Şimdi Ara

YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU (52. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.721
Cevap
128
Favori
523.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akşam iş çıkışı direksiyona oturdum benim Kadjar'ın, ilk olarak oğluma test ettirdim aracı, beğendi kendiside, hatta öptü, demek ki bu araba tutar. :)
    Tek sorun biraz yüksek olduğu için şimdilik kapı eşiklerine basarak tırmanıyor koltuğuna, birde kapıları zor açıyor tek başına.



    19" Jant - Pure Vision Far - Icon - Düz Vites - 1.5 dCi 2WD modelini almıştım.
    Önceki aracım 4 yıldır kullandığım MST Privilege, yine düz vites ve navigasyon opsiyonluydu sadece.
    Detaylı bir inceleme şansım olmadı çünkü hava karardı, bahçede işler vardı, bu keyfi başka bir akşama bıraktım.
    Önceki aracımla karşılaştırmalarım ve ilk izlenimler aşağıdaki gibi.

    - Araca ilk defa bindiğinizde özellikle hava karanlıksa LED kadran ve iç aydınlatmanın beyaz olmasıyla size güzel bir karşılama oluyor, sanırım her bindiğimde keyif alacağım. Yan basamak aydınlatmalı aksesuar ilerde düşünülebilir.
    - Aracın 7" dokunmatik ekranlı multimedya bölümüne 500GB kapasiteli bir FAT32 hard disk bağladım, içerisinde yer alan tüm dosyaları gördü ancak klasör yapısı şeklinde değil, tek tek dosya olarak. Dolayısıyla arasından aradığınızı bulmak biraz zor, belkide klasör görünümü şeklinde ben ayarlayamadım. Henüz el kitabını bile okumadım.
    - Nikon DSLR, GoPro ve Note4 ile çektiğim işlenmemiş videoları USB2 bölümüne taktım, sorunsuz bir şekilde her iki dosya türünü de çalıştırdı. (MOV ve MP4 uzantılı dosyalar)
    - Aracın kol dayama bölümleri MST'ye göre daha geniş dolayısıyla sürüş sırasında ister sürücü ister yolcu olun kolunuzu koyduğunuzda yeni koltuk deseni sayesinde rahat bir gezinti oluyor, sarsılmıyorsunuz. Ancak koltuklarınızı yukarı almazsanız kapının bitip camın başladığı nokta göz hizanıza gelebileceği için biraz aşağıda kalmış gibi oluyorsunuz, iyi ayar yapmak lazım.
    - Aracın ön bölümünde bir şey görmek pek mümkün değil, ben zaten pek uzun biri değilim (1.73) özellikle dönüşler sırasında ister istemez aracın yabancı olmasının da etkisiyle ön park sensörünün desteğini almak zorunda kalıyorsunuz, ilerde biraz daha alışınca heralde daha rahat hareket edilir ancak araç iri ve görüş biraz sınırlı ön tarafta.
    - MST'de bulunan tamamen kartsız çalıştırma sistemi bu araçta yok, ön iki kapı ve bagaj ile aracı açabiliyorsunuz, zamanla alışılır ancak o konuda Renault geriye gitmiş biraz.
    - 4 camın otomatik olması ve sürücü bölümünden kontrol edilmesi de MST ile karşılaştırınca geriye giden bir özellik, o konuda gol yemiş bu model. :)
    - Start / Stop düğmesine hemen basmak istediğinizde kazayla silgeç koluna çarpmanız mümkün, orda biraz ergonomi problemi var gibi geldi bana, dediğim gibi alışınca düzelir.
    - Pure Vision farlar benim gibi klasik far dışında bir teknoloji görmemiş biri için uzay aracı gibi geldi, dönüşlerde sislerinde desteğiyle aydınlanmayan bir nokta yok, henüz uzun / kısa far konusunu test edemedim, sokak aralarında gezdim sadece akşam.
    - Bagajın kendi kendine açılma hızı ve kolaylığı bizim gibi çocuklu ve bagajı sürekli kullanan biri için iyi, umarım ilerde bu hassasiyet devam eder.
    - Şerit takip sistemi bence gereksiz, kadranda çizgileri göremediği zaman gri ve pasif çizgiler çıkıyor, aktif olduğunda yeşil, sizi sesli uyarıyor ama Türkiye'de ne kadar lazım bilemiyorum, ben zaten kapattım bir süre sonra.
    - MST ile kıyasladığımda kabin sesi ve motor sesinde ciddi bir azalma var, aynı şekilde dışarıya giden motor sesi de belirgin bir şekilde azalmış, hızlanmalarda MST ile dizel sesi belirgin bir şekilde ben burdayım diyordu. :)
    - Motor kaputunun çubuk ile açılması tam bir komedi ama dert değil, 4 sene boyunca MST'nin kaputu sadece silgeç suyu koymak için açtım.
    - Navigasyon çok kolay hale gelmiş, MST'de bulunan tekerler ve düğmenin tamamen kalkması hem işlemleri hızlandırmış hemde arayüz değiştiği için basitleşmiş hedef girmek, çok beğendim.
    - R-Link konusunda çok fazla bilgi sahibi değilim ancak araç internete bağlanmış, program kurulabiliyor, bu gece araştırıp önümüzdeki günlerde denemeler yapacağım.
    - Cep telefonu eşleştirmek çocuk oyuncağı, ayrıca iki telefon aynı anda devrede oluyor ve isterseniz 1 numara ile telefon görüşmesi 2 numara ile müzik dinlemek gibi seçenekleri 7" ekrandan bir saniyede yapabiliyorsunuz. Yani siz arabayı kullanırken çağrıları direksiyondan karşılarken, eşiniz o sırada seyahat müziklerini kendi zevkine göre seçip ses sistemine gönderebiliyor.
    - Sesli komutlar çok başarılı olmuş, konuşan ses tonu biraz itici ama her denememde istediğim menüye geldi, ne kadar kullanılır bilmiyorum ama işe yaraması hoşuma gitti.
    - Eco modunda kullandım dönerken, onun etkisi mi bilemiyorum ama MST sanki biraz daha seriydi, veya ben araca alışkın olmadığım için öyle geldi.
    - Vites geçişleri güzel ve sorunsuzdu, burdada yine koltuk yükseklik ayarını iyi yapmak lazım yoksa dirsek sanki sürekli orta bölüme temas ediyor gibi rahatsız edici olabiliyor.
    - Vitesin önündeki saklama gözü boy olarak çok güzel, MST'de orası ufacık bir yerdi ve yetersizdi, diğer taraftan kapı içi gözlerine üstten bir şey koymak biraz zor çünkü kapıdan içeriye doğru çıkıntıları yok, çapraz koymak gerekiyor, el alışkanlığı gerektiren bir konu.
    - Elektronik klima hız, soğutma ve ses olarak gayet yeterli geldi, aradığım tek özellik MST'de bulunan Soft - Auto - Fast fonksiyonu. Burda Auto moduna geçince 3. veya 4.kademede üflüyor, siz isterseniz + / - yapabiliyorsunuz. Mesela araca ilk defa binip hemen soğutmak istediğinizde MST ile bu işlem tek tuştu, Kadjar'da ise fan gücünü sonuna kadar artırmanız gerekiyor, sonrasında Auto kısmına geçmeniz lazım, bana garip geldi, el kitabına bakacağım, belki ben hata yapıyorum.
    - 1.73 boyundaki biri için ön / arka bölümler fazlasıyla geniş, konsolun size olan mesafesi bunaltmıyor ve önde oldukça boş bir alan bırakıyor. Arkada oturan kişi MST'de yolu görmek için oldukça sola / sağa gelmek zorunda kalırdı, bu araç arka taraf için kesinlikle daha ferah.
    - Kol dayama iç hacmi geniş, tabanında bir termos saklama mekanizması var, yalıtımı iyi ise uzun süre idare eder.
    - Bagajda elektrikle alakalı bir şey olmaması garip, vitesin önündeki 12V çıkışı kullanmak lazım, benim gibi bagajla işi çok olan bir kişi için handikap çünkü ben kompresör ile bagajda bisiklet lastiği vb. çok iş yapıyordum, o bölüme bir modifiye yapılabilir belki ilerde.
    - Ses sistemi bluetooth ile yaptığım bağlantılarda MST'den sonra adeta cennet, MST bu konuda resmen tenekeydi kimse kusura bakmasın. :)

    Genel olarak bakıldığında MST'nin ilk çıktığı dönemdeki gibi bir fiyat / performans aracı olur mu onu zaman gösterecek.
    Ancak benim edindiğim ilk izlenim size farklı bir sınıfta (Crossover) olduğunuzu hissettirmesi, büyük jantlar, iri aynalar ve asi bir ön aydınlatma ile birleşmiş bir ızgara ile kesinlikle çok kişiye memnun edeceği.
    Benim bu araca olmuş diyebilmem için arazide sıradağları aşmasına gerek yok ancak gacur gucur olmadan, acaba buradan geçebilecekmiyim endişe olmadan belirli parkurlarda beni taşıması gerekiyor, o denemeleri de önümüzdeki zaman diliminde yapacağım ve görüşlerimi ekleyeceğim.

    Birkaç saatlik tanışmamızın özeti bu şekilde, yarın fırsat olursa biraz fotoğraf çekimi ve yeni görüşlerimi konuda paylaşırım.

    Herkese keyifli ve kazasız sürüşler!





  • menerio M kullanıcısına yanıt
    bu jantların 17 inç olanı var mı yoksa hepsi 19 mu? aracınız da hayırlı olsun ..birde bu görüş açısı sıkıntı olur mı sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0E0B8030F -- 12 Ağustos 2015; 8:43:08 >
  • Jantların 17" olanı da var tabi, 19" isterseniz 2.500 TL farkı var.
    Benim önerim eğer mecburiyet söz konusu değilse, sürekli arazi kullanımı vb. nedenlerden dolayı 19" aracı çok farklı gösteriyor, mutlaka almanızı öneririm.

    Sabah işe geldim, ani dönüşlerde mesela bir sokağa giriyorsanız biraz temkinli olmakta fayda var, ön cam büyük olmasına rağmen A kolonu bence görüşü sınırlıyor biraz, eni oldukça kalın, araç büyük geldi bana, belki de daha tam alışamadım ondan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    Çok para buna o parayi vereceğime gider 25 daha verir fiat fremonta binerim alem tank görsün.

    Freemont donanım, cüsse vs iyi duruyor da, yalnız ben hala onun kasaya ısınamadım. hantal ve göz yoran bir görüntüsü var bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    Çok para buna o parayi vereceğime gider 25 daha verir fiat fremonta binerim alem tank görsün.

    Herkesin düşüncesi farklıdır ancak Freemont bana yüksek hızlarda virajlarda hiç güven vermemişti ve direksiyonu hissiz gelmişti. Dış görünüşü de hoşuma gitmeyen bir araç ve koltukları fazla sertti, tabii bunlar kişiden kişiye değişebilir.
  • Fremont aslinda safkan amerikan bir araç viraj olayinda q7 bile güven vermez neticede ağirlik merkezi yukarida ve ağir araçlar ben bayide incelediğim kadariyla işcilik güzel diş görünüs avrupai bir havasi olmadiğindan bize biraz itici geldi lakin şöför koltuğuna oturduğunuzda size sağlamlik hissini yeterince veriyor.7 kişinin ve bagajini port bagaj ilr sikintisiz seyahat edersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    Fremont aslinda safkan amerikan bir araç viraj olayinda q7 bile güven vermez neticede ağirlik merkezi yukarida ve ağir araçlar ben bayide incelediğim kadariyla işcilik güzel diş görünüs avrupai bir havasi olmadiğindan bize biraz itici geldi lakin şöför koltuğuna oturduğunuzda size sağlamlik hissini yeterince veriyor.7 kişinin ve bagajini port bagaj ilr sikintisiz seyahat edersiniz

    Aynı güzergahta daha yüksek hız ile aynı virajlara Nissan Qashqai ve VW Amarok ile girdim, Freemont'taki gibi güvensizlik hissi yaşamadım. Ayrıca kullandığım Amarok'ta yükseltme kiti de mevcuttu. Belki sizin çok hoşunuza giden bir araç ancak gerek iç-dış görünüşüne gerekse yol performansına ısınamadım.

    Kadjar'a dönecek olursak aracı görene kadar Qashqai'den sonra pek iş yapmaz diye düşünüyordum ancak her ikisini de arka arkaya kullandıktan sonra düşüncem değişti. Eğer performans isteniyorsa 1.6 dCi Qashqai tercih edilebilir ancak iş ekonomi kısmına geldiğinde Kadjar ve Qashqai arasında birçok git gel yaşanabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: menerio

    Akşam iş çıkışı direksiyona oturdum benim Kadjar'ın, ilk olarak oğluma test ettirdim aracı, beğendi kendiside, hatta öptü, demek ki bu araba tutar. :)
    Tek sorun biraz yüksek olduğu için şimdilik kapı eşiklerine basarak tırmanıyor koltuğuna, birde kapıları zor açıyor tek başına.



    19" Jant - Pure Vision Far - Icon - Düz Vites - 1.5 dCi 2WD modelini almıştım.
    Önceki aracım 4 yıldır kullandığım MST Privilege, yine düz vites ve navigasyon opsiyonluydu sadece.
    Detaylı bir inceleme şansım olmadı çünkü hava karardı, bahçede işler vardı, bu keyfi başka bir akşama bıraktım.
    Önceki aracımla karşılaştırmalarım ve ilk izlenimler aşağıdaki gibi.

    - Araca ilk defa bindiğinizde özellikle hava karanlıksa LED kadran ve iç aydınlatmanın beyaz olmasıyla size güzel bir karşılama oluyor, sanırım her bindiğimde keyif alacağım. Yan basamak aydınlatmalı aksesuar ilerde düşünülebilir.
    - Aracın 7" dokunmatik ekranlı multimedya bölümüne 500GB kapasiteli bir FAT32 hard disk bağladım, içerisinde yer alan tüm dosyaları gördü ancak klasör yapısı şeklinde değil, tek tek dosya olarak. Dolayısıyla arasından aradığınızı bulmak biraz zor, belkide klasör görünümü şeklinde ben ayarlayamadım. Henüz el kitabını bile okumadım.
    - Nikon DSLR, GoPro ve Note4 ile çektiğim işlenmemiş videoları USB2 bölümüne taktım, sorunsuz bir şekilde her iki dosya türünü de çalıştırdı. (MOV ve MP4 uzantılı dosyalar)
    - Aracın kol dayama bölümleri MST'ye göre daha geniş dolayısıyla sürüş sırasında ister sürücü ister yolcu olun kolunuzu koyduğunuzda yeni koltuk deseni sayesinde rahat bir gezinti oluyor, sarsılmıyorsunuz. Ancak koltuklarınızı yukarı almazsanız kapının bitip camın başladığı nokta göz hizanıza gelebileceği için biraz aşağıda kalmış gibi oluyorsunuz, iyi ayar yapmak lazım.
    - Aracın ön bölümünde bir şey görmek pek mümkün değil, ben zaten pek uzun biri değilim (1.73) özellikle dönüşler sırasında ister istemez aracın yabancı olmasının da etkisiyle ön park sensörünün desteğini almak zorunda kalıyorsunuz, ilerde biraz daha alışınca heralde daha rahat hareket edilir ancak araç iri ve görüş biraz sınırlı ön tarafta.
    - MST'de bulunan tamamen kartsız çalıştırma sistemi bu araçta yok, ön iki kapı ve bagaj ile aracı açabiliyorsunuz, zamanla alışılır ancak o konuda Renault geriye gitmiş biraz.
    - 4 camın otomatik olması ve sürücü bölümünden kontrol edilmesi de MST ile karşılaştırınca geriye giden bir özellik, o konuda gol yemiş bu model. :)
    - Start / Stop düğmesine hemen basmak istediğinizde kazayla silgeç koluna çarpmanız mümkün, orda biraz ergonomi problemi var gibi geldi bana, dediğim gibi alışınca düzelir.
    - Pure Vision farlar benim gibi klasik far dışında bir teknoloji görmemiş biri için uzay aracı gibi geldi, dönüşlerde sislerinde desteğiyle aydınlanmayan bir nokta yok, henüz uzun / kısa far konusunu test edemedim, sokak aralarında gezdim sadece akşam.
    - Bagajın kendi kendine açılma hızı ve kolaylığı bizim gibi çocuklu ve bagajı sürekli kullanan biri için iyi, umarım ilerde bu hassasiyet devam eder.
    - Şerit takip sistemi bence gereksiz, kadranda çizgileri göremediği zaman gri ve pasif çizgiler çıkıyor, aktif olduğunda yeşil, sizi sesli uyarıyor ama Türkiye'de ne kadar lazım bilemiyorum, ben zaten kapattım bir süre sonra.
    - MST ile kıyasladığımda kabin sesi ve motor sesinde ciddi bir azalma var, aynı şekilde dışarıya giden motor sesi de belirgin bir şekilde azalmış, hızlanmalarda MST ile dizel sesi belirgin bir şekilde ben burdayım diyordu. :)
    - Motor kaputunun çubuk ile açılması tam bir komedi ama dert değil, 4 sene boyunca MST'nin kaputu sadece silgeç suyu koymak için açtım.
    - Navigasyon çok kolay hale gelmiş, MST'de bulunan tekerler ve düğmenin tamamen kalkması hem işlemleri hızlandırmış hemde arayüz değiştiği için basitleşmiş hedef girmek, çok beğendim.
    - R-Link konusunda çok fazla bilgi sahibi değilim ancak araç internete bağlanmış, program kurulabiliyor, bu gece araştırıp önümüzdeki günlerde denemeler yapacağım.
    - Cep telefonu eşleştirmek çocuk oyuncağı, ayrıca iki telefon aynı anda devrede oluyor ve isterseniz 1 numara ile telefon görüşmesi 2 numara ile müzik dinlemek gibi seçenekleri 7" ekrandan bir saniyede yapabiliyorsunuz. Yani siz arabayı kullanırken çağrıları direksiyondan karşılarken, eşiniz o sırada seyahat müziklerini kendi zevkine göre seçip ses sistemine gönderebiliyor.
    - Sesli komutlar çok başarılı olmuş, konuşan ses tonu biraz itici ama her denememde istediğim menüye geldi, ne kadar kullanılır bilmiyorum ama işe yaraması hoşuma gitti.
    - Eco modunda kullandım dönerken, onun etkisi mi bilemiyorum ama MST sanki biraz daha seriydi, veya ben araca alışkın olmadığım için öyle geldi.
    - Vites geçişleri güzel ve sorunsuzdu, burdada yine koltuk yükseklik ayarını iyi yapmak lazım yoksa dirsek sanki sürekli orta bölüme temas ediyor gibi rahatsız edici olabiliyor.
    - Vitesin önündeki saklama gözü boy olarak çok güzel, MST'de orası ufacık bir yerdi ve yetersizdi, diğer taraftan kapı içi gözlerine üstten bir şey koymak biraz zor çünkü kapıdan içeriye doğru çıkıntıları yok, çapraz koymak gerekiyor, el alışkanlığı gerektiren bir konu.
    - Elektronik klima hız, soğutma ve ses olarak gayet yeterli geldi, aradığım tek özellik MST'de bulunan Soft - Auto - Fast fonksiyonu. Burda Auto moduna geçince 3. veya 4.kademede üflüyor, siz isterseniz + / - yapabiliyorsunuz. Mesela araca ilk defa binip hemen soğutmak istediğinizde MST ile bu işlem tek tuştu, Kadjar'da ise fan gücünü sonuna kadar artırmanız gerekiyor, sonrasında Auto kısmına geçmeniz lazım, bana garip geldi, el kitabına bakacağım, belki ben hata yapıyorum.
    - 1.73 boyundaki biri için ön / arka bölümler fazlasıyla geniş, konsolun size olan mesafesi bunaltmıyor ve önde oldukça boş bir alan bırakıyor. Arkada oturan kişi MST'de yolu görmek için oldukça sola / sağa gelmek zorunda kalırdı, bu araç arka taraf için kesinlikle daha ferah.
    - Kol dayama iç hacmi geniş, tabanında bir termos saklama mekanizması var, yalıtımı iyi ise uzun süre idare eder.
    - Bagajda elektrikle alakalı bir şey olmaması garip, vitesin önündeki 12V çıkışı kullanmak lazım, benim gibi bagajla işi çok olan bir kişi için handikap çünkü ben kompresör ile bagajda bisiklet lastiği vb. çok iş yapıyordum, o bölüme bir modifiye yapılabilir belki ilerde.
    - Ses sistemi bluetooth ile yaptığım bağlantılarda MST'den sonra adeta cennet, MST bu konuda resmen tenekeydi kimse kusura bakmasın. :)

    Genel olarak bakıldığında MST'nin ilk çıktığı dönemdeki gibi bir fiyat / performans aracı olur mu onu zaman gösterecek.
    Ancak benim edindiğim ilk izlenim size farklı bir sınıfta (Crossover) olduğunuzu hissettirmesi, büyük jantlar, iri aynalar ve asi bir ön aydınlatma ile birleşmiş bir ızgara ile kesinlikle çok kişiye memnun edeceği.
    Benim bu araca olmuş diyebilmem için arazide sıradağları aşmasına gerek yok ancak gacur gucur olmadan, acaba buradan geçebilecekmiyim endişe olmadan belirli parkurlarda beni taşıması gerekiyor, o denemeleri de önümüzdeki zaman diliminde yapacağım ve görüşlerimi ekleyeceğim.

    Birkaç saatlik tanışmamızın özeti bu şekilde, yarın fırsat olursa biraz fotoğraf çekimi ve yeni görüşlerimi konuda paylaşırım.

    Herkese keyifli ve kazasız sürüşler!



    inceleme için teşekkürler darısı başımıza inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: menerio

    Jantların 17" olanı da var tabi, 19" isterseniz 2.500 TL farkı var.
    Benim önerim eğer mecburiyet söz konusu değilse, sürekli arazi kullanımı vb. nedenlerden dolayı 19" aracı çok farklı gösteriyor, mutlaka almanızı öneririm.

    Sabah işe geldim, ani dönüşlerde mesela bir sokağa giriyorsanız biraz temkinli olmakta fayda var, ön cam büyük olmasına rağmen A kolonu bence görüşü sınırlıyor biraz, eni oldukça kalın, araç büyük geldi bana, belki de daha tam alışamadım ondan.

    aynı jantlatın 17 si varsa kafi bana ..lastik fiyatlarıda 17 den sonra cok artıyor ..buda düşündürüyor tabi.. tesekkürler kazasız belasız
  • Eco mod performansı baya bi etkiliyor. Bende captur var Eco ya alınca gitmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğrudur, 225/45/19 olan bir lastik nerden baksanız 550 TL'den başlıyor, yukarıya doğru gidiyor.
    Bugün R-Link store üyeliğini yaptım, bir iki program var ama kullanışlı değil.
    E-posta ve R-Tweet için "Bir pakete abonelik gerektirir" yazısı çıktı ve kuramadım araca, yarın araştıracağım.
    Hafta sonu gelince arazi denemelerine başlayacağım.

    Bu arada Eco mode gerçekten çok etki ediyor bu araçta, sanki arkadan biri çekiyor gibi oluyor araç.
    İlk depoyu tamamen Eco ile tamamlayıp ortalamaya bakacağım, 2.depoda Eco kapalı kullanıp tüketimi karşılaştıracağım.

    Yavaş yavaş alışıyoruz Kadjar'a.
  • 17 lik lastiklerin fiyatlarından haberiniz yok sanırım. 500 tl nin altına bulamazsınız .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black_Mamba24

    quote:

    Orijinalden alıntı: menerio

    Jantların 17" olanı da var tabi, 19" isterseniz 2.500 TL farkı var.
    Benim önerim eğer mecburiyet söz konusu değilse, sürekli arazi kullanımı vb. nedenlerden dolayı 19" aracı çok farklı gösteriyor, mutlaka almanızı öneririm.

    Sabah işe geldim, ani dönüşlerde mesela bir sokağa giriyorsanız biraz temkinli olmakta fayda var, ön cam büyük olmasına rağmen A kolonu bence görüşü sınırlıyor biraz, eni oldukça kalın, araç büyük geldi bana, belki de daha tam alışamadım ondan.

    aynı jantlatın 17 si varsa kafi bana ..lastik fiyatlarıda 17 den sonra cok artıyor ..buda düşündürüyor tabi.. tesekkürler kazasız belasız

    günaydın

    19 lastik hem daha çok yakar hem de jant lastik daha pahalı. görsellik dışında dezavantajlı görüyorum ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: argento76

    Eco mod performansı baya bi etkiliyor. Bende captur var Eco ya alınca gitmiyor.

    merhaba

    gitmiyor derken, aracı düşük devirde mi kullanıyor da araç hızlanamıyor ya da baygın gidiyor izlenimi veriyor?
  • dardanel16 kullanıcısına yanıt
    söylediklerinize katılıyorum. ancak bir de tipini daha hoş yapabilselermiş keşke.
  • ihsanbeyhan İ kullanıcısına yanıt
    Kadjar'ın Eco Mode olayı tam olarak nasıl birşey henüz öğrenemedim ama bilgi şu şekilde.
    ECO mode is a function which optimises fuel consumption. It acts on all elements which consume fuel (engine power, heating and/or air conditioning, etc).
    Araç daha 200 km'de benim, günde 50 - 60 km yol yapıyorum ben, başlangıçtan bu yana klima açık, Eco Mode açık, yol bilgisayarı 5.3 gösteriyor, şehir içi trafik düz vites, 32 km ortalama hız verisi var.

    Araç pek yakmıyor zaten, rodaj bitince ve alışınca daha da aşağıya iner diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: menerio

    Kadjar'ın Eco Mode olayı tam olarak nasıl birşey henüz öğrenemedim ama bilgi şu şekilde.
    ECO mode is a function which optimises fuel consumption. It acts on all elements which consume fuel (engine power, heating and/or air conditioning, etc).
    Araç daha 200 km'de benim, günde 50 - 60 km yol yapıyorum ben, başlangıçtan bu yana klima açık, Eco Mode açık, yol bilgisayarı 5.3 gösteriyor, şehir içi trafik düz vites, 32 km ortalama hız verisi var.

    Araç pek yakmıyor zaten, rodaj bitince ve alışınca daha da aşağıya iner diye düşünüyorum.


    teşekkürler. şimdi daha net oldu. klimanın yakıt tüketimini arttırdığı malum. galiba eco modun yaptığı en temel şey klimanın performansını düşürmek.
  • Captur için söyliyim, eco modda gazı kendi ayarlıyor dip gazda yapsanız yavaş yavaş devirleniyor. Son hızdada 20-25 km fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: argento76

    Captur için söyliyim, eco modda gazı kendi ayarlıyor dip gazda yapsanız yavaş yavaş devirleniyor. Son hızdada 20-25 km fark var.

    bir ara jetta vardı 105 hp. gitmiyor diye yazılım attırmıştım. işte o zaman tadından yenmiyordu. muhtemelen bunda da aynısı olacaktır.
    eco mod eminim ki bayacaktır insanı.
  • valla benim pederde almış bulunuyor artık 1-2 tur attırır diye umuyorum

    araba inanılmaz hoş duruyor tasarım olarak içi zaten klasik renault kalitesinde normalde renault sevmem ama bu araba harbi olmuş
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.