Şimdi Ara

7'NCİ IPHONE 6 PLUS (9. OLDU. KUSURDA SON NOKTA!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
184
Cevap
6
Favori
5.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar az çok Iphone 6 Plus siparişlerim hakkında yaşadığım sorunları siteden okumuşsunuzdur. Okumayanlarınız için anlatayım;

    2014 Eylül ayında vatan bilgisayardan 5s satın aldım. Evde ekranının çizik olduğunu fark ettim. 1-2 ay sonra sattım ve havale geçip Iphone 6 aldım. Gelen üründe ölü piksel vardı ve değişim talep ettim. Değişimden gelen ürünü, Iphone 6 ile 5s arasında ekran açısından çok bir fark olmaması sebebiyle para iadesi 10 günü bulmasından dolayı kutusunu açmadan sattım. Fark ekleyip Iphone 6 plus aldım. İlk gelen üründe ekranda kılcal çizik vardı. Diğer ürünlerde sıkıntılar olması sebebiyle değişim haklarım da dolduğundan ötürü para iadesi gerçekleşti. Para iadesi 10 gün sürdüğünden beklememek adına cebimden para ödeyip tekrar havale geçtim. 2. havale sonrası gelen ilk üründe kasanın bir ucu hafif havada kalıyordu içime sinmedi değişim talep ettim. Değişim ürününde daha ekranı açmadan ekran içerisinde toz fark ettim. Ekranı açtığımda bir de ölü piksel gördüm. Tekrar değişim talep ettim. 2. havalenin 3. ürünü de bugün elime geçti ve fotoğraflardan da görüldüğü üzere kasada bariz eğiklik var ve ekranda güç tuşu hizasında bariz fark edilen ölü bir bölge, siyah çizgi var. Biraz önce aradım ve son değişim hakkım dahilinde yeni bir ürün talep ettim. Şu an elimde 2 tane telefon var. Birini yarın iade edeceğim, biri de cuma günü kısmetse elime geçecek. Toplamda 8 tane Iphone 6 plus elime geçmiş olacak. Artık kısmetimden mi, fabrikanın üretim sonrası kalite kontrolünden mi kaynaklanıyor 1,5 aydır ağız tadıyla telefon kullanabilmiş değilim.

    İçlerinden sadece 2. havalem sonrası gelen, kasanın bir ucu havada kalıyor (ekran üzeri yatırdığımda, kamera üzeri değil) dediğim ilk üründe belki kuruntu yaptığımı düşünebilirim. Ama aynı yüzeyde aynı model telefonu kontrol ettiğimde kasanın uçlarında havada kalan bir bölüm yoktu.

    Bundan sonra ne olacak? Bundan sonra son değişim ürününde de sıkıntı yaşarsam doğal olarak para iadesi gerçekleşecek. İade sonrası, bugün 3. değişim işlemi için konuştuğum yetkiliye anlattığım gibi ilgili bölüme; değişimlerin keyfi olmadığını, gelen her bir ürünün fabrika çıkışı hatalı olduğunu, bu sebeple yılbaşından önce ürünü aldığım fiyattan tekrar havale geçme imkânını tanımalarını istediğimi söyleyeceğim. Eğer zamlı fiyattan alma durumunda kalırsam benim için Apple macerası bir sonraki ürün tanıtılana kadar sanırım sonlanmış olacak.

    Not: Markanın müşteri odaklı yaklaşımını (14 gün koşulsuz iade) kötü amaçlı kullandığımı düşünenler olacaktır. Onları kendi vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum. Böyle bir niyetim olsa değişim işlemini ürün gelir gelmez değil de her bir ürün için 14 gün bekledikten sonra gerçekleştirirdim. 2. havale için cebimden para ödemez, ilk havale iadesinin hesabıma geçmesini beklerdim.

    "Çizikten vs ne olacak? Kullan gitsin." diye düşünenler de olabilir. 3000 TL civarı para ödediğim Apple ürünü, tamam kul yapısı ama sorunsuz gelmeli. Forumda aynı fiyatı ödeyip alan, sorun olmadığını söyleyen arkadaşlar ve incelediğim kadarıyla benim de ürününde sorun göremediğim yakın bir arkadaşım var. Eğer 3000 TL civarı para ödeyip aldığım üründe sorun var ve "neyse" diyip geçiştiriyorsam ben kendimi enayi gibi hissederim. Kaldı ki bu durum ürünü elden çıkarırken de sorun olacaktır. Satacağım kişi fark etmese bile ben o sorunu eğer alıcıya söylemezsem vicdanen rahatsız olurum. Fark etse zaten sıkıntı olacaktır.

    Umarım herkes ellerine geçen ürünü değişim olmadan, içlerine sinerek kullanır. Şimdi 2. havalemden sonra teslim aldığım 3., aynı zamanda 2. değişim ürününün fotoğraflarını ve önceki iadelerin kargo teslim belgelerini paylaşıyorum.

     7'NCİ IPHONE 6 PLUS (9. OLDU. KUSURDA SON NOKTA!)  7'NCİ IPHONE 6 PLUS (9. OLDU. KUSURDA SON NOKTA!)

     7'NCİ IPHONE 6 PLUS (9. OLDU. KUSURDA SON NOKTA!)  7'NCİ IPHONE 6 PLUS (9. OLDU. KUSURDA SON NOKTA!)

    DÜZENLEME


    Arkadaşlar dün gelen 7. Iphone'un da fotoğraflarda görüldüğü üzere sıkıntılı olması sebebiyle değişim işlemi başlattım. Uzun uzadıya sıkıntımı anlattım. Sanırım bunun da etkisi oldu ki akşamına hemen yenisini kargoya vermişler. Bugün 8. telefonum geldi. İlk başta sorun yok gibi görünüyordu ama sol üst köşede çok küçük bir kasa açıklığı fark ettim. O kadar küçüktü ki "tamam" dedim ve kafaya takmayıp kullanacaktım. Maalesef bir ölü piksel de bunda fark ettim. Yetkililer değişim hakkım dolduğu halde 5. bir ürünün yollanıp yollanamayacağı ile ilgili İrlanda ile görüşüp onay verdiler. 9. ve son ürünü bekliyorum. Zamsız eski fiyattan alıp alamamam durumu ile ilgili de alamayacağım bilgisi verildi. Bakalım ne olacak...

    9. PLUS İÇİN DÜZENLEME

    Arkadaşlar değişim hakkım dolduğu halde insiyatif kullanıp 2. havalem dahilinde 5. ürünü yani 4. değişim ürününü de yolladılar. Bugün teslim aldım. İlk baktığım kasası oldu. Önceden telefonun kutudan yamuk çıktığına dair yapılan paylaşımlara inanmak istemiyordum, ta ki başıma gelene kadar. Maalesef 9. telefonda da 7.'de olduğu gibi yamukluk var. Artık şunu kesin söyleyebilirim ki Apple'ın üretim sonrası kalite kontrol aşamasında büyük bir sıkıntı var. Firmanın müşteri odaklı çalışmaları bu eksikliğin üzerini örtüyor gibi. İadelerde, değişimlerde hiçbir sıkıntı yaşamadım. Sadece yaklaşık 2 aydır gelen telefonlara emanet gözüyle bakıyorum. Şimdiye kadar gelen telefonlar seri no'ları "F" ile başlıyordu. Telefonla arayıp gelecek ürünü farklı seri no ile başlayan ürünlerden göndermelerini de istedim; "depoya müdahale edemiyoruz" dediler. Şimdi pazartesi günü Apple'ı tekrar arayacağım. Dediğim gibi Apple'dan başka telefon kullanmak istemiyorum. Çünkü diğer markalarda en ufak bir sorunda servis süresince yaşanan karın ağrılarını çekecek psikolojide değilim. Her ne kadar 9 ürün üst üste sorunlu geldiyse de (Vatan Bilgisayar'dan aldığım 5S ve sonrasında plustan önce Aos'tan aldığım 6'yı saymazsak) en azından Apple iade, değişim gibi işlemlerde sıkıntı yaşatmıyor. Sonuna kadar devam edeceğim. Zamlar gelmeden önce havale işlemi yaptığım için eski fiyattan sorunsuzu gelene kadar Iphone'da diretmeye devam edeceğim. Ya bana bir şekilde eski fiyattan sorunsuz bir telefon temin edecekler ya da ben şimdiye kadar yapmadığım şeyi yapıp 3071 TL havale geçip gelen her telefonu 14 günde bir iade ederek gittiği yere kadar kullanıp para iadesi isteyeceğim, böylece de bedava kullanmış olacağım. Yapmak istemediğim şeyi umarım yaptırmazlar. Aşağıdaki fotoğraflar 9. telefona aittir. Yamukluğu görünce jelatinini kaldırıp "ekranda çizik, ölü piksel var mı?" diye kontrol etmek bile içimden gelmedi.

     7'NCİ IPHONE 6 PLUS (9. OLDU. KUSURDA SON NOKTA!)  7'NCİ IPHONE 6 PLUS (9. OLDU. KUSURDA SON NOKTA!)

     7'NCİ IPHONE 6 PLUS (9. OLDU. KUSURDA SON NOKTA!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 17 Ocak 2015; 13:54:40 >







  • hep siyah ürün mü satın aldın ? Şans işi biraz şanssızlık olmuş gerçkten. Beyaz siparişi ver eğer hoşuna gidiyorsa belki onda sorunsuz gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krach55

    hep siyah ürün mü satın aldın ? Şans işi biraz şanssızlık olmuş gerçkten. Beyaz siparişi ver eğer hoşuna gidiyorsa belki onda sorunsuz gelir.

    İlk havalem dahlindeki tüm ürünler uzay grisi idi. 2. havalenin ilk 2 ürünü silver dı. İlkinde bahsettiğim gibi kasanın bir ucu hafif havada kalıyordu. Değişimini de yine silver ile yaptım. Onda da ekranda toz ve ölü piksel vardı.
  • bence fazla büyütmüşşün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam biraz fazlamı pimpiriklisiniz diyeceğim ama diyemiyorum neden derseniz? Çünkü elimde ki iphone5 2 kez değişti şuan elimde 3. cihaz var ve sanırım bu da değişecek çünkü Apple kendisi öyle söyledi. Bu elektronik gerçekten şans işidir mesela benim yakın arkadaşım 2 yıldır cayır cayır kullanıyor iphone5'ini ama sadece batarya sorunu daha yeni çıktı. Yapacak bir şey yok ama şahsi fikrimi sorarsanız para iadesi alın ve iphone6+ yerine iphone6 alın
  • TechTR T kullanıcısına yanıt
    öncelikle çok geçmiş olsun.

    Bende havale ile aldığım Iphone 6 yı, 12. günde telefon açıp iade istediğimi belirttiğinde, görüştüğüm kişilerin hepsi ısrarla sorun varsa değişim yapalım, iade etmek istediğinizden eminmisiniz tarzında sorularla yıldırmaya, ikna etmeye çalışmışlardı. En sonunda, siz beni oyalayıp 14. günün dolmasını ve iade hakkımın düşmesine mi çalışıyorsunuz, istemiyorum dedikten sonra peki dediler.

    Değişim yada iade hakkını kötüye kullanma gibi bir durum asla söz konusu bile olamaz!! Sen hür iradenle bir anda 3000 TL gibi bir rakamı bir cihaza verip hizmet alıyorsan, o firmada sana hizmeti vermek durumunda. Zaten böyle bir algıda sadece bizim milletimize özgüdür. Cihazda ölü pixel var diosun, büyütülcek bir şey değil diyor. Ekranda çizik var diyorsun, ne var bende de var kullanıyorum işte diyorlar. ÜStüne de obsesifsin die seni suçluyorlar. Böyle zihniyete sahip olan insanların, çalışan sıfatıyla işlerini nasıl yaptıklarını da merak ediyorum.

    Sonuna kadar haklı olduğun bir konu da bile kendini savunmak yada, vicdanının rahat etmesi açısından olsa gerek, haklı olduğun bu durumda bir üstekki paragrafta bahsettiğim durumdan ötürü açıklama yapmak zorunda kalmış olman bile aslında ülke insanın bir olaya ne şekilde bakış açısı olduğunu gösterir;

    Zira sen burda markayı kötülemek yada çamur atmak için değil, forumun amacının bir yaşadığın olayı, aldığın bir ürünü veya bir hizmeti ve bu süreçte yaşadığın deneyimi PAYLAŞMAK, BİLGİLENDİRMEK, YOL GÖSTERMEK, HABERDAR ETMEK, için yazıyorsun,

    karşına, ne var ki bunda bu kadar büyütmemek lazım, deyip, bizde de var kullanıyoruz işte ne var şekilnde yaklaşıp, hatta senin gibiler yüzünden randevu alamıyoruz, zırt, pırt değişim mi olur die azar yiyoruz.

    Umarım gelecek olan cihazın sorunsuz olur ve ağız tadıyla kullanırsın. Ayrıca bunca olumsuzluğa rağmen hala daha çabalaman da takdire şayan.

    Ben Iphone 6 yı aldım, ki almadan önce çok araştırıp, bir çok olumusuzlukları, hatalarını, eksikliklerini gördüm, hepsini burada dile getirip sordum varmı başına gelen die, Beni Android fanboy'u olarak algıladılar, Iphone çamur atan, ulaşamayacağı ciğere pis diyen kedi olarak adlandırdılar, bende dedim ki herhalde bende var gariplik, gittim aldım, ama eski stabilitesinde olmayan, tuşları oynayan, anten çizgileri, maruz kaldığı renge bürünen, ve bükülmeye çok müsait olduğu için iade ettim.

    TAvsiyem artık madem yolda olan bir cihazın var, bekle ama eğer bir sorun olursa iade edip artık S modele kadar beklemendir.

    Yalnız hocam belirtmek isterim ki bu cihaz için bükülme ciddi bir problem ve potansiyelide çok yüksek dikkat etmenizi önderirim.

    Saygılarımla;




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Equris

    Hocam biraz fazlamı pimpiriklisiniz diyeceğim ama diyemiyorum neden derseniz? Çünkü elimde ki iphone5 2 kez değişti şuan elimde 3. cihaz var ve sanırım bu da değişecek çünkü Apple kendisi öyle söyledi. Bu elektronik gerçekten şans işidir mesela benim yakın arkadaşım 2 yıldır cayır cayır kullanıyor iphone5'ini ama sadece batarya sorunu daha yeni çıktı. Yapacak bir şey yok ama şahsi fikrimi sorarsanız para iadesi alın ve iphone6+ yerine iphone6 alın

    Hocam kusurları görmezden gelip kullanmamam pimpirikliğimden kaynaklanıyor ise pimpirikliyim. Ama onu kasdetmediğinizi de anlıyorum ki başınıza gelmiş. Modelden kaynaklı sorunlar olduğunu düşünmüyorum.




  • winwin35 kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz ve anlayışınız için teşekkür ederim.

    Bende sizin karşılaştığınız, çalışanların iade almamaya çalışmaları gibi bir problem olmadı. Hatta 2 sefer "sebep belirtmenize gerek yok, koşulsuz iade hakkınız var" dendi. Çalışanına göre yaklaşım değişebilir ama genel olarak Apple'ın müşteri odaklı çalışması bana göre markayı ayrıcalıklı kılan bir unsur. Belirttiğim problemler sebebiyle benim obsesif olduğumun çıkarımını yapanlar için "...çalışan sıfatıyla işlerini nasıl yaptıklarını da merak ediyorum" sözünüze de aynen katılıyorum.

    Hala çabalamam konusuna gelirsek; 1-2 aylık 5s deneyimimle beraber Iphone için yeni kullanıcıyım diyebilirim. Önceki modellere göre stabilite kıyaslaması yapamam ama çevremde android telefon kullananlara göre telefon bariz ön planda. Üstelik, arkadaki şeritler vs. haricinde özellikle uzay grisi renginde görsellik açısından da ön planda. Ve önemli bir unsur da müşteri memnuniyeti. Başka markalarda malûm karın ağrısı yaşatan servis süreci var. Şimdilik İstanbul dışında yaşayanlar için gene servis durumu söz konusu ama en azından çoğunlukla müşteri lehine sonuçlanıyor ve swap da olsa yeni ürün veriliyor.

    Son üründe de sıkıntı olması durumunda artık "S" serisi tanıtılana kadar f/p bazında en iyi sayılabilecek bir ürün alacağım gibi görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TechTR -- 14 Ocak 2015; 17:08:10 >




  • TechTR T kullanıcısına yanıt
    Apple'ın müşteri memnuniyeti konusunda geçmişte yaşadığım tecrübeler ışığında rahatlıkla söyleyebilirim ki evet rakiplerinin çok ilerisinde, bununla ilgilide şöyle bir teorim vardı; Aslında bu teknik servis hizmetini yada değişimi kimsenin kara kaşına kara gözüne yapmıyor, apple markasını düşünüyor ve markanın itibarını korumak adına, sağda solda hakkında ileri geri konuşmulmaması için anında olumlu geri dönüş e sunuş yapıyor idi.

    Ancak şu an için daha üretiminde bile bunu düşünmeden piyasaya bu kadar çok sorunlu ürün sürdükleri için, klasik teknik servis mantığı ile yaklaşıp, kullanıcı hatası ön yargısıyla yaklaşıp, biz iyiyiz siz ne yaptınız acaba zihniyetiyle yaklaşımı çok gördüm. Özellikle Ip 6 larda.

    Bu yaklaşımla ilgili teorimde Apple, Bunca zaman sıktık ta ne oldu, Samsung, Sony gibi firmalar, kasa açıklığı lens yamukluğu, ölü pixel hatalarıyla çıkıp pazarda hala yer tutuyorsa, bizimde o kadar ince eleyip sık dokumamıza gerek yok mantığına büründüklerini sanıyorum.

    Zira çıktığından beri Iphone hiç bu kadar sorunla boğuşmamıştı.




  • TechTR T kullanıcısına yanıt
    Ayrıca bu konuda bu talihsizliği yaşayan ilk ve tek kişi de siz değilsiniz, zira bir başka forumdaşımızda değişim süreçleriyle ilgili gelen ürünlerde ki sorunları şu başlıkta paylaşmıştı:

    http://forum.donanimhaber.com/m_99180421/key_4+kez+de%3Fi%3Fim/tm.htm

    ve altına yazılan yorumların çoğunda da, hocam çok abartmışşsınız görüşeri vardı.

  • Çin de gece gündüz iphone yetistirmeye calisan iscileri üç kurusa sömürerek milyar dolarlar kazanan bir firmaya acimam öyle bi fabrikadan dogru duzgun kalite kontrolda beklenemez zaten bin kerede olsa degisimin pesini birakmayin 3binlira para veriyorsunuz istediginiz sadece kusurlari olmayan bir cihaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • winwin35 kullanıcısına yanıt
    Steve Jobs'un ölümümünden sonra en tepedekilerin zihniyeti ne yönde değişti o konuda bir şey söyleyemem ama şu ana kadar en azından kendi açımdan bir sıkıntı yaşamadım. Dediğiniz gibi benim gibi sıkıntı yaşayanların da olduğundan haberim var maalesef.
  • clopin C kullanıcısına yanıt
    Amacımın böylesi bir müşteri memnuniyeti sağlayan markayı kötülemek olmayışıyla beraber, yaşadıklarımın bahsettiğiniz unsurlardan kaynaklı olduğu fikri benim için de daha ağır basıyor.
  • Altı üstü telefon.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: krach55

    hep siyah ürün mü satın aldın ? Şans işi biraz şanssızlık olmuş gerçkten. Beyaz siparişi ver eğer hoşuna gidiyorsa belki onda sorunsuz gelir.

    İlk havalem dahlindeki tüm ürünler uzay grisi idi. 2. havalenin ilk 2 ürünü silver dı. İlkinde bahsettiğim gibi kasanın bir ucu hafif havada kalıyordu. Değişimini de yine silver ile yaptım. Onda da ekranda toz ve ölü piksel vardı.

    Sa hocam bende 6 alcam acaba ölü piksel ise anlasılırmı hemen anlasılıyormu suan 4s kullanıyom tek korkum ölü piksel çıkıp anlamamak çogu kişide duydum ölü pikseli inşallah bende çıkmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A.s. Son parlaklıkta baktığınız sürece sorun olmaz, anlayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Equris

    Hocam biraz fazlamı pimpiriklisiniz diyeceğim ama diyemiyorum neden derseniz? Çünkü elimde ki iphone5 2 kez değişti şuan elimde 3. cihaz var ve sanırım bu da değişecek çünkü Apple kendisi öyle söyledi. Bu elektronik gerçekten şans işidir mesela benim yakın arkadaşım 2 yıldır cayır cayır kullanıyor iphone5'ini ama sadece batarya sorunu daha yeni çıktı. Yapacak bir şey yok ama şahsi fikrimi sorarsanız para iadesi alın ve iphone6+ yerine iphone6 alın

    Hocam kusurları görmezden gelip kullanmamam pimpirikliğimden kaynaklanıyor ise pimpirikliyim. Ama onu kasdetmediğinizi de anlıyorum ki başınıza gelmiş. Modelden kaynaklı sorunlar olduğunu düşünmüyorum.

    Hocam umarım bir sonra ki cihazınız sorunsuz olur şimdiden güle güle kullanmanız dileğimle




  • Equris kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • ya başka markada bu sorunları yaşasaydın ?


    kullanıcı hatası
  • Geçmiş olsun. Size katılıyorum. Örneğin samsung note 4 başlığında bir arkadaş, ekranın renk tonunun üst kısmı ile alt kısımlar arasında farklı olduğunu bir türlü teknik servise kanıtlayamadı.

    @Ed isimli arkadaşın note 4 konusuna yazdığı şu mesajı alıntılıyorum.
    quote:

    Maalesef, insanların gözleri bunu ayırmıyor. Ben ekrana bakarken ekranın üst yarısını, dışarda durup da sararmış bir peyaz peynir gibi sapsarı görürken adam parlak bir beyaz olarak görüyor. İnsanların gözleri bunu ayırt edemiyor ama, yapacak bir şey yok. Ben bu telefonu isteyerek seçtim ve bu ücreti ödemeyi kabul ettim. Sorunsuz bir şekilde kullanmak istiyorum. Ekrana her baktığımda Galaxy S2 ekranına bakar gibi hissedeceksem Note 4 tecrübesinin bir anlamı yok benim için :)


    Bu da arkadaşın samsung teknik servisiyle yaşadığı nahoş macerası. Aynen alıntılıyorum :

    quote:

    Sorun şu ki, bu ton farkını birçok insan fark edemiyor. Ya da fark etseler de sorun olarak görmüyorlar. Ancak ben aynı zamanda hobi olarak fotoğrafla uğraşıyorum ve evde kullandığım monitörlerin ikisi de kalibredir. Bu sebeple gözüm bu sorunu direkt olarak ayırıyor. Sorun bunu teknik servise gösterebilmek. Bu problemi daha aldığım gibi fark ettim. Aldığım Avea mağazasındaki yetkililer sorunu inkâr ettiler. Oradaki teşhir ürünü ile de karşılaştırdık. Teşhirdeki Note 4'ün ekranı sorunsuz olmasına rağmen aradaki farkı göremediler. Ne kadar uğraşıp tartışsam da, iade almayı kabul etmediler. Bu sebeple servise telefon gönderilmezmişmiş.

    Sonra tek çare kavga etmek olunca, aldım ben de telefonu. Kavga mı etseydim :) Servisten değiştiririm herhalde diye düşündüm. Dün sabah Bakırköy'deki "Samsung Servis Merkezi" 'ne götürüp DOA değişimi istedim. Sorunu da kıza ayrıntılı olarak yazdırdım. Aynı günün akşamı telefonuma "arıza bulunamadı, telefonunuzu alabilirsiniz" diye SMS geldi. Derhal geri arayıp yeniden test etmelerini istedim. Telefondaki kadın da ayak diredi tabiki. Teknisyen arıza bulamadı dedi ama, ben düzgün bir şekilde bakmadıklarından eminim. Telefonu teslim almadım. Şu an serviste bekliyor telefon.

    Ardından Samsung Türkiye'nın hattını (444 7 711) aradım. Oradaki görevliler oldukça ilgililer. Orada sorunu daha detaylı bir şekilde yazdırdım ve hangi durumda bariz belli olduğunu anlattım. Hepsini detaylı rapora geçirdiler. Kesinlikle onarım istemediğimi, DOA değişimi istediğimi, gerekirse ücret iadesi için prosedür başlatacağımı söyledim. Bu rapor olduğu gibi Bakırköy servisteki kör teknisyenlere gidecek. Yeniden inceleme yapacaklar. Sanırım pazartesi günü sonuç belli olur. Cumartesi çalışmıyorlarmış.

    Ardından teknisyenin insafına kalmak istemediğimi, bunun gerçekten bir sorun olduğunu belirttim. "Yine arıza yok sonucu çıkarsa ya hemen aynı servise, ya da farklı bir servise yeniden teslim edin, bu sefer takip numarasını bize verin, servisle bizdeki yetkililer görüşecek" dediler.


    Sonra tamamen sizin bu başlığınızdaki ile aynı anlama gelen mesajı yazıyor. Bu kadar para verdiğim bir telefonu sorunsuz kullanmak istiyorum. Aynen alıntılıyorum:

    quote:

    Note 4 premium sınıfta bir telefon olduğundan dolayı alacağım hizmeti de istiyorum açıkçası. 700 liralık telefonda bu kadar aramayabilirdim ama, 2000 liranın üzerinde bir ücret ödeyip de böyle kenar mahalle telefoncusu gibi muamele görmek hoş değil açıkçası. Sorun ekrandaki ton farkını teknisyene gördürmekte, benim şanssızlığım birçok insanın gözünün bunu ayırmaması. Ama bu sefer afedersiniz, aptala anlatır gibi anlattım. Bu sefer de göremezlerse bir sonraki level'da silsileyi takip edip nerelere gideceğim, göreceğiz bakalım.


    İşte Apple'ın farkı bu. Şirket sizden bu fiyatı talep ederken, cihazının arkasında duruyor. Zira müşteri memnuniyeti her şeyden önce gelir. Siz 7 telefon değiştirip sorunu çözememişsiniz ama ed isimli arkadaş, daha sorununu teknik servise iletme aşamasında. Ki bunun ileri ki aşaması dava açmaktan geçer.

    Bir diğer yön, Apple'ın üretim sürecindeki hatalar. Bu kadar para verilen bir cihazın ölü piksel gibi basit bir hatayı barındırması bana çok ilginç geldi. Belki Apple'ın büyük ekran deneyiminin ilk ürününde yeteri kadar dikkatini veremedi.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.