası ile ilgili farkındalık yaratabilmek bugün üye oldum. Yıllardır bu forum sitesini takip ederim ama üyelik düşünmemiştim.

    Başlık açıldığından beri takip ediyorum ilk başlarda cok seviyeli giden fikir fırtınaları yerini karşılıklı düellolara bırakmış.

    Ben kimseye atıfta bulunmadan bildiklerimi yazmak istiyorum;

    Öncelikle Kadjar'a zam gelmedi Pure Vision Led farlar donanıma eklendi(gerçekten görsel havası güç katıyor).
    Touch ve Icon arasında ciddi donanım farkları var iç tasarım ve teknoloji olarak.
    Tavan barı, şerit takip, aydınlatma, Rlink2, metal gorunum vites konsol cercevesi, arka kol dayama, ön sensörler, geri görüş kamerası, otomatik yağmur ve far sensörü, elektrikli ısıtmalı dış aynalar, arka koltukların tek tuş ile katlanması, ön yolcu koltuğunun yine aynı şekilde katlanması(yatırma demiyorum katlama), deri kumaş parçalı döşeme bunların hespi icon modelde var ama touch modelinde yok. Touch modelinde bazı özellikleri paket olarak satın alabiliyorsunuz bazılarını hic alamıyorsunuz.

    Gelelim fiyat ve tasarım konusuna;
    Hormonlı clio diyenler icin söylüyorum yine üzülerek alman markalarının tasarım dilinden örnek vericem size. Polo'dan tutunda passat'a kadar tasarım algısı neredeyse görseller(far, ızgara, tampon ayna konsor tasarımı)aynı tiguan da dahil. Artık yeni tasarım anlayışı bu, görsel hatları aynı koru boyutları ile oyna ve teknoloji katarak modelleri farkılaştır. Tasarım dili ya da aracın DNS'ı derken söylenmek ve anlatılmak istenen bu. Bunu Renault yapınca niye saçma geldi anlayamadım bazı arkadaşları. Kadjar oldukca iddialı girse bile fiyatını rekabetci bulmadığımı belirtmek isterim. Verdiği donanım ve marka algısını değerlendirecek olursak(kalitesiz demiyorum kesinlikle) daha makul olmasını bekliyordum ben kendi adıma. Cunku bu modeli bekleyen insanlar şuan Tucson 2015, tiguan2016 ve yeti2016 modellerini bekliyor değerlendirme yapmak icin.
    Renault'un sitesindeki fiyatlar bayi fiyatları kesinlikle değil üzerine 2bin TL koyun mutlaka, bayilerde bunu kabul ediyor zaten(siddetle pazarlık yapın).
    Yine tasarıma dönecek olursak arac QQ'den daha heybetli görünüyor zaten ölçülere baktığınızda bunu görebiliyorsunuz. C Crossover SUV sınıfından bekleneni veriyor, kaslı yapısı sizi kendine çekiyor yalan yok, aracın içi ferah boğulmuyor basılmış hissine kapılmıyorsunuz. Renk olarak favorim kum beji ve titanyum gri. Ben geçtiğimiz cumartesi test sürüşü yaptım yol sesi duymadım kabin icinde ama yeni olmasına rağmen bazı cukurlarda trim seslerini şimdiden duyar gibi oldum malzeme kalitesi sanırım kendini belli ediyor. Fazla detaya girmeden konuyu kapatayım özetle Kadjar F/P aracı kesinlikle değil tercih edecek olanların servis ağı, yedek parçaya ulaşımı ve Renault'un yerli algısı nedeni ile tercih edeceğini düşünüyorum. Ben Kadjar düşünüyordum ama diğer modellerin TR pazarına girişini beklemeye karar verdim. Yine de tebrik ediyorum güzel bir model doğmuş.

    Burayı takip eden arkadaşların düellolardan sıkıldığını belirtmek isterim. Fikir dayatması ile değerlendirme arasında çok ince bir çizgi var ve bazı forumdaşlar bunu henüz anlayamamış.

    https://www.cdn.renault.com/content/dam/Renault/TR/global-brochures/Kadjar-8.pdf

    Gelmesi beklenen diğer modelleri gorebilirsiniz.

  • Ajdar diye girdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ajdar diye okudum, çıkıyorum.tasarımı güzel olmuş bu arada.
  • Nissan qq kopyasi olmus fiyati ondan 10 bin az olursa is yapar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ds konsol, büyük clio

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel olmuş baya kalıplı duruyor,renonun tasarım anlayışını değiştirmesi iyi olmuş asıl laguna 4ü merakla bekliyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaşar diye araba yapmış la adamlar

    niye bu kadar eksilediniz ya ben kaşar diye okuyorum bunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr Thoth -- 13 Haziran 2015; 11:27:45 >
  • Passatin farına benzemis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rh_plus -- 2 Şubat 2015; 19:01:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rh_plus kullanıcısına yanıt
    Yok hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farları B8'den almışlar, ama güzel olmuş ...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ajdar koysalar daha iyymis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pink Floyd

    Ds konsol, büyük clio


    hormonlu clio gibi gözüktü banada
  • QQ ayvayı yedi. Bakın bu arabayı getirsin Türkiye'ye nasıl satıyor Duster gibi.
  • Bundan sonra satış yapmaya çalışan tüm C-SUVlar düşünsün.
    Renault buna bir de her türlü motoru koyar, olay tamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farları niye b8 den alsınlar abicim ikiside nerdeyse aynı zamanlarda tanıtıldı gibi bişey,renocular gizlice vw fabrikasına girdi far tasarımını kopyaladı o zaman.İki araçta aynı zamanlarda kamufaljlı şekilde test ediliyodu zaten.Sanki reno arabayı 2 ayda çizdi piyasaya sürdü.Buna benzer far tasarımı espace de var zaten
  • 1.6 dci +edc full donanıma 100 lira çalışır.Eğer öyle güzel fiyatlardan girerse iş yapar yoksa tırt.
  • dış ön iyi ,arka sıkıntı ,içi berbat
  • Yandan yemiş clio gibi olmuş bişey benzetemedim güzel olmamış.
  • direksiyon ve vites olmuş sanki
  • Yılların vites topuzunu değiştirmişler vay be
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.