Şimdi Ara

Omega - Safrane - Accort

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arakadaşlar

    3 Tane araç arasında kaldım.

    96-99 otomatik opel omega 12-15.000 TL

    96-98 otomatik renault safrane 11-15,000 TL

    96-99 otomatik honca accort 13-15,000 TL

    Otomatik olmasını istiyorum. Bu segmentte oturaklı arabaları beğeniyorum. Biraz fazla yakıyor özellikle omega ama fazlada biyere gittiği yok.

    Siz olsanız hangisini tercih ederseniz. hangisi sorunsuzdur, konforludur.

    Omega bi kere kullanmıştım harika bir araç gerçekten.

    Yada buna benzer önerebileceğiniz bi araç varmı?

    Birde sonata var ama suan elentra olduğu için bende farklı marka araç kullanmak istiyorum



  • Yaslarindan oturu bu araclar masraf acmaya musait.Konfor olarak zaten accordu eleyin alt sinif.safrani kullanmadim ama omegayi cok defa kullandim ve kesinlikle tam bir uzun yol araci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)

    Yaslarindan oturu bu araclar masraf acmaya musait.Konfor olarak zaten accordu eleyin alt sinif.safrani kullanmadim ama omegayi cok defa kullandim ve kesinlikle tam bir uzun yol araci.

    15,000 ekadar başka önerebileceğiniz oturaklı araç var mı?
  • Sorunsuzluk açısından accord tercih ederdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yaşlarda hele ki otomatik olacaksa içlerinden en mantıklısı Accord
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trktun

    quote:

    Orijinalden alıntı: alaattin(bjk)

    Yaslarindan oturu bu araclar masraf acmaya musait.Konfor olarak zaten accordu eleyin alt sinif.safrani kullanmadim ama omegayi cok defa kullandim ve kesinlikle tam bir uzun yol araci.

    15,000 ekadar başka önerebileceğiniz oturaklı araç var mı?



    Honda legend olabilir ama yedek parcalari ne durumfa bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunsuzluk falan yok, bu saydığınız araçlar döneminin çok üstünde elektronik ve teknik donanıma sahip ve hepsinin sanayi tecrübesi ağırdır. O paraya lüks almak istiyorsanız bilin ki bazı bedelleri var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Sorunsuzluk falan yok, bu saydığınız araçlar döneminin çok üstünde elektronik ve teknik donanıma sahip ve hepsinin sanayi tecrübesi ağırdır. O paraya lüks almak istiyorsanız bilin ki bazı bedelleri var.

    Yani doğru söylüyorsunuz ama o paraya yeni model dacia palio albea almak ve araba kullanırken zevk almamakta var.
  • Arkadaşı son sahibi oluyoruz klubüne alalım
  • Ben olsam Accord bakardım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • omega diğer seçenekleri arka planda bırakır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    Sorunsuzluk açısından accord tercih ederdim.

    15-20 yaşındaki aracın ne sorunsuzluğu hocam? Hepsi potansiyel problem.

    Yedek parça fiyatı ve bulunabilirliği önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    Sorunsuzluk açısından accord tercih ederdim.

    15-20 yaşındaki aracın ne sorunsuzluğu hocam? Hepsi potansiyel problem.

    Yedek parça fiyatı ve bulunabilirliği önemli.

    90lı yılların japon araçları sorunsuzluklarıyla ünlüdürler accord özellikle omegadan çok daha basit çok daha az elektroniğe sahip bir araçtır ne kadar az elektronik o kadar az problem
  • Omega tabii ki. Arkadan itişi yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz gozunuzu karartmissiniz Ford scorpio da olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trktun T kullanıcısına yanıt
    O konuda hemfikiriz ancak gerçekleri de size söylemek gerek. Accord Safrane Omega kullanan tanıdıklarım / yakınlarım sanayideki birçok ustadan çok daha üstün donanıma sahip ve araçların ciğerlerine kadar hakim olan insanlar. En ufak bir sorun yaşarsanız sanayiye düşmemeniz gerek (ki bu saydığınız araçlardaki arızalar düz otomobillere göre çok farklıdır,) 10 dakikalık kendi halinize halledeceğiniz bir arıza için sanayide zaten uçuk rakamlar isteyebilirler. Bilirsiniz ki bu tarz araçlarla sanayiye düşerseniz ustalara insanı düdükleme peşinde.

    Eğer ki bu araçları aldığınızda (hepsi genelde 170.000 km üstüdür) bu araçlara çok hakim bir ustanız varsa,, veya kendiniz bu motorların yapısını / çalışma şekline hakimseniz alın derim. Ama diğer şekilde başınızın çok ağrıyacağını da garanti edebilirim.

    Bu araçların konforu performansı sağlamlığına hepimiz hayranız , kaldı ki ben de o dönemin ''tutulmayan'' araçlarından birine sahibim (2.0 16v Tempra) O yüzden sizlere bunları anlatmak borcum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaVu! -- 29 Ocak 2015; 6:30:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    Sorunsuzluk açısından accord tercih ederdim.

    15-20 yaşındaki aracın ne sorunsuzluğu hocam? Hepsi potansiyel problem.

    Yedek parça fiyatı ve bulunabilirliği önemli.

    90lı yılların japon araçları sorunsuzluklarıyla ünlüdürler accord özellikle omegadan çok daha basit çok daha az elektroniğe sahip bir araçtır ne kadar az elektronik o kadar az problem

    Keşke sadece elektronik aksamlar problem çıkarsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    Sorunsuzluk açısından accord tercih ederdim.

    15-20 yaşındaki aracın ne sorunsuzluğu hocam? Hepsi potansiyel problem.

    Yedek parça fiyatı ve bulunabilirliği önemli.

    90lı yılların japon araçları sorunsuzluklarıyla ünlüdürler accord özellikle omegadan çok daha basit çok daha az elektroniğe sahip bir araçtır ne kadar az elektronik o kadar az problem

    Keşke sadece elektronik aksamlar problem çıkarsa


    Bakımlarının zamanında yapıldığını varsayarak yazdım, bakımsız araç elbette biryerinden patlak verir
  • Omega, accord kullanmış birisi olarak size şu anda kullandığım aracı öneririm. Kesinlikle verdiğiniz her kuruşu hak eder. Satılmaz cümlelerine inanmayın temiz bakarsanız 1 haftayı bulmaz satmanız.

    SAAB 9000 CSE Turbo 185 bg 300 nm LPG'de şu anda 30 kuruş yakıyor.

    Not: Bu arada aracım 328 bin km de ve saat gibi çalışıyor. LPG ile 220 yi çok rahat görüp en ufak titreme de yapmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarafeyn -- 29 Ocak 2015; 10:23:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.