Şimdi Ara

i20 Alacaklar İçeri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
1
Favori
1.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 ay önce pazarlamacı için 2006 corsa'yı satıp yeni 1.4 crdi i20 aldık.Abi corsa'dan sonra aracın çok basit geldiğini motorunun normal olduğunu fakat yol tutuşunun çok kötü olduğunu savrulmaya çok müsait olduğunu ve 2006 opeli aradığını söyledi...aynı şekilde birde 1.6 tdi polo var o da pazarlama için kullanılıyor o opelden de iyi 160-180 ile giderken istifini hiç bozmuyor...bu kullanıp gördüğümüz izlenimler...size tavsiyem 45bin i20 ye vereceğinize yeni corsa nasıl bilmem ama ikinci el temiz bir polo alabilirsiniz sıfır ayarında...ayrıca süspansiyon ve malzeme kalitesi olarakta kötü geldi i20.
    Not:Amacım kesinlikle kötülemek değil sonuçta sıfır b sınıfı araç fazla birşey beklememek gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .mpower -- 28 Ocak 2015; 1:01:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • i20 hakkında çok fazla şikayet,baş ağrıtan sorun okudum.İlanlarda bakarken boğaz kelebeği,rölanti sensörü,elektrik veya elektronik kaynaklı arızalar... sahipleri tamirini yaptırmış ya da fiyattan düşerim söyleminde bulunmuşlar.Anlaşılan bu kötü ün sadece i20 ye mahsus.Accent,accent era,i10,i30 da fabrikasyon veya işçilikten kaynaklı böyle şikayetler çok az.
  • yeni i20 hakkındamı konuşuyorsunuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • b sınıfı ve 160-180 az değilmi ya ne öyle kırkayak gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    yeni i20 hakkındamı konuşuyorsunuz

    Evet yeni i20...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    b sınıfı ve 160-180 az değilmi ya ne öyle kırkayak gibi.

    1.6 tdi polo ile son 200 km'ye çıkıyorsunuz ama sürekli gidemiyorsunuz 160-180'e rahat çıkıp sürekli gidebiliyorsunuz...b sınıfı için normal..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İ20 yerine ibiza 1.4 16 v nasıl olur, yol tutuşu nasıl , arıza sorunları varmıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni i20 almayı planlıyordum ancak 1.4 otomatik vitesin 9.2 lt. yakıt tüketimini öğrenince tamamen Vazgeçtim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni i20 eskiyevgore iç mekan olsun donanim oldun çok kotu ve araba çok dar. Yeni kasasi sadece görünüş olarak daha iyi. Alfa 147drnbkopya çekmiş herifler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Yeni i20 eskiyevgore iç mekan olsun donanim oldun çok kotu ve araba çok dar. Yeni kasasi sadece görünüş olarak daha iyi. Alfa 147drnbkopya çekmiş herifler.

    Yok artık.

    Ya eleştirelim, bilgilendirelim de sallamayalım lütfen. Arka diz mesafesi olarak B segmentinin en iyisi yeni i20. Aynı şekilde baş mesafesi de sınıf standartlarında iyi sayılır.

    Süspansiyon diyorsunuz; önler McPherson arkalar torsion beam. Poloda farklı bir sistem mi var? Hayır.

    Yakıt tüketimi yüksek? Evet. Ki bence Hyundai'nin tüm motorlarında bu sıkıntı var. Bana henüz daha ekonomik olanı denk gelmedi...

    Ama araçta ESP standart en azından. Ki bence standart bir kullanıcı için en önemli faktör bu olmalı. Ayrıca frenleri de iyi çalışıyor.

    Ben ailemi, sevdiklerimi; eski ve ESP'siz bir araçta görmektense yeni ve ESP gibi destek sistemlerinin olduğu bir araçta görmek isterim. Keşke imkan olsa da; Volvo filan olsa, o ayrı bir tartışma konusu...

    Ama lütfen objektif eleştiriler yapalım, ki almayı düşünen ama test etme imkanı bulamayan insanlar faydalansın.

    Mesela direksiyon tepkileri. Eski Focus 2,5 yeni Focus 3 kullanıcısı olarak bildiğin ürkütüyor, soğutuyor insanı sürüşten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DR059

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Yeni i20 eskiyevgore iç mekan olsun donanim oldun çok kotu ve araba çok dar. Yeni kasasi sadece görünüş olarak daha iyi. Alfa 147drnbkopya çekmiş herifler.

    Yok artık.

    Ya eleştirelim, bilgilendirelim de sallamayalım lütfen. Arka diz mesafesi olarak B segmentinin en iyisi yeni i20. Aynı şekilde baş mesafesi de sınıf standartlarında iyi sayılır.

    Süspansiyon diyorsunuz; önler McPherson arkalar torsion beam. Poloda farklı bir sistem mi var? Hayır.

    Yakıt tüketimi yüksek? Evet. Ki bence Hyundai'nin tüm motorlarında bu sıkıntı var. Bana henüz daha ekonomik olanı denk gelmedi...

    Ama araçta ESP standart en azından. Ki bence standart bir kullanıcı için en önemli faktör bu olmalı. Ayrıca frenleri de iyi çalışıyor.

    Ben ailemi, sevdiklerimi; eski ve ESP'siz bir araçta görmektense yeni ve ESP gibi destek sistemlerinin olduğu bir araçta görmek isterim. Keşke imkan olsa da; Volvo filan olsa, o ayrı bir tartışma konusu...

    Ama lütfen objektif eleştiriler yapalım, ki almayı düşünen ama test etme imkanı bulamayan insanlar faydalansın.

    Mesela direksiyon tepkileri. Eski Focus 2,5 yeni Focus 3 kullanıcısı olarak bildiğin ürkütüyor, soğutuyor insanı sürüşten.

    Dükkanda iki pazarlama aracı var birisi 2013 1.6 tdi polo birisi 2014 i20... Gerçekten aralarında çok fark var...esp diyorsunuz ama i20 virajlarda hiç güven vermedi polo'da öyle bir sıkıntı yok ve süspansiyonları aynı diyorsunuz iki aracada binin farkı eminim sizde göreceksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abartmayın i20 o kadar kötü degil. Yeni kasa 1.4 otm kullandım iç mekan olsun süspansiyon olsun gayet iyiydi.
    Evet virajlarda bir focus vb degil ama sınıf standartında fena degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu forumda kaç defa yazmışımdır i20 almayın diye, adamlarla yüzyüze olsam kurşuna dizecekler. Hyundai maaşmı veriyo anlamadımki arkadaş.
  • Onu bunu bilmemde bugun beyaz i20 gordum. Daha once sacma sapan renklerini gormustum. Beyaz cok iyi olmus. Ne o oyle oteki renkler. Biri kahverengi digeride sanki astar atip oylece birakmislar gibi. Griye benzer birsey. Alincaksa beyaz olmali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DR059

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Yeni i20 eskiyevgore iç mekan olsun donanim oldun çok kotu ve araba çok dar. Yeni kasasi sadece görünüş olarak daha iyi. Alfa 147drnbkopya çekmiş herifler.

    Yok artık.

    Ya eleştirelim, bilgilendirelim de sallamayalım lütfen. Arka diz mesafesi olarak B segmentinin en iyisi yeni i20. Aynı şekilde baş mesafesi de sınıf standartlarında iyi sayılır.

    Süspansiyon diyorsunuz; önler McPherson arkalar torsion beam. Poloda farklı bir sistem mi var? Hayır.

    Yakıt tüketimi yüksek? Evet. Ki bence Hyundai'nin tüm motorlarında bu sıkıntı var. Bana henüz daha ekonomik olanı denk gelmedi...

    Ama araçta ESP standart en azından. Ki bence standart bir kullanıcı için en önemli faktör bu olmalı. Ayrıca frenleri de iyi çalışıyor.

    Ben ailemi, sevdiklerimi; eski ve ESP'siz bir araçta görmektense yeni ve ESP gibi destek sistemlerinin olduğu bir araçta görmek isterim. Keşke imkan olsa da; Volvo filan olsa, o ayrı bir tartışma konusu...

    Ama lütfen objektif eleştiriler yapalım, ki almayı düşünen ama test etme imkanı bulamayan insanlar faydalansın.

    Mesela direksiyon tepkileri. Eski Focus 2,5 yeni Focus 3 kullanıcısı olarak bildiğin ürkütüyor, soğutuyor insanı sürüşten.

    valla kardeş sana şöyle söyleyim geçen gün ben bu arabayı inceledim. bir kere donanım olarak çok eksik eski kasaya göre. Mesela eski kasada sense donanımda olan sensörler bluetooth,usb,aux,hız sabitleyici, bunları sadece en ful olan elit donanıma koymuşlar bununda fiyatı 44000 tl. yani i20 alacaksan benzinlisi 44 dizeli 50 bin lira. diğerlerini almaya değmez çünkü hiç bir donanım yok.

    mesela ben eski kasa yani makyajlı olanını begeniyordum ama bu kasayı özellşkle iç mekanını hiç begenmedim. yalnız yakıt tüketimi bence çok iiy ş.içi 6 litre güzl bir rakam. espnin standart oluşu güzel ama bence geç kalınmış mesela chevrolet aveo o özelliği 2011de koydu arada 4 yıl fark var.




  • iyidir yada kötüdür bilmiyorum ama i20 iyi satış rakamlarına ulaşacaktır. malum ülkemizde araç alma kriterleri içerisinde kalitedir konfordur vs. kriterler arasında sonlarda kalıyor.
  • dkerem2 D kullanıcısına yanıt
    Hız sabitleyici,aux,usb orta donanımda da var hava yastığı,far sensörü farkı elite'de var arabanın izolasyonu çok iyi derecede
  • Böyle kronik hastalıkların belirtilmesi bence hoş i10 örneği gibi vatandaş sıkıntı yaşamasın can sağlığı herşeyden önemli yanlız boğaz kelebek rölanti sensörü kolay bozulqcak şeyler değil ama bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Clive

    Hız sabitleyici,aux,usb orta donanımda da var hava yastığı,far sensörü farkı elite'de var arabanın izolasyonu çok iyi derecede

    Kardeş ben simdi baktim sadece elit donaninda var baz donanimlaborta donanimda pek ksyds değer bisey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senmi test ettin. O öyle demiş böyle demişlerle olmuyo bu işler.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.