- x
çelik jant seçemeyenler buyursun.
41 Cevap5117 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
267 Mesaj
3 Kasım 2006; 14:17:53 

linke tıklayın.
sol üst köşeden arabanızın modelini seçin ve jantlarınızı beğenin.
güzel bi site.çok yararlı olacağiına eminim.


http://www.bmf-gmbh.de/.../goodyear/fr_auswahl.pl


_____________________________



 
342 Mesaj
3 Kasım 2006; 19:32:33 

Çok başarılı herkesin arayıpta bulamayacağı bi site.güzel şeyler var herkesin bakmasında fayda var.


_____________________________



458 Mesaj
3 Kasım 2006; 19:41:48 

oooo CMS de varmış


_____________________________



1027 Mesaj
3 Kasım 2006; 20:28:06 

güzel paylaşım


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Kasım 2006; 20:28:12 

güzel siteymiş eline sağlık


 
267 Mesaj
3 Kasım 2006; 23:47:19 

faydalı olduysam ne mutlu.


_____________________________



 
772 Mesaj
4 Kasım 2006; 0:18:26 

Site çok güzel. Eline sağlık.


_____________________________

Memleketin ellide biri değil, her tarafı tahrip edilse, her tarafı ateşler içinde bırakılsa, biz bu toprakların üstünde bir tepeye çıkacağız ve oradan savunma ile meşgul olacağız. Mustafa Kemal ATATÜRK


1908 Mesaj
4 Kasım 2006; 0:22:31 

çok güzelmiş


_____________________________



5626 Mesaj
4 Kasım 2006; 1:23:56 

paylaşım için saol


_____________________________

Bir kişi kıvırıyorsa o kimseye "kıvır kıvır" yazmayın.
"Yan çizme" yazın.
Kişileri aşağılayıcı, alaycı, küçümseyici mesaj kapsamına giriyormuş.


10588 Mesaj
4 Kasım 2006; 1:56:28 

NFSU2 GİBİ. ARABANIN RENGİ DE DEĞİŞİYO

GÜZEL SİTE,ELİNE SAĞLIK...


_____________________________

When I started this fight, I did not think it would span a life time. But I soon discovered it would span many more.
I knew, I would not have enough time to give everything to you. Now, I worry I do not have time to do give anything to you. But your craving within me augments you again.
From the dawn of time to the end of days, I will have to run, away. I want to feel the pain and the bitter taste of the separation on my heart, again...
I'm frozen to the bones, I am. I can't remind your eyes, your face.
Forever yours, Kış Güneşi...



1589 Mesaj
4 Kasım 2006; 3:53:43 

saol krdesm ya cok ıı bi site


_____________________________

The Ultimate Driving Machine





218 Mesaj
4 Kasım 2006; 4:51:27 


Süper site!
Eline sağlık.


_____________________________

Terbiyeli olmak , kimi zaman başkalarının terbiyesizliklerine katlanmak anlamına gelir.
H.Jackson Brown, Jr.


 
3836 Mesaj
4 Kasım 2006; 5:11:08 

teşekkürler


_____________________________



471 Mesaj
4 Kasım 2006; 10:24:29 

SUper Abi paylasım COk begendim
dedigimiz gibi kimsenin arayıp blamayacagı bir site brw yapana
ama fiatta UNO modelini NEDen se BulamaDIm NEden Acaba????



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeAdLeY_27 -- 4 Kasım 2006; 10:30:07 >


_____________________________

kavGamız tuRana kaDardır ... !

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Kasım 2006; 10:48:56 

Cok saol birader


 
4 Mesaj
4 Kasım 2006; 14:14:52 

güzelmiş eyvallah


_____________________________

SecretTrap

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Kasım 2006; 14:25:15 

Çelik jant değil alaşım jant


 
7841 Mesaj
4 Kasım 2006; 17:43:33 

Sper site , çok sağol.


_____________________________


  • 3 Kasım 2002: 0-1600cc ÖTV'si %27
  • 1 Ocak 2014: 0-1600cc ÖTV'si %45

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Kasım 2006; 0:35:48 

çok güzel düşünmüşler siteyi.
Paylaşım için Tşk.ler


34 Mesaj
5 Kasım 2006; 0:50:07 

gerçekten harika bir site teşekkür


_____________________________



93 Mesaj
5 Kasım 2006; 1:10:37 

çok guzel bi link eyvallah saol...


_____________________________

http://youtu.be/eB_a7dgLI0c


2188 Mesaj
5 Kasım 2006; 1:39:50 

skoda favorit bile var

harika site


_____________________________

Huawei Ascend G301 | Canon IXUS 70 | Samsung NC10 | Nexus 7 8GB


25 Mesaj
5 Kasım 2006; 14:11:45 

sagol dost cok yararli bir site


_____________________________

golfmen


506 Mesaj
5 Kasım 2006; 20:07:43 

Çok saol hocam bende cant konusunda karasızdım iyi oldu


_____________________________



25 Mesaj
8 Kasım 2006; 23:00:53 

ARKADASIM COK SAGOL ONEMLI BIR PAYLASIM


_____________________________

golfmen


6784 Mesaj
8 Kasım 2006; 23:17:15 

Alakasız ama cemsultan abimiz benim topigi kilitledigi icin burdan sorayım

Bu jant a3 e nasıl olur sizce? Yakışır mı?

0


_____________________________



1300 Mesaj
9 Kasım 2006; 4:37:47 

çokgüzel
teşekkürler


_____________________________

Psn: HaktanOk

Galatasaray


107 Mesaj
9 Kasım 2006; 11:21:57 

saol dostum güzel site


_____________________________

dentist


 
162 Mesaj
9 Kasım 2006; 12:29:06 

yok kardeşim ben beğenmedim ,,, benim aradığım altın kaplama yada altın rengi olan impreza cantları gri cantların devri artık bitti onlara para vermek boş geliyor ,


_____________________________

PERFORMANS = MALİYET
EKONOMİ = AZ PERFORMANS

EKONOMİ + PERFORMANS = İYİ ARABA !!


6784 Mesaj
9 Kasım 2006; 13:40:08 

quote:

Orjinalden alıntı: tufan50

yok kardeşim ben beğenmedim ,,, benim aradığım altın kaplama yada altın rengi olan impreza cantları gri cantların devri artık bitti onlara para vermek boş geliyor ,


Jantın devri biter mi ?Senin altın sarısı jantın her arabaya uymaz.


_____________________________



1908 Mesaj
9 Kasım 2006; 13:46:25 

mükemmel bir yer burası yaww saolsın paylaşım için


_____________________________




33 Mesaj
10 Kasım 2006; 4:36:01 

paylaşım için teşekkürler


_____________________________



 
1 Mesaj
15 Kasım 2006; 14:33:46 

çok yararlı gerçekten. sağol.....


_____________________________

uzaktan cesur olmak kolaydır


658 Mesaj
15 Kasım 2006; 14:38:36 



_____________________________



316 Mesaj
15 Kasım 2006; 14:40:54 

cok basarili bi site yazikki jant secimimi onceden yapmisim....
aslinda yazik da deil gayet basarili duruyo aractakiler....
yine de mukemmel bi paylasim benden tam 10 yildiz...


_____________________________

hiçkimse Bakire olarak ölmez zira Hayat bi şekilde ırzımıza geçmenin yolunu buluyor....


742 Mesaj
15 Kasım 2006; 16:31:57 

teşekkürler


_____________________________



141 Mesaj
16 Kasım 2006; 14:28:36 


quote:

Orjinalden alıntı: frequency48

linke tıklayın.
sol üst köşeden arabanızın modelini seçin ve jantlarınızı beğenin.
güzel bi site.çok yararlı olacağiına eminim.


http://www.bmf-gmbh.de/.../goodyear/fr_auswahl.pl


Arkadaşalar siteyi mutlaka ziyaret edin bencede çok güzel bisite. Benzeri de kormetalin sitesinde var o biraz daha az çeşitli ancak daha güzel bir görüntüye sahip.


_____________________________

UNUTMAYIN BİR GÜN SİZ DE YARDIMA İHTİYAÇ DUYABİLİRSİNİZ. O YÜZDEN ELİNİZDEN GELDİĞİNCE YARDIM EDİN!!!


401 Mesaj
16 Kasım 2006; 16:23:07 

hocam sıte super saolasın ama benım araba koymamıslar ..........ler


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Kasım 2006; 16:40:35 

bunlar nasıl olmuş scenicle lagunaya?

0


0



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Kasım 2006; 20:06:57 

ee yorum alalım özellikle scenice çok yakıştı bence


39 Mesaj
16 Kasım 2006; 23:02:08 

arabada jantlarda toplu duruor . Yakışmış bence (Scenic)


_____________________________

The Power of Dreams Honda

Honda Civic 1.6 Si Laci


6658 Mesaj
16 Kasım 2006; 23:09:26 

http://forum.donanimhab...607/mpage_2/key_/tm.htm
buradan devam etmemiz daha sağlıklı bu şekilde bir topik unutulur gider ama burda kısayollarda daha uzun ömürlü olur....




quote:

Orjinalden alıntı: frequency48

linke tıklayın.
sol üst köşeden arabanızın modelini seçin ve jantlarınızı beğenin.
güzel bi site.çok yararlı olacağiına eminim.


http://www.bmf-gmbh.de/.../goodyear/fr_auswahl.pl




_____________________________


Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » DH Garaj » çelik jant seçemeyenler buyursun.
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.469