Şimdi Ara

Dying Light'ın Performans Yaması Üzerinde Çalışılıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •     PC'de performans sorunlarıyla çıkışını yapan Dying Light adına tepkiler gelirken, yapımcı Techland konuyla ilgili çalışmalara başlamış görünüyor. Firmadan oyunun performans problemleriyle ilgili bazı açıklamalar geldi.
     
        Belirtilenlere göre yapımcı ekip, Dying Light'ın performans yaması üzerinde çalışmalara başladı. Konuyla ilgili tahmini bir tarih verilmese de, yetkililer geçici süreliğine performans artışı sağlayacak bir çözüm paylaştı. Yapımcılar, Dying Light'ta performans sorunu yaşayan oyunculara, oyunun görüş mesafesi ayarını yarı yarıya azaltmasını öneriyor. Bu durum grafiklerden kısıyor olsa da, performans olarak önemli artış sağlıyormuş.
     








  • sayın bsc yanlıs bilgiler vermeyin okdr oyunlar oynuyorsunuz komik oluyor görüş mesafesi grafik kaltesine bi etkisi yoktur sadece daha uzaktaki binlalar ws kaplamalar görürsünüz grafik iyi liğile bi alakası yok zaten yuzde 60 baslatıyo oyunu grafik aa kaplama düşürmüyor yüzde yüz yaparsan bütün haritayı görürsün yüzde 50 cekersen beli bi bölümügörürsün ilerledikce oyunda mesefade yerlerde gözükür yani grafikleri kısmaz sade her yeri göremessin onuda ilerledikce geliyor zten

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis16

    sayın bsc yanlıs bilgiler vermeyin okdr oyunlar oynuyorsunuz komik oluyor görüş mesafesi grafik kaltesine bi etkisi yoktur sadece daha uzaktaki binlalar ws kaplamalar görürsünüz grafik iyi liğile bi alakası yok zaten yuzde 60 baslatıyo oyunu grafik aa kaplama düşürmüyor yüzde yüz yaparsan bütün haritayı görürsün yüzde 50 cekersen beli bi bölümügörürsün ilerledikce oyunda mesefade yerlerde gözükür yani grafikleri kısmaz sade her yeri göremessin onuda ilerledikce geliyor zten


    Bunu BSC değl değil Techland söylemiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis16

    sayın bsc yanlıs bilgiler vermeyin okdr oyunlar oynuyorsunuz komik oluyor görüş mesafesi grafik kaltesine bi etkisi yoktur sadece daha uzaktaki binlalar ws kaplamalar görürsünüz grafik iyi liğile bi alakası yok zaten yuzde 60 baslatıyo oyunu grafik aa kaplama düşürmüyor yüzde yüz yaparsan bütün haritayı görürsün yüzde 50 cekersen beli bi bölümügörürsün ilerledikce oyunda mesefade yerlerde gözükür yani grafikleri kısmaz sade her yeri göremessin onuda ilerledikce geliyor zten

    Kardeş görüş mesafesi ne kadar az olursa uzaktaki çizimlerde o kadar kötü olur.Bundan yola çıkarak fps artışı sağlanabilir.Tam olarak konuyu anlamadın galiba?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Fps de sıkıntı yok 60+ fps alıyorum ama çoğunlukla anlık fps düşüşleri oluyor buna bi çözüm getirmeleri gerek

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • :P Güzel çözüm bulmuşlar hiç aklımıza gelmedi.. İnanın

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Relinquished06

    <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: nemesis16<br><br>sayın bsc yanlıs bilgiler vermeyin okdr oyunlar oynuyorsunuz komik oluyor görüş mesafesi grafik kaltesine bi etkisi yoktur sadece daha uzaktaki binlalar ws kaplamalar görürsünüz grafik iyi liğile bi alakası yok zaten yuzde 60 baslatıyo oyunu grafik aa kaplama düşürmüyor yüzde yüz yaparsan bütün haritayı görürsün yüzde 50 cekersen beli bi bölümügörürsün ilerledikce oyunda mesefade yerlerde gözükür yani grafikleri kısmaz sade her yeri göremessin onuda ilerledikce geliyor zten</blockquote><br>Kardeş görüş mesafesi ne kadar az olursa uzaktaki çizimlerde o kadar kötü olur.Bundan yola çıkarak fps artışı sağlanabilir.Tam olarak konuyu anlamadın galiba?


    Kardes valla 2 mizde aynı seyi sölüyoruz uzaktakiler net olmaz ama yakınlastıkca dier ayarların full se grafik bozulmaz bende yüzde 60 da kulanıyorum zaten sürekli kosuyosun oyunda

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Yapacakları yama da zaten çizim uzaklığını azaltmaktan ibaret olur, ha biz kısmışız ha yama ile onlar kısmış. Ben Dying Light başlığına yazdım zaten fotoğrafta çektim hatta bu ayarın açık ve kapalı hallerinden, ayarı tamamen kapatınca oyun gayet hızlı çalışıyor, grafiksel gerçekçiliğe bir etkisi yok. Uzaktaki nesnelerle de bir işiniz yok zaten 5 dakika oynuyorsanız uzaklara 10 saniyeliğine takılıyor gözünüz o da çatıya falan çıkınca. Kapatın rahatınıza bakın.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Yapacakları yama da zaten çizim uzaklığını azaltmaktan ibaret olur, ha biz kısmışız ha yama ile onlar kısmış. Ben Dying Light başlığına yazdım zaten fotoğrafta çektim hatta bu ayarın açık ve kapalı hallerinden, ayarı tamamen kapatınca oyun gayet hızlı çalışıyor, grafiksel gerçekçiliğe bir etkisi yok. Uzaktaki nesnelerle de bir işiniz yok zaten 5 dakika oynuyorsanız uzaklara 10 saniyeliğine takılıyor gözünüz o da çatıya falan çıkınca. Kapatın rahatınıza bakın.[/
    Ağzına sağlık ben de söledim de senin gibi anlatamadım sistem iyisi yüzde 60 iyi ben Öle kullanıyorum ama etkisi yok textureyi low yap kötüleşiyor ama çizimde uzakta nesneler kayboluyor zaten oyunda sürekli hareket halindesin o Yüzden kosuyosun nesneler sürekli geliyor 2 tane Titan z warsa yüzde 100yapıp fantezi yaparsın Uzağı görsen de yüzde yüzde yine yakınlaştığın gibi net olmuyor

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Yapacakları yama da zaten çizim uzaklığını azaltmaktan ibaret olur, ha biz kısmışız ha yama ile onlar kısmış. Ben Dying Light başlığına yazdım zaten fotoğrafta çektim hatta bu ayarın açık ve kapalı hallerinden, ayarı tamamen kapatınca oyun gayet hızlı çalışıyor, grafiksel gerçekçiliğe bir etkisi yok. Uzaktaki nesnelerle de bir işiniz yok zaten 5 dakika oynuyorsanız uzaklara 10 saniyeliğine takılıyor gözünüz o da çatıya falan çıkınca. Kapatın rahatınıza bakın.


    İşte optimizasyon sorunu diye buna deniliyor. Grafik motoru, 100 m. ilerideki bir objeyi hemen önündeymiş gibi çizerse fps diye bir şey kalmaz. Rockstarın taaaa gta 3'de başardığını bu özürlü adamlar 10 yıl sonra hala beceremiyorlar.
  • ön sipariş verenler şimdi bu oyunun yamalanmasını beklerler bu süre zarfında da bu oyunun 2. si çıkar. Hohohohooooo.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: Metal-Gear<br><br>Yapacakları yama da zaten çizim uzaklığını azaltmaktan ibaret olur, ha biz kısmışız ha yama ile onlar kısmış. Ben Dying Light başlığına yazdım zaten fotoğrafta çektim hatta bu ayarın açık ve kapalı hallerinden, ayarı tamamen kapatınca oyun gayet hızlı çalışıyor, grafiksel gerçekçiliğe bir etkisi yok. Uzaktaki nesnelerle de bir işiniz yok zaten 5 dakika oynuyorsanız uzaklara 10 saniyeliğine takılıyor gözünüz o da çatıya falan çıkınca. Kapatın rahatınıza bakın.</blockquote><br><br>İşte optimizasyon sorunu diye buna deniliyor. Grafik motoru, 100 m. ilerideki bir objeyi hemen önündeymiş gibi çizerse fps diye bir şey kalmaz. Rockstarın taaaa gta 3'de başardığını bu özürlü adamlar 10 yıl sonra hala beceremiyorlar.

    Evet gta 4 de çok güzel başardıklarını gördük Rockstar fanboyu seni.




  • optimizasyon aslında kötü değil nasıl kötü değil eğer high ayara alırsan oyun acaip ani framerate düşüyo ama medium ayarda herşey açık stabil çalısıyo.. kaplamaları fazla basmışlar patchle değişecekler :D optimize ettik vihu yaşa filan nidaları yükselecek.. yanlız gtx 980 böyle şeylerin olması beni şaşırttı cünkü benim gtx 590 texture medium diğer herşey full 60+ fps çatır çatır veriyo arada düşüyo bazen ama minumum 45 oda farketmiyorsun donma falan 0 mediumda 4 yıllık kart :D sonuşta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: BSC Misafiri<br><br><blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: Metal-Gear<br><br>Yapacakları yama da zaten çizim uzaklığını azaltmaktan ibaret olur, ha biz kısmışız ha yama ile onlar kısmış. Ben Dying Light başlığına yazdım zaten fotoğrafta çektim hatta bu ayarın açık ve kapalı hallerinden, ayarı tamamen kapatınca oyun gayet hızlı çalışıyor, grafiksel gerçekçiliğe bir etkisi yok. Uzaktaki nesnelerle de bir işiniz yok zaten 5 dakika oynuyorsanız uzaklara 10 saniyeliğine takılıyor gözünüz o da çatıya falan çıkınca. Kapatın rahatınıza bakın.</blockquote><br><br>İşte optimizasyon sorunu diye buna deniliyor. Grafik motoru, 100 m. ilerideki bir objeyi hemen önündeymiş gibi çizerse fps diye bir şey kalmaz. Rockstarın taaaa gta 3'de başardığını bu özürlü adamlar 10 yıl sonra hala beceremiyorlar.</blockquote><br>Evet gta 4 de çok güzel başardıklarını gördük Rockstar fanboyu seni.


    Arkadaş güzelce bilgilendirme yapmış. Bunun neresi fanboyluk? Her ota *oka fanboy demeyi bırakın artık. Bi bitmediniz.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RedTurkei

    optimizasyon aslında kötü değil nasıl kötü değil eğer high ayara alırsan oyun acaip ani framerate düşüyo ama medium ayarda herşey açık stabil çalısıyo.. kaplamaları fazla basmışlar patchle değişecekler :D optimize ettik vihu yaşa filan nidaları yükselecek.. yanlız gtx 980 böyle şeylerin olması beni şaşırttı cünkü benim gtx 590 texture medium diğer herşey full 60+ fps çatır çatır veriyo arada düşüyo bazen ama minumum 45 oda farketmiyorsun donma falan 0 mediumda 4 yıllık kart :D sonuşta


    İşlemcin ne peki?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • gtx760 2 gb ekran kartıyla ultrada hic bir kasma olmadan oynuyorum bi sorun yok bence
  • Çık dışarı Çık dışarı, kim aldı bu GTAdan başka oyun yok diyen Şahsı. Nickinde hayır yok zaten. Sanane la..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.